You wanted to talk? [Littlestream]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 You wanted to talk? [Littlestream]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fawnstep
Member
You wanted to talk? [Littlestream] UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: You wanted to talk? [Littlestream]   You wanted to talk? [Littlestream] Icon_minitimeza 8 maa 2014 - 21:18

De poes volgde haar zus op een gepaste afstand. Ze sjokte maar wat mee, met haar ogen op de besneeuwde grond gericht. Een gevoel van schaamte overspoelde haar op dit moment, waarom deed ze altijd alles fout? Waarom deed ze anderen altijd pijn met haar gedrag? Ze keek twijfelend op naar haar zus toen deze stopte op een open plekje. Twijfelend ging Fawnstep zitten, maar keek nog altijd naar haar poten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
You wanted to talk? [Littlestream] DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: You wanted to talk? [Littlestream]   You wanted to talk? [Littlestream] Icon_minitimezo 9 maa 2014 - 1:10

In een ruk draaide ze zich om en priemde ze haar groene blik in die van Fawnstep, haar zus. Een zekere kilte probeerde ze door te laten stralen, zonder succes. Ze was altijd al een slechte leugenaar geweest, soms kwam dat goed van pas, soms juist helemaal niet, zoals nu. De donkergrijze poes haalde nog eens diep adem voordat ze haar lippen de woorden al liet vormen, gevold door ook het geluid van haar stem. "Waarom?" Begon ze, nog steeds niet goed wetend hoe ze deze hele situatie moest aanpakken. "Waarom? Waarom verspillen jullie je eigen leven door een ander? Omdat één iemand niet dezelfde gevoelens voor jou had, of voor hem, betekend niet dat niemand anders dat ooit zou hebben. Ik bedoel, er zijn nog genoeg katten hier op de wereld." Miauwde ze. Aangezien dit hele belachelijke gedoe was begonnen vanaf dat beide geweigerd waren door degene die ze liefhadden, had ze maar de conclusie gemaakt dat beide katten liefdes verdriet hadden. Of toch iets dat er op leek. "Als Thrushdive jou niet wilt, moet je het vanaf nu bezien dat hij je niet eens waard is. Laat hem gelukkig zijn met Snowynight, maar zoek dan ook je eigen geluk in plaats van weg te kwijnen in zelf medelijden!" Littlestream hield even een adempauze waarna ze met haar oortjes wiebelde en haar blik neer sloeg op de grond. "Misschien lijkt het dat niemand om jullie geeft... Maar als er ooit iets met jullie zou gebeuren.. d-dan.." Tot haar eigen grote irritatie hoorde ze hoe haar stem afstierf door de emoties. De poes beet even op haar lip, Fawnstep nog steeds geen blik gunnende. Waarom deed ze dit eigenlijk? Uiteindelijk zou ze toch jaloers worden op haar zus als deze ooit een partner kreeg... Aangezien zijzelf nooit dat geluk kon krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
You wanted to talk? [Littlestream] UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: You wanted to talk? [Littlestream]   You wanted to talk? [Littlestream] Icon_minitimezo 9 maa 2014 - 10:02

"Waarom?" De poes dook wat ineen en maakte zich klaar voor een hele stroom woorden die haar kant op zouden komen. "Waarom? Waarom verspillen jullie je eigen leven door een ander? Omdat één iemand niet dezelfde gevoelens voor jou had, of voor hem, betekend niet dat niemand anders dat ooit zou hebben. Ik bedoel, er zijn nog genoeg katten hier op de wereld." Fawnstep knipperde met haar ogen om de opwellende tranen weg te krijgen. Niemand mocht haar zo zien, en dan zeker haar zusje niet. "Als Thrushdive jou niet wilt, moet je het vanaf nu bezien dat hij je niet eens waard is. Laat hem gelukkig zijn met Snowynight, maar zoek dan ook je eigen geluk in plaats van weg te kwijnen in zelf medelijden!" Het was stil tussen de twee poezen, maar nog altijd had Fawnstep nog geen kik gegeven. "Misschien lijkt het dat niemand om jullie geeft... Maar als er ooit iets met jullie zou gebeuren.. d-dan.." Fawnstep spitste haar oortjes voorzichtig toen de stem van haar zusje wat afstierf. Meende ze deze woorden serieus? Fawnstep had er eigenlijk niet meer zo veel bij stilgestaan dat Littestream wel degelijk nog om haar gaf, gezien de twee een tijd geleden vreselijke ruzie gehad hadden. Wat tevens ook allemaal haar eigen schuld was. Ze had nooit ruzie moeten maken met haar zusje omdat ze jaloers was op diens rang. Ze hief haar hoofdje nu voorzichtig en keek in de ogen van Littlestream, die zich blijkbaar ook niet gemakkelijk voelde in deze situatie. "Thrushdive en ik hadden pas nog ruzie.." miauwde ze toen zachtjes en keek weer naar haar poten. "Ik.. hij.." miauwde ze weer, niet goed uit haar woorden komend. "Hij wil me helemaal niet meer nu, zelfs niet als vriendin.. Ik ben mijn beste en enige vriend verloren.." miauwde ze weer zacht en een traan drupte uit haar ooghoek, maar deze veegde ze snel weg met haar pootje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
You wanted to talk? [Littlestream] DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: You wanted to talk? [Littlestream]   You wanted to talk? [Littlestream] Icon_minitimezo 9 maa 2014 - 15:17

Haar stem was al een tijdje niet meer hoorbaar voordat Fawnstep de hare liet horen. Ze kon er niet aan doen dat ze toch best wel nieuwsgierig was naar wat haar zus ging zeggen, en dus spitste ze haar oortjes in de hoop ieder woord goed te kunnen opvangen. "Thrushdive en ik hadden pas nog ruzie.." Miauwde ze zachtjes. "Ik.. hij.." Littlestream's groene ogen keken de zwarte kattin vragend aan. Wat wou ze nu zeggen? Wat het ook was, ze leek het maar niet over haar lippen te krijgen. "Hij wil me helemaal niet meer nu, zelfs niet als vriendin.. Ik ben mijn beste en enige vriend verloren.." Een brok kwam vast te zitten in haar keel. Ze zag haarzelf precies voor haar zitten, toen ze ruzie had met Ashpaw toen nog. Omdat zij toen besloten had een ander pad te volgen was hij kwaad op haar geworden, of noem het eerder teleurgesteld. Omdat ze hem niet van te voren gewaarschuwd had. Omdat ze het hem niet eerder had verteld. Een zachte zucht verliet haar mond. "Maak het dan terug goed? En als hij je echt niet meer wilt zien, accepteer dat dan. Na verloop van tijd zal hij wel weer afkoelen en beseffen dat hij je mist." Probeerde ze haar zus op te peppen, terwijl ze haar groene blik in die van haar priemde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
You wanted to talk? [Littlestream] UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: You wanted to talk? [Littlestream]   You wanted to talk? [Littlestream] Icon_minitimezo 9 maa 2014 - 17:49

Tot haar grote verbazing bleek haar zusje niet boos te zijn op haar, omdat ze zo dom was geweest. "Maak het dan terug goed? En als hij je echt niet meer wilt zien, accepteer dat dan. Na verloop van tijd zal hij wel weer afkoelen en beseffen dat hij je mist." Fawnstep knikte zachtjes en keek naar de besneeuwde grond. Het zat haar nog altijd dwars dat hij haar vierkant uit had staan lachen, maar daarmee wilde ze Littlestream niet verder mee lastig vallen. De zwarte kattin had niemand meer, behalve haar zus dan, maar die had het vaak zo druk. Ze kon niet elke seconde van de dag bij diens Den gaan zitten, daar zou de poes ook niet echt blij van gaan worden. En dan had ze ook nog eens kant dat ze vroeg of laat ruzie zou krijgen met haar zus, waar ze ook niet bepaald zin in had. "Ik.. ik kan het gewoon niet aanzien.." murmelde ze vervolgens zacht. "Ik bedoel, hun twee samen.." mauwde ze er achteraan als verduidelijking. Hoe zou ze ooit normaal moeten leven als ze die twee gelukkig zag zijn, later misschien kittens kregen. Wat moest zij dan? Inderdaad. Niks.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
You wanted to talk? [Littlestream]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: