>> Freefall... Freefall... All through life {Littlepaw}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 >> Freefall... Freefall... All through life {Littlepaw}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Smokebreath
StarClan
>> Freefall... Freefall... All through life {Littlepaw} DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: >> Freefall... Freefall... All through life {Littlepaw}   >> Freefall... Freefall... All through life {Littlepaw} Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 20:38

song:

Feels like the weight of the world,
Like God in heaven gave me a turn.
Don't cling to me, I swear I can't fix you.
Still in the dark, can you fix me?

Freefall, freefall, all through life.

If you love me, then let go of me.
I won't be held down by who I used to be.
She's nothing to me.
Nog steeds keek ze hem niet aan. Terwijl hij haar door het kamp had zien lopen, waren hun blikken even gekruist. Maar zij had haar blik al snel weer afgewend en had hem genegeerd. Hoe kon ze? Hoe kon Snowflurry hem nog steeds zo negeren? Het deed hem meer pijn dan hij wilde toegeven. Veel meer pijn... Af en toe had hij gedacht een glimp van haar opgevangen te hebben, maar uiteindelijk was het dan een andere witte kat met blauwe ogen geweest. Er liepen er meer rond in de Shadowclan dan hij eigenlijk gewild had. Misschien moest hij ze allemaal maar vergiftigen in hun slaap. Maar nee, dat was ook niet ethisch correct...

Hij was het kamp uit gesloft, zijn blik stoïcijns. Niemand keek daar meer vreemd van op. Ze dachten dat het gewoon bij zijn chagrijnige façade hoorde. Maar nee, dat deed dit niet. Het was een masker, een masker om te verbergen dat hij bijna ten onder ging aan wat hij allemaal met zich mee droeg en weigerde te delen. Al zijn dromen, vervlogen. Zijn leven zoals hij dacht dat het zou lopen verpest. Hij kon het maar moeilijk hebben, al die katten die alles hadden wat hij ook gewild had. Dit was zijn keuze niet geweest, dit was hem opgedrongen... Maar toch kon hij er helemaal niks aan doen. Helemaal niks...

Zwijgend ging hij zitten bij een stroom en keek even vluchtig om zich heen. Toen hij er zeker van was dat hij alleen was, begonnen zijn ogen glazig te worden. Hij kon even niet meer. Als regendruppels tikten de tranen weg in de stroom. Zijn schouders schokten. Zelfs Smokebreath had emoties, zelfs Smokebreath kon het zo nu en dan allemaal niet meer aan... Hij liet zijn kop hangen en begroef zijn klauwen eventjes in de modder.
Feels like the weight of the world,
Like all my screaming has gone unheard.
And oh, I know you don't believe in me.
Safe in the dark, how can you see?

Freefall, freefall, all through life.


>> Freefall... Freefall... All through life {Littlepaw} JtCOU2C
Fun stuff:


>> Freefall... Freefall... All through life {Littlepaw} J9XRHNfo_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
>> Freefall... Freefall... All through life {Littlepaw} DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: >> Freefall... Freefall... All through life {Littlepaw}   >> Freefall... Freefall... All through life {Littlepaw} Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 20:52

Ze vroeg zich af hoe lang het nog ging duren voordat ze Ashdrizzle's woorden weer in wantrouwen kon nemen. Dat hij Littlepaw werkelijk niet in de steek zou laten wanneer hij een relatie kreeg met Snowynight. Ze wist gewoon dat die twee iets voor elkaar voelden, iets dat zijzelf misschien ook voor de kater had gevoeld. Maar wat zij voelde was niet meer van belang in deze wereld. Ze werd nu Medicine cat en dan kon ze haar dromen om ooit nog gewoon met Ashdrizzle rond te hangen weg gooien. Nee, de kater zou haar sowieso laten stikken. Ze wist het gewoon zeker. Dan zou hij misschien nog wel tijd vrij maken voor Littlepaw, maar dan zou hij niets anders doen dan over de poes te liggen kwijlen, zeggende hoe leuk en lief ze wel niet is. Nee, dan werd ze nog liever met rust gelaten ... of niet dan?

Met trage pootstappen baande ze zich een weg door de varens heen. Af en toe werd de helft van haar pootjes opgezogen door de slijkerige grond waarover ze stapte, en leek het wel alsof ze weer een kitten was. Natuurlijk had de grijze kat nooit iets voor haar gevoeld. Wie wou er nou iets hebben met een kattin die nog het uiterlijk had van een kitten? Niemand dus. Ashdrizzle dacht vast dat ze mentale achterstand had of zo, en dat ze daarom Medicine cat apprentice was geworden. Met een wilde ruk schudde ze haar kopje. Hoe kon ze toch zo over hem nadenken? De kater zou nooit zo iets over haar denken, toch? Het kwam vast door de stress dat ze zich zo raar begon te gedragen, het kon anders amper niet. Het was niet mogelijk dat ze echt aan het veranderen was. Dat ze in zo'n brombeer veranderde als haar mentor, Smokebreath.

Nu ze het over de duivel had: Daar zat hij. Vlak voor haar neus. Maar wat haar eigenlijk echt had doen verbazen was dat ze de kater zag snikken. Zou het echt? Was hij aan het ... huilen? Ietwat voorzichtig naderde ze de wollige kat welke zeker twee koppen boven haar uit heerste, en duwde ze haar neusje zachtjes tegen zijn flank. "Is er iets?" Vroeg ze voorzichtig, ietwat bang dat hij naar haar zou uithalen omdat ze zo'n contact met hem waagde te maken. "Je weet dat als er iets mis is ik je niet zal uitlachen, toch?" Murmelde ze zachtjes. Ze zou hem zeker niet uitlachen. Zeker nu ze het zelf zo moeilijk had kon ze zich perfect in ieders positie plaatsen, behalve in die van de gelukkige, natuurlijk.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
>> Freefall... Freefall... All through life {Littlepaw} DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: >> Freefall... Freefall... All through life {Littlepaw}   >> Freefall... Freefall... All through life {Littlepaw} Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 21:14

Zijn nagels schraapten over de modderige aarde en lieten een diepe krassen achter. Deze klauwen waren niet gemaakt om te helen. Ze waren gemaakt om te strijden en zijn clan te verdedigen. Totdat Starclan hem vastketende aan de medicine cat den bij de eerste misstap. Hadden ze hem gevreesd? Waren ze bang dat zijn ambitie te sterk was geweest? Hij wist het niet. Hij wist alleen dat hij niet gemaakt was om te helen, ondanks dat hij wel een zeer goed geheugen had. En toch leek het alsof het leven hem alleen maar meer obstakels in de weg gooide. Alleen al de clanleader maakte het hem moeilijk. Hij wilde gewoon zijn taken doen en zo veel mogelijk met rust gelaten worden. Was dat nou teveel gevraagd? Blijkbaar wel. En de staat van bijna constante depressie waarin hij eigenlijk verkeerde hielp absoluut ook niet mee.

Maar plotseling drukte een neusje tegen zijn flank en schrok hij op. Sterker nog, hij knikkerde bijna de stroom in met zijn voorpoten. Hij vernauwde zijn ogen en opende zijn mond al in de vorm van een snauw, klaar om de poes af te snauwen. Maar... Er kwam niks, hij keek alleen maar met vernauwde ogen weg en gromde wat binnensmonds. "Alles is al veel te lang mis om opgelost te worden, Littlepaw," Bromde de kater, terwijl hij zo onopvallend mogelijk het glinsterende vocht van zijn gezicht veegde. Niet dat dit echt onopvallend mogelijk was. Ook zijn toon was anders, minder overtuigend.


>> Freefall... Freefall... All through life {Littlepaw} JtCOU2C
Fun stuff:


>> Freefall... Freefall... All through life {Littlepaw} J9XRHNfo_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
>> Freefall... Freefall... All through life {Littlepaw} DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: >> Freefall... Freefall... All through life {Littlepaw}   >> Freefall... Freefall... All through life {Littlepaw} Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 21:22

Ze zag de kater schrikken door haar plotse aanraking, maar ze kreeg geen gesnauw te horen. Iets dat haar dus meer hoop gaf. Misschien had Nightstream wel gelijk en zou ze ooit echt meer moed krijgen, beginnende vanaf vandaag. "Alles is al veel te lang mis om opgelost te worden, Littlepaw," Ze glimlachte zachtjes en ging naast hem zitten. "Daar ben ik het mee eens." Beaamde ze op eerlijke toon terwijl ze terugdacht aan de zilveren tabby kater. Met Smokebreath durfde ze er niet over te praten, bang dat hij haar een overgevoelig wezen zou vinden. Dan had hij nog meer redenen om haar te haten. Maar ze had gewoon iémand nodig waar ze het tegen kwijt kon. Oh, waarom had ze niet gewoon een vriendelijke mentor die haar begreep? "Maar het kan nooit kwaad om over je problemen te praten." Merkte ze vriendelijk, op zachte toon op. Haar eigen gedachten vast stellende.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
>> Freefall... Freefall... All through life {Littlepaw} DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: >> Freefall... Freefall... All through life {Littlepaw}   >> Freefall... Freefall... All through life {Littlepaw} Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 21:30

Smokebreath staarde voor zich uit, zijn ogen een beetje dof staande. "Daar ben ik het mee eens." Beaamde zijn apprentice plotseling en Smokebreath hief zijn kop langzaam, zijn wenkbrauw wat verbaasd omhoog trekkende. Ook de frons op zijn gelaat werd iets dieper gekerfd, maar alsnog zei hij niks. Hij liet zijn kop al snel weer terug draaien in de richting van de stroom, zijn ogen weer wat emotieloos. "Maar het kan nooit kwaad om over je problemen te praten." Probeerde zijn apprentice verder. Smokebreath lachte wat schampertjes en schudde zijn kop, voor de eerste keer echt lachende in het bijzijn van zijn apprentice. Eventjes trok hij zijn eigen mentale gezondheid in twijfel, maar hij was immers al een beetje aan het bijzijn van de poes gewend. Zelfs de koudste der harten kon niet onveranderd blijven bij langdurig met iemand opgescheept zitten. "Ik scheep niemand met mijn problemen op," Bromde hij uiteindelijk, "Nooit gedaan."


>> Freefall... Freefall... All through life {Littlepaw} JtCOU2C
Fun stuff:


>> Freefall... Freefall... All through life {Littlepaw} J9XRHNfo_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
>> Freefall... Freefall... All through life {Littlepaw} DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: >> Freefall... Freefall... All through life {Littlepaw}   >> Freefall... Freefall... All through life {Littlepaw} Icon_minitimevr 13 sep 2013 - 22:01

We clawed, we chained, our hearts in vain.
We jumped, never asking why.
Don't you ever say I just walked away.

Haar verbaasdheid stapelde zich alleen maar meer en meer op. Zag ze nu echt een Smokebreath die ... lachte? Dat kon niet, ze had waarschijnlijk verkeerd gezien. Maar toen de poes even in haar bleke groene ogen wreef met haar voorpootjes om nadien nog eens te checken bleek het dus dat ze toch gelijk had. Hij lachte, oh hemeltje. Wie ben jij en wat heb je met m'n mentor gedaan, spookte er door haar hoofd heen. Ze hield zichzelf maar voor om dat niet luidop te zeggen, want iets zei haar dat ze dan nog wel eens met haar gat in de boter kon vallen. Littlepaw vergrootte haar kijkers wat en keek de grotere kater aan met een blik die kittens gebruikte wanneer ze voor het eerst sneeuw zagen, en ze had dit zelf niet eens door. "Ik scheep niemand met mijn problemen op," Bromde de kater uiteindelijk. Ze maakte binnensmonds een opgeluchte zucht en keek hem weer normaal aan. Gelukkig was zijn stem niet veranderd, anders zou ze nog hebben gedacht dat ze misschien een andere kater voorhad. "Nooit gedaan." Vervolgde hij. Ze haalde haar smalle schouders op en krulde haar asgrijze staart rond haar lichaam. "Je zult me ook niet opschepen met je problemen, ik zal juist blij zijn dat ik je eens waardig kan zijn en kan luisteren naar je problemen. Ik bedoel maar dat het nooit kwaad kan om eens je hart te luchten, soms pept het je zelfs op. Maar de keuze ligt bij jou, en ik zal je beslissing ook respecteren. Als je er niet over wilt praten dan zal ik er ook niet verder op in gaan." Miauwde ze neutraal, echter liet haar zachte stem het waarschijnlijk weer vriendelijk overkomen.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
>> Freefall... Freefall... All through life {Littlepaw} DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: >> Freefall... Freefall... All through life {Littlepaw}   >> Freefall... Freefall... All through life {Littlepaw} Icon_minitimevr 13 sep 2013 - 22:12

"Je zult me ook niet opschepen met je problemen, ik zal juist blij zijn dat ik je eens waardig kan zijn en kan luisteren naar je problemen. Ik bedoel maar dat het nooit kwaad kan om eens je hart te luchten, soms pept het je zelfs op. Maar de keuze ligt bij jou, en ik zal je beslissing ook respecteren. Als je er niet over wilt praten dan zal ik er ook niet verder op in gaan." Miauwde zijn apprentice. Smokebreath zuchtte en keek haar even wat geïrriteerd aan. "Laat me geen spijt krijgen dat ik je dit vertel," Bromde hij, zijn ogen vernauwende, maar hierna keek hij weer naar de stroom en werden zijn ogen weer glazig. Even viel hij stil, totdat hij begon te spreken, zowaar zonder brom in zijn stem. "Voordat Starclan me verkoos om Medicine cat te worden, was ik een warrior, Littlepaw," Miauwde hij, "En nog niet eens een slechte... Het liefste, mijn grootste droom, wilde ik leider worden." Hij begroef zijn nagels even in de grond uit frustratie. "Ik had alles wat ik wilde, toch wilde ik meer. Ik had een broer, ik had zelfs een partner.." Zijn stem klonk even verstikt. "Totdat er een border gevecht plaatsvond... Tot ik mezelf verloor in dat gevecht. Ik ging te ver." Zijn stem werd niet meer dan een mompeling. "Plotseling kwam Goldenpelt met het teken dat ik een medicine cat moest worden. Mijn leven stortte in, mijn partner, Snowflurry verliet me en weigert me nog steeds aan te kijken alsof ik haar verraden heb... Starclan heeft me vastgeketend aan de Medicine Cat den..." Hij schudde even met z'n kop.


>> Freefall... Freefall... All through life {Littlepaw} JtCOU2C
Fun stuff:


>> Freefall... Freefall... All through life {Littlepaw} J9XRHNfo_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
>> Freefall... Freefall... All through life {Littlepaw} DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: >> Freefall... Freefall... All through life {Littlepaw}   >> Freefall... Freefall... All through life {Littlepaw} Icon_minitimevr 13 sep 2013 - 22:30

Littlepaw keek haar mentor niet meer aan en had inmiddels haar blik op het landschap voor haar gericht. "Laat me geen spijt krijgen dat ik je dit vertel," Bromde de kater. Voor heel even richtte ze haar ogen weer op hem om te knikken maar nadien wendde ze ze weer van hem af om terug voor zich uit te staren. "Voordat Starclan me verkoos om Medicine cat te worden, was ik een warrior, Littlepaw," Miauwde hij. Littlepaw vernauwde even haar ogen uit verbazing. Ze had wel geweten dat de kater best wel een uitzonderlijk goed vechttalent had voor een Medicine cat. Gezien ze nooit geweten had dat hij voorheen krijger was geweest, toen leefde ze nog niet. "En nog niet eens een slechte... Het liefste, mijn grootste droom, wilde ik leider worden." In haar ooghoeken merkte ze op dat de kater zijn nagels in de grond stak, waarschijnlijk uit frustratie door alle gedachtes en herinneringen die weer in hem opkwamen. Ze wist het niet en durfde ook niet in het wild te gokken. "Ik had alles wat ik wilde, toch wilde ik meer. Ik had een broer, ik had zelfs een partner.." Zijn stem klonk even verstikt. "Totdat er een border gevecht plaatsvond... Tot ik mezelf verloor in dat gevecht. Ik ging te ver." Nu pas richtte ze zich weer volledig tot Smokebreath, haar nieuwsgierigheid stond op het punt de controle over haar lichaam over te nemen. "Plotseling kwam Goldenpelt met het teken dat ik een medicine cat moest worden. Mijn leven stortte in, mijn partner, Snowflurry verliet me en weigert me nog steeds aan te kijken alsof ik haar verraden heb... Starclan heeft me vastgeketend aan de Medicine Cat den..." De kater schudde zijn kop en dat was voor Littlepaw het teken dat hij uitgesproken was. Met een diepe zucht maakte ze duidelijk dat ze het geen al te leuk verhaal vond, eerder triest. "Smokebreath," Begon ze, waarna ze even afkeurend haar kopje schudde. "Ik geloof zeker dat als je nooit Medicine cat was geworden je nu een uitstekende warrior zou zijn geweest, misschien zelfs deputy of leader," Ze keek hem aan en maakte met een zwiep van haar staart duidelijk dat ze nog niet klaar was. "Maar ik zou het Medicine cat leven niet als een straf bezien. Niet dat ik je manier van denken niet snap, maar volgens mij zou Starclan een krijger die één keer té ver is gegaan niet laten boeten voor zijn daden met de straf Medicine cat te worden. Medicine cat worden is eerder een grote eer, katten respecteren je. Soms zelfs meer dan ze een Clanleader respecteren." Hierna zuchtte ze even en wendde ze haar blik weg van de kater, naar de andere kant. "En wat Snowflurry betreft, daar kan ik je momenteel niet bij helpen. Ik moet nu zelf toezien hoe de kater waar ik het meeste om geef uit m'n poten word geplukt." Miauwde ze bitter.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
>> Freefall... Freefall... All through life {Littlepaw} DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: >> Freefall... Freefall... All through life {Littlepaw}   >> Freefall... Freefall... All through life {Littlepaw} Icon_minitimeza 14 sep 2013 - 14:21

Smokebreath veegde ruw het vocht weg met zijn poot, rechtte zijn rug en ging wat steviger zitten. Hij wilde zich niet zwak opstellen voor zijn apprentice, maar zelfs hij moest soms zijn emoties kwijt. Je kon niet altijd achter een masker leven, een masker brak vanzelf. "Smokebreath," Begon ze, waarna ze even afkeurend haar kopje schudde. Smokebreath's ogen vernauwden kil door dat gebaar, hij had geen behoefte aan afkeuring. "Ik geloof zeker dat als je nooit Medicine cat was geworden je nu een uitstekende warrior zou zijn geweest, misschien zelfs deputy of leader," Ze keek hem aan en maakte met een zwiep van haar staart duidelijk dat ze nog niet klaar was. "Maar ik zou het Medicine cat leven niet als een straf bezien. Niet dat ik je manier van denken niet snap, maar volgens mij zou Starclan een krijger die één keer té ver is gegaan niet laten boeten voor zijn daden met de straf Medicine cat te worden. Medicine cat worden is eerder een grote eer, katten respecteren je. Soms zelfs meer dan ze een Clanleader respecteren." Hierna zuchtte ze even en wendde ze haar blik weg van de kater, naar de andere kant. "En wat Snowflurry betreft, daar kan ik je momenteel niet bij helpen. Ik moet nu zelf toezien hoe de kater waar ik het meeste om geef uit m'n poten word geplukt." Eventjes bleef Smokebreath stil maar keek Littlepaw daarna toonloos aan. "Dus jij ook," Mompelde hij enkel, "Geef je hart niet weg Littlepaw, komt alleen maar ellende van..." Bromde hij daarna hoofdschuddend, maar toch wel met sympathie in zijn brom.


>> Freefall... Freefall... All through life {Littlepaw} JtCOU2C
Fun stuff:


>> Freefall... Freefall... All through life {Littlepaw} J9XRHNfo_o
Terug naar boven Ga naar beneden
 
>> Freefall... Freefall... All through life {Littlepaw}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: