[Game] Horse Reality



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Game] Horse Reality

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Snakedance
Member
[Game] Horse Reality DPKsfdL
Daan :3
96
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons.
Gender:
Rank:
Snakedance
BerichtOnderwerp: [Game] Horse Reality   [Game] Horse Reality Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 18:47

Een prachtig nieuw paardenspel, vandaag geopend! Nog niet alle dingen zijn beschikbaar, maar hij is gewoonweg awesome. De paarden kun je fokken in kleurengenetica en ze hebben prachtige plaatjes. Dus, doe mee zou ik zeggen! Ik ben daar daniellebokt.

http://www.horsereality.com
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparkshade
Member
[Game] Horse Reality DPKsfdL
Babs
185

CAT'S PROFILE
Age: 57 Moons
Gender:
Rank:
Sparkshade
BerichtOnderwerp: Re: [Game] Horse Reality   [Game] Horse Reality Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 18:48

Heb me aangemeld^^ Strawberry is de naam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakedance
Member
[Game] Horse Reality DPKsfdL
Daan :3
96
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons.
Gender:
Rank:
Snakedance
BerichtOnderwerp: Re: [Game] Horse Reality   [Game] Horse Reality Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 19:01

Als het goed is heb ik je een beicht gestuurt Babs > zie je naam bovenaan en dan berichten
Terug naar boven Ga naar beneden
Musicvibe
Member
[Game] Horse Reality Natsuavi11_zps78f9dbc1
iro
428
Actief
"Life is like an icecream, enjoy it before it melts."

CAT'S PROFILE
Age: 38
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Musicvibe
BerichtOnderwerp: Re: [Game] Horse Reality   [Game] Horse Reality Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 19:05

Heb me ook aangemeld. Vind het eigenlijk niet usper bijzonder maarja x3 miss komt t omdat ik t nog niet goed genoeg snap n.n
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Game] Horse Reality Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Game] Horse Reality   [Game] Horse Reality Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 19:07

Het is nog niet af, obviously. Dus er moet nog heel veel worden toegevoegd etc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakedance
Member
[Game] Horse Reality DPKsfdL
Daan :3
96
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons.
Gender:
Rank:
Snakedance
BerichtOnderwerp: Re: [Game] Horse Reality   [Game] Horse Reality Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 19:09

Ik vind de paarden en die kleurgenetica gewoon erg tof, z'n forum hebben ze nu nog niet goed. En ik ga proberen zo veel mogelijk paarden te kopen, nu zijn ze nog goedkoop xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlewish
Member
[Game] Horse Reality DPKsfdL
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: [Game] Horse Reality   [Game] Horse Reality Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 19:10

Oeh, die paardjes zijn mooi getekend. c:

Ik ben daar Hikarii
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakedance
Member
[Game] Horse Reality DPKsfdL
Daan :3
96
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons.
Gender:
Rank:
Snakedance
BerichtOnderwerp: Re: [Game] Horse Reality   [Game] Horse Reality Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 19:12

Het jammere is, vind ik, dat je je medeleden nog niet kan opzoeken D: En hun paarden niet kan zien .-.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sootpaw
Member
[Game] Horse Reality DPKsfdL
Charlie
56
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Just born!
Gender:
Rank:
Sootpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Game] Horse Reality   [Game] Horse Reality Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 19:18

Ik ben Charlie Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightercat
Member
[Game] Horse Reality DPKsfdL
1
Actief
Lightercat
BerichtOnderwerp: Re: [Game] Horse Reality   [Game] Horse Reality Icon_minitimewo 20 sep 2017 - 16:24

Hi, ik meld me ook maar! Ik speel op de Nederlandse server en heet LeoDeTinker. :') Ik ben ster pre fokker.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Game] Horse Reality
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Library-
Ga naar: