It hurts so bad



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 It hurts so bad

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Snowflurry
Member
It hurts so bad DPKsfdL
Farron
34
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender:
Rank:
Snowflurry
BerichtOnderwerp: It hurts so bad   It hurts so bad Icon_minitimezo 3 nov 2013 - 23:20

S N O W F L U R R Y




Snowflurry stoof met soepele passen achter een muis aan. Het diertje was zo'n beetje tegen haar aan gelopen. De zomer leek hem te hoog in zijn kop gestegen, want normaal kwamen ze nooit zo dichtbij. Natuurlijk volgde ze hem direct toen hij voor haar wegrende. Zonder het echter door te hebben had het kleine diertje haar naar gevaarlijk terrein gebracht. Met een paar grote sprongen wist ze zichzelf op het beestje te werpen en hem te doden. Terwijl ze landde, voelde ze echter een stekende pijn in haar rechter voorpoot. Snowflurry tilde haar pootje op, de muis nog altijd tussen haar kaken geklemd. Er zat een grote doorn in haar kussentje en de pijn die het ding veroorzaakte bracht meteen tranen in haar ogen.

Een tijdje later kwam ze met moeite het kamp in gestapt, haar voorpoot zo veel mogelijk van de grond proberend te houden. De witte vacht bij de wond was intussen helemaal rood gekleurd. "Littlepaw! Help me alsjeblieft!" riep ze angstig. De witte poes ging voor de medicine cat den zitten en keek eens goed naar al het bloed wat in haar vacht was gekomen. "Als ik niet snel geholpen word, kan ik straks nooit meer op mijn poot lopen" jammerde ze. Oh ja, Snowflurry was absoluut niet goed met bloed en wonden. Haar adem versnelde wat terwijl ze wachtte. Hoewel ze echt geholpen wilde worden, bleef ze koppig voor de den zitten. Als dit niet zo urgent was, zou ze de den compleet hebben vermeden.


WORDS ### TAGS Littlepaw NOTES None

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
It hurts so bad DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: It hurts so bad   It hurts so bad Icon_minitimezo 3 nov 2013 - 23:29

Ze was net van plan geweest om even een korte pauze te houden toen ze plots de stem van een kat haar naam hoorde roepen. Ze trok haar wenkbrauwen wat op en liep richting de uitgang van de den toe, waar een sneeuwwitte kattin haar stond op te wachten. Haar olijfgroene ogen bestudeerden de poes even zorgvuldig, en ze kon afleiden van haar lichaamshouding dat ze last had van haar poot. "Als ik niet snel geholpen word, kan ik straks nooit meer op mijn poot lopen" Littlepaw knipperde enkele keren met haar ogen en priemde haar blik in die van de witte warrior die ze herkende onder de naam Snowflurry. "Rustig aan, zeg me maar eerst wat er nou precies aan de hand is." Miauwde ze koeltjes terwijl ze de poes neutraal, bijna lachend aankeek. Ze kon er niets aan doen, dit was gewoon een geval waar je je lach niet bij kon inhouden. Al probeerde ze het toch uit respect voor de poes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowflurry
Member
It hurts so bad DPKsfdL
Farron
34
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender:
Rank:
Snowflurry
BerichtOnderwerp: Re: It hurts so bad   It hurts so bad Icon_minitimezo 3 nov 2013 - 23:38

S N O W F L U R R Y




Snowflurry keek met een gepijnigde blik naar Littlepaw die net was verschenen en vervolgens weer naar haar poot, die ze ophief om de doorn te laten zien. "Ik ben erop gesprongen terwijl ik aan het jagen was" legde ze al jammerend uit aan de medicine cat apprentice. Ze was dankbaar dat deze zo snel was verschenen en dat ze dus niet naar de medicine cat zelf hoefde te gaan. Het ontging haar compleet dat de poes voor haar uit alle macht probeerde haar lach in te houden. Daarvoor was ze te veel bezig met het staren naar haar eigen poot. Haar mooie roze kussentje, compleet verwoest door die doorn. Snowflurry kneep haar ogen even dicht, om vervolgens een andere kant op te kijken. Ze werd niet goed van het bloed, dat een zeer scherp contrast bood tegen haar witte vacht. "Je kan me toch wel helpen, Littlepaw?" kwam er zacht uit. De witte poes slikte even, tranen nog altijd over haar wangen lopend.


WORDS ### TAGS Littlepaw NOTES None

Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
It hurts so bad DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: It hurts so bad   It hurts so bad Icon_minitimezo 3 nov 2013 - 23:53

Die vreselijke, schrille en paniekerige stem. Het sneed door zijn oren en liet zijn hart even een slag over slaan. Hij bleef in mid-beweging hangen en staarde eventjes naar de den-muur. Ze was hier. Maar riep niet om hem. Hij vernauwde zijn amberkleurige ogen even. Ondertussen was zijn liefde voor haar al redelijk weggeëbt. Het had plaats gemaakt voor milde woede, angst en ook verdriet. Hij kon het dan ook niet meer aanhoren, haar stem. Liefde maakt blind? Jazeker. Aanstellerig ding dat ze was. Hij kon het dan ook geen seconde langer meer aanhoren. Met een geërgerde grom hief hij zichzelf overeind, de steken van verdriet in zijn maag negerende. Het liefste zag hij haar niet. Maar op dit moment was de 'flight' sterker dan de 'fight'. Dat gebeurde niet vaak in zijn kop.

Hij sjokte zijn den uit met zijn normale zware en logge passen. Hij weigerde Snowflurry aan te kijken en wierp een blik op Littlepaw. "Ik ga nog even wat kruiden verzamelen." Bromde hij zijn apprentice toe. "Ik vertrouw erop dat je de patient niet te lang op zal houden, Littlepaw." Miauwde enkel, nadruk leggende op de patient. Hij weigerde zelfs haar naam uit te spreken. Hierna liep hij de den uit, verdwijnende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
It hurts so bad DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: It hurts so bad   It hurts so bad Icon_minitimewo 6 nov 2013 - 12:42

"Ik ben erop gesprongen terwijl ik aan het jagen was" Verklaarde de poes. Littlepaw bestudeerde de opgeheven poot grondig en merkte op dat deze er inderdaad lichtjes opgezwollen uitzag door de doorn die vastzat in haar pootkussentje. "Je kan me toch wel helpen, Littlepaw?" Ze wou net haar mond opendoen om de poes gerust te stellen of haar mentor onderbrak haar. "Ik ga nog even wat kruiden verzamelen." Bromde Smokebreath die haar passeerde. "Ik vertrouw erop dat je de patient niet te lang op zal houden, Littlepaw." Lichtelijk vragend keek ze hem na, niet zeker wetende wat ze nu van de situatie moest denken. Vertrouwde hij haar om helemaal alleen een patiënt te behandelen? En daarbij, het probleem dat Snowyflurry op dit moment had: Daar had ze nog niets over geleerd! De donkergrijze poes ging met haar groene blik van de witte poes terug naar haar mentor die steeds verder naar de kamp uitgang afdwaalde. "Wacht! Wat moet ik nu precies doen? Ze heeft last van een doorn in haar poot." Kon ze nog net richting de robuuste kater roepen, voordat hij helemaal opgeslokt was door de uitgang van het kamp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowflurry
Member
It hurts so bad DPKsfdL
Farron
34
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender:
Rank:
Snowflurry
BerichtOnderwerp: Re: It hurts so bad   It hurts so bad Icon_minitimewo 6 nov 2013 - 15:45

S N O W F L U R R Y




Nog voor de medicine cat apprentice wat kon zeggen over haar poot, die ze nader had bestudeerd, werden ze onderbroken. Tot haar grote irritatie kwam Smokebreath de den uitgelopen. Hoewel ze hem zelf ook liever niet onder ogen kwam, voelde ze toch een lichte steek in haar hart toen hij weigerde haar aan te kijken. 'Hmpf, zo gaat het altijd. Maar het was zijn schuld en je bent hem niets verschuldigd, so let him go.' De sneeuwwitte poes richtte haar groene ogen dus weer op de jonge poes voor haar. De wat verwarde en vragende blik in haar ogen lieten blijken dat het nog niet over was. Voor Snowflurry er een woord tegenin kon brengen, riep Littlepaw haar mentor al om hulp. 'Oh prachtig, nu ben ik mijn poot al helemaal kwijt.' Ze schudde haar hoofd even en keek de medicine cat apprentice bijna smekend aan. "Kun je echt niets voor me doen?" vroeg ze, hoewel ze haar stem niet tot smeken liet overgaan. De boodschap moest duidelijk genoeg zijn, zeker door de manier waarop de medicine cat net langs hen heen was gestapt.


WORDS ### TAGS Littlepaw NOTES None

Terug naar boven Ga naar beneden
 
It hurts so bad
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: