Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Geef een compliment aan het persoon boven je!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 46, 47, 48, 49, 50  Volgende
Snowypaw
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 DPKsfdL
Sharon
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Snowypaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 Icon_minitimewo 16 sep 2015 - 21:55

Evelynn, ik ken je niet persoonlijk, maar telkens als ik Echopaw voorbij zie komen ben ik echt gefascineerd door haar c: ! Ze is echt mega cute. Je post echt superleuk en je accounts zijn echt leuk uitgewerkt. Ook in het AOT ben je een erg gezellig persoon. Keep up the great work please <3


Sassyrose || Snowypaw || Breakingkit
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 14tx8h4
They say we're losers and we're alright with that
We are the leaders of the not coming back's
But we're alright though
Yeah, we're alright though
We are the kings and the queens of the new broken scene
Yeah, we're alright though
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 DCitG1X
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiverthought
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 DPKsfdL
TessaLyra
447
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Shiverthought
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 Icon_minitimewo 16 sep 2015 - 22:03

Heey, Ken je net like 2 dagen ofzo maar vind het chill om met je te kletsen
Beetje zelfde interesses enzo :p


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 29pww28
art:

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowypaw
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 DPKsfdL
Sharon
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Snowypaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 Icon_minitimewo 16 sep 2015 - 22:05

Haha exactly, dat Skype-gesprek tho xD. Maar ik vind je accounts ook supergoed en heel origineel. Je post ook heel leuk, zoals in het geweldige topic met Shiver, Rowan, Sassy & Owl. Can't wait to get to know you even better c:


Sassyrose || Snowypaw || Breakingkit
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 14tx8h4
They say we're losers and we're alright with that
We are the leaders of the not coming back's
But we're alright though
Yeah, we're alright though
We are the kings and the queens of the new broken scene
Yeah, we're alright though
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 DCitG1X
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 Icon_minitimewo 16 sep 2015 - 22:05

Tessa omg. Even, like seriously. Ik heb nog nooit zo iemand als jou ontmoet. Ik ben je echt als een mega goede vriendin gaan zien, en je maakt me met je badassness en awesomeness echt een completer mens. Je bent zo recht door zee en dat ben ik terug als ik zeg dat WIJ VOOR EVAH ZIJN LUV GLITTER HARTJES ROZE.

Oh deze was voor Tessa haha sorry xD


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 Szvipj

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Shiverthought
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 DPKsfdL
TessaLyra
447
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Shiverthought
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 Icon_minitimewo 16 sep 2015 - 22:10

@Eef
Meid even serieus griever met een pennenhouderzakje en een zakdoek is het beste wat mij ooit overkomen is. Net als jij echt een leven zonder jou zou een zwarte dag zijn in de geschiedenis. Jou geboortedatum is ook gewoon gemarkeerd op kalender namelijk 25 december 0000.
Je flauwe humor is komisch <- #Logic #Duuh #BAE4LIFFEEE

@Sharon
swiggity swaggity swoep lust jij hondenpoep?
Nee ik vind je echt een heel koel mens, en Sassy is een sexy ass biatch met Shiver en dat is ook koel


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 29pww28
art:

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw'
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 DPKsfdL
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 Icon_minitimewo 16 sep 2015 - 23:40

Tessa hey! Ik ken je echt al best wel lang en ik vind je echt geweldig <'3 We hebben zo'n beetje dezelfde interesses en ik kan hier ook echt eeuwig over praten met je (dieren (honden) hoofdonderwerp), maar we hebben naast serieuze gesprekken ook grappige en leuke gesprekken, en ook over andere dingen kom ik graag naar jou. Je chars vind ik echt interessant en leuk. Ik hoop dat we nog veel leuke topics en gesprekken gaan hebben samen!


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 Bxyd2
:Fancy af:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpaw~
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 DPKsfdL
Nathaleesi
207
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {{ Already 6 moons, ain't I old? }}
Gender:
Rank:
Nightpaw~
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 Icon_minitimeza 19 sep 2015 - 20:48

Heey Chriss,
Ten eerste vind ik het super tof hoe actief je weer bent nadat je terug bent gekomen. Dat vind ik hartstikke knap. Je bent een leuke RPG'er met leuke en creatieve karakters. Daarnaast ben je gezellig in het AOT en dat is ook leuk. Verlaat deze site maar niet meer!
x


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 QKVW2nK
{Innerstar - Roughflower - Smokegaze - Raptorpaw - Nightpaw - Whifflekit}
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 Icon_minitimeza 19 sep 2015 - 20:59

Nath <'3
Je bent een geweldig persoontje, ik vind het echt tof hoe je al je karakters zo'n realistisch maar toch origineel karakter kunt geven! Ik heb altijd wat naar je opgekeken (doe ik nog steeds om heel eerlijk te zijn xD) en ik wil je dan ook vragen om altijd zo geweldig te blijven ^^


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 Icon_minitimeza 19 sep 2015 - 21:40

Bunny~!
Je bent een goede rpg'er en bent lekker actief in zowel het aot als rpg gedeelte! Praten met jou is altijd fijn en posten ook even tho little dat niet vind (A) xD
Ik hoop je hier nog lang te zien en wil ook eventjes zeggen dat je het goed doet met White als dep! c:


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 Icon_minitimeza 19 sep 2015 - 21:43

Lieve, lieve Chi! Ik ken je nu al zo lang en het RPG'en met jou blijft leuk. Je hebt geweldige posts & geweldige karakters. Vooral vind ik het super hoe je Littlestream actief houd, ook nadat ze medicine cat is geweest. Ook vind ik het knap hoe je het realistisch houd dat ze nu dus geen top warrior is, maar er wel langzaam naar toe klimt, als het ware.
Naast dat alles is het gewoon super leuk om met je te praten en wil ik je dolgraag nog eens meeten. Je bent een geweldig kind en super aardig!


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Sniper
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 BOiRJGl
someone
150
Actief
All the gun fights
And the lime lights
And the holy sick divine nights

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sniper
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 Icon_minitimeza 19 sep 2015 - 21:45

Nathalie, je bent een geweldige RPGer en vind het geweldig jouw topics te stalken Razz
Verder is Innerghost een geweldig karakter en kan niet wachten om haar vroeg of laat Innerstar te noemen. Verder is Roughpaw een pittig, maar zeker geweldig, karakter. Hoe ze tekeer ging met Fawnstep was echt girlpower. Ga vooral zo door meid, en misschien zien we je wel ooit weer als moderator.



and so it was that the boy and girl went on to live different lives
apart from on another they would soon decide
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 211qemv
through time and loneliness the boy found clarity
which he chose to release on the world through insanity
Terug naar boven Ga naar beneden
Beetlestripe
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 DPKsfdL
Daanz
53
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 16 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Beetlestripe
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 Icon_minitimeza 19 sep 2015 - 21:49

Mick :'D Ik moet eerlijk toegeven dat ik Sniper echt een leuk karakter vindt hebben, net zoals Venom trouwens. Ik ben echt heel benieuwd hoe Sniper gaat worden als ie ouder wordt of hij net zo wordt als zijn mama x3 en ga hem dan ook zeker wel een beetje volgen zo hier en daar. Je bent ook een gezellig persoon en die hebben we nodig op dit forum <3


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 QWKYtkx
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 Icon_minitimeza 19 sep 2015 - 21:51

Daan! Kan het niet laten ook nog een compliment op jou af te werpen. Jou ken ik ook al zo lang, we RPG'en samen super leuk en hoe je Fawn speelt vind ik echt knap. Heel eerlijk, met zo'n account had ik het waarschijnlijk niet volgehouden, omdat ze eigenlijk best sneu is. Maar hoe jij dat speelt en actief houd vind ik echt knap, wat maakt dat ik Fawnstep een top karakter vind!
Verder ben je een super aardig persoon en leuk om mee te kletsen, je bent grappig en gezellig! Ook jou wil ik nog eens ontmoetten <3


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 0:19

Gewoon omdat jij het daarnet ook gedaan hebt <'3
Nath! Jij bent zo aardig, lief, cool en leuk en noem maar op! Jij kunt enorm goed posten en jouw characters zijn dan ook altijd gaaf! Ik kijk naar je op, hoe je met Innerghost het helemaal als dep hebt geschopt en hoe je met rough moderator was geweest! Je bent niet enkel een enorm goede vriendin van me, maar ook één van m'n grootste voorbeelden hier op de site. Toen ik hier pas was begonnen heb je me geholpen en alhoewel we af en toe eens kleine ruzietjes hebben gehad toen met flame en inner, ben ik toch blij dat je zo geduldig bent geweest en m'n kinderachtige gedrag van toen hebt kunnen verdragen xD Ik moet er stiekem om lachen als ik eraan terug denk (A) Maar goed, uiteindelijk ben ik je nadien beter leren kennen en daar ben ik nog altijd enorm blij om! Zonder jou zou deze site echt helemaal anders aanvoelen.
<3 Love you gurl!


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 0:27

Chi, ik moest gewoon even zeggen dat jouw foto's en setjes altijd prachtig zijn en ik trots ben dat Hazelpaw ook één van jouw setjes heeft. Ik zal hem écht met tegenzin moeten veranderen als die apprentice is. x3 Ook zijn als jouw karakters allemaal, op hun eigen manier, geweldig uitgewerkt. We hebben, denk ik, nog niet veel topics samen gehad, maar wees er maar zeker van dat dat in de toekomst gaat veranderen! Xx


The truth is balance.
However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 Js8wI38


:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 0:30

Yanthe je bent mijn kindje gvd <3
Jij benr zo'n geweldige rpg'er en persoon en ik hou van kletsen met je en heerlijke plots maken!
(Sinclaw houd ooknwel van.je ergens)
Please stay the way you are <3


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 CsvhKMJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Viperdash
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 UgBMB00
Beer
277
Actief
Never wound a snake, kill it

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons ♛
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Viperdash
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 0:37

En ook een compliment voor jou omdat ik van je hou. God, Mim, ik ken je nu al zo lang en in het verleden hier en daar wat ruzies en nu zijn we echt van die besties. Ik vind je echt geweldig en vind het super tof hoe je omhoog bent geklommen naar een mod van de site. Je doet het goed! Verder ben je super leuk om mee te chatten, te cammen of gewoon in real life! Ik heb echt zin om weer eens af te spreken, want dat is gewoon leuk! Je bent grappig, aardig, a little bit bitchy, maar dat is leuk & gewoon genius. Yep, als wij kletsen wordt ik vrolijk! En verder kan ik ook lekker m'n hartje bij je luchten.


The itsy bitsy spider climbed up the water spout
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 5sbGhTv
Terug naar boven Ga naar beneden
Graywing
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 DPKsfdL
Endria
886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Years
Gender:
Rank:
Graywing
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 12:51

Nath, waar moet ik beginnen. Jij bent echt een van de beste rpg'ers die ik ken, en al je karakters zijn altijd zo prachtig uitgewerkt. Het is echt ontzettend fijn om met jou te posten of gewoon even een van je topics door te lezen, maar boven alles ben je echt een gezellig persoon waar je altijd wel even leuk mee kunt kletsen.


Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 2cpombr
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloverblossom
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 Large
Hannah
319
Actief
If you’re drop dead gorgeous
You should just
Drop
Dead.

CAT'S PROFILE
Age: † Ageless †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cloverblossom
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 13:57

Endria, ik vond jouw karakter altijd leuk. Vooral leuke Graywing. Hij is echt een karakter om mee te posten. Het zou me dan ook niets verbazen dat je hier niet te missen bent. We hebben jouw positiviteit nodig en jouw skills voor RPG. Ga zo door en vergeet niet te glimlachen Smile


C      L      O      V      E      R      B      L      O      S      S      O      M
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 GG12OO0
✞   S  t  a  r  C  l  a  n          w  a  r  r  i  o  r   ✞
Terug naar boven Ga naar beneden
GrizzlyFace
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 DPKsfdL
M
252
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
GrizzlyFace
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 14:01

Ahha Lotte!! Nu is het tijd voor een compilment hoor C:
Lotte ook al is onze topics alleen maar drama, toch houd ik van hoe je RPG't, ook al ken ik je niet echt persoonlijk, toch vind ik je een aardige meid. En hoop dat we nog lekker voor topic's gaan schrijven met lekker veel drama <3
Blijf zo door gaan!

Xx Marlie en je grizzje <3 <3


BrokenFeeling{GrizzlyFace} Rustscar
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 47 J0hAr9Y

::Theme & Voice::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Geef een compliment aan het persoon boven je!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 47 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 46, 47, 48, 49, 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: