{-- ι ωση∂єя ωну --}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {-- ι ωση∂єя ωну --}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Heatherkit-
Member
{-- ι ωση∂єя ωну --} DPKsfdL
{Heartbreaker}
140

CAT'S PROFILE
Age: {тωσ ωєєкѕ σℓ∂}
Gender:
Rank:
Heatherkit-
BerichtOnderwerp: {-- ι ωση∂єя ωну --}   {-- ι ωση∂єя ωну --} Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 13:44

De jonge poes wist niet wat haar overkwam toen haar oogjes eindelijk, na twee volle weken, open gingen. Allerlei kleuren, allerlei prachtige dingen. Alles overweldigde haar. Ze had meteen zin om op te springen en alles aan te raken en te bekijken met haar gloednieuwe, werkende ogen. Met een vrolijke piep porde ze in haar moeders buik. "Mama? Ben jij mijn mama?" Vroeg ze, maar ze kreeg geen antwoord. De poes lag te slapen, iets wat Heatherkit natuurlijk niet begreep. "Mam! Word wakker!" Snorde ze, maar weer geen reactie. Toen het haar te lang duurde besloot ze om zelf op onderzoek uit te gaan en alles maar in haar eentje te bekijken. Haar broertje en zusje zag ze niet eens liggen. Ze stapte naar de andere kant van de nursery, waar een gat in zat en waar licht doorheen kwam. Nieuwsgierig keek ze om het hoekje van de uitgang, daarbuiten zag ze heel veel katten. Ze schrok er wel een beetje van, eigenlijk. Met grote ogen keek ze naar het spektakel in het kamp. Katten hadden het druk, liepen de dens in en uit en deden hun taken. Ze vroeg zich af waarom iedereen zo druk bezig was, waarom lag niemand meer te slapen bij hun moeder? Ze besloot om toch maar in de den te blijven, want ze wilde geen ruzie krijgen met haar moeder. Aangezien ze niet wist of het daarbuiten wel veilig was trippelde ze naar het midden van de Nursery. Haar appelgroene ogen gleden over de katten heen. Merendeel van de katten lagen te slapen, dat kon ze zien aan de buiken die op en neer rezen. Heatherkit slaakte een diepe zucht. "Is er iemand wakker?" Fluisterde ze, hopend dat iemand antwoordde.

CODES SHEET © BY CHI


{-- ι ωση∂єя ωну --} Ofq7a9
And above all, watch with glittering eyes the whole world around you because
the greatest secrets are always hidden in the most unlikely places.
Those who don't believe in magic will never find it.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunnykit
Member
{-- ι ωση∂єя ωну --} DPKsfdL
Mariekseltjah
851
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender:
Rank:
Sunnykit
BerichtOnderwerp: Re: {-- ι ωση∂єя ωну --}   {-- ι ωση∂єя ωну --} Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 14:58

"Je bent zo aardig!" zei een stem tegen haar. "Ja, echt hè. Sunysmile is de aardigste kat in heel de WindClan!"n!" zei een andere stem. "Ze is ook nog eens een goede Medicine cat!" al die complimenten! Het was echt geweldig om populair te zijn in de Clan! Heel veel katten om haar heen, het was geweldig, maar tegelijkertijd kon Sunnysmile het niet meer aan. Ze schreeuwde het uit, haar ogen waren groot en haar oren lage plat tegen haar kop. "GA WEG EN LAAT ME ALLEEN?!" siste ze boos tegen de katten die in een circel om haar heen stonden. De katten begonnen te mopperen en geïrriteerd weg te lopen. Toen was ze alleen, helemaal alleen. Er was niemand, er was geen wind, geen vogelgeluiden, helemaal niks, het was gewoon doodstil. Toen begon alles te vervagen en werd het zwart.
Sunnykit lag in de nursery, ze lag stil met haar ogen dicht, maar sliep niet meer. Langzaam opende ze haar ambere oogjes en ging ze overeind zitten. Ze gaapte even en keek of er nog anderen wakker waren. "Is er iemand wakker?" een stem klonk door de nursery en verbrak de soort van stilte die er hing. Sunny keek rond, van wie was die stem? Toen ze niet kon vinden wie daarnet gevraagd had of er iemand wakker was, antwoordde ze maar gewoon. "Ja, ik ben wakker." zei ze met een gedempte stem. Nu alleen maar hopen op antwoord. Dacht ze.


{OOC: Ik lief jouw kader <3}


{-- ι ωση∂єя ωну --} 1115t15
{-- ι ωση∂єя ωну --} Mambostuck_sollux_by_yukinotenshi23-d6480hq{-- ι ωση∂єя ωну --} Zodiac_stamp_by_paramourxlights-d52blry{-- ι ωση∂єя ωну --} Homestuck_stamp__smilies_by_kitsumon-d4cqrvh{-- ι ωση∂єя ωну --} Yet_another_homestuck_stamp_by_lavender_ink_e-d418c40{-- ι ωση∂єя ωну --} Mambostuck_terezi_by_yukinotenshi23-d64801h
Terug naar boven Ga naar beneden
Heatherkit-
Member
{-- ι ωση∂єя ωну --} DPKsfdL
{Heartbreaker}
140

CAT'S PROFILE
Age: {тωσ ωєєкѕ σℓ∂}
Gender:
Rank:
Heatherkit-
BerichtOnderwerp: Re: {-- ι ωση∂єя ωну --}   {-- ι ωση∂єя ωну --} Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 15:07

Hoopvol hield de rood met witte kit haar oortjes omhoog en keek ze de Nursery door. Toen er eindelijk iemand antwoordde draaide ze haar kop snel naar het geluid toe. Ze zag een kitten zitten, heel wat manen ouder dan zij zelf was, maar toch leek de kit enigszins op haar. Ze hadden namelijk beiden dezelfde kleur vacht. Heatherkit sprong op en keek de kit vrolijk aan. "Hallo!" Miauwde ze, blij dat iemand wakker was. ".. Wie ben jij?" De nieuwsgierigheid kwam weer in de jonge kit op. "Hoe oud ben je eigenlijk? Ik heb net mijn ogen geopend! Mijn moeder slaapt en mijn broertje en zusje ook, heb jij broertjes en zusjes?" Ze wilde nu al alles weten over de kit waar ze nu mee sprak. Heatherkit liep op de kitten af, die al een stuk groter dan haar was! Vol bewondering bekeek ze de oudere kit. "Man! Wat ben jij groot zeg!" Miauwde ze, met een glimlachje op haar gezicht.

CODES SHEET © BY CHI


{-- ι ωση∂єя ωну --} Ofq7a9
And above all, watch with glittering eyes the whole world around you because
the greatest secrets are always hidden in the most unlikely places.
Those who don't believe in magic will never find it.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunnykit
Member
{-- ι ωση∂єя ωну --} DPKsfdL
Mariekseltjah
851
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender:
Rank:
Sunnykit
BerichtOnderwerp: Re: {-- ι ωση∂єя ωну --}   {-- ι ωση∂єя ωну --} Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 16:14

"Hallo!" piepte een stem, het was dezelfde stem als die van daarnet. ".. Wie ben jij?" Een beetje verrast keek Sunny rond en zag een kitten die jonger was als zijzelf, maar met ongeveer dezelfde vachtkleur. "Ik ben Sunnykit en wie ben jij?" miauwde ze als antwoord op de vraag van de jonge kit. "Hoe oud ben je eigenlijk?" vroeg de kit. "Ik heb net mijn ogen geopend! Mijn moeder slaapt en mijn broertje en zusje ook, heb jij broertjes en zusjes?" Sunnykit slikte even voordat ze antwoord gaf op de vraag. "Ik heb geen broertjes of zusjes... Ze waren, volgens mijn ouders, dood toen ze geboren werden..." zei ze langzaam. "Ik vraag me af hoe mijn leven zou zijn als ze nog zouden leven." voegde ze er zachtjes aan toe. De kit was inmiddels op haar afgekomen. "Man! Wat ben jij groot zeg!" miauwde ze tegen Sunnykit. Sunny glilachte even. "Nu weet ik nog steeds niet wat jouw naam is." miauwde ze vrolijk en nieuwsgierig.


{-- ι ωση∂єя ωну --} 1115t15
{-- ι ωση∂єя ωну --} Mambostuck_sollux_by_yukinotenshi23-d6480hq{-- ι ωση∂єя ωну --} Zodiac_stamp_by_paramourxlights-d52blry{-- ι ωση∂єя ωну --} Homestuck_stamp__smilies_by_kitsumon-d4cqrvh{-- ι ωση∂єя ωну --} Yet_another_homestuck_stamp_by_lavender_ink_e-d418c40{-- ι ωση∂єя ωну --} Mambostuck_terezi_by_yukinotenshi23-d64801h
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{-- ι ωση∂єя ωну --}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Nursery-
Ga naar: