I seek for an answer {Everstar}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I seek for an answer {Everstar}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Brokentune
Member
I seek for an answer {Everstar} Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: I seek for an answer {Everstar}   I seek for an answer {Everstar} Icon_minitimedo 13 feb 2014 - 18:31

Hij had erover nagedacht en er meerdere malen aan getwijfeld, maar nu stond hij eindelijk voor de Leaders Den, de den van Everstar. Vastberaden staarde de tabby naar de opening, maar uiteindelijk dwong hij zijn pootjes dichter te komen. Zijn grasgroene ogen keken nieuwsgierig naar binnen. Maar ook de serieuze glans was terug te vinden in zijn diepe ogen. Langzaam wandelde hij de den van zijn leader in. "Everstar?" Zei hij, luid genoeg maar niet geschreeuwd. Zijn schaduw wierp een duistere glans over het invallende licht. De zon kwam niet zo hoog in Leafbare, was hem opgevallen. Daarom konden sommige straaltjes zich langs de openingen van sommige dens werken. Met zijn groene blik staarde hij de den rond, zoekend naar zijn leader en zijn antwoord. Maar hij wist dat hij die enkel kon krijgen door woorden, niet door zien.


I seek for an answer {Everstar} N3DJlqEZ_o
Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
I seek for an answer {Everstar} Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: I seek for an answer {Everstar}   I seek for an answer {Everstar} Icon_minitimedo 13 feb 2014 - 20:05

"Everstar?" hoorde Everstar iemand zeggen. Ze keek op en zag Brokenkit bij de ingang van haar den staan. Hij had nog geluk dat hij haar hier aantrof, want ze was net van plan geweest om weer op jacht te gaan. Ze had net even een klein konijntje gegeten - het kleinste en meest scharminkelige beestje dat ze op de prooistapel had kunnen vinden - en ze had opgemerkt dat die stapen nodig wat hoger moest worden. Er lag bijna niets meer. Het was dat ze die ochtend ook al geen ontbijt had genomen, anders had ze dat kleine konijntje ook op de stapel laten liggen. "Wat is er, Brokenkit?" vroeg ze. Ze was een beetje geërgerd doordat ze gestoord werd door een kitten, die waarschijnlijk toch alleen maar kwam vragen of hij al apprentice mocht worden, maar dat klonk niet door in haar stem. En wie weet, misschien had hij wel iets anders te melden.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

I seek for an answer {Everstar} 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokentune
Member
I seek for an answer {Everstar} Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: I seek for an answer {Everstar}   I seek for an answer {Everstar} Icon_minitimevr 14 feb 2014 - 21:28

Toen de roestkleurige poes op zijn netvlies verscheen, gaf hij even een respectvol knikje. "Wat is er, Brokenkit?" Hij keek haar terug aan, met zachte ogen. Ookal drong de glans van verdriet erg door. Dit zou moeilijk worden. "Ik wilde je even spreken, het zal niet lang duren," zei hij op zijn gebruikelijke, gebroken toon. Hij stapte wat naar voren, maar ging niet zitten en hield de blik van zijn leader vast. "Ik wist niet echt aan wie ik het moest vragen, dus dacht ik dat u de beste kat was," begon hij. Even leek hij te aarzelen. De kit kende amper warriors en had dus eigenlijk het meeste vertrouwen in Everstar. Maar wat als ze het niet begreep. Uiteindelijk besloot de kit een vastberaden blik op de leader te leggen. "Het gaat over mijn ouders," Dit onderwerp meed hij meestal. "Ik weet dat mijn moeder is gestorven, maar hoe? Ik wilde het horen van een kat die echt alles weet over de clan en wat erin gebeurt," Toen kwam de twijfeling terug naar boven, maar de woorden waren al uit zijn bek, de tweede vraag. "En mijn vader, wie was dat? En weet je of ik misschien nog familie heb?" Hij keek met glanzende ogen naar de poes. Zijn vragen klonken nu zo dom, in zijn kop klonken ze veel beter. "Euhm, het spijt me. Ik weet dat het stomme vragen zijn," zijn stem kraakte van verdriet en afgang.

Note; Zijn moeder was een Windclanner, warrior naam mag je verzinnen, maar ze is naamloos en NPC. Vader is een Bloodclanner en wordt nog gezocht. Verdere familie is Gullkit. Haar moeder was de zus van de moeder van Broken. Brokenkit's moeder werd door een dier buiten het kamp vermoord, toen ze uit frustratie naar de kater wilde. Dier mag je ook zelf verzinnen ^^


I seek for an answer {Everstar} N3DJlqEZ_o
Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
I seek for an answer {Everstar} Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: I seek for an answer {Everstar}   I seek for an answer {Everstar} Icon_minitimema 17 feb 2014 - 16:30

"Ik wilde je even spreken, het zal niet lang duren," zei Brokenkit. Hij zette een paar stappen naar voren en bleef toen staan. "Ik wist niet echt aan wie ik het moest vragen, dus dacht ik dat u de beste kat was," miauwde hij. Hij aarzelde even maar toen werd zijn blik vastberaden en sprak hij verder. "Het gaat over mijn ouders", miauwde hij. "Ik weet dat mijn moeder is gestorven, maar hoe? Ik wilde het horen van een kat die echt alles weet over de clan en wat erin gebeurt. En mijn vader, wie was dat? En weet je of ik misschien nog familie heb?" Hij keek haar aan. "Euhm, het spijt me. Ik weet dat het stomme vragen zijn", miauwde hij. Everstar keek even naar de kitten. Ze wist hoe zijn moeder was gestorven en ze wist waar zijn vader vandaan kwam, al wist ze niet wie het was. En ze wist ook dat hij nog familie had. Everstar twijfelde heel even hoe ze het bericht zou brengen, Brokenkit was immers nog maar een kitten, maar ze besloot dat ze er maar geen doekjes om zou winden. Hij hoorde de waarheid te kennen en mooie woorden zouden die niet beter maken.
"Je vader was een BloodClanner", zei ze. Ze was er later pas achter gekomen en ze had nooit begrepen hoe Brokenkits moeder verliefd had kunnen worden op zo'n ondier. Wat had haar bezield? En hoe had ze ooit zo ver voor hem kunnen gaan? Want hij was het, die indirect haar dood had veroorzaakt. Ze was naar hém op weg geweest, toen de vos aanviel. Everstar nam het de poes kwalijk. Ze had haar kitten een monster als vader gegeven en had hem vervolgens alleen achtergelaten. Zou ze een plek hebben in StarClan? Zou er tussen de sterren plaats zijn voor katten die verliefd werden op BloodClanners?
"Het was een vos die je moeder doodde toen ze naar hem op weg was." Ze wist niet of Brokenkit blij zou zijn met deze antwoorden, maar hij wist het nu tenminste. Hij hoorde te weten hoe het zat. Wat ze nu ging zeggen zou hem misschien wel wat vrolijker stemmen. "Je hebt een nichtje", zei ze. "Haar moeder is de zus van jouw moeder. Haar naam is Gullkit." Everstar vroeg zich af hoe het kon dat Brokenkit dit nog niet wist. Waarom had niemand het hem verteld?


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

I seek for an answer {Everstar} 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokentune
Member
I seek for an answer {Everstar} Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: I seek for an answer {Everstar}   I seek for an answer {Everstar} Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 18:37

"Je vader was een BloodClanner", begon de poes. Hij knikte, maar was niet echt geschokt. De kit had niet echt verwacht dat hij een Windclanner was en zo wel, dan was hij dood of verbannen. "Het was een vos die je moeder doodde toen ze naar hem op weg was." Opnieuw knikte hij. Er werd ergens wel een gevoelige snaar geraakt bij die twee zinnen. Dit betekende ten eerste: Dat zijn moeder vreemd was gegaan en dus niet loyaal was geweest aan de clan. En twee: Dat zijn vader een bedrieger was omdat hij haar niet had geholpen of hem had komen halen. De lafaard. "Je hebt een nichtje", zei ze opeens. wat verwonderd keek hij op. Wie zou het zijn? "Haar moeder is de zus van jouw moeder. Haar naam is Gullkit." Lichte verbazing kwam in zijn ogen en langzaam verscheen een klein lachje op zijn kleine gelaat. Wat had hij zin om de leader rond de oren te vliegen en haar eens te knuffelen, maar hij moest zich formeel gedragen, een goed figuur slaan en tonen dat hij wat waard was voor de clan. Hij knikte en keek haar blij aan. "Bedankt voor uw tijd, Everstar," zei hij opgetogen. Daarna draaide hij zich om en trippelde hij het hol uit. Eens kijken wie die Gullkit was.

Note:: Sorry voor de laatheid, maar Broken is topic uit ;3


I seek for an answer {Everstar} N3DJlqEZ_o
Extra:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I seek for an answer {Everstar}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Leaders den-
Ga naar: