[+Cranepaw] Fishy me!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [+Cranepaw] Fishy me!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sardinepaw
Member
[+Cranepaw] Fishy me! DPKsfdL
33
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Sardinepaw
BerichtOnderwerp: [+Cranepaw] Fishy me!   [+Cranepaw] Fishy me! Icon_minitimeza 5 okt 2013 - 15:45

De poes had de hele weg naar de stroom gerend. De vieze geur van vis zat al sterk in haar vacht. Nog altijd droop er hier en daar wat water van haar vacht af. Ze had Honeyspots een muisje gegeven, maar natuurlijk moest die stomme Oceanroar haar een vies vis vachtje bezorgen door een vis op haar te laten vallen! Normaal gesproken vond ze vis wel lekker, maar als de geur in je vacht zat, werd je aangezien voor een vis op pootjes! Sardinepaw kreeg de stroom in haar ogen en stapte er voorzichtig in, het water was nog koud, omdat het nog best vroeg was. Ze rilde eventjes, maar ging er net zo ver in tot haar buik. Verder kwam het water niet echt. De poes begon haar vacht te wassen, en mengde het frisse water uit de stroom met haar naar vis ruikende, tevens al natte, vacht. Ze proefde tijdens het wassen de smaak van vis nog, maar zette zich daar doorheen. Ze kneep haar ogen samen, en spoelde haar mond even, dit was niet echt een fijn klusje. Na een tijdje had ze de meeste vissen schubben ook uit haar vacht gekregen. De geur was al aardig weggetrokken, maar vaagjes rook je het nog wel. Ze was zelf vernoemt naar een vis, maar dan tenminste een lekkere vis! Ze stapte de stroom uit en ging languit in het zonnetje liggen. Het gras lag lekker zacht, en langzaam dommelde ze in slaap, terwijl haar vacht op droogde.

[+Cranepaw]
Terug naar boven Ga naar beneden
Cranepaw
Member
[+Cranepaw] Fishy me! DPKsfdL
Babs~
48
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 мσσηѕ уσυηg
Gender:
Rank:
Cranepaw
BerichtOnderwerp: Re: [+Cranepaw] Fishy me!   [+Cranepaw] Fishy me! Icon_minitimeza 5 okt 2013 - 15:50

Met zijn lange poten, waar hij ook naar vernoemd was, liep hij rustig naar de stroom. Een kraanvogel had immers hele lange poten, gelukkig waren zijn poten toch niet zó lang! Hij kon zich alleen maar voorstellen hoe dat voelde, met zulke onhandig lange poten lopen. Nee, hem niet gezien. De kater was op weg naar de stroom, om wat kleinere visjes te vangen. De kittens konden immers niet van die héle grote vissen eten. Of tenminste, dat was zijn inzicht in dit feit. Hij voelde zich dan ook best slim, dat hij dat helemaal bedacht had. Hij was dan ook oprecht verbaasd toen hij zijn kop door de struiken had geduwd, dat hij een andere kat zag liggen bij de stroom. Had iemand anders hetzelfde idee gehad? Zijn glimlach vervaagde en maakte plaats voor een lichte frons, totdat hij zag dat de poes sliep. Een ietwat sluwe grijns verscheen op zijn gezicht, de grijns van iemand die een ondeugend idee kreeg. Met een onschuldige grijns op zijn gezicht sloop hij naar de poes toe, totdat hij vlak bij haar was. Toen liet hij zijn stem luid horen. "BOE!" Miauwde hij.


[+Cranepaw] Fishy me! XmMleFB
Terug naar boven Ga naar beneden
Sardinepaw
Member
[+Cranepaw] Fishy me! DPKsfdL
33
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Sardinepaw
BerichtOnderwerp: Re: [+Cranepaw] Fishy me!   [+Cranepaw] Fishy me! Icon_minitimeza 5 okt 2013 - 16:18

De poes smakte een keer en toen vielen haar ogen echt dicht, waarna haar kop leeg aan voelde. Ze sliep. Opgekruld lag ze daar dan, naast de stroom. Haar vachtje was ondertussen geheel opgedroogd, en stond zelfs een beetje opgezet. Opeens drong er een luide stem haar oren binnen. ''BOE!'' Ze sprong op, maar dit gebeurde in z'n rare reflex dat ze achteruit viel, de stroom weer in. Proestend kwam ze boven, en hapte naar adem. Ze keek naar een tabby katertje wat nog op de kant stond. Wat schaapachtig keek ze hem aan, maar ze had niet door dat haar vacht vol zat met groenig spul, van de planten die op het water dreven. Een enorm blad lag op haar hoofdje, vastgeplakt aan haar vacht. Ze schudde haar kop heen en weer, aangezien ze nog steeds niet honderd procent wakker was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cranepaw
Member
[+Cranepaw] Fishy me! DPKsfdL
Babs~
48
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 мσσηѕ уσυηg
Gender:
Rank:
Cranepaw
BerichtOnderwerp: Re: [+Cranepaw] Fishy me!   [+Cranepaw] Fishy me! Icon_minitimeza 5 okt 2013 - 16:22

De poes reageerde exact zoals hij gehoopt was. Ze schrok zich helemaal een hoedje en viel in een raar reflex achteruit, plons, zo het water in! Hij schoot spontaan in de lach en wachtte tot ze weer boven kwam. Proestend kwam ze dat ook weer, helemaal groen van de waterplanten en als afmaker ook nog eens een groot blad op haar kop. Cranepaw kwam helemaal niet meer bij terwijl hij naar het water staarde. Het duurde dan ook eventjes totdat hij ook woorden uit zijn mond geperst kreeg. "Je-Je lijkt net op een kikker, nu" Lachte hij hardop en luid. Zo hard dat hij er pijn in zijn buikje van kreeg.


[+Cranepaw] Fishy me! XmMleFB
Terug naar boven Ga naar beneden
Sardinepaw
Member
[+Cranepaw] Fishy me! DPKsfdL
33
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Sardinepaw
BerichtOnderwerp: Re: [+Cranepaw] Fishy me!   [+Cranepaw] Fishy me! Icon_minitimeza 5 okt 2013 - 16:58

Het katertje op de kant proestte het uit. "Je-Je lijkt net op een kikker, nu" Lachte het katertje luid. Sardinepaw mond werd een streep en ze schudde een deel van de waterplanten van zich af, ook het blad wat op haar kop lag. Ze klom de kant weer op. ''Ha, ha.'' Miauwde ze droog en keek naar het katertje, ze herkende hem nu als Cranepaw. ''Alleen, kikkers horen op zulke bladeren te zitten, niet andersom.'' Miauwde ze droog en keek naar het katertje, de drang was groot hem kopje onder te duwen. Ze zette zich neer en begon met haar poot slierten waterplant uit haar lange vacht te vissen. Eerst had ze vis in haar vacht, en nu waterplanten, het ging echt lekker vandaag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cranepaw
Member
[+Cranepaw] Fishy me! DPKsfdL
Babs~
48
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 мσσηѕ уσυηg
Gender:
Rank:
Cranepaw
BerichtOnderwerp: Re: [+Cranepaw] Fishy me!   [+Cranepaw] Fishy me! Icon_minitimeza 5 okt 2013 - 18:24

''Ha, ha.'' Miauwde de poes droog. Duidelijk was zij minder geamuseerd dan hij, maar alsnog kon Cranepaw zijn eigen gelach niet stelpen. Hij bleef door grinniken en hikken. ''Alleen, kikkers horen op zulke bladeren te zitten, niet andersom.'' Miauwde de poes vervolgens droog. Cranepaw trok zijn wenkbrauw eventjes op, maar grinnikte daarna rustig door. "Maar je bent wel net zo groen als een kikker." Lachte hij vrolijk. Hij zette toch maar een pasje achteruit, voordat het idee om hem ook even een natte pels te bezorgen bij de poes op zou komen.


[+Cranepaw] Fishy me! XmMleFB
Terug naar boven Ga naar beneden
Sardinepaw
Member
[+Cranepaw] Fishy me! DPKsfdL
33
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Sardinepaw
BerichtOnderwerp: Re: [+Cranepaw] Fishy me!   [+Cranepaw] Fishy me! Icon_minitimezo 6 okt 2013 - 11:14

"Maar je bent wel net zo groen als een kikker." Lachte het katertje vrolijk, maar deed een pasje achteruit, waarschijnlijk had hij haar idee door. De lange staart van de poes zat nog onder de waterplanten, en ze zwiepte er extra hard mee, zodat de soppige smurrie groen op de kater afvloog, en hem vervolgens vol op z'n snoet raakte. De poes schaterde het uit van het lachen, koekje van eigen deeg! ''Jij nu ook! Kikkerkop!'' Grinnikte ze en schudde haar pels nog wat uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cranepaw
Member
[+Cranepaw] Fishy me! DPKsfdL
Babs~
48
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 мσσηѕ уσυηg
Gender:
Rank:
Cranepaw
BerichtOnderwerp: Re: [+Cranepaw] Fishy me!   [+Cranepaw] Fishy me! Icon_minitimezo 6 okt 2013 - 15:51

Plotseling kwam er een hele kwak van groene zooi op hem afvliegen. Cranepaw sperde zijn groene ogen eventjes wat verder open en uit zijn mond kwam nog net een protesterend geluid voordat de groene meuk hem vol in zijn gezicht raakte. "Blargh!" Bracht hij walgend uit toen het spul zelfs in zijn mond kwam en hij spuwde het uit. Nu was het niet zo grappig meer. Met een verongelijkte blik wreef hij met zijn voorpoot over zijn snoet, maar hierdoor smeerde hij het spul alleen maar verder uit.


[+Cranepaw] Fishy me! XmMleFB
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[+Cranepaw] Fishy me!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Stream-
Ga naar: