Tree climbing V3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Tree climbing V3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Wonderland
Member
Tree climbing V3 DPKsfdL
Babs
313
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender:
Rank:
Wonderland
BerichtOnderwerp: Tree climbing V3   Tree climbing V3 Icon_minitimeza 16 nov 2013 - 21:02

Haar vangst tussen de wortels van een dikke boom leggende, rekte Wonderland zich een keertje uit. Ze had zichzelf beloofd om het ooit te leren, het beklimmen van een boom. Ooit had Frostlake het laten zien, een boom inklimmen, maar sinds dien was het haar zelf nog niet gelukt om een boom te beklimmen. Poging 1 was ze nauwelijks omhoog gekomen. Bij poging twee was ze naar beneden gevallen maar drie keer was scheepsrecht. Met een bedenkelijke blik in haar ogen keek ze langs de dikke stronk van de boom


Open


Tree climbing V3 HiMazke


Laatst aangepast door Wonderland op zo 17 nov 2013 - 15:40; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Greyhound
Member
Tree climbing V3 DPKsfdL
Hanna
57
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Greyhound
BerichtOnderwerp: Re: Tree climbing V3   Tree climbing V3 Icon_minitimezo 17 nov 2013 - 15:38


Rustig en iet wat slaperig trippelde de grijze kater door het territorium. Tussen zijn tanden hing een Spitsmuis die hij voor de verrandering eens zelf had gevangen. Een eindje verder zag hij Wonderland bij zijn 'prooi-boom' staan, daar begroef hij zijn prooi meestal. "Hey, Wonderland", zei hij, terwijl hij grijnsend op haar af trippelde. "Hoe gaat het?", vervolegde hij. voordat hij een hoopje aarde over het bruine beestje heenkrabde.




Tree climbing V3 30bgxhi
Terug naar boven Ga naar beneden
Wonderland
Member
Tree climbing V3 DPKsfdL
Babs
313
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender:
Rank:
Wonderland
BerichtOnderwerp: Re: Tree climbing V3   Tree climbing V3 Icon_minitimezo 17 nov 2013 - 15:42

Het puntje van haar tong stak naar buiten in concentratie terwijl ze omhoog keek naar de boom. Hoe zou ze omhoog klimmen zonder dat ze naar beneden zou lazeren? Wat verrast keek ze op toen een bekende stem haar oren bereikte. "Hey, Greyhound!" Snorde ze vrolijk op een begroetende toon. "Ja, met mij gaat het prima, met jou dan?" De boom was haar aandacht nu alweer verloren. Voor nu had Greyhound haar focus weer, voor hoeveel dat waard was met haar aandachtsspanne.


Tree climbing V3 HiMazke
Terug naar boven Ga naar beneden
Greyhound
Member
Tree climbing V3 DPKsfdL
Hanna
57
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Greyhound
BerichtOnderwerp: Re: Tree climbing V3   Tree climbing V3 Icon_minitimezo 17 nov 2013 - 15:59


"Hey, Greyhound!", miauwde ze vrolijk, Wonderland was bijna altijd vrolijk, wat Greyhounds humeur ook verbeterde. "Ja, met mij gaat het prima, met jou dan?", vroeg de lapjeskat. "Goed, goed", snorde hij. "was je aan het klimmen?", vroeg de grijze kater, terwijl hij naar de dikke boom knikte. Zelf had Greyhound al veel boomklim-pogingen gewaagd, die erg vaak mislukte?




Tree climbing V3 30bgxhi
Terug naar boven Ga naar beneden
Wonderland
Member
Tree climbing V3 DPKsfdL
Babs
313
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender:
Rank:
Wonderland
BerichtOnderwerp: Re: Tree climbing V3   Tree climbing V3 Icon_minitimezo 17 nov 2013 - 16:04

Met een vrolijke grimas op haar gelaat keek de lapjespoes naar grijze tabby kater. "Goed, goed", snorde hij. "was je aan het klimmen?" Vroeg hij vervolgens. Wonderland knipperde eventjes wat verbaasd met haar ogen, alweer helemaal vergeten dat ze naar boven wilde klimmen, maar daarna knikte ze vrolijk. "Correct! Frostlake had me een keer laten zien dat hij naar boven wilde klimmen, dus nu wil ik het ook kunnen!" Snorde de poes vrolijk. "Al heb ik tot nu toe nog niet zo heel erg veel succes gehad." Gaf ze toe met een onschuldige grijns.


Tree climbing V3 HiMazke
Terug naar boven Ga naar beneden
Greyhound
Member
Tree climbing V3 DPKsfdL
Hanna
57
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Greyhound
BerichtOnderwerp: Re: Tree climbing V3   Tree climbing V3 Icon_minitimezo 17 nov 2013 - 16:41


"Correct! Frostlake had me een keer laten zien dat hij naar boven wilde klimmen, dus nu wil ik het ook kunnen!", snorde de lapjeskat enthousiast. "Al heb ik tot nu toe nog niet zo heel erg veel succes gehad.", vervolegde ze met een onschuldige grijns op haar gezicht. Ik heb het ook eens geprobeerd", gaf Greyhound grinnikend toe. "Ik weet niet hoe die Skyclankatten het voor elkaar krijgen", Greyhound vond het nog altijd niet gemakkelijk om zijn nieuwe clangenoten te zien als echte Shadowclankatten.



Tree climbing V3 30bgxhi
Terug naar boven Ga naar beneden
Wonderland
Member
Tree climbing V3 DPKsfdL
Babs
313
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender:
Rank:
Wonderland
BerichtOnderwerp: Re: Tree climbing V3   Tree climbing V3 Icon_minitimezo 17 nov 2013 - 17:12

Wonderland spitste haar oortjes eventjes en keek op toen Greyhound over de Skyclan katten begon. Om eerlijk te zijn maakten deze katten haar heel erg nieuwsgierig. Ze waren immers van een hele andere cultuur. Ze had alleen nog niet de kans gekregen om met ze te spreken. "Nou ja," Miauwde Wonderland warm, "Misschien kunnen ze het ons wel leren!" Snorde ze optimistisch, "We zijn nu immers allemaal samen één Shadowclan, niet?"


Tree climbing V3 HiMazke
Terug naar boven Ga naar beneden
Greyhound
Member
Tree climbing V3 DPKsfdL
Hanna
57
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Greyhound
BerichtOnderwerp: Re: Tree climbing V3   Tree climbing V3 Icon_minitimezo 17 nov 2013 - 17:17


"Nou ja", begon ze. "Misschien kunnen ze het ons wel leren!", ging ze optimistisch verder. "We zijn nu immers allemaal samen één Shadowclan, niet?", Greyhound knikte bedachtzaam. "Misschien... maar ik vertrouw ze nog niet helemaal", gaf hij toe terwijl hij haar even serieus aankeek, wat niet echt makkelijk voor hem was.



Tree climbing V3 30bgxhi
Terug naar boven Ga naar beneden
Wonderland
Member
Tree climbing V3 DPKsfdL
Babs
313
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender:
Rank:
Wonderland
BerichtOnderwerp: Re: Tree climbing V3   Tree climbing V3 Icon_minitimezo 17 nov 2013 - 17:29

Voor een de eerste keer in het gesprek viel Wonderland's vrolijke uitdrukking eventjes weg en hield ze haar kop wat scheef. Eventjes vonkte er wat treurigheid in haar groene ogen op. "Waarom niet..? We zouden ze moeten helpen.. Ze kunnen immers nergens heen." Miauwde ze wat voorzichtig, met een wat nerveuze zwiep van haar staart. Wonderland naïef? Check.


Tree climbing V3 HiMazke
Terug naar boven Ga naar beneden
Greyhound
Member
Tree climbing V3 DPKsfdL
Hanna
57
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Greyhound
BerichtOnderwerp: Re: Tree climbing V3   Tree climbing V3 Icon_minitimezo 17 nov 2013 - 17:42


"Waarom niet..? We zouden ze moeten helpen.. Ze kunnen immers nergens heen.", miauwde ze, haar humeur was nu duidelijk wat achteruit gegaan. "Wel, we kennen ze amper", antwoorde Greyhound met een iet wat truerige blik in zijn ogen.



Tree climbing V3 30bgxhi
Terug naar boven Ga naar beneden
Wonderland
Member
Tree climbing V3 DPKsfdL
Babs
313
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender:
Rank:
Wonderland
BerichtOnderwerp: Re: Tree climbing V3   Tree climbing V3 Icon_minitimezo 17 nov 2013 - 17:49

"Wel... We kennen ze amper." Miauwde Greyhound op een wat treurige toon. Wonderland fronste licht en hield haar kop wat schever als reactie. Die redenatie klopte niet in haar rood met zwart gevlekte oren. Ze ging er dan ook tegenin. "Maar leer ze dan kennen? Dat gaat niet met wantrouwen." Miauwde de poes.


Tree climbing V3 HiMazke
Terug naar boven Ga naar beneden
Greyhound
Member
Tree climbing V3 DPKsfdL
Hanna
57
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Greyhound
BerichtOnderwerp: Re: Tree climbing V3   Tree climbing V3 Icon_minitimeza 30 nov 2013 - 17:50

"Maar leer ze dan kennen? Dat gaat niet met wantrouwen.", miauwde de gevlekte poes. "Misschien niet", miauwde de grijze kater voordat hij zich teen voor teen uitrekte en zijn aandacht weer op Wonderland richte. "Ik vind het gewoon nogal moeilijk om ze direct te vertrouwen", vervolegde hij, ookal wist hij dat zijn redenatie van geen kanten klopte.

-flut DX en sorry voor de late post :'3


Tree climbing V3 30bgxhi
Terug naar boven Ga naar beneden
Wonderland
Member
Tree climbing V3 DPKsfdL
Babs
313
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender:
Rank:
Wonderland
BerichtOnderwerp: Re: Tree climbing V3   Tree climbing V3 Icon_minitimeza 30 nov 2013 - 18:24

Geeft niet, ben al blij dat je gereageerd hebt~ ^^

--

Wonderland glimlachte warm naar de kater en haalde haar schouders rustig op. Ze was sowieso niet het type om naar te gaan doen tegen anderen en zeker niet iemand die toch wel een vriend van haar begon te worden. "Dat hoeft ook niet, ik denk niet dat iemand dat ook van je verwacht." Verzekerde ze hem op warme toon, "Ik zie wel wat ze doen, ik vertrouw het beoordelingsvermogen van Shrewstar." Miauwde ze met een buiging van haar kop.


Tree climbing V3 HiMazke
Terug naar boven Ga naar beneden
Greyhound
Member
Tree climbing V3 DPKsfdL
Hanna
57
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Greyhound
BerichtOnderwerp: Re: Tree climbing V3   Tree climbing V3 Icon_minitimeza 30 nov 2013 - 22:19

"Dat hoeft ook niet, ik denk niet dat iemand dat ook van je verwacht.", glimlachte de gevlekte poes. "Ik zie wel wat ze doen, ik vertrouw het beoordelingsvermogen van Shrewstar.", zei ze buigend. "Dat lijkt me een goed besluit", grijnsde de kater, terwijl hij zich nog eens afvroeg hoe Wonderland er in slaagde om altijd zo goedgezind te zijn.


Tree climbing V3 30bgxhi
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tree climbing V3
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: