Some things will get better in time [Highfive]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Some things will get better in time [Highfive]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Snowcrystal
Member
Some things will get better in time [Highfive] DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 28 Moons ♥
Gender:
Rank:
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Some things will get better in time [Highfive]   Some things will get better in time [Highfive] Icon_minitimedi 3 dec 2013 - 16:55



Stilletjes trippelde een spierwitte poes door het gras, weg van het kamp. Haar leven was dan niet het makkelijkst geweest maar zo langzaamaan begon ze het weer bijeen te rapen. Ze wist niet of Stormstar het vertrouwen al weer in haar durfde te leggen maar ze mocht voorlopig weer alleen op pad dus ze vond het prima. Ze mistte hem nog altijd, haar Moonstripe. En toch wist ze dat ze hem nooit meer zou zien in levende lijve. Wellicht zodra ze zich bij Starclan mocht voegen dat ze ehm weer kon zien, zijn stem weer kon horen en zelfs de zachtheid van zijn pels mocht voelen. Maar voor nu moest ze het doen zoals het kon, en ook voor haar kits was dit beter. Misschien was ze stom geweest, maar ze moest ook aan anderen denken nu.
Zo een voor een begon ze haar clangenoten weer te kennen, werd ze weer de poes die ze vroeger ook altijd was. Misschien zou ze nog altijd niet goed slapen met haar neefje in de buurt maar daar vond ze wat op. Ze wist dat zelfs haar zus haar zou steunen, zelfs terwijl Snow zelf nog altijd boos was op haar. Ze kon het haar zus gewoon niet vergeven, om wat voor rede ze het ook had gedaan. zacht opende ze haar bek iets en nam alles om zich heen in haar op. De zachte geuren en zelfs het geluid van zacht stromend water.
Zacht stromend water? Met een schok schudde ze haar kop, alleen om te laat te beseffen dat haar poot verkeerd stond. Met een kort kreetje kantelde ze voorover en belandde met haar kop eerst in het water voor ze weer overeind krabbelde en geschrokken bleef staan. "Natuurlijk Snow," Mopperde ze op zichzelf en sprong snel weer uit het water om haar lage vacht uit te schudden.

Terug naar boven Ga naar beneden
Highfive
Member
Some things will get better in time [Highfive] DPKsfdL
faye (IRO)
395

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Highfive
BerichtOnderwerp: Re: Some things will get better in time [Highfive]   Some things will get better in time [Highfive] Icon_minitimewo 4 dec 2013 - 15:22

Zo vrolijk als hij altijd was trippelde High door 't territorium. Hij was van plan om te jagen, zijn honger was weer eens ondraaglijk. Eigenlijk wou hij op dieet, ookal was hij niet zo dik. hij was op zoek naar iets anders dan vis, maar als dat er niet was zou hij toch wel een visje eten. In de verte zag hij een witte bol in de rivier rollen, en toen de geur zijn neus binnendrong herkende hij die uit duizenden. "Snow!" Riep hij bezorgd en sprintte op zijn allersnelst naar de poes. Hijgend kwam hij tot stilstand; "Gaat het??"
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
Some things will get better in time [Highfive] DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 28 Moons ♥
Gender:
Rank:
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Some things will get better in time [Highfive]   Some things will get better in time [Highfive] Icon_minitimewo 4 dec 2013 - 16:57



Het duurde eventjes tot ze zelf was bijgekomen van de schrik en ze schudde haar witte kop, merkend hoe zwaar haar pels in een klap was geworden. Ergens had ze nog een stem gehoord en bijna geschrokken keek ze op voor ze knikte en hem aankeek. ''Jahoor, het gaat wel." Antwoordde ze voor ze in de lach schoot en haar kop schudde. "Ben nooit echt de handigste geweest is denk ik wel een goed argument." Grapte ze toch even en schudde haar vacht nog een keer aan voor ze hem aankeek. Ze draaide haar kop en keek naar de ondiepe stroom achter haar, beseffend dat ze toch wel geluk had dat ze niet zo de rivier zelf in was gewandeld. "Ik moet echt minder nadenken vrees ik." Mompelde ze even en grinnikte.

Terug naar boven Ga naar beneden
Highfive
Member
Some things will get better in time [Highfive] DPKsfdL
faye (IRO)
395

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Highfive
BerichtOnderwerp: Re: Some things will get better in time [Highfive]   Some things will get better in time [Highfive] Icon_minitimewo 4 dec 2013 - 19:54

Hij zuchte als een soort reflex en keek toen even snel op en neer naar de prachtige poes. "Gelukkig, je hebt me laten schrikken" Ratelde hij nog tussendoor. "Ja, nouja, soms kan nadenken handig zijn" Grinnikte hij en keek haar toen even in de ogen aan. Hij schudde zich even uit en zijn normale, niet-hijgende, stem was weer terug. "Laten we overnieuw beginnen." Hij liep 8 meter van haar weg en toen weer terug. "Hey Snow!" Glimlachte hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
Some things will get better in time [Highfive] DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 28 Moons ♥
Gender:
Rank:
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Some things will get better in time [Highfive]   Some things will get better in time [Highfive] Icon_minitimewo 4 dec 2013 - 22:01



Ze slikte even zodra ze zijn stem hoorde en liet haar kop even iets zakken. "Sorry daarvoor," zei ze en glimlachte even zwakjes voor ze weer naar hem keek en grinnikte. Ze schudde haar witte kop en gaf een korte lik over haar borst. "In mijn geval is het niet echt handig, moet nadenken als ik stilsta of zit. Dat is het veiligst.'' Zei ze en grinnikte toch even voor ze in de lach schoot en toch maar even ging zitten. "Heey High, wat kom jij hier doen?" Antwoordde ze lachend en rekte zich even iets uit voor ze hem aankeek en haar kop lichtjes afkeerde. Ze kon het niet ontkennen, hij was mooi om te zien.

Terug naar boven Ga naar beneden
Highfive
Member
Some things will get better in time [Highfive] DPKsfdL
faye (IRO)
395

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Highfive
BerichtOnderwerp: Re: Some things will get better in time [Highfive]   Some things will get better in time [Highfive] Icon_minitimedo 5 dec 2013 - 15:59

"Ik liep een beetje rond. Nouja, eigenlijk was ik aan het jagen, heb weer eens honger. Toen zag ik jou, eigenlijk rook, dus dacht ik laat ik even gedag zeggen." Hij glimlachte naar d'r. Als er iets was wat hij echt wou in zijn leven was 't Snow blij maken, hij wist dat het niet altijd goed met haar ging, en op een of andere manier was er een soort drang dat het moest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
Some things will get better in time [Highfive] DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 28 Moons ♥
Gender:
Rank:
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Some things will get better in time [Highfive]   Some things will get better in time [Highfive] Icon_minitimedo 5 dec 2013 - 20:40



Haar ogen glansden lichtjes bij zijn woorden en ze schudde lachend haar kop. "Wanneer heb jij geen honger." Zei ze en glimlachte. Zijn glimlach deed haar bijna grijnzen en ze schudde haar vacht nog eens uit. ''Bezwaar tegen stuntelig jachtgezelschap?'' Vroeg ze en stond weer op om iets door haar poten te zakken om vervolgens uitdagend naar hem toe te springen. Zijn gezelschap was de enige die haar langzaam weer het gevoel teruggaf wat ze behoorde te hebben. Geluk en vreedzaamheid, iets wat haar al vele manen ontbrak in het leven.
[/b]

Terug naar boven Ga naar beneden
Highfive
Member
Some things will get better in time [Highfive] DPKsfdL
faye (IRO)
395

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Highfive
BerichtOnderwerp: Re: Some things will get better in time [Highfive]   Some things will get better in time [Highfive] Icon_minitimedo 5 dec 2013 - 20:49

Hij wist niet hoe hij moest reageren, al zat er wel een automatisch knikje in. "Als jij 't bent heb ik nooit bezwaar" Zei hij wat zachtjes en zag toen hoe ze door haar benen zakte. "Maar hou me wel heel a.u.b."

(a.u.b. wordt als a.u.b. gezegt en niet alstubieft. kort omdat 't kan)
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
Some things will get better in time [Highfive] DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 28 Moons ♥
Gender:
Rank:
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Some things will get better in time [Highfive]   Some things will get better in time [Highfive] Icon_minitimedo 5 dec 2013 - 21:09



Ze wachtte zijn reactie bijna ongeduldig af, lichtjes zwaaiend met haar pluizige, maar nog altijd natte staart. "Daar ga je spijt van hebben, ik jaag alle prooi weg met mijn slimme acties.'' Pestte ze en grinnikte voor ze half uithaalde met haar poot. "Nou, waarom nou? Zo gevaarlijk ben ik toch ook weer niet?" Vroeg ze en wiebelde even met haar ogen voor ze iets achteruit sprong.

Terug naar boven Ga naar beneden
Highfive
Member
Some things will get better in time [Highfive] DPKsfdL
faye (IRO)
395

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Highfive
BerichtOnderwerp: Re: Some things will get better in time [Highfive]   Some things will get better in time [Highfive] Icon_minitimevr 6 dec 2013 - 13:41

"Dat weet je niet, misschien ben ik wel een hele goede en snelle jager" Sprak hij uitdagend. "Je weet maar nooit" Sprak hij tegen en glimlachte nogmaals, zijn ogen even niet naar de hare kijkend, wetend dat hij dan zou afdwalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
Some things will get better in time [Highfive] DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 28 Moons ♥
Gender:
Rank:
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Some things will get better in time [Highfive]   Some things will get better in time [Highfive] Icon_minitimeza 7 dec 2013 - 22:11



Ze schudde even zacht met haar kop voor ze in de lach schoot. Met hem in de buurt leken alle problemen ineens zo ver weg van haar en kon ze voor een van de weinige keren gewoon ontspannen. "Mijn onhandigheid is veel slimmer en sneller," Pestte ze en lachtte even voor ze fronste en uitdagend uithaalde met haar witte poot. "Je weet maar nooit?" Herhaalde ze en grinnikte. "En wat ga je doen als ik je nu opeens aanvlieg?" Plaagde ze en zwiepte grijnzend met haar staar voor ze weer iets op hem afsprong. "Of ben je gewoon bang voor me?" Daagde ze en lachtte weer.

Terug naar boven Ga naar beneden
Highfive
Member
Some things will get better in time [Highfive] DPKsfdL
faye (IRO)
395

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Highfive
BerichtOnderwerp: Re: Some things will get better in time [Highfive]   Some things will get better in time [Highfive] Icon_minitimewo 11 dec 2013 - 15:13

"Weet ik niet. Wat denk jij dat ik zou doen?" Glimlachte hij. "Maaaaaaaar, maar, misschien ben ik zo snel dat je mij niet aanvliegt maar de grond" Zei hij en schudde toen zijn hoofd. "Ach wat zeg ik je weet zelf wel dat ik niet graag Sneeuw op de grond heb"


-SNAP JE M SNAP JE M HIJ IS ZO GRAPPIG
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
Some things will get better in time [Highfive] DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 28 Moons ♥
Gender:
Rank:
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Some things will get better in time [Highfive]   Some things will get better in time [Highfive] Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 20:22



Lachend keek ze de kater aan en rolde met haar ogen. "Hoe moet ik het weten, ben niet zo slim." Lachtte ze en gaapte even voor ze met haar pluizige witte staart zwiepte. "Nou dan knuffel ik toch lekker de grond, die vind mij ten minste wel gewoon lief." Zei ze en spreidde haar poten om naar de grond te zakken en haar kop ertegen te duwen. "Zie je de grond houdt van me." Lachtte ze en fronste. "Dan ben je lekker te laat, sneeuw ligt nu al op de grond te knuffelen met de grond." Lachtte ze maar bleef gewoon liggen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Highfive
Member
Some things will get better in time [Highfive] DPKsfdL
faye (IRO)
395

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Highfive
BerichtOnderwerp: Re: Some things will get better in time [Highfive]   Some things will get better in time [Highfive] Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 20:31

Even keek hij haar aan, ze was schattig. "Maak me nou niet jaloers.. Nu heb ik spijt" Zei hij en glimlachte naar haar. Hij liep naar haar toe en legde zijn kopje op haar rug. "Snow hugs the ground and High hugs Snow"
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
Some things will get better in time [Highfive] DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 28 Moons ♥
Gender:
Rank:
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Some things will get better in time [Highfive]   Some things will get better in time [Highfive] Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 20:41



Ze schudde haar kop en stak haar tong uit naar hem. "doe ik lekker toch, puh." Plaagde ze vrolijk en keek even verrast op zodra hij naar haar toeliep. Ze schrok even zodra ze zijn kop op haar rug voelde en kwam iets omhoog om haar neus tegen zijn schouder te duwen. 'Nah, Snow will hug High too.'' Zei ze en grijnsde even vrolijk. "Jij bent namelijk wel zachter en warmer dan de grond." Merkte ze lachend op.

Terug naar boven Ga naar beneden
Highfive
Member
Some things will get better in time [Highfive] DPKsfdL
faye (IRO)
395

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Highfive
BerichtOnderwerp: Re: Some things will get better in time [Highfive]   Some things will get better in time [Highfive] Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 20:50

Een raar gevoel ging door hem heen toen ze terug knuffelde, het voelde warm en vertrouwt. "Yay, now Highfive is Highhappy" Hij snoof. "Nee, die was slecht. Sorry" Lachte hij en knuffelde haar
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
Some things will get better in time [Highfive] DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 28 Moons ♥
Gender:
Rank:
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Some things will get better in time [Highfive]   Some things will get better in time [Highfive] Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 20:53



Haar blauwe ogen staarden recht in zijn vacht enze snoof zacht zijn geur op voor ze warm glimlachte. Ze had de aandacht van anderen meer dan gemist de laatste tijd. "Yay, a happy Highfive." Grijsde ze en liet haar kop maar gewoon zakken, ze deed niks verkeerds dus ze hoefde zich ook geen zorgen te maken dat iemand naar haar keek. ''High en Happy klinkt misschien beter." Zei ze zacht en grinnikte

Terug naar boven Ga naar beneden
Highfive
Member
Some things will get better in time [Highfive] DPKsfdL
faye (IRO)
395

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Highfive
BerichtOnderwerp: Re: Some things will get better in time [Highfive]   Some things will get better in time [Highfive] Icon_minitimewo 18 dec 2013 - 15:02

"Highcrystal" Glimlachte hij. "Snowfive, Highsnow, Snowhigh, Snowfixe, Fivesnow" Ratelde hij en lachte toen. "Na, i'd rather go for Snowcrystal" Lachte hij en likte even zijn pootje schoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
Some things will get better in time [Highfive] DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 28 Moons ♥
Gender:
Rank:
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Some things will get better in time [Highfive]   Some things will get better in time [Highfive] Icon_minitimevr 3 jan 2014 - 12:56



Ze lachtte zacht om de combinaties die hij opnoemde. Ze liet haar kop even tilten en keek hem geamuseerd aan. Even stil blijvend schoof ze met haar poot over de ondergrond maar keek hem weer aan bij zijn laatste woorden. "Yeah dat knlinkt wel het beste." Grijnsde ze toch even en sprong op. "Maar wat dacht je ervan, zullen we wat gaan doen?" Ze lachtte even zacht en rekte zich uit.

Terug naar boven Ga naar beneden
Highfive
Member
Some things will get better in time [Highfive] DPKsfdL
faye (IRO)
395

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Highfive
BerichtOnderwerp: Re: Some things will get better in time [Highfive]   Some things will get better in time [Highfive] Icon_minitimeza 4 jan 2014 - 22:22

"Hmmm.. what to do what to do.." Zei hij bedenkelijk en moest toen lachen om een van zijn gedachtes, maar schudde toen zijn hoofd. "Nee, laat maar." Dit gebeurde niet vaak, zijn brein laten werken. "Jagen zal het ook niet worden, dat hebben we vorige keer gedaan.. Elke keer hetzelfde is like niet leuk." Hij keek haar even aan een verdwaalde even in haar ogen, maar begon al gauw weer te denken. "Waarom moet ik dit eigenlijk bedenken? Ik ben niet zo goed in denken..."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Some things will get better in time [Highfive]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Stream-
Ga naar: