Dream-topic. - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Dream-topic.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plumpaw,
Member
Dream-topic. - Pagina 3 DPKsfdL
122
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Plumpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 3 Icon_minitimevr 2 aug 2013 - 23:55

Ik droomde vorige week ofzo dat ik in mijn nieuwe klas zat, iedereen me weer niet mocht en ik weer een buitenbeentje was, omdat ik "gewoon een beetje anders" was. :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Malona
Member
Dream-topic. - Pagina 3 DPKsfdL
тαzz ♥
332
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Sιχτεεη мσσηs
Gender:
Rank:
Malona
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 3 Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 10:15

kittypaw schreef:
Ik had tijdje terug ook een rare droom O.o
ik zat in een soort van team met 3 anderen en we waren in een soort game of zo en je moest je eigen effecten maken als je aan het vechten of zo was en 1 van de 3 was de leider en zo was de game uit gespeeld springen we uit de server (zo'n zwart ding met allemaal tekst) en de leider zei dat hij mijn effecten het beste vond en liep toen weg (over het computer buroblad ._.) en toen ging ik zo vet gek dansen zo van ''o yeah de leider vond mijn effecten het beste o yeah oh yeah'' en toen werd ik wakker O.o

en nog iets over Harry Potter (dat krijg je als je tot diep in de nacht Harry potter uit leest ._.) maar dat weet ik niet goed meer.

Ik heb soms dromen van Harry Potter als ik op een dag twee filmen van HP zit te kijken xD Dan loop ik ergens en ik voer spreuken uit met de toverstok samen met Harry en Hermelien xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Dream-topic. - Pagina 3 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 3 Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 12:20

ik droomde dat de achterkant van mijn opa's vooraadkast een soort van geheime deur was, die naar een geheime ruimte leide en in die ruimte was er nog ergens een geheime deur die naar oude graftombe leide die mijn opa had verranderd in een 'superheldenhol' als je begrijpt wat ik bedoel. En dus bleek het dat mijn opa in het geheim Batman was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Musicheart
Member
Dream-topic. - Pagina 3 DPKsfdL
170
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Musicheart
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 3 Icon_minitimedi 6 aug 2013 - 14:47

Owlkit schreef:
ik droomde dat de achterkant van mijn opa's vooraadkast een soort van geheime deur was, die naar een geheime ruimte leide en in die ruimte was er nog ergens een geheime deur die naar oude graftombe leide die mijn opa had verranderd in een 'superheldenhol' als je begrijpt wat ik bedoel. En dus bleek het dat mijn opa in het geheim Batman was.


o.O
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalsnow
Member
Dream-topic. - Pagina 3 DPKsfdL
♥♥ Chi
31
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Crystalsnow
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 3 Icon_minitimedi 6 aug 2013 - 16:33

Ik heb gedroomd dat ik achtervolgd werd door een reuzenspin. [Was om half twee nog tv aan het kijken beneden(alleen) en zag plots een reuze huisspin op de muur kruipen, oorzaak en gevolg] xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadepaw.
Member
Dream-topic. - Pagina 3 DPKsfdL
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons..
Gender:
Rank:
Shadepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 3 Icon_minitimedi 6 aug 2013 - 16:50

Een van de raarste dromen die ik ooit gehad heb.. Had gedroomd dat er een vogelkooi op de keukentafel stond, en er zat een muis in met een glitterpakje aan >< Ik draai me om naar het raam, en kijk weer naar de kooi. Opeens is hij weg, ik kijk naast me en er staat een dansende kip naast me ><
Zoals ik al zei, een van de raarste dromen die ik ooit gehad heb..
Terug naar boven Ga naar beneden
*Dawnpaw
Member
Dream-topic. - Pagina 3 DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10,5 moons
Gender:
Rank:
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 3 Icon_minitimedo 15 aug 2013 - 20:57

Ik had vanacht een droom waarin ik wist dat ik in een droom zat Dx ik kan me niet meer herinneren wat er gebeurde in mijn droom. Enkel dat mijn moeder er was en dat er iets belangrijk kapot was ofzo o.O ik zei tegen mijn moeder dat we in een droom zaten.. alleen kon ik niet wakker worden >.< dus ik probeerde in mijn hand te bijten zodat ik wakker werd maar dat lukte niet doordat de dekens in de weg zaten.. verder weet ik het niet meer >.<

Ik heb wel vaker dromen dat ik gewoon wèèt dat ik in een droom zit en dat ik niet wakker kan worden, niet leuk :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
Dream-topic. - Pagina 3 DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 3 Icon_minitimedo 15 aug 2013 - 21:11

Gisteravond had ik ineens een vage droom.
Ik weet het begin niet meer maar op het eind kwam er een soort gas, nogmaals ik weet niet waarom, en we wisten dat dit zou komen en dat we dood zouden gaan. Het was echt creepy want ik voelde dus echt alsof ik dood zou gaan en ik zat daar met iemand (ik weet dus niet wie :3) en we waren gewoon nog aan het lachen terwijl het steeds benauwder werd en langzaam dus iedereen aan het dood gaan was and stuff :3 Uiteindelijk legde ik het er dus gewoon bij neer en ik was niet eens bang ofzo :3 En toen werd ik wakker om kwart voor zeven en viel ik later weer in slaap.

Maar het was zo'n gek gevoel... geen nachtmerrie. Gewoon vreemd...
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Dream-topic. - Pagina 3 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 3 Icon_minitimevr 16 aug 2013 - 21:00

ik had een nogal vage droom...
ik droomde dat mijn meubels tot leven kwamen en de tango begonnen te dansen, toen zette mijn vader de muziek uit en toen begonnen mijn meubels te zweven en schoten met lasergeweren op mijn kat.
EINDE
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
Dream-topic. - Pagina 3 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 3 Icon_minitimezo 18 aug 2013 - 22:57

Ik heb eindelijk een droom gehad die ik prima vond. Ik heb al héél lang geen fijne droom gehad. En dan heb ik het niet over 2 maanden. Maar 5 of zelfs 8 jaar. Ik heb een lange tijd gehad dat ik alleen nachtmerries heb gehad. En de laatste tijd heb ik geen dromen -wat ik wel fijn vind. Ik heb niet echt fijne ervaringen met nachtdromen.

Maar op naar de droom. Ik was met een aantal vriendinnen op mijn basisschool. Ik weet niet wie. Na mijn dromen onthoud ik niet vaak de personen. Maar we hadden geen hapje of zo. Dus we gingen naar groep 3/4 (ik herinner me nu een persoon. Dat was een vriendin op mijn oude school. Haar naam is Joosje.) maar we moesten dus dingen uitbeelden die een ander moest nadoen. Toen was ik met een paar andere kinderen aan de beurt. Ineens zat er een heel parkje (héél klein) aan het klaslokaal. Maar we gingen de lion king uitbeelden. Ik was die (slechte) bruine leeuw. De andere twee kinderen waren Simba en een ander welpje. Ik zat hun achterna en zo verliep het een tijdje. Het duurde volgens mij écht te lang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Dream-topic. - Pagina 3 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 3 Icon_minitimedi 20 aug 2013 - 22:17

weer een vage droom...

ik droomde dat mijn klerenkast in een behekst dootskopaapje verranderde die heel de tijd in zijn neus peuterde, dus ik was zo goed als al mijn kleren kwijt en de klerenwinkels waren voor ongeveer drie jaar gesloten, dus moest ik heel de tijd in de kleren van mijn broer en ouders rondlopen.
EINDE
Terug naar boven Ga naar beneden
Dakota
Member
Dream-topic. - Pagina 3 DPKsfdL
Nαтαѕנα
65
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Oηє мσηтн
Gender:
Rank:
Dakota
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 3 Icon_minitimewo 21 aug 2013 - 11:57

Omg ik had echt een hele vage droom. Maar op het einde was ie echt leuk c:

Ik ging met mijn hele klas naar een plek fietsen die bij mij in de buurt was. We smeten onze fietsen gewoon midden op de weg en toen brak er ergens brand uit. Twee meisjes uit mijn klas en ik renden naast de Zeeman en probeerden levende knuffels te redden o,o Ik redde een mega olifant, een zebra en een klein mini dinosaurus ding xd Toen was de brand ineens weg en ik rende naar een winkel aan de overkant. Toen was er een awensome winkel waar je je haar kan doen enso. Ik kreeg echt mooie nagellak, en een mini Miku poppetje met een mega prei op mijn arm. Toen mocht ik een haarkleur uitkiezen en ik wou paars. Dat mens pakte een bepaalde kleur paars maar die vond ik niet goed xD Toen zat ze twee verschillende kleuren te mixen voor mijn haar en toen werd ik wakker.

Dit zijn de dingen die ik nog kan herinneren xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Daypaw
Member
Dream-topic. - Pagina 3 DPKsfdL
Miss Cat
554
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 6 fantastic moons!
Gender:
Rank:
Daypaw
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 3 Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 9:01

Goed, ik had vannacht echt een hele vreemde droom (lang)::
Terug naar boven Ga naar beneden
Bulletproof
Member
Dream-topic. - Pagina 3 DPKsfdL
320
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Bulletproof
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 3 Icon_minitimema 26 aug 2013 - 10:10

Ik droomde dat ik wakker werd door een wolf die aan het huilen was. Ik ging dus kijken en toen hoorde ik een schreeuw en toen viel er een man naar beneden. Die was dus dood op ons balkon gevallen en ik werd bang, maar werd vastgehouden door niets dus moest blijven kijken. Toen kwamen er Aliens in een Starbucks ufo en ze dronken allemaal Starbucks, aten muffins en donuts en hadden het heel gezellig. Toen kwam de leiden, een grote dikke slak met een kroon en een niet passend Alien pakje met een pistool en toen ving hij mij in een straal en ik kwam toen ook in de Ufo. Toen zette ze mij vast en ik zag hoe allemaal Alienhaaien en vissen in Starbucks zwommen. En toen kwam er een Danbo poppetje en gaf mij een Starbucksijsje en ik begon te eten en toen zette de Aliens me vast en toen kwam de dode man ineens als zombie aanlopen en ik gilde en toen brak het glas van de haaien en vissen en toen stoomde alles over in Starbucks en toen sprong ik uit de Ufo in een meertje en ik liep weer naar huis 0_0

Echt vaag, maar ik vond het grappig x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw,
Member
Dream-topic. - Pagina 3 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Icepaw,
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 3 Icon_minitimema 26 aug 2013 - 10:14

Ik droomde dat er een gigantische, levende gummybeer uit de lucht kwam vallen.
de rest was een beetje vaag, maar uitijndelijk ging de gummybeer dood en verklaarde we dat 25 augustus Gummybeerdag werd.
Einde
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Dream-topic. - Pagina 3 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 3 Icon_minitimema 26 aug 2013 - 11:37

De klas waar ik volgens magister nu in zit, klopt eigenlijk voor geen meter als je goed nadenkt. Dus droomde ik vannacht dat ik naar school ging en daar naar de klassenlijsten ging zoeken. Het punt was, dat die er van de 6e niet hingen. Uiteindelijk was er 1 6e klas die toen naar binnen werd geroepen, maar daar hoorde ik niet bij. Dus buiten kijken, overal zoeken naar n blaadje. Hebben we de hele tijd rondgelopen zonder dat iemand ons kwam halen of wat dan ook, alsof er gewoon geen tweede 6e klas was xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Irisflower
Member
Dream-topic. - Pagina 3 DPKsfdL
Chi <'3
106
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 12 moons
Gender:
Rank:
Irisflower
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 3 Icon_minitimema 26 aug 2013 - 21:41

Ik had gedroomd dat ik op schoolreis was en dat we verbleven in een torenhoog gebouw, waar een speeltuin en donker stukje aan grensde. Het rare was; M'n ouders waren er ook. M'n crush etc en vrienden kwamen er ook in voor xD Maar toen ik naar buiten ging waren er spinnen die ze "doodspinnen" noemden, welke telkens uit de donkerte kwamen wanneer ik voorbij liep. Wat het rare was; Er stond een speeltuin voor kinderen naast. Ik ging dus terug naar binnen en rende steeds naar boven en naar beneden, kwam enkele keren m"n ouders tegen en m'n crush xD
I'm going crazy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrop
StarClan
Dream-topic. - Pagina 3 DPKsfdL
Daan
67

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Ashdrop
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 3 Icon_minitimedi 27 aug 2013 - 19:45

Ik heb gedroomd over WarriorCats. Phantompaw & Halepaw waren een stelletje, maar Shrewstar verbood dat toen. Toen kwam er een kat die zich Pantherpaw noemde en die bleek een broer van Phantom te zijn, en die ging er met Hale vandoor x'D

Hoe bedoel je een vage droom?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Dream-topic. - Pagina 3 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 3 Icon_minitimewo 28 aug 2013 - 17:35

snatcher schreef:
Ik droomde voor de tweede keer op rij over human Warrior cats

Gisteren was ik Brokenecho, en we woonden in een groot huis met een paar reusachtige kamers. Dus Warrior Den, Apprentice den, etc. Maar ik kreeg straf, en moest in de Apprentice den slapen. Spiderpaw, mijn vriend, had wel begrip dat ik boos was, want ik heb er dus echt een hekel aan als ik als baby wordt behandeld. Dus, mijn ouders kregen hun zin, want anders moest ik een nacht doorbrengen als Haa Oo Ee Err... Dus ik ging nog meer ragen en uiteindelijk werd ik wakker en heb ik niet geslapen in de droom :')

En vanacht droomde ik dat ik Squirrelflight was, en iedereen had dus een vachtkleur shirt aan. Ik had dus wel gwn bruin haar maar een diep oranje shirt met een witte vlek onder mijn kin. Ik had twee goede vrienden, drie keer raden wie: Ashfur en Brambleclaw. Ik was dus verliefd op beiden en had een vreselijk dilemma :') uiteindelijk toen de twee weer ruzieden wie mij kreeg (wat ik nu wel amusant vindt, want Brambleclaw was Willem uit mijn klas en wij haten elkaar) En zei ik dat ik nu ging kiezen. Dus ik zo van: "Ashfur" Hij een glimlach omdat hij als eerste werd genoemd. "I don't love you anymore" Hij niet happy meer xD Ik ging dus met Brambleclaw aka Willem (nu geef ik daar van over, nooit van m'n leven!) en Ashfur trok zich terug. De volgende dag op school kwam hij niet opdagen. Ik en Brambleclaw hem zoeken maar hij was nergens. Onderweg kwamen we meisjes tegen die bijna onze iPad op de grond pleurden dus we raceten weg en ik was mijn pokemon kaarten kwijt. Uiteindelijk vonden we Ashfur thuis, dat arme joch was helemaal depressief. En toen werd ik wakker
Human warrior cats is grappig xD
Da moeten we op een meeting of zo doen met zn,alle XD
En dan bepalen wr de rollen opmhet forum xdd
Alsof we dat ooit gaanndoen xd nope
Terug naar boven Ga naar beneden
Pepper
Member
Dream-topic. - Pagina 3 DPKsfdL
134
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7,5 Years
Gender:
Rank:
Pepper
BerichtOnderwerp: Re: Dream-topic.   Dream-topic. - Pagina 3 Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 1:34

Haha gestoorde droom gehad.

Ik droomde dat ik met m'n hele oude klas een documentaire ging kijken en de leraar had zelfs ouders naar de klas gevraagd om te zorgen dat iedereen oplet. Natuurlijk, mijn vader reageerde meteen en ja hoor, gaan we de documentaire kijken, zit mijn vader een rij achter me.

Die documentaire blijkt echt super saai te zijn, maar keten kan niet want m'n vader kijkt. Voel ik (in de droom) iets op mijn hoofd. Ik kijken, is er een propje naar me gegooid waarin een heel erg lang en saai gedicht staat, en dan aan het einde in rode pen: "ik verveel me, zullen we galgje spelen, pap"
Daarna werd ik wakker...
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dream-topic.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: