-Im only here for the squirrels, But im not gonna let you destroy me-



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 -Im only here for the squirrels, But im not gonna let you destroy me-

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Darkblood
Member
-Im only here for the squirrels, But im not gonna let you destroy me- DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: -Im only here for the squirrels, But im not gonna let you destroy me-   -Im only here for the squirrels, But im not gonna let you destroy me- Icon_minitimevr 29 maa 2013 - 17:22


Darkblood keek oplettend om zich heen. Haar beige ogen schoten langs de bomen, uitkijkend naar Shadowclankatten. Ze snoof de geur van eekhoorn op, en probeerde de bloedende pootkussentjes onder haar poten te negeren. Dat kwam door die scherpe netels van de bomen waar de Shadowclan geen probleem mee had. Opeens rook ze een geur van kat. Nu moest ze wegwezen, want ze was uitgemergeld en zwak. Ze kon een sterke gezonde Shadowclanner echt niet aan. Maar het was te laat. Daar zag ze de zwarte poes al staan. Ze kromp ineen, maar ontblootte haar nagels wel. Ze zou niet zomaar opgeven, ondanks haar tegendelen.

##Innerghost##
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
-Im only here for the squirrels, But im not gonna let you destroy me- R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: -Im only here for the squirrels, But im not gonna let you destroy me-   -Im only here for the squirrels, But im not gonna let you destroy me- Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 1:07

Innerghost liep door de Pinewoods, op zoek naar prooi. Ze was zins Rushstar aan de leiding was gekomen steeds vaker alleen op jacht, of met haar twin, maar ook wel met andere katten die ze vertrouwde en mocht, ook trainde ze haar apprentices veel meer. Innerghost liep verder en snoof de geur op. Een sterke eekhoorn geur vulde haar neus gaten. Innerghost zakte in een sluip houding en sloop er op af. Ondanks haar wat gespierdere bouw ging het haar toch geruisloos af. Na dat ze op de perfecte lengte was om te springen, sprong ze. Ze ving het dier tussen haar poten en meteen schoot haar bek op het nekje af. De eekhoorn stopte met bewegen en met de eekhoorn in haar bek liep ze verder. Ze stopte toen de verse geur van Bloodclan jaar neus gaten vulde. Ze zag een zwarte Bloodclan poes die er nogal vermagerd en zwak uitzag. Deze poes had duidelijk lef. Maar deze poes was zeker alles behalve slim. Ze liet haar eekhoorn vallen en liep recht op de poes af. De poes was wel langer dan haar, maar dat maakte haar niks uit. "En wat hebben we hier," siste ze terwijl ze aarde over haar prooi heen schoof. Ze liep nog wat dichter bij en stak haar nagels in de grond. "Niet slim om hier te komen, kittypet," siste ze. Ze keek de poes kil aan en wachtte af op haar reactie.

OOC: Mijn post is wat aan de grote kant, maar ik hoef echt geen reuzen post terug hoor ^-^ Al maakt het me nooit wat uit wat voor post ik krijg, groot, klein, gemiddeld. Zie maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkblood
Member
-Im only here for the squirrels, But im not gonna let you destroy me- DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: -Im only here for the squirrels, But im not gonna let you destroy me-   -Im only here for the squirrels, But im not gonna let you destroy me- Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 8:06


"En wat hebben we hier," siste de zwarte poes. Ze ontblootte haar nagels, en miauwde erachteraan; "Niet slim om hier te komen, kittypet," Darkblood keek kil naar de poes, met de gedachte dat ze een gevecht niet kon winnen. Dus zou ze haar verleden, en onschuldigheid in de strijd moeten gooien. 'Ik weet wat je denkt over mij, een hersenloze moordmachine. Maar ik heb nog nooit een moord gepleegd. En ten tweede, heb ik clanbloed.' Niet dat ze daar trots op was, maar ze was geen echte Bloodclanner van lijf en leed. Ze stapte een stuk naar voren, en trok een licht pijnlijk gezicht, die ze al de hele tijd probeerde tegen te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
-Im only here for the squirrels, But im not gonna let you destroy me- R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: -Im only here for the squirrels, But im not gonna let you destroy me-   -Im only here for the squirrels, But im not gonna let you destroy me- Icon_minitimeza 30 maa 2013 - 9:33

'Ik weet wat je denkt over mij, een hersenloze moordmachine. Maar ik heb nog nooit een moord gepleegd. En ten tweede, heb ik clanbloed.' Innerghost trok haar wenkbrauw op. "En wat denk je hier mee te bereiken? Dat ik je nu zou laten gaan omdat je clanbloed hebt?" Siste ze terwijl ze met haar staart sloeg. "Ik weet niet van welke clan dan, maar het blijft een feit dat je je eigen clan ook nog eens hebt verraden," gromde ze. "En wat dan nog, als je Thunderclan was geweest had ik je alsnog kei hard weggejaagd... zoals nu." Innerghost zette af met haar achterpoten en plaatste haar poten tegen de flank van de poes aan, met de bedoeling dat deze indringer haar evenwicht zou verliezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
-Im only here for the squirrels, But im not gonna let you destroy me-
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Pinewoods-
Ga naar: