[Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Graystripe
Member
[Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 DPKsfdL
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Died at the age of 130 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen   [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 dec 2013 - 17:59

Ik wil ook nog even navragen of amberkleurige ogen toegestaan zijn, anders pas ik dat even aan.
- Vroeg het me af, maar gezien er nog niks over gezegd is vraag ik het toch even voor de zekerheid^^-
Terug naar boven Ga naar beneden
Icyrose
Member
[Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 DPKsfdL
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen   [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 dec 2013 - 21:04

@Chi; Amberkleurige ogen mogen, Icy's vader had gouden ogen (:

Ik zal later de shit van Icy's ouders uitschrijven, tho xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
[Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen   [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 Icon_minitimewo 18 dec 2013 - 14:08

Is dit uiterlijk mogelijk;
http://www1.picturepush.com/photo/a/13927294/640/13927294.jpg
(gewoon voor de zekerheid :3)
Enneuh.. Waar zou ik het karakter van de ouders kunnen terugvinden? Dan kan ik me daarop baseren x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Melonpaw
Member
[Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 DPKsfdL
Bregje
188
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 Moons
Gender:
Rank:
Melonpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen   [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 Icon_minitimewo 18 dec 2013 - 14:54

^ Volgens mij wel, het is bijna het zelfde uiterlijk als Icy, maar dan met kortere haren.

Mijne is al grotendeels af, als ik iets ga veranderen zijn dat wat kleinere dingetjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverthorn
Member
[Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oud
Gender:
Rank:
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen   [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 18:53

Well, let's give it a try :3











||  ALGEMEEN

Naam: Carrotkit
Toekomstige namen: Carrotpaw > Carrottail
Geslacht: She-cat

||  IN- & OUTSIDE

Inside: Carrotkit is een drukke kitten. Ze is nieuwsgierig, maar niet leergierig. Ze kan haar aandacht dan ook maar voor korte tijd bij bepaalde zaken houden. Carrot kan – ondanks dat ze dat zelf niet doorheeft – brutaal en bazig zijn en denkt eigenlijk nooit na voor ze iets zegt. Ze is naïef, maar heeft een goed hartje en zou nooit iemand opzettelijk kwetsen. Haar drukte uit zich ook in haar praatgedrag, want het liefst kwebbelt ze de hele dag door.
Outside: Carrotkit is een lapjeskat. Haar rug bestaat voornamelijk uit zwart, hoewel er hier en daar ook wat oranjekleurige vlakken te zien zijn. Haar buik en snuit zijn witkleurig, haar oren voornamelijk oranje. Haar staart is bij haar geboorte geheel oranje en daar komt de naam “Carrot” dan ook vandaan.
Carrots ogen zijn groen, met rond de pupillen een zweem van goud en bruin. Er heerst altijd een sprankelende ondeugendheid in deze oogjes, waarmee direct te zien is dat deze jongedame de wereld niet al te serieus neemt.
Skills: Hoewel Carrot geen snelle leerling zal zijn, omdat ze simpelweg wat moeite heeft met zichzelf concentreren op bepaalde taken, zijn er toch dingen te ontdekken waar ze goed of juist heel slecht in is.
Dankzij haar overschot aan energie is ze een haast onvermoeibaar en snel katje en een schrik voor menig muis, maar die snelheid slaat helaas maar al te vaak door in roekeloosheid. Die roekeloosheid wordt ook veroorzaakt door haar denkvermogen, dat helaas niet zo snel is als dat haar lichaam is, en haar onverschrokkenheid. Ze zal zichzelf echter vaak uit lastige en gevaarlijke situaties weten te redden door haar snelle reflexen.

||  ME

Naam: Anita
Account: Silverthorn (Rogue)
RPG-ervaring: Ik RPG inmiddels bijna zes jaar, maar daarvan pas een half jaar op Warrior Cats, wat tevens mijn eerste dieren-RPG is, hoewel ik een blauwe maandag op een RPG heb gezeten waar ik een Pokémon kon spelen, wat natuurlijk ook wel iets dierlijks heeft.
Activiteit: Ik ben dagelijks online, hoewel ik niet dagelijks post. Ik ben een vrij slome poster, maar als er van me verwacht wordt dat ik post, doe ik dat uiteraard. Door een erg onregelmatig schoolrooster kan ik helaas weinig zeggen over wanneer ik wel en niet kan posten.
Motivatie: Na het eerste boek van Warrior Cats uitgelezen te hebben, had ik meteen de behoefte een clankat aan te maken. (Eigenlijk had ik dat al eerder, maar ik had met mezelf afgesproken geen clankat aan te maken tot ik minstens één Warrior Cats boek had gelezen). En wat is er dan leuker om te beginnen als een kitten? Voor mij zou een kitten in een nestje als deze de ideale manier zijn om kennis te maken met het clanleven, niet alleen IC, maar ook OOC. And, well... Ik zie dat de concurrentie heel erg groot is, maar goed, niet geschoten is altijd mis en het lijkt me echt supertof om in dit nestje terecht te komen! =)

Side-note: Ik weet dat het tweede plaatje blauwe ogen heeft, maar ik wacht even af of Carrot als kitten gekozen wordt of niet, voordat ik dat ga aanpassen. Also, ik heb geen flauw idee of één of meerdere van de vier plaatjes al bezet zijn en welke ik als ava zou kiezen, mocht ik één van de gelukkigen zijn. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
[Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen   [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 23:58

Mijn aanmelding is denk ik klaar, tenzij jullie liever een andere kleur kat willen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Toby
Member
[Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 DPKsfdL
All I want for Christmas is you ~
61
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Months aka 7 Moons
Gender:
Rank:
Toby
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen   [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 Icon_minitimevr 20 dec 2013 - 18:12

Mijn aanmelding staat er (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirrelkit*
Member
[Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 DPKsfdL
Le AA(Amy)
109
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♦6 Moons ♦
Gender:
Rank:
Squirrelkit*
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen   [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 Icon_minitimevr 20 dec 2013 - 20:14

~


Laatst aangepast door Squirrelkit* op za 21 dec 2013 - 10:27; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
[Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen   [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 Icon_minitimevr 20 dec 2013 - 22:28



WINDCLAN
KITTEN
FEMALE
FLAME POINT
BLUE EYES
General
➢ Current Name: Tinderkit
➢ Former Names: -
➢ Future Names: Tinderpaw, Tinderfur/Tinderlight
➢ Nicknames: Tin, Tinder
➢ Prefix Meaning: Toen ze geboren was, was ze bijna wit, behalve haar neusje die net een ontluikend vlammetje was.
➢ Suffix Meaning: Ze is nog een kitten

➢ Gender: Female
➢ Sexuality: Heterosexual

➢ Age: Unborn
➢ Season of Birth: Leaffall
➢ Place of Birth: Windclan Nursery?
➢ Bloodline: 100% Windclan
➢ Player: Babs (Strawberry)

Outside
➢ General Description: Een fijn gebouwde flame point poes met heldere blauwe ogen
➢ Build: Tinderkit heeft een soepele, slanke bouw en staat redelijk hoog op haar poten. Qua bouw is ze dus een best doorsnee Windclan kat, gebouwd voor snelheid. Dat ze hoog op haar kleine voetjes staat, betekent echter niet dat ze groot is, want dat is ze zeer zeker niet. Ze is iets onder gemiddeld, maar erg vindt ze dat niet.  

➢ Pelt colour: Tinder is een flame point poes, wat inhoudt dat haar pels op de 'koudere' delen van haar lichaam (Neus, poten, oren, staart) een vlammen kleur vertonen. De rest van haar pels is melkachtig wit van kleur.
➢ Pelt length: Tinder vertoont net zoals haar moeder een lange pels met een zijdezachte textuur. Ze houdt deze ook graag netjes en uit de klit, omdat ze het anders naar vindt voelen.
➢ Eyes: Helderblauw, iets donkerder van tint dan die van Icyrose en Lionroar

➢ Scars: Nog geen, te jong,
➢ Nose: Roestbruin
➢ Pawpads: Roestbruin
➢ Handicaps: Geen

Inside
➢ Personality as a kit: Als kitten zal Tinder een speels katje zijn die maar wat graag ontdekt en onderzoekt. Nieuwsgierigheid zit in haar persoonlijkheid en ze is erg leergierig. Ze kijkt enorm op naar haar ouders en zal ook vaak om aandacht bij ze kunnen zeuren. Maar, ze is zichzelf er ook hoog bewust van het feit dat haar vader de deputy van de clan is en ontleent hier voor haar gevoel een soort status aan. Dit kan soms omslaan in een lichte arrogantie of bazigheid. Toch za ze haar best doen om een zekere schijn op te houden dat ze het brave dochtertje is van het nestje. Verder is ze toch best emotioneel van aard en kan nog best wel eens losbarsten in een verdrietige of boze emotie als je haar te ver drukt.

➢ Personality as an apprentice: Als apprentice zal dit gedrag zich wat meer manifesteren en zich wat meer verfijnen. Ze zal zich minder bazig en arrogant gaan gedragen, maar is dit zeker nog wel. Tinderpaw zal andere katten om haar pootje gaan winden met onschuldig en een beetje hulpeloos gedrag. Maar hierachter gaat zeker een licht manipulatief gedrag schuil. Ze weet hoe ze katten moet bespelen en hoe ze anderen naar haar pootje kan zetten. Met haar onschuldige gedrag zal ze er ook niet voor terugdeinzen om anderen voor haar karretje te spannen om conflicten te creëren als ze er zelf beter van wordt. Nog steeds is ze zich bewust van de rang van haar vader en haalt daar een zekere trots en zekerheid uit. Maar ondanks dat, is ze zeker niet onaardig en zeker een kat die van plezier hebben houdt. Verder is ze ook een kat die voor haar vrienden door het vuur gaat.

➢ Personality as an Warrior: Ze zal wat kalmer en rustiger worden, waarschijnlijk omdat haar kaartenhuis een keertje in gaat storten en iemand haar ware manipulatieve natuur gaat zien, maar haar oude gedrag zal er nooit helemaal uitgaan. Ze zal wat minder kinderlijk worden en zichzelf wat meer als een verantwoordelijke kat gedragen. Als jonge warrior zal ze ook zien dat rang niet alles is en zal zich daardoor een tijdje af gaan zetten van haar ouders, proberende uit te zoeken wat ze wel echt belangrijk moet vinden.

Alliances
➢ Current Clan: Windclan
➢ Former Clans: None
➢ Future Clans: Waarom zou ik naar een andere clan willen?

➢ Thoughts on Highranks:
➢ Leader: Everstar || Pending
➢ Deputy: Lionroar || Daddy~!
➢ Medicine cat: Brindlepool || Pending
➢ Medicine cat apprentice: Cinnamonpaw || Pending

Activities and Rankings
➢ Current Rank: Kitten
➢ Former Ranks: None
➢ Future Ranks: Apprentice, warrior, medicine cat (apprentice)[?], deputy[?], leader[?]

➢ Trainingstopics: None
➢ Events participated in: None

➢ Topic list: None

Bonds

➢ Windclan:
➢ Name || Rank || Bond
Mening
➢ Thunderclan:
➢ Name || Rank || Bond
Mening
➢ Riverclan:
➢ Name || Rank || Bond
Mening
➢ Shadowclan:
➢ Name || Rank || Bond
Mening
➢ Bloodclan:
➢ Name || Rank || Bond
Mening
➢ Rogues:
➢ Name || Rank || Bond
Mening
➢ Kittypets:
➢ Name || Rank || Bond
Mening

History

Unborn...

Motivation
➢ Naam: Babs
➢ Bekendste account: Strawberry
➢ RPG ervaring: 3.5 Jaar

➢ Motivatie: Nou, ten eerste, zoals jullie misschien al weten, ben ik een enorm grote fan van Icyrose en Lionroar, ook als stelletje. (Nou, ik denk dat jullie het zeker weten wel weten door het tot vervelens toe shippen van de twee (A)). Ik vind de interacties tussen de twee echt geweldig leuk en lees altijd met veel plezier wat ze doen. Ik moet toegeven dat Icyrose me af en toe wel wat angst aanjaagt, maar daar kom ik wel overheen.
Verder heb ik de laatste tijd wat problemen gehad met posten en het schrijven van dezen. Ik hoop daarom eventjes een karakter te vinden waarop ik me kan focussen en ik hoop dat Tinderkit dat kan zijn, aangezien ik nu al helemaal dol op haar ben en haar gedrag.

Terug naar boven Ga naar beneden
Smallkit
Member
[Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 DPKsfdL
Alexx
22
Actief

CAT'S PROFILE
Age: not born yet
Gender:
Rank:
Smallkit
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen   [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 Icon_minitimeza 21 dec 2013 - 15:39

Is het mogelijk als de kitten een calico is maar daar tussen ook nog tabby strepen lopen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
[Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen   [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 Icon_minitimeza 21 dec 2013 - 15:47

Smallkit schreef:
Is het mogelijk als de kitten een calico is maar daar tussen ook nog tabby strepen lopen?
Wat bedoel je daarmee? Heb je een plaatje daarvan? (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Smallkit
Member
[Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 DPKsfdL
Alexx
22
Actief

CAT'S PROFILE
Age: not born yet
Gender:
Rank:
Smallkit
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen   [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 Icon_minitimeza 21 dec 2013 - 15:50

https://2img.net/h/oi43.tinypic.com/2rlyp6x.jpg

Dus dat haar vacht calico vlekken heeft maar ertussendoor zijn ook tabby strepen
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
[Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen   [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 Icon_minitimeza 21 dec 2013 - 16:13

Smallkit schreef:
https://2img.net/h/oi43.tinypic.com/2rlyp6x.jpg

Dus dat haar vacht calico vlekken heeft maar ertussendoor zijn ook tabby strepen

Oh natuurlijk is dat mogelijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Smallkit
Member
[Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 DPKsfdL
Alexx
22
Actief

CAT'S PROFILE
Age: not born yet
Gender:
Rank:
Smallkit
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen   [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 Icon_minitimeza 21 dec 2013 - 16:14

Lionroar schreef:
Smallkit schreef:
https://2img.net/h/oi43.tinypic.com/2rlyp6x.jpg

Dus dat haar vacht calico vlekken heeft maar ertussendoor zijn ook tabby strepen

Oh natuurlijk is dat mogelijk!

Oke, dan ga ik me aanmelden ^-^




This is me
Name: Alexandra but call me Alexx ^-^
Age: 13 jaar ^-^
Rpg ervaring:  Ongeveer anderhalf jaar ^-^
Bekendste accounts: Lovelypaw, Desertkit en Sharppaw ^-^
Motivatie:  Om eerlijk te zijn was ik aan het twijfelen op het begin. Ik wist niet of ik me zou aanmelden omdat het rond kerst is en ik dan in België ben. Maar nu ik er nog eens goed over heb nagedacht en besloten dat ik me zou aanmelden. Ook wou ik Smallkit al super lang aanmaken en heb ik dit karakter nog langer in mijn hoofd. En daarnaast vind ik Lionroar en Icyrose ook gewoon super accounts en zou het echt een eer zijn om een kitten van ze te mogen spelen. En als Smallkit word gekozen zou ik mijn post al op voorand maken en het gewoon posten als ik in België ben op de computer van mijn vriendin wand het is het zeker waard. ^-^
Waarom verdien ik dit: Ik weet dat ik dit niet meer verdien dan alle anderen die zich hebben aangemeld maar toch hoop ik dat ik de kans en eer krijg om een kitten van Icyrose en Lionroar te spelen.
Beloof je actief te blijven: Ik zweer het op de Starclan ^-^
……………………………………………………………………………
About

General:
Current name: Smallkit
Future names: Smallpaw – Smalltear (- Smallstar)
Past names: /
Why this name by this kit?: Omdat Smallkit altijd te klein zal zijn voor haar leeftijd.
Gender: Female
Age: unborn
Parents: Icyrose x Lionroar
Siblings: ?
Clan: Windclan
Leader: Everstar
Debuty: my daddy ^-^
Current rang: kitten
Past ranks:  /
Future ranks:  Apprentice, Warrior, (Debuty, Leader, Med. Cat apprentice, Med. Cat apprentice)

Inside
Talkative/ Talkaholic- caring- kind- energetic- playfull
Talkative/ Talkaholic: Smallkit zou het liefst de hele dag door praten. Ze vertelt graag over alles wat ze mee heeft gemaakt en over haar dromen waardoor ze katten soms hele erg kan irriteren. En als ze zeggen dat ze moet stoppen met praten dan zegt ze vaak zo iets van ‘oke, dan zing ik het’ en dan begint ze haar verhaal te zingen of over iets dat ze erg leuk vind of wat ze doet.
Caring: Ondanks dat ze zo veel praat merkt Smallkit het ook als iemand verdrietig is of iets dwars zit daarom vraagt ze ook altijd wat er aan de hand is. En probeert ze daar een oplossing voor te zoeken en diegene blijer te maken.
Kind: Ook is ze erg aardig tegen iedereen. Ze zou nooit iemand met bedoelingen kwetsen al zou dat kunnen gebeuren als ze iets te veel praat.
Energetic: Smallkit zou ondanks dat ze erg klein is hel erg veel energie hebben en eigenlijk een soort van altijd hyper zijn. Je zou zelfs kunnen zeggen dat ze ADHD heeft. Ze zou moeilijk stil blijven zitten en zou daarom soms ook ene beetje te wild zijn ook al heeft ze er geen slechte bedoelingen mee.
Playfull:  Door dat Smallkit nooit stil zou kunnen zitten en ADHD heft zal ze ook heel speels zijn. Ze zou het liefst bijna al haar energie in spelen en leren zetten. Ze zou zich ook niet (snel) kunnen vervelen omdat Smallkit altijd iets kan vinden om te spelen.

Outside
Fur: Smallkit zou een donker gevlekte calico zijn maar op haar rug zullen de tabby strepen meer opvallen dan de vlekken waarom de tabby strepen staan. Ze zou vooral wit, bruin en grijs bevatten. Maar haar poten zullen altijd wit zijn. Ze zou geboren worden als een kortharige kat maar of tijdens haar groei zou de lengte van haar vacht een beetje groeien waardoor ze ze ene iets langere vacht heeft dan kortharen maar toch blijft haar vacht te kort om haar een echte langharige kat te noemen.
Eyes:  Ze heeft blauwe ogen.
Paw pads: Smallkit haar voetkussentjes zijn donker roze met hier een daar wat grijs ertussen
Nose: Licht roze
Build: Smallkit is een fijn gebouwde poes die altijd de kleinste van haar nest zou zijn. Haar poten zijn een beetje langer dan normaal maar toch blijft ze kleiner dan andere katten waar ze erg veel spijt van heeft. Toch zullen haar spieren zich goed ontwikkelen waardoor ze niet veel slapper zou zijn dan andere katten.
………………………………………………………………………………………..
Extra

Setje:
Avatar:
[Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 2ce2fb8

Sig:
[Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 2nk5qo1

En het kader is dit, waar alle info in staat.


Idea: Ik zou graag willen dat Smallkit als laatste geboren zou worden, hierdoor zou ze kleiner blijven dan de rest en ook een zwakkere gezondheid hebben dan de andere. Daarbij zou Smallkit het Chronic Fatigue Syndrome hebben. Dit betekend dat ze veel sneller moe word dan andere katten en daarom zullen haar trainingen en speeltijden veel beperkter zijn dan die van de andere. Maar dat zou niet goed samen gaan met haar ADHD daarom zou Smallkit zich altijd veel sterker voordoen dan ze is en als ze haar zin kreeg dan zal de kleine poes al snel door haar benen zakken omdat ze de kracht niet meer zou hebben om iets te doen.  Ook zal ze altijd ‘de kleine, breekbare kitten’ in haar ouders ogen zijn en hier zou Smallkit ene hekel aan hebben en tegen ingaan ook al zou ze het zelf ook door hebben dat ze veel minder kan dan alle andere kittens. Maar als je dit geen leuk idee vind zeg je het gewoon.
Little something: Ik heb geen voorbeeld post gemaakt omdat ik niet zeker weet wat je verwacht.

Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
[Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen   [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 Icon_minitimeza 21 dec 2013 - 17:07

~Ook al maak ik waarschijnlijk erg weinig kans na al deze prachtige aanmeldingen~

[Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 13932430

[Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 13932494
Naam: Rosekit
Vorige namen: none
Volgende namen: Rosepaw, Rosespike, (Rosestar?) (?)
Reden van naam: Al vanaf de geboorte blijkt dat Rosekit ontzettend op haar moeder lijkt. Haar naam is dus eigenlijk een beetje ter ere van Icyrose gekozen.
Geslacht: poes [Vrouwelijk]
Levenswijze: Clankat
Vorige levenswijzen: none
Volgende levenswijzen: (Kittypet?) (Rogue?) (Bloodclan?)
Clan: Windclan
Vorige clans: none
Volgende clans: (?)
Clanleader: Everstar, a Star that never will die.
Deputy: Daddy, I am so proud for you! [Lionroar]

[Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 13932499
Moeder: Icyrose
Vader: Lionroar
Broertjes: ?
Zusjes: ?
Overige familie: ?
Stamboom: http://www.myheritage.nl/site-family-tree-228324131/kit (word zo veel mogelijk geüpdatet als ik gekozen word ^^)

[Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 13932504
Rosekit is geen katje om zonder handschoenen aan te pakken. Ze kan erg gemeen uit de hoek komen en gevatte opmerkingen maken. Ze verafschuwt de liefde en vriendschap, dus eigenlijk is het een wonder dat ze een klein vriendengroepje heeft. Eigenlijk is ze het liefst alleen, als niemand haar irriteert of lastigvalt.

Rosepaw is zo mogelijk nog gevatter geworden. Ze word steeds beter met woorden. Ze is geen onknappe poes, waardoor er vaak katers een crush op haar krijgen. Ze verafschuwd de liefde nog steeds, maar maakt soms gebruik van de hopeloze katers om ze haar klusjes te laten opknappen. Haar mentor zal zijn handen vol hebben om haar te trainen, aangezien ze nu niet echt leergierig is. Ze zal wel luisteren, als het écht moet, en ze is slim genoeg om geen gevaarlijke dingen te doen.

Rosespike is uiteindelijk toch warrior geworden. Haar mentor is blij dat hij/zij haar niet meer hoeft te trainen. Haar karakter is niet veel meer veranderd sinds haar Apprentice tijd. Als ze zelf een apprentice krijgt, zal ze proberen (maar niet heus) om hem/haar vriendelijk te behandelen. Tijdens haar leven zal ze nooit expres een kat van haar clan verwonden omdat ze trouw is, trouw aan haar clan.
(misschien is het niet erg uitgebreid opgeschreven, maar dat is gewoon omdat ik graag nog wat verder uitwerk in de RPG zelf ^^)

[Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 13932512
Foto:

[Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 13932516
Kader: ~In de maak~
Kerst-Avatar 1: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 13933745
Kerst-Avatar 2: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 13932524
Avatar 1: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 13933740
Avatar 2: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 13932521
Kerst-Onderschrift 1: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 13933757
Kerst-Onderschrift 2: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 13933884
Onderschrift 1: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 13932430
Onderschrift 2: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 13933867

[Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 13933795
Naam: Mag je niet weten >3
Bijnaam: Bunny
Bekendste account(s): Dyingpaw en/of Goldenpaw*
Andere actieve accounts: Meadow, Silent, Stonerain, Islandkit, Flowertime, Sunday
Motivatie: Ik hou erg van dit koppeltje, en zou het een enorme eer vinden mocht ik een kitten mogen spelen van hen ^^ Verder heb ik natuurlijk erg veel inspiratie voor dit karaktertje, i <3 her already ^^
Leeftijd: 13 jaartjes jong ^^
Ervaring: Ongeveer een halfjaar :3
Voorbeeldpost:
Post:


Laatst aangepast door Goldenpaw* op zo 22 dec 2013 - 15:13; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
[Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen   [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 dec 2013 - 11:24

Onthoudt dat jullie nog 2 dagen de tijd hebben om je hier aan te melden of om je kitten af te maken, want maandag sluiten de aanmeldingen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Melonpaw
Member
[Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 DPKsfdL
Bregje
188
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 Moons
Gender:
Rank:
Melonpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen   [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 dec 2013 - 14:06

Cupidkit is klaar!
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
[Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen   [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 dec 2013 - 15:24

Mijn aanmelding is klaar ^^
Ik heb er veel werk in gestoken en elk plaatje zelf bewerkt :3 *slijm slijm* xD No, Just Kidding
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
[Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen   [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 dec 2013 - 18:50

Mijn aanmelding is helemaal klaar! Even de naam bewerkt en het setje,en het ava is wel gaaf geworden(het is mijn eerste keer dat ik twee prentjes laat overlopen)
Terug naar boven Ga naar beneden
Melonpaw
Member
[Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 DPKsfdL
Bregje
188
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 Moons
Gender:
Rank:
Melonpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen   [Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen - Pagina 2 Icon_minitimema 23 dec 2013 - 16:49

Ik heb Cupidkit toch nog even naïef gemaakt ^^"
Maar dat is echt het laatste!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Gezocht] Kleine Kerst pluizenbollen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: