ATHENA'S SAINTS Ω BURN YOUR COSMOS



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ATHENA'S SAINTS Ω BURN YOUR COSMOS

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Icy
Member
ATHENA'S SAINTS Ω  BURN YOUR COSMOS Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: ATHENA'S SAINTS Ω BURN YOUR COSMOS   ATHENA'S SAINTS Ω  BURN YOUR COSMOS Icon_minitimevr 15 maa 2013 - 22:24

ATHENA'S SAINTS Ω  BURN YOUR COSMOS 21jwqh4

Welkom iedereen,
Dit is mijn nieuwe dropping aangezien dat de vorige niet meer zo up to date was en daar nog informatie over vroegere accounts stond. Met 2 accounts hoop ik een betere, nieuwe start te kunnen maken en mij volledig te kunnen storten op enkel hen. Hier zal dus alle informatie van Icy en Cometlight op komen, maar ook dingen zoals to do list's of Bloodclan dingen waaraan ik werk die ik zeker niet kwijt wil en jullie al een voorproefje van wil geven!

Goed, natuurlijk wil ik hier een beetje orde in scheppen en wil ik even aandacht hebben voor volgende puntjes:
φ Deze dropping is van mij, dus dat betekent dat ik hier enkel post. Heb je een vraagje? Mail me dan gerust.
φ Alles wat hier in staat is enkel te gebruiken door mij, geen losse handjes dus! Stelen vind ik niet oké.
Dankjewel voor het kijken en het begrip bij deze regels!
sayonara, alone…


» WORK IN PROGRESS «
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
ATHENA'S SAINTS Ω  BURN YOUR COSMOS Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: ATHENA'S SAINTS Ω BURN YOUR COSMOS   ATHENA'S SAINTS Ω  BURN YOUR COSMOS Icon_minitimevr 15 maa 2013 - 23:25

ATHENA'S SAINTS Ω  BURN YOUR COSMOS 2wq4swp
Cosmic Marionettion is een techniek die door Griffon Minos gebruikt wordt. De techniek is zoals het spelen met een marionet, touwtjes verbinden zich aan de ledematen van het slachtoffer en verkrijgen hierover de controle. Hij bespeelt dus zijn slachtoffer, en dat vond ik wel toepasselijk! Dit stukje gaat dus met andere woorden volledig over mijn characters, wie ze zijn kort en bondig beschreven.



» WORK IN PROGRESS «
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
ATHENA'S SAINTS Ω  BURN YOUR COSMOS Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: ATHENA'S SAINTS Ω BURN YOUR COSMOS   ATHENA'S SAINTS Ω  BURN YOUR COSMOS Icon_minitimeza 16 maa 2013 - 23:03

ATHENA'S SAINTS Ω  BURN YOUR COSMOS 2d852s9
Chiron's Light Impulse is een techniek die door de Saggitarius saint gebruikt kan worden, hij creeërt via zijn cosmos een gouden wind die de tegenstander met een gigantische duw omver blaast. Ik bedenk verhalen voor mijn characters waarbij ik hoop dat mensen omver geblazen zullen worden! Dit stukje is dus gewijd aan de verhalen en de geschiedenis rond mijn characters.



» WORK IN PROGRESS «
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
ATHENA'S SAINTS Ω  BURN YOUR COSMOS Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: ATHENA'S SAINTS Ω BURN YOUR COSMOS   ATHENA'S SAINTS Ω  BURN YOUR COSMOS Icon_minitimeza 16 maa 2013 - 23:24

ATHENA'S SAINTS Ω  BURN YOUR COSMOS 2j3lgsl
Tenbuu Hourin is de sterkste techniek van Asmita de Virgo. Als hij deze gebruikt is het slachtoffer gebonden aan zijn cosmos, waarbij hij alle vijf zintuigen langzaam weghaalt en zélfs het zesde zintuig. Door je aan iemand te binden kan je veel voelen, bij ontmoetingen gebruik je ook je zintuigen en dat is waarom ik Asmita aan dit stukje gebonden heb: hierin staan namelijk alle relaties die mijn characters hebben met andere katten.



» WORK IN PROGRESS «
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
ATHENA'S SAINTS Ω  BURN YOUR COSMOS Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: ATHENA'S SAINTS Ω BURN YOUR COSMOS   ATHENA'S SAINTS Ω  BURN YOUR COSMOS Icon_minitimeza 16 maa 2013 - 23:44

ATHENA'S SAINTS Ω  BURN YOUR COSMOS Mq610
Praesepe Demonic Blue Flames is een techniek waarbij Manigoldo the Ignis Fatuus gebruikt, blauwe vlammen die branden door gevoed te worden door andermans' zielen, en ze stuurt om de ziel van zijn tegenstander te verbranden. Of ze nu belichaamd of niet, onsterfelijk of niet zijn, ze kunnen niet ontsnappen aan de kracht van het ziel-verterend vuur. Je ziel symboliseert werkelijk je zelf en toont het grootste deel van jezelf. Daarom vond ik het heel erg toepasselijk voor dit stukje, namelijk het deel waarin alle postsheets en setjes van mijn characters te vinden zijn!



» WORK IN PROGRESS «
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
ATHENA'S SAINTS Ω  BURN YOUR COSMOS Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: ATHENA'S SAINTS Ω BURN YOUR COSMOS   ATHENA'S SAINTS Ω  BURN YOUR COSMOS Icon_minitimezo 17 maa 2013 - 0:00

ATHENA'S SAINTS Ω  BURN YOUR COSMOS Jhrif4
Star Hill is een heilige plek waar enkel The Pope kan komen. Het ligt boven alle twaalf tempels én de tempel van Athena, waardoor het een goed uitzicht biedt over geheel sanctuary. Het is een observatiepunt en hier kan The Pope dan ook alles overzichtelijk houden en belangrijke beslissingen nemen. Overzicht hebben is enorm belangrijk vind ik, omdat het ook netjes is, en daarom is dit stukje dus een complete lijst van topics en een to-do-list.


» WORK IN PROGRESS «
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
ATHENA'S SAINTS Ω  BURN YOUR COSMOS Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: ATHENA'S SAINTS Ω BURN YOUR COSMOS   ATHENA'S SAINTS Ω  BURN YOUR COSMOS Icon_minitimezo 17 maa 2013 - 0:10

ATHENA'S SAINTS Ω  BURN YOUR COSMOS Elb02u
The Lost Canvas is een schilderij die aan dag en nacht aan de hemel geplaatst is en nota bene gemaakt is door Alone, de reïncarnatie van Hades. Hij schildert iedere persoon van de wereld erop, tot de hele lucht gevuld is en het schilderij compleet is. Wanneer dat gebeurd zal iedereen op aarde sterven, en de dood is volgens hem de enige rust en vrede die je kan vinden. Natuurlijk klinkt dit allemaal als één groot, krankzinnig plan en dat doet mij denken aan de kwaadaardige Bloodclankatten van het woud. En sinds ik leider ben van Bloodclan, waarom zou ik dan geen stukje wijden aan mijn lieve - kuch kuch -  BC'ers?


» WORK IN PROGRESS «
Terug naar boven Ga naar beneden
 
ATHENA'S SAINTS Ω BURN YOUR COSMOS
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Dropping-
Ga naar: