Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Geef een compliment aan het persoon boven je!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Volgende
Lostvoice
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 DPKsfdL
Quinty
1249

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons x
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lostvoice
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 Icon_minitimevr 28 aug 2015 - 17:59

Sharon :'D God, ik ken je eigenlijk al best lang, volgens mij ._.
je bent een geweldige, gezellige meid met ontzettend leuke en verschillende katjes <3 ik vond je met Cindersmoke altijd geweldig en hoe je nu Sassy speelt is echt leuk :'D

Blij dat je weer terug bent, meid <3 Dat we nog lang van je mogen genieten :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlkit.
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 Tumblr_mzz47ln1Ub1runvo1o1_400
Endria
125
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Owlkit.
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 Icon_minitimevr 28 aug 2015 - 18:04

Quinty ,you are just awesome. Je was een van de weinige rolmodellen voor 10-jarige Endria, en toen ik net begon met rpg'en had ik echt enorme bewondering voor je.  Eigenlijk nu nog steeds. Je bent echt een heel gezellige persoon, en echt de beste setjesmaker op deze planeet. Ook heb je altijd geweldig verhaallijnen, en karakters, en het was altijd cool om eraan mee te mogen doen.


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 2ii8ufc
Knowledge is knowing a tomato is a fruit
Wisdom is not putting it in a fruit salad
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpaw~
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 DPKsfdL
Nathaleesi
207
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {{ Already 6 moons, ain't I old? }}
Gender:
Rank:
Nightpaw~
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 Icon_minitimezo 6 sep 2015 - 19:46

Heey Endria, jou ken ik nu ook al een aardig poosje. Je RPG't hartstikke leuk en hebt ook leuke karakters. Ook ben je hartstikke gezellig en vriendelijk en dat is altijd goed. Je bent een geweldige lid hier op WC en dat je nog lang hier mag blijven!


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 QKVW2nK
{Innerstar - Roughflower - Smokegaze - Raptorpaw - Nightpaw - Whifflekit}
Terug naar boven Ga naar beneden
Sassyrose
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 DPKsfdL
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 Icon_minitimezo 6 sep 2015 - 19:51

Nath, we go back a lot of years :'). Al de topics die we hebben gaan altijd zo gemakkelijk en worden zo vloeiend geschreven. We hebben al heel wat verschillende fases met elkaar gedeeld through verschillende karakters (Lastbreathe x Smoketear bijvoorbeeld). Je bent een geweldig meisje en echt zeker één van m'n beste vrienden hier. Ik hoop zo dat je hier nog een heel lange tijd blijft, WC zou erg anders zijn zonder je namelijk D;


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 2rzs3sw
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 ZWyZMBv
Terug naar boven Ga naar beneden
Beetlestripe
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 DPKsfdL
Daanz
53
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 16 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Beetlestripe
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 Icon_minitimewo 9 sep 2015 - 21:41

Sharon <'3 Jij bent gewoon een geweldig persoontje waar ik altijd al tegenop heb gekeken, om even eerlijk te zijn nu. Vooral door Cinder vroeger, maar nu ook enorm omdat Sassy zo'n geweldig karakter is, en ik het ofcourse geweldig vind dat ik de kans heb gekregen om een dochtertje van haar te mogen bespelen! Verder ben je heel aardig en ik hoop dat je nog lang hier rond zal dwalen x3


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 QWKYtkx
Terug naar boven Ga naar beneden
Sniper
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 BOiRJGl
someone
150
Actief
All the gun fights
And the lime lights
And the holy sick divine nights

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sniper
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 Icon_minitimewo 9 sep 2015 - 21:52

Daanz, ik ken je niet zo goed maar je bent erg aardig en open voor iedereen. Ik kan niet wachten om met jou ooit een topicje te maken. Verder ben je een pro met posten en erg actief. Keep it like that Wink



and so it was that the boy and girl went on to live different lives
apart from on another they would soon decide
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 211qemv
through time and loneliness the boy found clarity
which he chose to release on the world through insanity
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinstream
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 DPKsfdL
San
196
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Sinstream
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 Icon_minitimewo 9 sep 2015 - 22:00

Mickey ik ken je ook niet zo goed maar je lijkt me een awesome persoon ! ;3 je bent erg aardig en je accounts zij super leuk vooral sniper xD ik heb niet veel topics met je gehad maar ik hoop dat dat gaat veranderen, ik vind de topic emareld and venom een erg leuk koppel<3 en hoe je met hem rpg is ook er leuk, kort om u awesome gurl x3


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 CAzwB5L
Take care of them steven
Rosie:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sassyrose
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 DPKsfdL
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 Icon_minitimewo 9 sep 2015 - 22:04

Sanne, persoonlijk ken ik je niet echt heel goed maar ik vind je karakters enorm goed uitgewerkt! Ik ben echt jaloers op al je mooie namen en geweldige karakters en setjes.. Verder RPG je heel leuk en je bent ook heel gezellig in het AOT. Keep it up please :')


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 2rzs3sw
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 ZWyZMBv
Terug naar boven Ga naar beneden
Crescentpaw
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 Giphy
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Age: thirteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 Icon_minitimewo 9 sep 2015 - 22:36

Sharon!
Nou ten eerste. Toen ik hier kwam waren jouw accjes één van de eerste waar ik naar keek. En de 10-jarige ik vond je toen heel erg cool.
Nu 5 jaar later kijk ik nog naar je karakters en vind ze nog steeds echt geweldig. Je post heel leuk en je bent altijd super gezellig in het aot. Blijf alsjeblieft zo gezellig doen en blijf een geweldig persoontje zijn. <'3


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 Xkr9qb
Pleαѕe doɴ'т тαĸe мy ѕυɴѕнιɴe αwαy:

Terug naar boven Ga naar beneden
Sinstream
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 DPKsfdL
San
196
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Sinstream
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 Icon_minitimedo 10 sep 2015 - 22:21

oke dani... ja god waar moet ik beginnen xD JE BENT GEWELDIG GURL x3 nee maar echt ten eerste vind ik dat je een van de beste setje/ avatar makes van WC  je acounts zijn altijd zo leuk en goed uitgewerkt plus heb je altijd van die leuken namen waar ik echt jaloers op ben, veder ben je erg leuk in het aot en ik lees altijd met pleizer je posts, je bent awesome persoon al ken ik je niet al jaren maar je hoeft Dani geen jaren te kennen om te weten dat ze awesome is<333 stay awesome gurl x3 im so nice ^^ ;p


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 CAzwB5L
Take care of them steven
Rosie:
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlkit.
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 Tumblr_mzz47ln1Ub1runvo1o1_400
Endria
125
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Owlkit.
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 Icon_minitimedo 10 sep 2015 - 22:24

San persoonlijk ken ik je net z mega goed, maar ik heb je vaak voorbij zien komen in het AOT, en ik ben tot de conclusie gekomen dat je een heel gezellig persoon bent die met iedereen wel op kan schieten. Ook ben je natuurlijk een zeer goede rpg'er met leuke karakters, en ik moet er gewoon bij zeggen dat ik Brat helemaal geweldig vind. Ik hoop dat we in de toekomst nog wat topics met elkaar kunnen doen, en we elkaar ook wat beter leren kennen^^


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 2ii8ufc
Knowledge is knowing a tomato is a fruit
Wisdom is not putting it in a fruit salad
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 Icon_minitimezo 13 sep 2015 - 20:31

Endria, geweldig gewoon ^^ ik zie je heel vaak in het aot, en dat is gewoon leuk als mensen vaak actief zijn. zowel in 't aot als in het posten c: je accje Graywing is amazing en Owl is cute :3 je post goed en we moeten eens een topicje c;

xx Zoé


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 Icon_minitimezo 13 sep 2015 - 20:41

hee Zoé!
Je bent echt een supergezellige meid, en altijd echt leuk om mee te praten op het AOT. Ik heb eigenlijk nog niet echt met je ge-RPG'ed (<- mooi woord) maar ik heb al genoeg gelezen om ook te weten dat je een goeie RPG-er bent!

x Loïs c:


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 EHnbxOu        0        Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 Icon_minitimezo 13 sep 2015 - 20:43

Lolooo <'3

Je bent super lief & leuk meisje. Ook RPG je gewoon lekker samen en zijn je posts altijd wel leuk om te lezen! : )


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sassyrose
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 DPKsfdL
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 Icon_minitimezo 13 sep 2015 - 20:45

Iro, ik ken je persoonlijk niet heel erg goed eigenlijk, maar ik weet dat je accounts zo geweldig zijn! Ze zijn zo in detail uitgewerkt en ze hebben allemaal zulke leuke topics. En natuurlijk Futuresong is me favorietje, aah Breaking <3. Ik zie je ook vaak voorbij komen in het AOT en je lijkt me heel erg aardig! Please keep this up <3


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 2rzs3sw
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 ZWyZMBv
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 Icon_minitimezo 13 sep 2015 - 21:07

Sharon,
Je bent een geweldige meid. Wanneer we kletsen is dat super gezellig, ook ben je hartstikke vriendelijk en vind ik je een mooie meid! Je bent leuk om mee te RPG'en en onze topics lopen altijd heerlijk flot. Je bent een leuke aanwinst hier op de site en mag WC zeker niet meer verlaten van mij. Intussen ben je een echte vriendin van me geworden x


Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 EKUWbmh
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 Icon_minitimezo 13 sep 2015 - 21:09

Nath,
jij was echt de beste mod die ik gekend heb. Je zag alles en lette goed op of iedereen zich aan de regels hield, en dat vind ik echt heel knap én tof van je :3 Ook ben je een leuke meid, en ik vind het jammer dat je het zo druk heb in real life, ook al is dit natuurlijk ook wel heel leuk (nou ja, het karate gedeelte dan, niet schooldingen denk ik xd)
x


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 2hh0j8y
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 2gxnp75Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 23mrb6wGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 2hqc5lx Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 E8v3o2Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 34nodx3Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 Vmwrhy Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 23h0tfkGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Lumina
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 5O71lcB
Yanthe
470
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lumina
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 Icon_minitimezo 13 sep 2015 - 21:11

Lolo, ik kan niet genoeg zeggen dat ik me echt amuseer met onze topics die we samen hebben. Het is ook geweldig dat je geen verhaallijn nodig hebt om een karakter helemaal op te laten leven. Dat we in de toekomst nog vele topics samen hebben! Xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 Icon_minitimezo 13 sep 2015 - 21:32

Hehe, Yanthe, same :3 Ik vind het zo leuk dat we karakters hebben die goed bij elkaar passen, maar ook karakters die elkaar haten en karakters ertussen in <3 Ik hou van alle topics die we hebben en vind het echt superleuk om met jou te RPG-en. Ook vind ik jou als persoon echt heel erg aardig, in het AOT is het altijd heel gezellig. Inderdaad, dat we nog héél veel topics zullen hebben! xx


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 2hh0j8y
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 2gxnp75Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 23mrb6wGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 2hqc5lx Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 E8v3o2Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 34nodx3Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 Vmwrhy Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 23h0tfkGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 10pvxmwGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Echopaw
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 DPKsfdL
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 Icon_minitimezo 13 sep 2015 - 21:35

Hey Lolo, jij bent ook echt een fantastisch karaktertje hier op de site ;] Je post super actief en in het AOT ben je altijd ontzettend enthousiast en vrolijk. Gewoon supergezellig altijd <3 Ik heb niet zoveel topics met je gehad, maar ik weet dat je heel goed kunt RPG'en. Ik hoop dat ik maar weer eens een topicje met je mag hebben meis (:


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 HxSLHVT
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 A12SBeMGeef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 46 VoQ7r8e
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Geef een compliment aan het persoon boven je!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 46 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: