De Hongerspelen RPG



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 De Hongerspelen RPG

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Silverthorn
Member
De Hongerspelen RPG DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oud
Gender:
Rank:
Silverthorn
BerichtOnderwerp: De Hongerspelen RPG   De Hongerspelen RPG Icon_minitimevr 9 aug 2013 - 18:44





Naam: De Hongerspelen RPG
Soort: [ RPG ]
Onderwerp: Hongerspelen
Omschrijving: De Hongerspelen RPG is, zoals de naam ongetwijfeld al doet vermoeden, een RPG gebaseerd op de boeken en films van de Hunger Games. Het speelt zich af in de wereld Panem, dat gesticht is op de resten van de Verenigde Staten, na uitroeiing van een groot deel van de huidige bevolking.
De Hongerspelen RPG richt zich op het begin van de Hongerspelen-traditie. De allereerste Hongerspelen staan op het punt te beginnen en de verwachtingen – en angsten – zijn hooggespannen in Panem. Meld je aan en neem deel aan de wereld waarin twaalf districten worden geregeerd door het extravagante Capitool.
Link: http://hongerspelenrpg.actieforum.com/
Eventuele banner/afbeelding: De Hongerspelen RPG Awkw

Mogen de kansen ímmer in je voordeel zijn!

(note: kennis van de boeken en/of films is handig, maar niet noodzakelijk! Op ons forum hebben we alles zo goed mogelijk proberen uit te leggen, en als je iets toch niet begrijpt, kun je altijd terecht in het vragentopic.)

Terug naar boven Ga naar beneden
Silverthorn
Member
De Hongerspelen RPG DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oud
Gender:
Rank:
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: De Hongerspelen RPG   De Hongerspelen RPG Icon_minitimeza 24 aug 2013 - 13:49

STATISTIEKEN

We hebben 39 geregistreerde gebruikers
Alle gebruikers hebben in totaal 1636 berichten geplaatst


NIEUWS

De eerste Boete (Reaping) zal plaatsvinden op 13 en 15 september.

Wil jij nog kans maken om in de Hongerspelen terecht te komen? Meld je dan nu aan!
(note: alleen mensen met een goedgekeurde karakterkaart hebben de kans om in de arena te belanden)

http://hongerspelenrpg.actieforum.com
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverthorn
Member
De Hongerspelen RPG DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oud
Gender:
Rank:
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: De Hongerspelen RPG   De Hongerspelen RPG Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 12:55

STATISTIEKEN
De Hongerspelen RPG is inmiddels drie maanden geopend, dus tijd voor een nieuwe update!

We hebben 61 geregistreerde gebruikers,
alle gebruikers hebben in totaal 4164 berichten geplaatst



Dit weekend zijn de cijfers voor de privésessies bekendgemaakt. Binnenkort zullen de interviews beginnen en zo snel mogelijk ook de Spelen zelf. Het RPG'en zelf staat even op een lager pitje, omdat iedereen het natuurlijk druk heeft met school en dergelijke, maar er is een vaste kern leden die elke dag online komt - en we zouden het geweldig vinden als jij je komt aansluiten bij die kern!

http://hongerspelenrpg.actieforum.com
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverthorn
Member
De Hongerspelen RPG DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oud
Gender:
Rank:
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: De Hongerspelen RPG   De Hongerspelen RPG Icon_minitimeza 23 nov 2013 - 11:24


STATISTIEKEN

We hebben 65 geregistreerde gebruikers,
alle gebruikers hebben in totaal 4698 berichten geplaatst



Wegens privéomstandigheden van onze geliefde presentator zijn de interviews nog altijd niet begonnen, maar dat betekent niet dat er niets te doen valt op de RPG! Op het moment zijn alle ogen gericht op de NaNoWriMo (National Novel Writing Month), maar zo gauw de maand november zijn einde heeft bereikt, zal er weer fanatiek gepost worden op de RPG. Kom jij ook mee posten?

http://hongerspelenrpg.actieforum.com
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdot
Member
De Hongerspelen RPG DPKsfdL
Bregje
399
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Snowdot
BerichtOnderwerp: Re: De Hongerspelen RPG   De Hongerspelen RPG Icon_minitimeza 23 nov 2013 - 11:30

Ziet er echt prachtig uit! Maar ik denk niet dat ik me ga aanmelden
Terug naar boven Ga naar beneden
Coca
Member
De Hongerspelen RPG DPKsfdL
Loïs
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons ~
Gender:
Rank:
Coca
BerichtOnderwerp: Re: De Hongerspelen RPG   De Hongerspelen RPG Icon_minitimeza 23 nov 2013 - 12:01

Is heel mooi, en ik heb me aangemeld onder de naam Crissa Mado en Vexis Cassole ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverthorn
Member
De Hongerspelen RPG DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oud
Gender:
Rank:
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: De Hongerspelen RPG   De Hongerspelen RPG Icon_minitimema 25 nov 2013 - 11:57

Oeps, helemaal niet gezien dat hier gereageerd was. XD Maar dankjulliewel allebei! We hebben er met heel veel plezier aan gewerkt, dus het is leuk om te horen dat mensen het mooi vinden =)

@Loïs: haha, ik had al zo'n vermoeden dat jij dat was Wink Leuk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Coca
Member
De Hongerspelen RPG DPKsfdL
Loïs
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons ~
Gender:
Rank:
Coca
BerichtOnderwerp: Re: De Hongerspelen RPG   De Hongerspelen RPG Icon_minitimedi 26 nov 2013 - 20:15

Echt? Wat leuk haha! Wie ben jij dan? Tyrell? xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverthorn
Member
De Hongerspelen RPG DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oud
Gender:
Rank:
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: De Hongerspelen RPG   De Hongerspelen RPG Icon_minitimema 13 jan 2014 - 22:22

Oh, sorry! Ik had (wederom XD) echt totaal niet gezien dat je hier gereageerd had. Wow. Ik faal. Maar nee, ik ben Cecilia. :3


STATISTIEKEN

We hebben 79 geregistreerde gebruikers,
alle gebruikers hebben in totaal 6139 berichten geplaatst


- De Hongerspelen zijn gestart en de eerste doden zijn gevallen. Wie zal de volgende zijn?
- Het portal is vernieuwd en bevat meer informatie.
- De Hongerspelen RPG is vanaf vandaag ook te bereiken als www.hongerspelenrpg.com.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverthorn
Member
De Hongerspelen RPG DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oud
Gender:
Rank:
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: De Hongerspelen RPG   De Hongerspelen RPG Icon_minitimedo 21 aug 2014 - 20:52

STATISTIEKEN

We hebben 117 geregistreerde gebruikers,
alle gebruikers hebben in totaal 9025 berichten geplaatst



www.hongerspelenrpg.com
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverthorn
Member
De Hongerspelen RPG DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oud
Gender:
Rank:
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: De Hongerspelen RPG   De Hongerspelen RPG Icon_minitimezo 5 okt 2014 - 17:55

STATISTIEKEN

We hebben 132 geregistreerde gebruikers,
alle gebruikers hebben in totaal 9790 berichten geplaatst

De datum van de Boete voor de Tweede Hongerspelen is vastgesteld: op 17 oktober zullen de meisjes tributen worden gekozen. Op 19 oktober worden de jongenstributen bekend gemaakt. Wil jij ook nog kans maken om in de Spelen terecht te komen, meld je dan snel aan!

Terug naar boven Ga naar beneden
Miles
Deceased
De Hongerspelen RPG DPKsfdL
Soepsas
90
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Miles
BerichtOnderwerp: Re: De Hongerspelen RPG   De Hongerspelen RPG Icon_minitimezo 5 okt 2014 - 20:54

Ben hier hier een paar weken geleden begonnen en het enige wat ik kan zeggen is dat het een super forum is! Alles is goed uitgedacht en uitgewerkt, de lay-out is mooi en de mensen zijn hartstikke aardig.

Echt top!
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverthorn
Member
De Hongerspelen RPG DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oud
Gender:
Rank:
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: De Hongerspelen RPG   De Hongerspelen RPG Icon_minitimezo 5 okt 2014 - 21:01

Aww, dat vind ik nou heel erg leuk om te lezen! Thanks <3

(Ik hoop dat dit niet onder nutteloze posts valt and if it does, sorrysorrysorry en delete deze post gerust!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
De Hongerspelen RPG 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: De Hongerspelen RPG   De Hongerspelen RPG Icon_minitimedo 9 okt 2014 - 8:39

Mooi forum! Het lijkt me ook leuk om te roleplayen daar, maar ik ga me waarschijnlijk niet aanmelden vanwege inspiratiegebrek ^^"
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverthorn
Member
De Hongerspelen RPG DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oud
Gender:
Rank:
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: De Hongerspelen RPG   De Hongerspelen RPG Icon_minitimezo 16 nov 2014 - 14:40

Aw, ik ken het probleem. Jammer Marieke...

STATISTIEKEN

We hebben 150 geregistreerde gebruikers,
alle gebruikers hebben in totaal 11739 berichten geplaatst


De Hongerspelen RPG is druk bezig met de voorbereidingen op de tweede Spelen. De tributen zijn gekozen en aangekomen in het Capitool, waar ze zich richten op hun trainingen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Silverthorn
Member
De Hongerspelen RPG DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oud
Gender:
Rank:
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: De Hongerspelen RPG   De Hongerspelen RPG Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 20:40


STATISTIEKEN

We hebben 160 geregistreerde gebruikers,
alle gebruikers hebben in totaal 12250 berichten geplaatst

De trainingen zijn in volle gang en de privésessies zijn van start gegaan!


Tweede pagina alweer? I'm such a spammerd...
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
De Hongerspelen RPG DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: De Hongerspelen RPG   De Hongerspelen RPG Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 15:18

prachtig forum ^o^
ik ben nog niet zeker of ik me aanmeld c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverthorn
Member
De Hongerspelen RPG DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oud
Gender:
Rank:
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: De Hongerspelen RPG   De Hongerspelen RPG Icon_minitimevr 2 jan 2015 - 20:16


STATISTIEKEN

We hebben 165 geregistreerde gebruikers,
alle gebruikers hebben in totaal 12661 berichten geplaatst

De arena voor de 2e Hongerspelen is vandaag geopend!

Daarnaast kunnen we vol trots melden dat de Hongerspelen RPG nog een jaar langer te bezoeken zal zijn via www.hongerspelenrpg.com, met dank aan Actieforum en de activiteit van onze leden.

Terug naar boven Ga naar beneden
Silverthorn
Member
De Hongerspelen RPG DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oud
Gender:
Rank:
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: De Hongerspelen RPG   De Hongerspelen RPG Icon_minitimedo 17 sep 2015 - 18:46


STATISTIEKEN

We hebben 196 geregistreerde gebruikers,
alle gebruikers hebben in totaal 15042 berichten geplaatst

De tweede Hongerspelen zijn afgelopen!
Binnenkort zullen de data voor de Boete voor Hongerspelen III bekend worden. Meld je dus snel aan en maak kans op een plekje in de arena!

Ook heeft de Hongerspelen RPG een skin-update gekregen, zodat de site er overzichtelijker uit ziet en gebruiksvriendelijker is. Ondertussen wordt er door de staff natuurlijk ook flink gebrainstormd over de nieuwe arena en evenementen voor Panem.

Terug naar boven Ga naar beneden
Silverthorn
Member
De Hongerspelen RPG DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oud
Gender:
Rank:
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: De Hongerspelen RPG   De Hongerspelen RPG Icon_minitimedi 18 okt 2016 - 21:16

Okeee, het voelt heel erg slecht om hier reclame te gaan maken nu ik hier niet meer actief ben, maar ik dacht dat sommige mensen dit misschien nog wel interessant vinden:

Op 11 en 13 november vindt de Boete plaats voor alweer de vierde Hongerspelen, dus als je eens mee wilt doen aan dit superspannende spel, grijp dan nu je kans!





De vierde Hongerspelen worden voorbereid!

De derde jaarlijkse Hongerspelen zijn voorbij en terwijl in het Capitool de overwinning van Solar Gbadamosi gevierd wordt maken de bewoners van de districten zich klaar voor een harde winter. De realiteit begint erin te zakken: Dit zal elk jaar weer gebeuren.
En ja, de Spelmakers zijn inderdaad al hard bezig met de Arena voor de vierde Hongerspelen.

Daar zijn natuurlijk dappere tributen voor nodig... Dus registreer je snel en bespeel een personage in een van de twaalf Districten, sponsor de tributen als een rijke Capitool inwoner of hou de orde in Panem als een Vredesbewaker.
Wat je ook kiest: May the odds be ever in your favor.

Ga snel naar http://www.hongerspelenrpg.com/ en beleef het leven in Panem vanuit de ogen van jouw personage!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Hongerspelen RPG
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Affiliations-
Ga naar: