Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Colour Kits [Kittens GZ]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Roseheart
Member
Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 2 DPKsfdL
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ◘•◘ Young! 15 moons ◘•◘
Gender:
Rank:
Roseheart
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 2 Icon_minitimema 25 nov 2013 - 16:12

Oeh, echt al super leuke aanmeldingen! Fijn om te weten dat er zoveel geïnteresseerden zijn <'333 Jullie zullen ons de keuze niet makkelijk gaan maken zeker? xD Ik heb zo'n vermoeden dat het (als het aan mij ligt) een vrij groot nestje gaat worden als er nog aanmeldingen komen die me zo aanstaan ;D <33333333
Terug naar boven Ga naar beneden
Styx
Member
Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 2 DPKsfdL
Sacha
104
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Styx
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 2 Icon_minitimema 25 nov 2013 - 17:28

Mijn aanmelding is ook zo goed als klaar ^.^
Misschien dat ik nog wat ga veranderen, er een setje bij maak ofzeuww
Terug naar boven Ga naar beneden
Roseheart
Member
Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 2 DPKsfdL
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ◘•◘ Young! 15 moons ◘•◘
Gender:
Rank:
Roseheart
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 2 Icon_minitimema 25 nov 2013 - 17:45

Sacha, Je plaatje voor warrior is volgens mij al bezet door Sailor (Aimée) ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
pettykit
Member
Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 2 DPKsfdL
Luna
8
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Unborn
Gender:
Rank:
pettykit
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 2 Icon_minitimema 25 nov 2013 - 19:51





General
Current name: Pettykit
Future names: Pettypaw - Pettycloud? - (Pettystar?)
Current rank: Kitten
Future ranks: Apprentice - Warrior - (deputy?) - (Leader?) - Elder
Gender: She-cat
Age: Unborn
Clan: Thunderclan
Clanleader: Firestar
Parrents: Roseheart × Greentear
Siblings: Sycamorekit&.....?

Outside
Fur color: light red
Breast color: White-red
Marks: Red stripes
Eye color: Grey- blue whit a little bit of green in it
Nose and pawpads:  she has a pink nose and pink-grey
pawpads
build: She is a small kitten, but she's build very healty

Inside
sweet - shy - actively - curious - playful - energetic

sweet:
Pettykit is altijd lief tegen anderen en kan dus ook goed met haar nestgenootjes en alle andere kittens optrekken    
(als kitten natuurlijk)
ze word ook bijna nooit boos als ze haar perongeluk aanstoten of omverstoten tijdens het spelen. Maar als ze dit erg vaak en expres doen kan ze wel boos worden!

Shy:
Ze is ook best wel verlegen. Maar meestal, als je een beetje aardig tegen haar doet is ze dat al snel niet meer. Alhoewel als ze een totaal vreemde kat tegen komt gaat dat toch niet zo snel weg.

Actively:
Ook is ze heel actief en aanwezig. Soms kun je er wel eens een beetje gek van worden en haar drukheid zat zijn. Maar als je zou zeggen dat het een beetje irritant wordt, zal ze proberen rustig te doen.

Curious:
Pettykit is natuurlijk ook heel erg nieuwsgierig naar alles wat buiten de Nursery en het kamp is. Maar toch zou ze er niet alleen of zonder toestemming op uit gaan.

Playful:
Ze is ook erg speels, en speelt dus graag met anderen. Maar als het te ruw gaat zegt ze dat wel want ze wil geen pijn krijgen                                       (ja ik weet het, nogal kort)

Energetic:
Pettykit is heel erg energiek. Dus  haar zie je niet zo snel aan de kant zitten/liggen omdat ze moe is. Ze is daarom ook bijna heel de dag wakker
(deze is ook nogal kort)

Skills
Hunting        øøøø
Fighting        øøøø
Swiming       øø
Climbing       øøø
Sight             øøøø
Hearing        øøøøø
Speed           øøøø
Strength        øøø


About me:

Name: Elvira
Age: 11
Gender: Female
RPG experience: zolang ik hier opzit met Rosemarykit dus zo'n 8 maanden










Laatst aangepast door pettykit op di 26 nov 2013 - 14:25; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 2 DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 2 Icon_minitimema 25 nov 2013 - 20:06

Ik heb echt zoveel zin om me hiervoor aan te melden, maar ik weet niet of ik het actief zou kunnen houden :'i Help x(
Terug naar boven Ga naar beneden
Ratbite
Member
Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 2 DPKsfdL
Aimée
559
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ratbite
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 2 Icon_minitimema 25 nov 2013 - 20:52

@Roseheart, ik gebruikte het plaatje eerst wel, maar nu mag zij het wel gebruiken-

Ga hier zo nog een aanmelding zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bravesoul
StarClan
Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 2 DPKsfdL
Daan
1331
Actief

CAT'S PROFILE
Age: immortal
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bravesoul
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 2 Icon_minitimema 25 nov 2013 - 22:36

Mijn aanmelding is af ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Roseheart
Member
Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 2 DPKsfdL
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ◘•◘ Young! 15 moons ◘•◘
Gender:
Rank:
Roseheart
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 2 Icon_minitimedi 26 nov 2013 - 9:46

Ik heb net alle aanmeldingen eens grondig doorgelezen, en ik heb niet echt een favoriet, aangezien ze allemaal heel leuk zijn! C= Ik vul straks het lijstje met aanmeldingen aan.
Bunny, Just try? =3
Aimée, Dan is er geen probleem ;'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Timepaw.
Member
Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 2 DPKsfdL
Mara
63
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Timepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 2 Icon_minitimedi 26 nov 2013 - 11:20

Owlkit



Name;; Owlkit
Apprentice Name;; Owlpaw
Warrior Name;; Owlsight
Gender;; Female
Age;; Unborn

Mother;; Roseheart
Father;; Greentear
Siblings;; Sycamorekit & Unknown
Clan;; Thunderclan
Rank;; Kit

Outside;;
Owlkit heeft een erg gezonde bouw. Ze is een bruine tabby, met lichtere accenten erin. Ze heeft scherpe, witte tanden en nagels, en weet die ook te gebruiken als ze die nodig heeft. Het enige probleem is haar ogen. Ze is namelijk blind geboren.

setje:

Inside;;
kitten;; Owlkit vindt het vreselijk dat ze blind is, en zit daarom vaak alleen in een hoekje voor zich uit te staren. Als ze loopt, knalt ze wel tegen iets of iemand op. Niet dat ze er veel aan kan doen, haar ogen doen het immers niet. Owlkit is soms erg deprissief als ze nadenkt over de toekomst. Zo kan ze toch nooit een goede warrior worden? Owlkits vertrouwen is heel erg lastig te winnen, maar als je het hebt raak je het ook niet meer kwijt.
apprentice;; Owlpaw heeft leren accepteren dat ze blind is. Ze probeert het uiterste te halen uit haar andere zintuigen en een goede warrior te worden. Wie zegt dat het onmogelijk is? Nog steeds wil ze heel graag weten hoe alles eruit ziet om haar heen, maar ze heeft het een plek gegeven. Owlpaw houdt enorm veel van haar familie, en gaat er dan ook voor door het vuur. Ze is vrij vriendelijk tegen anderen, tenzij ze van een andere clan komen. Van rogues moet ze helemaal niks hebben.
warrior;; Owlsight kan nu goed leven zonder haar ogen te gebruiken en verschilt bijna niet van andere katten. Ze is niet heel erg veel verschilt van toen ze apprentice werd. Wel verspilt ze nu geen energie meer aan katten die zo nodig een opmerking willen maken over haar ogen. Nog steeds is haar vertrouwen lastig te winnen, en nog steeds wilt ze niks met rogues te maken hebben. Ze negeert het feit dat ze een elder is [door haar blindheid] volkomen.

Over Ik;;
Name;; Mara
Gender;; Female
Age;; 13 years
RPG experience;; 1 year and 3 months


Laatst aangepast door Timepaw. op do 28 nov 2013 - 11:46; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Styx
Member
Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 2 DPKsfdL
Sacha
104
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Styx
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 2 Icon_minitimedi 26 nov 2013 - 15:50

Ratpaw schreef:
@Roseheart, ik gebruikte het plaatje eerst wel, maar nu mag zij het wel gebruiken-

Ga hier zo nog een aanmelding zetten.
Thankyou :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 2 DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 2 Icon_minitimedi 26 nov 2013 - 16:01

Roseheart schreef:
Ik heb net alle aanmeldingen eens grondig doorgelezen, en ik heb niet echt een favoriet, aangezien ze allemaal heel leuk zijn! C= Ik vul straks het lijstje met aanmeldingen aan.
Bunny, Just try? =3
Aimée, Dan is er geen probleem ;'D
Dat gaan we doen :3 (ik weet zelfs al een naam ^^')
Terug naar boven Ga naar beneden
Stillkit
Member
Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 2 DPKsfdL
2
Actief
Stillkit
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 2 Icon_minitimedi 26 nov 2013 - 18:24

STILLBORN

I'm fighting my way through you
Push you away, I'll never break
Come back ill beat you down
It's over now
I'm turning my back on you


NAME:
Stillkit ~ Stillpaw ~ Stillborn ~ Stillstar

Age:
Unborn

Gender:
Female

Describing words:
Rustig, sterk, eervol, stil, koud, snel gekwetst, loner

Inside:

KIT
sweet, clever, scared
Stillkit begint als een vriendelijke, doch verlegen kit. Ze is zeer intelligent, en iedereen heeft er dan ook groot vertrouwen in dat ze een goede warrior zal worden. Zelf is ze hier dan ook van overtuigd door de prijzende woorden van anderen. Wanneer een paar jaloerse kits haar zeggen dat ze nooit een gerespecteerde kat zal worden raakt dit haar diep, en ze begint aan zichzelf te twijfelen. Dit duurt gelukkig niet lang, en al snel is ze uit de put geraakt. Maar, wanneer ze vier manen is doet zich een nieuw probleem voor. Stillkit is een sterke, gespierde poes die bijna altijd wint van de andere kits. Maar, wanneer ze wordt uitgedaagd om stiekem te gaan jagen komt ze tot de ontdekking dat haar ogen slecht zijn. Ze wordt bang, bang dat ze misschien een medicine cat moet worden. Ze begint steeds rustiger te worden, tenminste, dat lijkt zo. Wanneer iemand haar beledigt, kan hij of zij een grote mond verwachten en scherpe nagels in zijn vacht. Ze wordt prikkelbaarder, en minder lief dan ze vroeger was.
APPRENTICE
silent, shy, fast annoyed
Zodra Stillkit Stillpaw wordt denkt ze dat dit de beste tijd van haar leven gaat worden! Maar, niets is minder waar... Ze is niet gewend aan de ruwheid van de andere apprentices als het om woorden gaat. Stillpaw is nooit goed geweest met woorden, ze viel iemand liever aan als hij of zij haar beledigde. Ze begint zichzelf kinda beter te vinden dan de rest, en sterkt zichzelf met die gedachte elke keer als ze een grapje van een van de andere apprentices als een belediging opvat. Dit heeft ze zo vaak nodig dat ze uiteindelijk er zelf in gelooft, en bedenkt zich dat ze eigenlijk veel dichter bij het zijn van een warrior is dan de rest. Ze traint hard in het vechten, want ze voelt zich kwaad en gefrustreerd als ze merkt dat haar hunting skills slecht zijn en haar vecht skills bijna perfect. Ze beseft dat dit voornamelijk aan haar ogen ligt, die steeds slechter worden. Dit vertelt ze aan niemand, aangezien ze bang is dat ze bij de elders moet of een med. cat apprentice moet worden. Wonder boven wonder weet ze alles geheim te houden, en op de leeftijd van 10 manen weet ze een warrior te worden.
WARRIOR
Silent, shy, cold, fast angry, courageous
Eindelijk is Stillpaw 10 manen, oud genoeg om een warrior te worden. Ze krijgt de naam Stillborn, omdat haar kitten-karakter nooit is geweest. Eigenlijk had ze direct al de hersens van een apprentice, waardoor het net leek alsof de kitten-versie van haar dood is. Stillborn is meestal stil en verlegen, net zoals toen ze een kit was. Maar, haar koude karakter en het feit dat ze snel gekwetst is heeft ze ook nogsteeds. Gelukkig is ze nu een stuk volwassener, en dapperder. Ze is extreem loyaal aan haar clan, en haat andere clans. Ze beseft nu eigenlijk pas hoeveel haar familie voor haar betekent, en ze beschermt hen dan ook altijd. Ze is een zeer goede warrior, ondanks haar slechte jachttechnieken. Haar klauwen zijn sterk, net zoals haar spieren.

Outside:
Grijsbruine tabby she-cat. Sterke spieren, ijsblauwe ogen. Geen goede renner, maar wel een uitstekende vechter.
Picture:

Skills:
(++++=very good, +++= nice, ++= Enough, += bad)

Hunting: ++
Sight: +
Running: ++
Nose: ++++
Ears: ++++
Fighting: ++++
Strength: ++++
Social skills: ++
Loyalty: +++


ME

Name:
Jojo! :3
Age:
ong. 13 jaren
RPG Ervaring:
Bijna 2,5 jaar op het moment! ^^
Bekendste accounts:
Miki Takamura, Echopaw', Dawnpaw,, Shockwave, Blackbird
Motivatie:
Ik was al een tijdje op zoek naar familie voor Stillkit hier, en toen ik dit topic zag was ik direct zovan: OMG ;A; moet ik bij zitten! Dus ik besloot een aanmelding te maken :3 Enn, ik vind de ouders best wel awesome karakter hebben enzo ^^ Ik hoop echt dat ik gekozen word, aangezien ik dit nestje super vind! <3




Laatst aangepast door Stillkit op di 26 nov 2013 - 18:36; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sailor-
Member
Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 2 DPKsfdL
41
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 years already..
Gender:
Rank:
Sailor-
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 2 Icon_minitimedi 26 nov 2013 - 18:27

Ik meld me toch af. -Ga geen aanmelding maken-
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 2 DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 2 Icon_minitimedi 26 nov 2013 - 18:50

I have fruit trees.
Cows for fresh milk, yoghurt.
My own wheat.
I'm basically self-sufficient.
~Imran Khan
~Wheatkit~
~Algemeen~
Naam: Wheatkit
Vorige namen: /
Volgende namen: Wheatpaw, Wheatspot (Wheatstar?) (?)
Geslacht: Poes
Leefwijze: Clankat
Clan: Thunderclan
Clanleader: Firestar
Clandeputy: Timefall (denk ik xD)
Vorige clan(s): /
Volgende clan(s): ?

Uiterlijk
Wheatkit is een redelijk groot en stevig gebouwde kitten. Ze lijkt erg op haar vader maar heeft meer een lichtere tint vacht. De Bengaalse vlekken zijn ook nog terug te vinden in haar vachtpatroon. Ook haar oogkleur heeft ze grotendeels van haar vader. Over het algemeen is die groenachtig tot grijsachtig maar in het juiste licht zijn ze prachtig helder groen. Haar naam komt van de donkerder gele bengaalse vlekken op haar gele vacht waardoor ze precies een graanveld lijkt.
Foto('s):

Innerlijk
Wheatkit is de praatgraagste kitten die je ooit gezien hebt. Ze is ook nogal een roddelaar en redelijk hyper. Daardoor luistert ze niet altijd even goed en zal ze redelijk vaak dingen doen die niet mogen. Ze komt erg goed overeen met haar broertjes en zusjes en zal altijd de eerste zijn om mee te doen met bijvoorbeeld een weddenschap.
~
Wheatpaw is nog steeds even hyper als toen ze kitten was. Haar mentor krijgt bijna een zenuwinzinking van haar drukte en haar gebabbel. Ondanks het feit dat ze nog steeds niet kan luisteren probeert ze een goede apprentice te zijn. Ze heeft een redelijk grote vriendinkring en roddelt graag over andere katten. Ze heeft geen slecht karakter maar doet het gewoon graag.
~
Wheatspot is nog steeds even druk, hoewel het geroddel al wat geminderd is. Haar vriendengroep is wat exclusiever geworden en langzaamaan begint ze meer naar de katers te kijken. ze zal enkele crushes krijgen, waarna ze even in een dipje belandt. Later zal ze (hopelijk) een partner voor het leven vinden en zelfs nog kittens krijgen. (again, hopelijk :3)


Connecties

Moeder: Roseheart
Vader: Greentear
Broertjes/Zusjes: Sycamorekit, Whistlekit, ...?
Vrienden: ?
Vijanden: ?
Crushes: /
Exen: /
Partner: /
Kittens: /
Mentor(en): ?
Apprentice(s): ?

Over mij
Naam: >3
Bijnaam: Bunny~
Bekendste account: Dyingpaw of Goldenpaw, I guess
Accounts: Dyingpaw, Silent, Goldenpaw, Meadow, Stonerain, Islandkit.
Motivatie: Ik heb erg veel inspiratie voor Wheatkit. Ook hou ik van het koppeltje en heb ik zin om een nieuw accountje in de Thunderclan aan te maken ^^. En ik heb nog een poes nodig, want ik heb al 2 clankaters :3


Laatst aangepast door Dyingpaw op ma 2 dec 2013 - 19:24; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivorygaze
Member
Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 2 DPKsfdL
T A M A R
72
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Ivorygaze
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 2 Icon_minitimedo 28 nov 2013 - 9:39

Jullie gaan het ons echt heel moeilijk maken :']
Zo veel leuke aanmeldingen al!
Terug naar boven Ga naar beneden
Fairfaith
Member
Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 2 Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 2 Icon_minitimeza 30 nov 2013 - 9:24

Nog kandidaten die zich willen aanmelden? x3 Je hebt zeker nog genoeg tijd! Ze worden pas in de kerstvakantie geboren!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 2 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 2 Icon_minitimeza 30 nov 2013 - 11:29

Liese, ik moet even zeggen dat ik Fairfaith echt een prachtige poes vind XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Missingcloud
Member
Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 2 DPKsfdL
Beer
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Missingcloud
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 2 Icon_minitimeza 30 nov 2013 - 14:06

Nightbreeze schreef:
Liese, ik moet even zeggen dat ik Fairfaith echt een prachtige poes vind XD
Idd <3 Betoverend
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 2 DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 dec 2013 - 20:55

Mijn aanmelding is af~
Het enige wat er misschien nog aan veranderd is dat het misschien in een kadertje gaat ^^.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whistlepaw
Member
Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 2 DPKsfdL
Denise
105
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Is it really important?
Gender:
Rank:
Whistlepaw
BerichtOnderwerp: Re: Colour Kits [Kittens GZ]   Colour Kits [Kittens GZ] - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 dec 2013 - 21:50

Dus uit al dit...gebeuren leid ik af dat Whistlekit plots geen kitten meer wordt van het nestje? Je heb hem...gedumpt? Sorry maar ik kan jullie echt niet meer volgen, ik dacht dat Whistlekit een van de kittens mocht spelen, dat hebben jullie zelf nog gezegt via pm, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Colour Kits [Kittens GZ]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: