The Ones



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The Ones

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Nightwing
Member
The Ones DPKsfdL
Lianne
147
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 97 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: The Ones   The Ones Icon_minitimeza 13 apr 2013 - 17:21


Nightwing voelde haar hart een vreemd sprongetje maken van opwinding toen ze de stinkende geur van het donderpad in haar neusgaten voelde prikken. Ashpaw liep minder dan één stap in haar kielzog. Als de kansen in haar voordeel waren, wat ze immers nooit waren, dan kwam ze misschien een ThunderClan kat tegen. De hele bedoeling hier van was om Ashpaw te leren te vechten tegen iets anders dan clan genoten. Zo was hij voorbereid en leerde hij nieuwe technieken die hij kon gebruiken tegen elke vijand die zijn pat ging kruisen. Haar azuur blauwe ogen gingen naar Ashpaw toen ze hem één blik toewierp. Met één zwiep van haar staart pakte ze zijn aandacht. ”Ik denk niet dat uitlokken op het lijstje van dingen staat die ik je aanbeveel, want we gaan nu een ThunderClan kat uitlokken” Miauwde ze op een toon die geen tegenspraak duldde. Toch kon je er de opwinding in horen. Hier was ze goed in en als ze de kat zo ver kon krijgen dat ze haar territorium op kwam dan waren de kansen om te winnen in haar voordeel. Toen er in de verte een monster langs reed bleef de nacht zwarte poes staan en keek ze om zich heen. Het donderpad was nagenoeg verlaten op het moment. Misschien waren de tweebenen niet op jacht vandaag. Tenminste, ze nam aan dat ze in hun monsters op jacht gingen. Tweebenen waren niet een onderwerp waar Nightwing over mee kon praten of zelfs over mee wilde praten. Op een paar meter van het stinkende pad af draaide ze zich om met de intentie haar leerling recht aan te kijken. Haar azuur blauwe ogen stonden nu heel serieus. ”Ik ga zo meteen oversteken en kijken of ik een ThunderClan kat kan vinden, wat je ook hoort of ziet kom dit pad niet over. Het laatste wat ik wil is jou van dat stinkende, zwarte ding afschrapen als een monster over je heen rent” Zei ze op een wel erg rechtstreekse manier. Ze haalde diep adem en draaide om. ”Begrepen?” Voegde ze er nog even aan toe.

Alleen Ashpaw en een ThunderClan krijger (of eventueel ook nog één leerling}


The Ones TKuWqs8A

Thanks Babs<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
The Ones 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: The Ones   The Ones Icon_minitimeza 13 apr 2013 - 20:53


Terwijl de twee het territorium van ShadowClan doorliepen, liet Ashpaw zijn blik glijden over het gebied. Misschien dat hij dit ooit van pas kon komen, zodat, als hij ooit in een gevecht zou belanden, de beste plekjes wist te vinden om een goede tactiek uit te oefenen. Maar de grijze Apprentice stond stil, toen Nightwing zijn aandacht trok met haar staart. ”Ik denk niet dat uitlokken op het lijstje van dingen staat die ik je aanbeveel, want we gaan nu een ThunderClan kat uitlokken.” Ashpaw keek nieuwsgierig op naar zijn Mentor, in zijn blauwe ogen fonkelde dat gevoel. Achter de poes bevond zich het Thunderpath, het stinkende zwarte pad waar die vreselijke monsters overheen reden. ”Ik ga zo meteen oversteken en kijken of ik een ThunderClan kat kan vinden, wat je ook hoort of ziet kom dit pad niet over. Het laatste wat ik wil is jou van dat stinkende, zwarte ding afschrapen als een monster over je heen rent” Alert keek de kater op naar Nightwing en slikte. Hij durfde nog geen antwoord te geven, ook al wist hij dat hij na deze waarschuwing geen poot op het pad zou zetten. ”Begrepen?” Vervolgde de poes zichzelf. "Ja Nightwing." Zei hij met een vage hint van gemompel. Hij wilde het ThunderClan gebied wel eens inspecteren, maar als Nightwing niet wilde dat hij zich op het pad begaf, zou hij dit ook niet doen.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
The Ones VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightwing
Member
The Ones DPKsfdL
Lianne
147
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 97 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: The Ones   The Ones Icon_minitimedi 16 apr 2013 - 16:16


Toen Nightwing Ashpaw zijn bevestiging hoorde haalde ze diep adem en richtte ze haar aandacht op de struiken aan de overkant van het stinkende donderpad. ”Goed zo” Miauwde ze nog even op een sluikse toon en haar staart ging omhoog. Voorzichtig benaderde ze het donderpad. Er was in geen velden of wegen meer een monster te bekennen. Net toen ze een poot op het stinkende wegdek zette zag ze helemaal in de verte twee koplampen. Zonder aarzelen dook ze het pad over en sprong de struiken in. Meteen werd ze begroet met de penetrante geur van de ThunderClan. Het alles overheersende geurenspel van het donderpad achter haar zat er flink doorheen maar Nightwing wist wat haar neus oppikte. Ze rechtte haar rug en liep met een zelfverzekerde houding de struiken uit de open plek op. Ze keek om zich heen en verwachtte half en half een ThunderClan kat tegen te komen. Op het moment dat achter haar een monster langs raasde zag ze er eentje. Twee ogen priemde door de bosjes aan de overkant. De nacht zwarte poes boorde haar azuur blauwe ogen in die van de vreemdeling en trok toen haar mondhoeken omhoog in een laatdunkende en uitdagende glimlach. Ze zette vlug haar geur af en dook toen meteen de struiken in. Zonder ook maar te kijken of er een monster aan kwam dook ze het pad over en landde naast haar leerling. Ze draaide zich meteen weer om en keek naar de overkant. Laat ze her daar maar mee doen. Dacht ze zelfgenoegzaam terwijl ze haar ogen half dichtkneep. Met geluk word hij nog overreden door een monster.


The Ones TKuWqs8A

Thanks Babs<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Ones
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Thunderpath-
Ga naar: