Aanmeldingstopic Swampclan



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Aanmeldingstopic Swampclan

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Birchfur
Member
Aanmeldingstopic Swampclan DPKsfdL
Justin
12
Actief
Birchfur
BerichtOnderwerp: Aanmeldingstopic Swampclan   Aanmeldingstopic Swampclan Icon_minitimeza 15 maa 2014 - 14:51

Hallo katten van de clans,
ik ben Birchstar en ik heb een nieuwe clan opgericht. Ik zit echter met een probleem, ik heb geen katten die in mijn clan zitten. Dus mijn vraag aan jullie, kom er gewoon gezellig bij. Wij wonen in het moeras. We jagen vooral op vissen en ratten. Onze grootste vijanden zijn slangen en krokodillen. ons kamp ligt centraal in het moeras op het grasveldje. Ons kamp is onbereikbaar voor tweebenen. Ik zal jullie een lijst geven van plekken in ons territorium
Het Grasveld - Centrale punt van het territorium, hier komen de katten samen en hier is de voedselstapel.
De Grote holle boom - Slaaphol van de leider, staat op het grasveld.
Het Scheepswrak - Slaaphol van de warriors, ligt in de sloot naast het grasveld.
Het ingevallen hutje - Medicijnkattenhol, staat aan de rand van het grasveld.
Het Vossenhol - Hier woonden vroeger de vossen maar die zijn verdwenen. Dit is nu de kraamkamer. het ligt onder de grote holle boom
De Rots - Onderin de rots zit het slaaphol van de leerlingen en erbovenop spreekt de leider de clan toe.
Voor de rest moeten er nog jachtplekken ontdekt worden. Dit kan pas als er genoeg katten in de clan zitten dus meld je aan.
tevens kan je je hier ook aanmelden voor een ceremonie. Hieronder zie je de aanmeldings/ceremonie - lijst

Aanmelding
Naam:
Rang:
Karakter:
Uiterlijk:
Kwaliteiten:
Blijf je loyaal:

Ceremonie
Naam:
Mentor/leerling/oudste:
Waarom wil je dit:


Hieronder het schema van katten in de Clan. Hier kan je zien welke rangen vrij zijn.

Leider: Birchstar
Commandant:
Medicijnkat:
Krijgers: Lonelydeath,
Leerlingen:
Moederkatten:
Kittens:
Oudsten:


Laatst aangepast door Birchfur op za 15 maa 2014 - 17:37; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lonelydeath
Member
Aanmeldingstopic Swampclan DPKsfdL
Justin
164
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender:
Rank:
Lonelydeath
BerichtOnderwerp: Re: Aanmeldingstopic Swampclan   Aanmeldingstopic Swampclan Icon_minitimeza 15 maa 2014 - 17:30

Aanmelding
Naam: Lonelydeath
Rang: Warrior
Karakter: Vriendelijk tegen vrienden maar gemeen tegen vijanden
Uiterlijk: zwart
Kwaliteiten: springen, jagen, zwemmen, sprinten en is zeer behendig
Blijf je loyaal: waarschijnlijk wel
Terug naar boven Ga naar beneden
Birchfur
Member
Aanmeldingstopic Swampclan DPKsfdL
Justin
12
Actief
Birchfur
BerichtOnderwerp: Re: Aanmeldingstopic Swampclan   Aanmeldingstopic Swampclan Icon_minitimeza 15 maa 2014 - 17:36

geaccepteerd
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowmoon
Member
Aanmeldingstopic Swampclan DPKsfdL
Marit
3
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Shadowmoon
BerichtOnderwerp: Re: Aanmeldingstopic Swampclan   Aanmeldingstopic Swampclan Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 18:41

Naam: Shadowmoon
Rang: Warrior
Karakter: Eigenwijs, maar is loyaal als je haar eenmaal kent, zeer trouw aan de clan
Uiterlijk: Zwart met gele ogen
Kwaliteiten: Zwemmen, vissen, rennen en handig
Blijf je loyaal: Natuurlijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Aanmeldingstopic Swampclan MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Aanmeldingstopic Swampclan   Aanmeldingstopic Swampclan Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 22:03

Beste Shadowmoon,

Deze Fanclan is al zeer oud en zeker niet meer actief. Het is daarom ook niet de bedoeling om oude topics weer omhoog te halen, gelieve hier op te letten.
Ik wl je gaag adviseren ook eens de regels en het guidebook door te nemen, deze kan je vinden onder information in de banner.

Reacties via PB.

MVG,
Roughpaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aanmeldingstopic Swampclan
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: