Training - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
Season
Season
Leaf-fall, 18°C - 26°C
Na een korte en snikhete Greenleaf, kondigt Leaf-fall zich aan. Al is de temperatuur zacht en kan er zeker nog genoten worden van een lekker zonnetje. Waardoor er ook steeds Twolegs naar het woud getrokken worden. Prooidieren zijn niet bezig met het aanleggen van een wintervoorraad en er hebben nog veel dieren een nestje met jongen.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
In-Game Event
Prophecy given by Starclan
"Heed the darkness that creeps near.
Heed the purge that will begin
Seeping into the forest slowly.
Poisoning the clans from within

Blood will turn the forest red.
Lie low in order to thrive
Stay aware of who your allies are.
Or none of the clans will survive"
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
TRIBE OF RUSHING WATER
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Admin
Admin
Admin
Editor
foundr
COUNT YOUR WORDS
WORD COUNT

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Training

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Steelfang
Member
Training - Pagina 3 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 3 Icon_minitimevr 11 jun 2010 - 21:29

Steelpaw was bezorgd Winterpaw had hem geholpen en nu tijd voor een wederdienst"Hij zei ga staan" en hij kroop onder haar buik door en ging met haar op zijn rug richting het medicine den, daar aangekomen vroeg hij""Welke moet ik pakken om te zorgen dat het niet erger wordt?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Winterstorm
StarClan
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 3 Icon_minitimevr 11 jun 2010 - 21:35

Winterpaw ging liggen en dacht na. "Comfrey helpt gebroken botten te helen en brandnetel bladeren helpen tegen een zwelling, maar ik heb nog geen zwelling dus ik denk dat comfrey wel genoeg zal zijn." Winterpaw keek naar haar poot. Ze wist niet veel meer van medicijnen af, dus het werd anders een probleem om de juiste dingen te vinden. Als ze een medicijnkat wilde worden zou ze eerst nog wat moeten leren.
Profiel bekijken
Steelfang
Member
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 3 Icon_minitimevr 11 jun 2010 - 21:42

Hij legde haar rustig en veilig neer en ging comfrey zoeken hij wist hoe het eruitzag dus zo moeilijk was het niet,hij had het fout het zoeken duurde lang maar wierp zijn vruchten af en uiteindelijk na een tijdje legde hij het neer bij Winterpaw en vroeg"Wat moet ik ermee doen?,vermalen,op de wond smeren?"
Profiel bekijken
Winterstorm
StarClan
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 3 Icon_minitimevr 11 jun 2010 - 21:49

"Je moet er een papje van maken en het op mijn poot doen." Zei Winterpaw. Ze had het zelf pas een keer gedaan, maar dat was haar gelukt. Ze keek naar Steelpaw hoe hij het deed. Winterpaw dacht na. Wat zou ze de komende dagen eens gaan doen? Ze kon niet jagen of trainen. Waarschijnlijk ging ze zich dood vervelen, maar ze kon ook iets met de kruiden hier gaan doen. Dingen mengen en sommige bladeren laten drogen, want anders gaat de sterkte van de bladeren weg en ze kon kijken of er van een medicijn te weinig was en door iemand het dan laten halen. Voorlopig mocht ze toch niks doen.
Profiel bekijken
Steelfang
Member
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 3 Icon_minitimevr 11 jun 2010 - 21:52

Steelpaw had er een papje van gemaakt en had het er zo goed mogelijk opgesmeerd en zei"Sorry dat je die vogel voor wraak voor mij wou pakken en dat je hetzelfde hebt als mij, in iedergeval ik kan ook bijna niks doen misschien kan ik je helpen met spullen verzamelen zoals mintplant ofzo."
Hij smeerde de laatste restjes over haar poot en vroeg"was dat alles wat ik moest doen of is er soms nog iets waarmee ik kan helpen?"
Profiel bekijken
Winterstorm
StarClan
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 3 Icon_minitimevr 11 jun 2010 - 21:55

"Dat was wel alles. Ik weet niet echt of er nog dingen nodig zijn. Als er van sommige weinig zijn mag je wel wat halen." Zei Winterpaw en keek naar hem. Ze kon Steelpaw er wel mee vertrouwen. Ze mocht nu niet opstaan, dus ze kon ook niet gaan kijken of er nog ergens iets van nodig was. "Je moet zelf kijken of er nog wat nodig is qua medicijnen, want ik mag nu niet gaan staan. Mijn poot moet rust hebben."
Profiel bekijken
Steelfang
Member
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 3 Icon_minitimevr 11 jun 2010 - 21:59

Ik heb nog een ander idee",Steelpaw kreeg een duistere blik en schoot weg even later kwam hij met een vogel die veel veren misde en zei"Nu kunnen we beiden wraak nemen door te eten" en hij begon te lachen.
Hij keek haar aan en gebaarde dat zij als eerst mocht.
Profiel bekijken
Winterstorm
StarClan
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 3 Icon_minitimevr 11 jun 2010 - 22:03

Winterpaw nam een hap van de vogel en het smaakte heerlijk. Lekkerder dan normaal, waarschijnlijk omdat het naar wraak smaakte. Nu mocht Steelpaw een hap nemen en zo gingen ze door totdat de vogel helemaal op was. Winterpaw's poot deed nog wel wat pijn en ze vond het niet heel erg om hier in slaap te vallen als ze één papaver zaadje nam, maar meestal valt ze na één zaadje nog niet in slaap, maar dat zouden ze zometeen merken. "Wil je een papaver zaadje pakken. Ik zal niet proberen in slaap te vallen." Zei ze.
Profiel bekijken
Steelfang
Member
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 3 Icon_minitimevr 11 jun 2010 - 22:04

"Oke, maar ik kan gewoon niet tegen de smaak daardoor val ik zo snel in slaap."
Hij ging naar binnen en na even zoeken kwam hij met een zaadje in een blad gewikkeld naar buiten en gaf het aan haar en zei"Bedankt dat je dit ook voor mij had gedaan."
Profiel bekijken
Winterstorm
StarClan
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 3 Icon_minitimevr 11 jun 2010 - 22:08

Winterpaw nam het zaadje aan en keek naar hem. "Geen dank. Nadat Sunpaw het over medicijnkat had heb ik erover zitten nadenken." Begon ze. "Ik weet het nog niet goed. Ik weet waarschijnlijk nog niet genoeg om een echte medicijnkat te kunnen worden, maar ik kan het ook van niemand leren. Ik zit er heel erg over te twijfelen." Ze keek hem aan en nam daarna het papaver zaadje. "Dat voelt al beter." Zei ze. Winterpaw wist wel een paar dingen, maar niet genoeg vond ze zelf. Als er namelijk iets was mocht ze geen fout maken.
Profiel bekijken
Steelfang
Member
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 3 Icon_minitimevr 11 jun 2010 - 22:11

Steelpaw was nieuwsgierig zij was altijd rustig en kon goed omgaan met vriend en vijand dus vroeg Steelpaw "Help me, Je weet wel die purplepaw had ons gevolgd en afgeluisterd en ze is nu heel nijdig en daar hou ik niet van vooral omdat ik mezelf in gevaar had gebracht door iets te zeggen. Weet jij een manier om een andere kat iets slechts te zeggen zonder echt diegene boos te maken of te beledigen."
Profiel bekijken
Winterstorm
StarClan
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 3 Icon_minitimevr 11 jun 2010 - 22:17

Winterpaw keek hem aan. Had Purplepaw hun gevolgd? "Ik heb niet echt een idee. Ik ben eerst altijd een beetje scherp en doe daarna vriendelijk als ik zie dat ik iemand echt gekwetst heb. Ik heb niet echt ervaring met slechte opmerkingen naar een ander." Ze keek hem aan. Ze wist niet veel over zulke dingen. Ze was aardig tegen iedereen. Behalve als ze iemand op hun territorium zou vinden. Dan zou ze scherp reageren en zelfs een keer boos, maar Winterpaw wilde helemaal niet boos overkomen naar andere katten.
Profiel bekijken
Steelfang
Member
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 3 Icon_minitimevr 11 jun 2010 - 22:19

Steelpaw rekte zich uit en zei"Toch bedankt en dan heb ik nog een andere vraag hoe kunnen ze ons toch telkens onopgemerkt volgen, ze zijden ook dat ze eens in het kamp waren maar hoe lukt dat zonder gezien te worden?!"
Profiel bekijken
Winterstorm
StarClan
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 3 Icon_minitimevr 11 jun 2010 - 22:23

Winterpaw keek hem met grote ogen aan. "Waren ze in ons kamp?" Winterpaw werd boos. "Hoe krijgen ze dat voor elkaar! Ze hebben niet eens het recht om hier te komen." Winterpaw kalmeerde en keek naar Steelpaw. "Dit moet je eigenlijk melden aan Bluestar vind ik. Ik weet niet hoe jij erover denkt." Ze keek naar hem. Hij moest het zelf weten, maar Winterpaw wilde het liefst dat ze niet bespiedt werd door een andere clan. "Ik wil gewoon niet bespiedt worden door een andere clan."
Profiel bekijken
Steelfang
Member
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 3 Icon_minitimevr 11 jun 2010 - 22:26

Steelpaw zei "Ik weet het, alleen als ze een sluip techniek hebben ofzo zouden ze ons zo om kunnen brengen, Ik vind het gewoon een raar idee dat ze zelf's nu ons zouden kunnen bespieden. in ieder geval zo wist een van de katten mijn naam terwijl ik ze voor het eerst zag. 1ding is duidelijk we moeten te weten komen hoe, Ik heb een riskant plan ik ga wanneer niemand het merkt de grens over en hun bespieden voor hun techniek en als ik sneuvel dan doe ik het voor het juiste doel."
Profiel bekijken
Winterstorm
StarClan
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 3 Icon_minitimevr 11 jun 2010 - 22:30

Winterpaw luisterde aandachtig naar Steelpaw's plan. "Ik weet niet of het wel zo'n goed idee is. Wacht er nog maar een paar dagen mee, want nu zullen ze je juist verwachten en over een paar dagen niet meer." Winterpaw keek voor zich uit. Ze zag ineens een kat staan. Ze knipperde met haar ogen en daarna was de kat weg. Het zal wel door de papaver zaadjes komen. Dacht ze. Ze keek waar naar Steelpaw en daarna weer naar de plek, maar de kat was weg. Het was dus toch een verbeelding. Hiermee hoefde ze Steelpaw niet lastig te vallen.
Profiel bekijken
Steelfang
Member
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 3 Icon_minitimevr 11 jun 2010 - 22:32

"Ik ga vanavond al tenzij je me een goede reden geeft.... huh het lijkt alsof je een spook hebt gezien, was het een witte kat?"
Hij was nieuwsgierig omdat hij ook een keer een witte kat had gezien en toen hij knipperde was de kat verdwenen in het niets.
Profiel bekijken
Winterstorm
StarClan
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 3 Icon_minitimevr 11 jun 2010 - 22:39

"Ik weet niet ik zag alleen een schim, ik kon de kleur niet zien." Zei Winterpaw. Hij had het dus toch gemerkt. Ze keek naar hem en daarna weer naar de plek, maar geen teken van een kat. "Ik kan je niet echt een reden geven om niet te gaan, maar het is je eigen beslissing." Zei Winterpaw en staarde voor haar uit. Ze keek even naar de lucht. De zon begon al onder te gaan. Het zou niet lang meer duren voordat het donker zou worden. Ze keek omhoog en zag de zon langzaam ondergaan. Ze moest denken aan de eerste keer dat ze dit samen met Via en Steelpaw deed. Het zag er zo mooi uit en vanaf hier zag het er ook mooi uit.
Profiel bekijken
Steelfang
Member
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 3 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 10:49

Steelpaw had besloten om het zo te laten en hier te blijven en zorgde dat Winterpaw kon uitrusten.
Hij vroeg "Moet ik prooi voor je halen of iets anders voor je poot?"
Hij was tenminste blij dat zijn maag wraak had kunnen nemen op dievervelende rotvogel.
Profiel bekijken
Winterstorm
StarClan
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 3 Icon_minitimeza 12 jun 2010 - 10:54

"Ik heb wel genoeg gehad aan die vogel." Zei ze. "Ik blijf vannacht wel hier slapen. Misschien kunnen we morgen samen wat kruiden gaan halen." Winterpaw keek naar hem. Ze kon het ook wel alleen, maar het was gezelliger als er iemand bij was. Ze zou morgen ochtend wel kijken of er nog wat nodig was qua medicijnen. Daar was ze nu te moe voor. "Ik ga zo meteen slapen. Jij mag wel naar het leerlingenhol gaan." Zei ze en keek hem aan. Sunpaw vroeg zich vast af waar hij bleef, maar Steelpaw moest het helemaal zelf weten. Winterpaw ging wat beter liggen en legde haar kop op haar poten. Ze deed haar ogen nog niet dicht, want ze wachtte nog op een antwoord van Steelpaw.
Profiel bekijken

Training
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sandy Hollow-
Ga naar: