learn,learn,learn! - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 learn,learn,learn!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Lightleaf
Member
learn,learn,learn! - Pagina 2 DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: learn,learn,learn!   learn,learn,learn! - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 10:55

'Volg me dan maar.' zei Wintersong. Lightpaw trippelde achter haar aan. Er was een knellend gevoel in haar buik ontstaan. Ze slikte. Nee, ze was niet ziek, ze was níét ziek. Het was gewoon door de spanning, probeerde ze zichzelf te sussen. Wat ook waar was. Het was gewoon niet zo lekker. 'Vanaf hier zullen we stil moeten zijn, want anders is de kans dat we prooi tegen zullen komen zeer klein' waarschuwde ze. Lightpaw knikte opgelaten zonder een geluid te maken. Haar hoofd zwaaide van links naar rechts. Misschien zag ze wel iets. Nu het zo stil was, hoorde ze ook de bosgeluiden.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

learn,learn,learn! - Pagina 2 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Wintersong
Member
learn,learn,learn! - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 manen
Gender:
Rank:
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: learn,learn,learn!   learn,learn,learn! - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 12:48

Wintersong liep zachtjes verder toen ze een knikje had gehad van Lightpaw. Het zou niet makkelijk zijn om een prooi te vinden, maar het zou op zijn minst toch wel moeten lukken om er eentje te vinden. Ze hield al haar zintuigen op scherp, want je wist maar nooit of het kleinste geluid kon duiden op een prooi. Plotseling hoorde ze een geluid en ze draaide haar kop in die richting om een muisje te zien zitten. Ze kon vanaf hier al zien dat het een mager ding was, maar dat zei niet dat het niet nodig was. Ze wenkte Lightpaw met haar staart en wees in de richting van het muisje. Nu was het een mooie kans voor Lightpaw om het uit te testen op een echt prooidier.


learn,learn,learn! - Pagina 2 Z0IYPct

learn,learn,learn! - Pagina 2 W0qAlxRlearn,learn,learn! - Pagina 2 MKN7vHElearn,learn,learn! - Pagina 2 7iLZ7FIlearn,learn,learn! - Pagina 2 PS18GM0

learn,learn,learn! - Pagina 2 Xs4

learn,learn,learn! - Pagina 2 AAyQp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
learn,learn,learn! - Pagina 2 DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: learn,learn,learn!   learn,learn,learn! - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 12:24

Lightpaw volgde de blik van haar mentor.  Na een paar seconden turen kon ze het muisje zien. De kleine apprentice stond een beetje te drentelen, wat moest ze nu doen? Wintersong wenkte haar met haar staart en wees in de richting van het muisje. Lightpaw knikte als teken dat ze het begrepen had. Ze liet zichzelf in sluiphouding zakken. De sneeuw maakte een natte plek op haar buik. Voorzichtig sloop ze er naartoe. Net toen Lightpaw wou springen draaide het diertje zijn hoofd naar haar. De apprentice liet een scheve grijns zien en sprong, te laat, dat was overduidelijk. Boos keek ze het diertje achterna. Zonder helemaal te beseffen wat ze deed sprintte ze het achterna. Lightpaw wist wel dat het niet goed was, ze had geen enkele kans om het weer te vangen, maar toch zette ze haar poten in beweging. Al snel kwam de bruine poes weer tot stilstand, blij dat haar gezond verstand het weer had overgenomen keek ze om haar heen. Waar was ze nu weer? En belangrijker, waar was Wintersong? Ze zou zo snel mogelijk terug moeten gaan en haar excuses moeten aanbieden, als ze maar wist waar naartoe.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

learn,learn,learn! - Pagina 2 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Wintersong
Member
learn,learn,learn! - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 manen
Gender:
Rank:
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: learn,learn,learn!   learn,learn,learn! - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 12:40

Wintersong keek toe hoe Lightpaw voorzichtig naar het muisje toe begon te sluipen. Ze wist wel dat de kans klein was dat het de apprentice zou lukken, maar het zou ook wel een goede ervaring voor haar zijn. Lightpaw was al een stukje dichterbij, maar plotseling keek het muisje op en rende het weg voor Lightpaw het kon bereiken. Ze had verwacht dat de apprentice zou hebben opgegeven, maar blijkbaar niet, want ze rende achter het muisje aan. Ze wist dan ook dat ze hier beter niet kon wachten en achter de apprentice aan moest gaan, want straks was ze Lightpaw kwijt en dat zou alleen maar een groter probleem vormen. Ze sprintte achter de apprentice aan, aangezien ze een voorsprong had en volgde haar geur voor zover dat mogelijk was. Het duurde even, maar uiteindelijk vond ze Lightpaw toch. Blijkbaar had de apprentice het uiteindelijk toch opgegeven. "Wat dacht je aan het doen te zijn?" Ze zei het niet echt op een boze toon, maar ze wilde de apprentice wel duidelijk maken dat het niet echt de bedoeling was. "Als je op die manier achter een prooi aangaat is er een kans dat je zonder dat je het weet in gevaar komt." Wat nou als ze de muis had gevolgd over de grens of een ander dier was tegengekomen?


learn,learn,learn! - Pagina 2 Z0IYPct

learn,learn,learn! - Pagina 2 W0qAlxRlearn,learn,learn! - Pagina 2 MKN7vHElearn,learn,learn! - Pagina 2 7iLZ7FIlearn,learn,learn! - Pagina 2 PS18GM0

learn,learn,learn! - Pagina 2 Xs4

learn,learn,learn! - Pagina 2 AAyQp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
learn,learn,learn! - Pagina 2 DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: learn,learn,learn!   learn,learn,learn! - Pagina 2 Icon_minitimedo 24 apr 2014 - 19:20

'Wat dacht je aan het doen te zijn?' De opluchting veranderde in schaamte toen ze de woorden van Wintersong hoorde. Beteuterd keek ze naar haar pootjes. 'Als je op die manier achter een prooi aangaat is er een kans dat je zonder dat je het weet in gevaar komt' ging haar mentor verder. Lightpaw slikte, als iemand het zou merken...ze schrok van de gedachte, dacht ze echt dat niemand om haar gaf? Ze keek zijdelings naar Wintersong, ze wou vast haar apprentice niet kwijt. Maar wat ze van de andere katten uit de Thunderclan moest denken wist ze nog niet zo goed, ze waren wel vriendelijk maar toch zo...anders. Ze besefte dat de witte poes voor haar waarschijnlijk een antwoord verwachtte. Aarzelend zocht ze haar woorden bij elkaar. 'Sorry Wintersong.' zei ze oprecht. Met smekende ogen keek ze haar aan, hopelijk was dat genoeg.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

learn,learn,learn! - Pagina 2 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Wintersong
Member
learn,learn,learn! - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 manen
Gender:
Rank:
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: learn,learn,learn!   learn,learn,learn! - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 apr 2014 - 12:29

Ze was deze keer wat strenger geweest, omdat ze wilde dat Lightpaw wist dat ze fout zat. Als Lightpaw haarzelf beter had kunnen verdedigen was ze waarschijnlijk minder streng geweest, maar het was nooit verstandig om maar gewoon achter een prooi aan te gaan. "Sorry Wintersong." Ze zuchtte even. "Het is al goed. Als je maar weet dat je de volgende keer moet oppassen." Zei ze. "Wil je het nog een keer proberen? Of wil je nu wat anders gaan doen?" Ze wist niet of Lightpaw het nog een keer wilde proberen, maar het leek haar toch het beste om het eerst te vragen, want straks durfde de apprentice niet meer.


learn,learn,learn! - Pagina 2 Z0IYPct

learn,learn,learn! - Pagina 2 W0qAlxRlearn,learn,learn! - Pagina 2 MKN7vHElearn,learn,learn! - Pagina 2 7iLZ7FIlearn,learn,learn! - Pagina 2 PS18GM0

learn,learn,learn! - Pagina 2 Xs4

learn,learn,learn! - Pagina 2 AAyQp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
learn,learn,learn! - Pagina 2 DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: learn,learn,learn!   learn,learn,learn! - Pagina 2 Icon_minitimema 28 apr 2014 - 20:47

Lightpaw kromp ineen toen ze de zucht van Wintersong hoorde. 'Het is al goed. Als je maar weet dat je de volgende keer moet oppassen.' zei ze. Lightpaw knikte. Ze zou het nooit meer doen, maar goed ook, zulke momenten als deze waren voor de poes nooit leuk. 'Wil je het nog een keer proberen? Of wil je nu wat anders gaan doen?' vroeg haar mentor. Lightpaw keek naar haar pootjes. Ze twijfelde. 'Ja, ik zal het proberen', antwoordde ze zacht met een verlegen lachje. Lightpaw haalde diep adem en stelde zich in de sluiphouding toen ze een kleine muis zag. Voorzichtig sloop ze naar voor. Even bleef de apprentice zitten en sprong er toen op af. Lightpaw vloog door de lucht en kwam net bij het diertje neer. Haar klauw schoot uit toen het diertje wegsprong. Nog net op tijd deed ze een tweede uithaal. Lightpaw's nagels boorden zich in het vlees, het zag er een beetje knullig uit maar Lightpaw kon een paar vreugdesprongen niet weerstaan. Ze had iets gevangen! Nu al! Ze deed ook dubbel zo hard haar best om haar fout van daarnet weer goed te maken. Al wist ze dat het haar vast geen twee keer achter elkaar zou lukken, ze was trots op haar eerste prooi.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

learn,learn,learn! - Pagina 2 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Wintersong
Member
learn,learn,learn! - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 manen
Gender:
Rank:
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: learn,learn,learn!   learn,learn,learn! - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 apr 2014 - 14:48

"Ja, ik zal het proberen" Het was voor haar wel duidelijk dat Lightpaw er nog steeds niet zo zeker over was, maar ze was wel blij dat de apprentice het nog een keer wilde proberen. Waarschijnlijk zou ze zich ook beter gaan voelen als ze een keer iets gevangen had en dat zou waarschijnlijk ook voor meer zelfvertrouwen zorgen. Dat was tenminste bij haar wel zo geweest. Zelf vond ze het namelijk ook maar niks als ze niks kon vangen, maar het gaf haar altijd een goed gevoel als ze dan wel weer iets had gevangen. Ze zag dat Lightpaw weer in een sluiphouding zakte en ze richtte haar blik in de richting waar de apprentice naartoe ging en zag een muisje zitten. Ze hoopte voor Lightpaw dat het haar deze keer wel zou lukken en dus wachtte ze geduldig af. Ze dacht even dat het muisje ervandoor zou gaan toen Lightpaw ernaast was geland, maar de apprentice reageerde snel genoeg en had het diertje te pakken. "Gefeliciteerd." Zei ze en glimlachte naar de apprentice. Ze was blij voor Lightpaw dat ze haar eerste prooi had gevangen.


learn,learn,learn! - Pagina 2 Z0IYPct

learn,learn,learn! - Pagina 2 W0qAlxRlearn,learn,learn! - Pagina 2 MKN7vHElearn,learn,learn! - Pagina 2 7iLZ7FIlearn,learn,learn! - Pagina 2 PS18GM0

learn,learn,learn! - Pagina 2 Xs4

learn,learn,learn! - Pagina 2 AAyQp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
learn,learn,learn! - Pagina 2 DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: learn,learn,learn!   learn,learn,learn! - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 15:10

'Gefeliciteerd.' zei Wintersong. Lightpaw glimlachte terug. Ze werd weer door schaamte overvallen van het voorval van daarnet. Eerst een grote fout, daarna lukt het, het klonk allemaal zo perfect. Té perfect. Het was net of alles plots in duigen kon vallen en dat ze dan merkte dat er helemaal geen bos was maar een grote, kale vlakte. Er liep een rilling door haar heen toen ze dacht aan het Skyclan territorium die nu een grote, kale vlakte was.  Ze durfde niet te vragen wat ze nu gingen doen. Misschien deden ze verder, misschien ook niet. Lightpaw keek Wintersong vlug even vragend aan.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

learn,learn,learn! - Pagina 2 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Wintersong
Member
learn,learn,learn! - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 manen
Gender:
Rank:
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: learn,learn,learn!   learn,learn,learn! - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 16:03

Wintersong was blij voor Lightpaw dat ze een prooi had gevangen. Nu waren er alleen verschillende dingen dat ze konden gaan doen. Ze konden doorgaan met jagen of ze konden terug naar het kamp gaan of ze kon ook wat gevechtstraining gaan doen. Dat laatste was misschien wel een goed idee, want dan had Lightpaw ook al iets om haarzelf mee te kunnen verdedigen en dat was waarschijnlijk wel handig. "Zullen we anders nu iets gevechtstraining gaan doen?" Stelde ze voor. Als ze dan eerst ging focussen op zelfverdediging was het waarschijnlijk wel een goed idee. Later zou het aanvallen wel komen, maar zelfverdediging was toch wel één van de belangrijkste dingen.


learn,learn,learn! - Pagina 2 Z0IYPct

learn,learn,learn! - Pagina 2 W0qAlxRlearn,learn,learn! - Pagina 2 MKN7vHElearn,learn,learn! - Pagina 2 7iLZ7FIlearn,learn,learn! - Pagina 2 PS18GM0

learn,learn,learn! - Pagina 2 Xs4

learn,learn,learn! - Pagina 2 AAyQp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
learn,learn,learn! - Pagina 2 DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: learn,learn,learn!   learn,learn,learn! - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 mei 2014 - 14:25

'Zullen we anders nu iets gevechtstraining gaan doen?'vroeg Wintersong.  'Oke' antwoordde ze een beetje overbodig. Ze had totaal geen idee wat er zou gebeuren als ze protesteerde. De gedachte om het te doen en te zien wat er dan gebeurde kwam even bij haar op. Maar ze durfde het niet. De zon stond al hoog aan de hemel. Toch was het nog niet echt warm. Het licht scheen tussen de takken door en weerkaatste op de sneeuw. Lightpaw keek twijfelend naar de muis die ze net gevangen had. 'Wat gebeurd er hiermee? Moet ik het laten liggen of meenemen? Of brengen het we eerst terug naar het kamp?' vraagde ze Wintersong uit. De apprentice hield abrupt haar mond toen ze doorhad dat ze een stormvloed van vragen aan het maken was.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

learn,learn,learn! - Pagina 2 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Wintersong
Member
learn,learn,learn! - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 manen
Gender:
Rank:
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: learn,learn,learn!   learn,learn,learn! - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 mei 2014 - 14:36

"Oke" Wintersong knikte na die woorden. Het was het beste dan als ze weer terug naar de zandkuil zouden gaan, want daar was de grond minder hard als er iets gebeurde. "Wat gebeurd er hiermee? Moet ik het laten liggen of meenemen? Of brengen het we eerst terug naar het kamp?" De muis moesten ze inderdaad ook nog meenemen. Het was het beste om hem mee terug te nemen naar de zandkuil en daar ergens uit het zand onder sneeuw te leggen, dan zou het daar wel blijven liggen tot ze klaar waren. "Je mag hem meenemen, dan kun je hem bij de zandkuil onder sneeuw leggen. Normaal zou je een kuiltje graven en hem daar inleggen, maar de grond is daar nu te hard voor." Legde ze uit. Dat was ook als je meer prooi ving, dan kon je het later weer ophalen. Ze begon nu terug te lopen naar de zandkuil en wenkte Lightpaw met haar staart dat ze moest volgen. Nu moest ze zich nog gaan bedenken wat ze als eerste aan de apprentice zou leren.


learn,learn,learn! - Pagina 2 Z0IYPct

learn,learn,learn! - Pagina 2 W0qAlxRlearn,learn,learn! - Pagina 2 MKN7vHElearn,learn,learn! - Pagina 2 7iLZ7FIlearn,learn,learn! - Pagina 2 PS18GM0

learn,learn,learn! - Pagina 2 Xs4

learn,learn,learn! - Pagina 2 AAyQp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
learn,learn,learn! - Pagina 2 DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: learn,learn,learn!   learn,learn,learn! - Pagina 2 Icon_minitimedi 6 mei 2014 - 20:30

'Je mag hem meenemen, dan kun je hem bij de zandkuil onder sneeuw leggen. Normaal zou je een kuiltje graven en hem daar inleggen, maar de grond is daar nu te hard voor.' miauwde Wintersong.  O, daar had ze nog niet aan gedacht. Lightpaw nam gehoorzaam de muis tussen haar kaken, het diertje was al een stuk afgekoeld. Ze moest drang om haar kaken in het malse vlees weerstaan. Haar mentor wenkte met haar staart, als teken haar te volgen. De bruine poes trippelde achter haar aan. Nu ze geen vragen kon stellen door de prooi in haar mond was het vrij stil. Met haar oren gespitst luisterde ze naar de bosgeluiden. Lightpaw had bij veel geluiden een vraag, die stomme muis ook. Ze keek naar Wintersong.  Misschien was ze wel blij dat ze even minder vragen stelde.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

learn,learn,learn! - Pagina 2 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Wintersong
Member
learn,learn,learn! - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 manen
Gender:
Rank:
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: learn,learn,learn!   learn,learn,learn! - Pagina 2 Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 20:09

Ze keek nog even achterom om te kijken of Lightpaw haar volgde en begon toen in de richting van de zandkuil te lopen. Het was nu aardig stil, doordat Lightpaw geen vragen kon stellen, omdat ze een muis in haar bek had en ergens was het toch wel een beetje raar. Hierdoor keek ze ook af en toe naar achteren om er zeker van te zijn dat de apprentice haar nog volgde, want nu ze haar stem niet hoorde was ze er niet zeker van of de apprentice haar zou blijven volgen. "Je mag je muis nu wel onder de sneeuw begraven en kom daarna de zandkuil in." Zei ze toen ze bij de zandkuil waren aangekomen. Zelf wachtte ze even op een reactie van de apprentice voor ze de zandkuil in liep en daar ging zitten om op de apprentice te wachten.


learn,learn,learn! - Pagina 2 Z0IYPct

learn,learn,learn! - Pagina 2 W0qAlxRlearn,learn,learn! - Pagina 2 MKN7vHElearn,learn,learn! - Pagina 2 7iLZ7FIlearn,learn,learn! - Pagina 2 PS18GM0

learn,learn,learn! - Pagina 2 Xs4

learn,learn,learn! - Pagina 2 AAyQp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
learn,learn,learn! - Pagina 2 DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: learn,learn,learn!   learn,learn,learn! - Pagina 2 Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 20:02

'Je mag je muis nu wel onder de sneeuw begraven en kom daarna de zandkuil in.' zei haar mentor. Blij dat ze de geur van verse prooi niet meer in haar mond hoefde te hebben liet ze de muis vallen. 'Oke!' zei ze opgewekt. Lightpaw voegde daad bij woord en begon te graven. Even dacht ze iets vreemds te ruiken maar ze schudde het vlug van zich af. Ze had gewoon grote honger. Al snel trippelde ze achter Wintersong aan, de zandkuil in. In haar hoofd zag ze zichzelf een overwinning maken afgewisseld met veel vallen en struikelen. Faalangst kwam bij haar opzetten. De bruine apprentice bleef even staan en haalde diep adem. Ze prentte zichzelf in dat ze het goed zou doen en zette er stevig de pas in. Met een rechte rug ging ze voor Wintersong zitten.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

learn,learn,learn! - Pagina 2 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Wintersong
Member
learn,learn,learn! - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 manen
Gender:
Rank:
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: learn,learn,learn!   learn,learn,learn! - Pagina 2 Icon_minitimevr 16 mei 2014 - 15:03

"Oke!" Kreeg ze als antwoord van de apprentice en ze wachtte geduldig tot Lightpaw klaar was met haar muis te begraven. De apprentice was voor haar gaan zitten toen ze eenmaal klaar was en Wintersong keek haar even aan. Eerst wat zelfverdediging was het handigste, dus dan was het even bedenken wat de beste manier was om haar het te leren. Het laten zien of eigenlijk het laten voelen was misschien beter. "Oke, ben je klaar om te beginnen?" Ze wachtte even op een antwoord voor ze verder ging. "Probeer me maar aan te vallen." Het was waarschijnlijk beter om de apprentice eerst te laten zien hoe iemand zich verdedigde en op deze manier zou ze de apprentice ook meteen wat aanvallende technieken kunnen leren.


learn,learn,learn! - Pagina 2 Z0IYPct

learn,learn,learn! - Pagina 2 W0qAlxRlearn,learn,learn! - Pagina 2 MKN7vHElearn,learn,learn! - Pagina 2 7iLZ7FIlearn,learn,learn! - Pagina 2 PS18GM0

learn,learn,learn! - Pagina 2 Xs4

learn,learn,learn! - Pagina 2 AAyQp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
learn,learn,learn! - Pagina 2 DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: learn,learn,learn!   learn,learn,learn! - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 mei 2014 - 15:24

'Oke, ben je klaar om te beginnen?' vroeg ze aan Lightpaw. 'Ja hoor' was haar antwoord. 'Probeer me maar aan te vallen.' Lightpaw deed een paar stapjes achteruit. Het leek haar op een of andere manier geen goed idee om van dichtbij aan te vallen. Ze zwaaide heen en weer met haar staart. Haar poten stonden stevig in de grond. Ze overwoog om eerst rond Wintersong te cirkelen maar dan kon zij aanvallen, en het was de bedoeling dat Lightpaw dat deed. De bruine poes ging maar voor de verrassingsaanval en stormde op haar mentor af. Na een paar stappen gezet te hebben leek het idee al veel minder goed, maar stoppen was ook geen optie, vond ze.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

learn,learn,learn! - Pagina 2 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Wintersong
Member
learn,learn,learn! - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 manen
Gender:
Rank:
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: learn,learn,learn!   learn,learn,learn! - Pagina 2 Icon_minitimedi 20 mei 2014 - 18:37

"Ja hoor," Was het antwoord dat ze van de apprentice kreeg. Ze wachtte rustig af tot de apprentice actie zou ondernemen. Het leek er eerst op dat ze wat na zat te denken, maar toen kwam ze toch recht op haar af. Wintersong zorgde ervoor dat ze klaar stond, zodat ze kon reageren als de apprentice een aanval zou uitvoeren. Het kon namelijk nog steeds verschillen als een kat recht op je af kwam. Er kon namelijk ook een schijnbeweging in zitten, maar dat kon ze nu nog niet bepalen.


learn,learn,learn! - Pagina 2 Z0IYPct

learn,learn,learn! - Pagina 2 W0qAlxRlearn,learn,learn! - Pagina 2 MKN7vHElearn,learn,learn! - Pagina 2 7iLZ7FIlearn,learn,learn! - Pagina 2 PS18GM0

learn,learn,learn! - Pagina 2 Xs4

learn,learn,learn! - Pagina 2 AAyQp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
learn,learn,learn! - Pagina 2 DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: learn,learn,learn!   learn,learn,learn! - Pagina 2 Icon_minitimedi 20 mei 2014 - 20:12

Lightpaw was al aardig dichtbij Wintersong. Het zand stoof op van haar poten. Het voelde goed. Lightpaw passeerde Wintersong rakelings. Eigenlijk was dat niet de bedoeling. Het plan om gewoon tegen haar op de botsen was al zijn kracht verloren. Ze vond het niet goed van zichzelf dat ze op het laatste gedacht veranderde. In plaat van aan eten te denken had ze beter hierover nagedacht, vond ze. Lightpaw kwam slippend tot stilte en draaide zich om haar as. Met een grote sprong probeerde ze op Wintersong te belanden. Haar klauwen waren ingetrokken, zo slim was ze wel.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

learn,learn,learn! - Pagina 2 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Wintersong
Member
learn,learn,learn! - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 manen
Gender:
Rank:
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: learn,learn,learn!   learn,learn,learn! - Pagina 2 Icon_minitimedi 20 mei 2014 - 20:40

Wintersong volgde de bewegingen van Lightpaw goed en toen de apprentice opzij schoot, draaide ze mee. De apprentice zette zich af en probeerde op haar te landen. Ze kon uit de weg gaan als ze dat wilde, maar ze besloot om dat niet te doen en de apprentice op haar te laten landen. Ze wilde wel zien wat de apprentice dan zou doen, maar waarschijnlijk zou de apprentice haar omver proberen te krijgen. Alleen daar was ze wel op bedacht als dat zou gebeuren en dan zou ze ook meteen kunnen laten zien wat er dan gebeurde.


learn,learn,learn! - Pagina 2 Z0IYPct

learn,learn,learn! - Pagina 2 W0qAlxRlearn,learn,learn! - Pagina 2 MKN7vHElearn,learn,learn! - Pagina 2 7iLZ7FIlearn,learn,learn! - Pagina 2 PS18GM0

learn,learn,learn! - Pagina 2 Xs4

learn,learn,learn! - Pagina 2 AAyQp1
Terug naar boven Ga naar beneden
 
learn,learn,learn!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sandy Hollow-
Ga naar: