Come back to earth



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Come back to earth

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Frostlake
StarClan
Come back to earth DPKsfdL
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Come back to earth   Come back to earth Icon_minitimewo 19 feb 2014 - 20:46

Het was een lange tocht voor de zwarte Warrior. De poes op zijn rug kostte hem aardig wat van zijn krachten, en dan was er ook nog de sneeuw om doorheen te ploeteren, op te letten voor eventuele vijanden en de dreigende sneeuwstorm achter hem, die steeds dichterbij leek te komen. Zo nu en dan leek het alsof Minnowleaf van zijn rug af zou glijden, dan moest hij weer stoppen en haar terug goed leggen. Maar dan eindelijk, na uren lang lopen met het gewicht van hetgeen wat hem zo dierbaar was, rook hij de sterke geuren van het kamp. De storm had hen ingehaald en met een ruwe wind waaide sneeuwvlokken om hen heen. Hij moest bukken om door de tunnel heen te komen en kwam aan in het wat verlaten kamp: iedereen moest een schuilplaats hebben gezocht in de Dens. Hij hijgde eventjes na en draafde toen zo snel mogelijk in de richting van de Medicine Cat Den. "Littlestream!" miauwde hij uitgeput, maar krachtig. Hij legde de poes neer op een leeg mostnest en begon haar vacht te wassen. Al hoewel de poes er nu niet op haar best uitzag, in zijn ogen was ze nog altijd het mooiste van de hele wereld.

[Open voor Littlestream, later miss Minnowleaf. Ook Shrewstar/Innerghost mag binnen komen. Anderen alleen met toestemming.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Come back to earth DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Come back to earth   Come back to earth Icon_minitimewo 19 feb 2014 - 21:01

Zodra de donkergrijze kattin haar naam hoorde, geschreeuwd door een kater welke blijkbaar haar hulp dringend nodig had trippelde ze weg van haar werkplaats. Wat humeurig verliet ze de warme den en waagde ze zich in de storm die momenteel aanwezig was en kuierde met half dichtgeknepen ogen in de richting waar het geluid vandaan was gekomen. Ze zag geen steek, en net toen ze dacht dat iemand haar voor de gek aan het houden was botste ze bijna tegen een grote zwarte kater. Meteen viel haar blik op de lichtrode poes die hij op zijn rug droeg. Haar ogen werden wat groter. Was dat niet Minnowleaf die al een tijdje zoek was? En waarom zag ze er zo uitgemergeld uit? "Meekomen." Beval ze de langharige kater waarna ze terug rende naar haar den. Minnowleaf leek haar bewustheid niet meer te hebben, dus het belangrijkste dat ze nu klaar moesten spelen was dat de poes weer warmte kon opnemen en dat haar lichaam terug wat aansterkte. Als ze haar goed had bekeken was het wel duidelijk dat de poes enkele dagen in de medicine den moest blijven. Snel maakte ze één van de nesten klaar en gebaarde ze met haar staart dat de kater haar erop moest leggen. "Ze moet eerst terug warm worden, ik zal m'n uiterste best doen om, als ze wonden heeft die te verzorgen en of als ze ziek is haar terug beter te krijgen. Maar aangezien ik niet weet wat ze heeft, kan ik nu alleen maar zeggen dat ze ondergewicht heeft. Over enkele uren zou ze haar bewustzijn terug moeten krijgen." Klonk haar stem wijs, het leek net alsof ze precies wist waarover ze het had.

[Ik post later ook met Minnowleaf via één account.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostlake
StarClan
Come back to earth DPKsfdL
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: Come back to earth   Come back to earth Icon_minitimewo 19 feb 2014 - 21:21

Het duurde niet lang of de grijze pels van Littlestream werd zichtbaar in zijn gezichtsveld. Hij kon een opgeluchte zucht niet onderdrukken en volgde de bevelen op van de jonge poes. "Ze moet eerst terug warm worden, ik zal m'n uiterste best doen om, als ze wonden heeft die te verzorgen en of als ze ziek is haar terug beter te krijgen. Maar aangezien ik niet weet wat ze heeft, kan ik nu alleen maar zeggen dat ze ondergewicht heeft. Over enkele uren zou ze haar bewustzijn terug moeten krijgen." klonk de wijze stem van de Medicine Cat. Frostlake knikte en keek bezorgd naar Minnowleaf, zoals een Queen naar haar kits zou kijken. "Ik blijf, oké?" Echter klonk dit meer als vraag dan bevestiging. Hij ging naast de poes zitten om haar extra warm te houden, en begon over haar kop te liggen. Hij moest erbij zijn als de poes ontwaakte. Dat moest gewoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Come back to earth DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Come back to earth   Come back to earth Icon_minitimevr 21 feb 2014 - 18:22

De poes vernauwde haar groene ogen even toen de kater bekend maakte dat hij de den niet zou verlaten, maar in plaats daarvan juist koppig naast de poes ging liggen. Meteen schudde ze haar kopje en zwiepte ze met haar pluizige grijze staart in de lucht. "Ik heb al het respect voor je besluit, maar toch zou ik willen dat je even weggaat. Minnowleaf zal haar rust nodig hebben, en overbezorgde katten zouden niet echt een hulp voor haar zijn." Mauwde ze terwijl ze de kater vastberaden aankeek. Sowieso was zijn eigen vacht ook doorweekt en ijskoud, tegen haar aanliggen zou er alleen maar voor zorgen dat de poes het nog kouder ging krijgen. Littlestream trippelde voorzichtig naar hem toe en tikte met haar neusje tegen zijn schouder. "Ik zal je roepen wanneer ze terug bij bewustzijn is. Beloofd." Klonk haar stem zacht terwijl ze haar groene blik scherp in zijn vacht boorde. Stiekem voelde ze jaloezie jegens de poes. Zijzelf had nooit iemand gehad die zoveel om haar gaf. Zelfs haar eigen moeder Innerghost was haar nooit komen opzoeken toen ze nog apprentice was. Nou.. Een keer dan, maar dat noemde ze liever niet echt een leuk bezoekje. De medicine cat liep terug weg van de kater en ging verder met wat ze bezig was geweest voordat Frostlake haar had geroepen, het ordenen van de kruiden. Smokebreath had de vorige keer commentaar gegeven op haar ordelijkheid, en het liefst wou ze dat hij dat niet nog een keer zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostlake
StarClan
Come back to earth DPKsfdL
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: Come back to earth   Come back to earth Icon_minitimevr 21 feb 2014 - 20:33

De kater gaf een paar likken over de kop van Minnowleaf heen. Hij zou haar niet meer alleen laten, ze was alles voor hem. "Ik heb al het respect voor je besluit, maar toch zou ik willen dat je even weggaat. Minnowleaf zal haar rust nodig hebben, en overbezorgde katten zouden niet echt een hulp voor haar zijn." miauwde de grijze poes vervolgens. De kater keek niet om naar haar, maar ergens wilde hij haar niet boos maken. De koude wind daarbuiten loeide wild en veel sneeuw kwam neer op de grond. De grijze poes kwam op hem af en tikte hem op zijn schouder. "Ik zal je roepen wanneer ze terug bij bewustzijn is. Beloofd." klonk haar stem. De kater bleef nog een paar seconden lag zitten en duwde zijn kopje in de vacht van Minnowleaf. Hij stond op en keek Littlestream een paar seconden aan. De poes draaide zich alweer om en ging verder met waar ze mee bezig was. Frostlake keek nog even naar Minnowleaf en stapte toen naar buiten, waar een ijskoude wind hem omringde. De kater keek het kamp rond: helemaal leeg. Hierna draaide hij zich weer om naar de Den en ging toen in de sneeuw zitten. Hij staarde naar binnen, naar Minnowleaf. Hij was nu niet in de Den, en de Medicine Cat kon hem hier niet wegsturen. Hij trok zijn poten dicht bij zich en sloeg zijn staart om zich heen. Sneeuwvolkjes werden ruw tegen zijn vacht aan gedrukt, maar hij bleef zitten, wachtend tot ze wakker zou worden, daar wilde hij bijzijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Come back to earth DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Come back to earth   Come back to earth Icon_minitimeza 22 maa 2014 - 11:39

Ze keek de zwarte kater na toen hij zich een pad van Minnowleaf weg baande en vlak voor de den terug ging zitten. Littlestream vernauwde haar groene ogen wat en liet een zachte zucht varen toen ze uiteindelijk toch naar hem toe trippelde. "Oftewel blijf je in deze den, of ga je naar je eigen den. Maar buiten gaan zitten wanneer er een sneeuwstorm is, lijkt me niet het slimste om te doen, Frostlake." Miauwde ze koeltjes waarna ze zich terug omdraaide en de warme den terug instapte. Wie zou zij zijn om een kat ziek te laten worden? Ze was nog steeds medicine cat, en als Frostlake koppig wou doen en in de sneeuw wou gaan zitten, dan was het nog steeds haar fout om niet toe te grijpen. Het enige wat ze wou was dat de kater niet naast Minnowleaf ging zitten of liggen, maar hij mocht wel in haar den blijven wachten tot de poes terug zou ontwaken. Al wist ze niet goed hoe de kater ging reageren als dat eindelijk ging gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostlake
StarClan
Come back to earth DPKsfdL
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: Come back to earth   Come back to earth Icon_minitimeza 22 maa 2014 - 11:55

De kater keek naar de zuchtende medicine cat. "Oftewel blijf je in deze den, of ga je naar je eigen den. Maar buiten gaan zitten wanneer er een sneeuwstorm is, lijkt me niet het slimste om te doen, Frostlake." mauwde de poes koel om vervolgens de Den weer terug in te gaan. De kater stond op en volgde haar op een gepaste afstand, waarna hij een eindje bij Minnowleaf vandaan ging liggen en zijn vacht droog likte, wat ervoor zorgde dat hij weer terug op begon te warmen. Moe van de reis met de rode poes als extra gewicht legde hij zijn kop op zijn poten en voelde zijn oogleden langzamerhand zwaarder en zwaarder worden. Een diepe zucht verliet zijn mond en hij zakte weg in een droomloze slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Come back to earth
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: