As cold as Ice - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 As cold as Ice

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Spottedleaf
StarClan
As cold as Ice - Pagina 3 DPKsfdL
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.
Gender:
Rank:
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: As cold as Ice   As cold as Ice - Pagina 3 Icon_minitimezo 28 apr 2013 - 19:59

Zodra ze Lionroar zag landen op de grond en door zijn rechterschouder zag zakken, sprong ze naar hem toe. Ze probeerde de kater weer overeind te helpen en keek hem even aan in zijn blauwe ogen, waarna ze haar blik op de vos richtte die ondertussen van de twee katten wegvluchtte. Een opgeluchte zucht gleed uit haar keel, maar zodra ze de wonde van Lionroar weer bekeek wenste ze dat ze die zucht nooit geslaakt had. "Gaat het?" vroeg ze op een paniekerige toon, maar voordat de kater er een antwoord op kon geven zei ze nog iets. "Je moet onmiddellijk naar Brindlepool!" bracht ze uit, waarna ze hem doordringend aankeek. Ergens kreeg ze een steek van medelijden, maar ze voelde zich aan de andere kant ook weer schuldig. Als zij niet beter had opgelet was het nooit gebeurd! Paniek stond te lezen in haar zachte oranje ogen toen ze terug dacht aan wat er met Blowsoul was gebeurd. Wat als Lion haar hierna ook probeerde te ontwijken? Wat als hun contact ook zou verwateren totdat er niks meer van overbleef...?


As cold as Ice - Pagina 3 8drbHgc
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
As cold as Ice - Pagina 3 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: As cold as Ice   As cold as Ice - Pagina 3 Icon_minitimezo 28 apr 2013 - 20:04


LIONROAR
De kater keek weg van Spottedleaf en richtte zijn blik op zijn wond. "Gaat het?" Vroeg de poes op een paniekerige toon. De kater keek geschrokken op. Was het dan zo erg? Hij slikte, maar voordat hij kon antwoorden sprak Spottedleaf weer verder. "Je moet onmiddellijk naar Brindlepool!" Hij zag hoe ze zich gedroeg, hoe ze keek, hoe ze bewoog. Hij glimlachte haar zacht toe. "Rustig maar, Spottedleaf. Ik heb wel eens ergere wonden gehad," Zei hij zacht, waarna hij zich met veel pijn en gekreun omhoog te hijsen. "Nou, help me naar het kamp, het kon heus wel weer goed." Kort gaf de kater een lik over zijn schouder heen, om het bloed een beetje te remmen.



As cold as Ice - Pagina 3 DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
As cold as Ice - Pagina 3 Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedleaf
StarClan
As cold as Ice - Pagina 3 DPKsfdL
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.
Gender:
Rank:
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: As cold as Ice   As cold as Ice - Pagina 3 Icon_minitimezo 28 apr 2013 - 20:15

De manier waarop Lionroar haar aankeek deed haar best schrikken. Waarom was hij in StarClan's naam zo rustig? Ze slikte even de krop in haar keel door en bleef de kater aankijken, niet zeker zijnde wat te doen of wat te zeggen. "Rustig maar, Spottedleaf. Ik heb wel eens ergere wonden gehad," Ze knikte ietwat schokkerig, maar wist toch een schraal lachje op haar gelaat te plaatsen. Al was de lach die afgetekend stond op haar snoet niet heel erg groot, het gaf wel aan dat ze al iets gekalmeerd was. "Nou, help me naar het kamp, het kon heus wel weer goed." Weer knikte ze, en gaf ze de kater de steun die hij nodig had. Met niet zo'n ruime passen bewoog ze zich voort, rekening houdende met de gewonde Lionroar die naast haar liep. Weer borrelde gemengde gevoelens in haar omhoog. Ze wist heus wel dat de wond niet zò ernstig was, maar alsnog kon ze er niks aan doen dat ze best paniekerig was. Het hele gebeuren deed haar denken aan wat er gebeurd was met de kater genaamd Blowsoul, die haar nadat ze hem een tweede kans had gegeven, gewoon liet stikken. Dus nu vroeg ze zich af of Lionroar dat ook ging doen...


As cold as Ice - Pagina 3 8drbHgc
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
As cold as Ice - Pagina 3 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: As cold as Ice   As cold as Ice - Pagina 3 Icon_minitimezo 28 apr 2013 - 20:40


LIONROAR
De kater wachtte op Spottedleaf om hem te ondersteunen, iets wat al snel gebeurde. Hij leunde een beetje op haar, maar hij wilde ook niet dat ze teveel last op haar eigen schouder had. Rustig liepen de twee richting het kamp. Was het ver terug? Nee, volgens hem niet. Hij kon de geuren van het bekende kamp al redelijk goed ruiken. Het kamp kwam langzaam al in zicht, hij keek Spottedleaf vriendelijk aan. "Bedankt dat je me helpt," Miauwde hij haar zachtjes toe, om haar te laten weten dat hij het echt waardeerde. Want ze leek te twijfelen of hij haar nu nog zag zoals voorheen, als iemand die hij kon vertrouwen. Nee, hij wist het nu zeker. Spottedleaf was te vertrouwen.



As cold as Ice - Pagina 3 DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
As cold as Ice - Pagina 3 Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedleaf
StarClan
As cold as Ice - Pagina 3 DPKsfdL
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.
Gender:
Rank:
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: As cold as Ice   As cold as Ice - Pagina 3 Icon_minitimezo 28 apr 2013 - 21:08

"Bedankt dat je me helpt," zei de flame-pointed kater welke ze op dit moment steunde. "Ik zou het nooit over mijn hart krijgen je daar helemaal alleen achter te laten." miauwde ze zachtjes met een bescheiden glimlach sierend rond haar lippen. Hierna schudde ze zachtjes haar kopje zodat het geen invloed zou hebben op Lionroar die ze terug naar het kamp hielp. "Ik vind dat we het goed hebben aangepakt, die vos zal zeker niet snel terugkomen." grinnikte ze flauwtjes. Ze wist dat ze de situaties waarin ze nu zaten serieus moest aanpakken, maar af en toe wat humor in het spel helpen kon geen kwaad, toch?
Toen de bekende geuren van het kamp haar neusgaten binnendrongen, vernauwde ze haar amberkleurige ogen even en tuurde ze naar voren. En zoals ze al had verwacht kwam de kamp ingang al snel in zicht. "Ik hoop maar dat Brindlepool aanwezig is." beaamde ze toen een sidderende ademzucht over haar lippen rolde.


As cold as Ice - Pagina 3 8drbHgc
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
As cold as Ice - Pagina 3 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: As cold as Ice   As cold as Ice - Pagina 3 Icon_minitimezo 28 apr 2013 - 22:27


LIONROAR
Lichtjes tegen Spottedleaf aanleunend stapte hij rustig door. Zijn schouder deed pijn, bij iedere stap. Maar om Spottedleaf niet weer zo te laten schrikken, liet hij niets zien. "Ik zou het nooit over mijn hart krijgen je daar helemaal alleen achter te laten." Zachtjes knikte hij. Ze was duidelijk een hele zorgzame poes. "Ik vind dat we het goed hebben aangepakt, die vos zal zeker niet snel terugkomen." Een schuine glimlach verscheen op zijn gezicht, vooral door alle pijn kon hij er niet breed om lachen. "Inderdaad, die vos probeert zo ver mogelijk weg te komen van ons." Hij grinnikte zachtjes, maar kreunde vervolgens door de pijn van zijn schouder. Hij kon pijn toch niet onderdrukken, hoe graag hij het ook wilde. "Ik hoop maar dat Brindlepool aanwezig is." Miauwde Spottedleaf, toen het kamp in zicht was. Hij zweeg, maar toen de twee voor de ingang waren sprak hij weer. "Dat.. hoop ik ook." Mompelde hij, waarna ze het kamp binnenliepen.

{Topic klaar ~ Ik maak wel even een topic bij de medicine den aan.}


As cold as Ice - Pagina 3 DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
As cold as Ice - Pagina 3 Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
As cold as Ice
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Outlook Rock-
Ga naar: