+ Shadekit



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 + Shadekit

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mousekit'
Member
+ Shadekit DPKsfdL
Denise
181
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 moons
Gender:
Rank:
Mousekit'
BerichtOnderwerp: + Shadekit   + Shadekit Icon_minitimezo 16 maa 2014 - 11:04

Het was koud buiten, tenminste dat leek het wel met de harde wind daar. Mousekit lag bij de opening van de Nursery, al was het niet dichtbij genoeg om die wind te voelen, en steeds kleine stapjes met een pauze ertussen kroop de grijze kitten naar de opening van de den. Op een afstandje woei er opeens een wind naar binnen en liet de kleine Mousekit helemaal van top tot teen bibberen, van de schrik sprong hij naar achteren en voelde een zacht stoot kussen maar al snel bedacht Mousekit dat het iemand anders moest zijn! "Sorry het spijt me, ik schok ergens van" zei hij zachtjes.

Ooc. Wat een flut beginpostjes maak ik toch...
Terug naar boven Ga naar beneden
Shademind
Member
+ Shadekit DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
443
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •12•moons•
Gender:
Rank:
Shademind
BerichtOnderwerp: Re: + Shadekit   + Shadekit Icon_minitimezo 16 maa 2014 - 11:09

Shadekit voelde hoe iets hem opwekte uit zijn slaap, maar wijgerde zijn ogen te openen. "Sorry het spijt me, ik schok ergens van", De grijze tabby opende zijn ogen toen de onbekende stem zijn oren binnendrong. Vlak voor hem zag hij een andere kitten staan. "Niet erg", mompelde Shadekit als antwoord. "Wie ben jij?", vroeg de grijze tabby vervolgens.

-flutpost DX
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousekit'
Member
+ Shadekit DPKsfdL
Denise
181
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 moons
Gender:
Rank:
Mousekit'
BerichtOnderwerp: Re: + Shadekit   + Shadekit Icon_minitimezo 16 maa 2014 - 11:54

Terwijl de kitten wachtte op antwoord zag hij twee oogjes open en hoorde een stem die zei "Niet erg" dat scheeld weer, want zo te horen had Mousekit de andere kater niet pijn gedaan. "Wie ben jij?" Het was een normale vraag wat normaal andwoort kreeg "Ik ben Mousekit, en wie ben jij?" Hij ging rustig zitten en wachtte geduldig op een antwoord. De wind waar Mousekit zo van geschrokken was bleef nu gelukkig uit de warme Nursery waar de He-Cat best wel blij mee was.

-kort x:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shademind
Member
+ Shadekit DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
443
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •12•moons•
Gender:
Rank:
Shademind
BerichtOnderwerp: Re: + Shadekit   + Shadekit Icon_minitimezo 16 maa 2014 - 12:17

"Ik ben Mousekit, en wie ben jij?", vroeg de andere grijze kitten. Shadekit rekte zich teen voor teen uit en sperde zijn mond wijd open om een geeuw naar buiten te laten. "Ik ben Shadekit", andwoorde de grijze tabby slaperig, hij had niet veel geslapen voordat Mousekit hem wakker had gemaakt.

-kort...
Terug naar boven Ga naar beneden
 
+ Shadekit
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Nursery-
Ga naar: