First day Elder...Fine (open)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 First day Elder...Fine (open)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Constellationmoon
Member
First day Elder...Fine (open) DPKsfdL
hehehehehe my name is Laurierblad
155
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Constellationmoon
BerichtOnderwerp: First day Elder...Fine (open)   First day Elder...Fine (open) Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 17:46

Constellationpaw werd begelijd naar de Elders den, ze was blind kon niet meer praten en had geen nagels. Ze kwam uiteindelijk bij de den uit en zuchte diep, ze was de jongste elder al bij 6 maanden werd ze elder. Constellationpaw draaide zich in het rond en zuchte even het rook oud en verlept daar binnen, ze ging op een mos bed liggen en bleef even stil liggen. Constellationpaw rook allerlei verschillende geuren, ze rook de buiten lucht de stank van pis en de shadowclan lucht. Constellationpaw hoorde ook genoeg geluiden van alle hoeken, ze sloot haar ogen maar bleef niks zien alleen een zwarte vlaag. Constellationpaw dacht zich terug aan alles wat ze had mee gemaakt haar hele leven al haar 6 maanden lang wat ze had geleeft, ze voelde haar vacht heen en weer gaan door de wind. Constellationpaw likte haar vacht af en hoopte op geluk van het leven, haar hele leven was een puinhoop en was al Elder in haar leerlingen tijd, ze zag al haar vrienden een voor een voor haar gezicht verdwijnen. Constellationpaw voelde de pijn maar zag ergens in het donker een spankeldje licht, ze zag het licht naar haar toe gaan steeds dichter en dichter maar het verdween voor haar zicht. Constellationpaw keek heen en weer en zag het niet meer, ze was verdwaald ze wist alleen dat ze ergens in de Elders den was..
Terug naar boven Ga naar beneden
Comettail
Member
First day Elder...Fine (open) DPKsfdL
Lore, Hannelore, whatever you prefer.
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Comettail
BerichtOnderwerp: Re: First day Elder...Fine (open)   First day Elder...Fine (open) Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 16:03

Comettail was woest. Hij zat op het randje om Hellfire te worden, zo kwaad was hij. Zijn zusje.... Elder..... Hij schudde zijn kop en trippelde naar de elders den toe. Hij zag zijn zusje liggen, met een groot litteken op haar gezicht. Hij dwong zichzelf kalm te blijven en plofte naast Constellationpaw. Hij likte haar teder over haar oor, en zwoor dat hij degene die zijn zusje had aangevallen zou vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Constellationmoon
Member
First day Elder...Fine (open) DPKsfdL
hehehehehe my name is Laurierblad
155
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Constellationmoon
BerichtOnderwerp: Re: First day Elder...Fine (open)   First day Elder...Fine (open) Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 20:20

Constellationpaw proefde de lucht, het smaakte wagelijk maar dit was haar nieuwe vieze huis bij de elders. Constellationpaw voelde iemand naast zich komen en schrok zich enorm, ze wist misschien niks over Comettail maar ze had een gevoel haar droom. Het was Comettail die anders werd en haar angstig maakte ze hoorde toen een kort stukje wat ze nooit zou kunnen vergeten hell is fire and thats burnig the hell and its name is Hellfire... Constellationpaw wist dat het iets was maar het kon ook gewoon een angst zijn voor haar broer die haar in de steek lied of niet, ze had vele vragen en voelde een lik in haar oren en rilden ervan. Ze wist niet wat er zou kunnen gebeuren maar ze wist een ding ze wilden iets maken van haar leven met pijn of niet!, ze was er van overtuigt dat ze voor een keer iets wilden doen. Constellationpaw staarde in het niets ze wist niet waar haar broer stond maar ze zei 'Comettail ik wil een keer iets jagen, ik ben geen elder niet door mijn blindheid en mijn spraak...' Ze hoeste wat bloed op. "het komt ook niet door mijn klauwen die ik niet heb, ik voel nog de kracht in mij en jouw ik kan jagen....!' Schreeuwde Constellationpaw van de pijn uit. Het werd even stil, haar ogen begonen te tranen ze zag niks en voelde de grond de bewegingen en rook van alles. Constellationpaw zette steeds meer vol vertrouwen haar poot naar voren en liep door tot ze tegen de want van de Elder den aan knalden, zet door zei ze in zich zelf. Ze stond op met eer en sette de stap uit de den en voelde weer de pijn..
Terug naar boven Ga naar beneden
Comettail
Member
First day Elder...Fine (open) DPKsfdL
Lore, Hannelore, whatever you prefer.
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Comettail
BerichtOnderwerp: Re: First day Elder...Fine (open)   First day Elder...Fine (open) Icon_minitimeza 5 apr 2014 - 8:35

Comettail schrok van zijn zusje. ze praatte alleen als het echt nodig was. 'Comettail ik wil een keer iets jagen, ik ben geen elder niet door mijn blindheid en mijn spraak...' Ze stopte even om wat bloed op te hoesten, wat een bezorgde blik van Comettail opleverde. "Het komt ook niet door mijn klauwen die ik niet heb, ik voel nog de kracht in mij en jouw ik kan jagen....!' Schreeuwde ze uit. "Rustig, rustig, we kunnen even gaan wandelen...... Maar hij wist eigenlijk al dat zijn zusje dat niet wou. Zijn zusje stond op, en knalde toen op de rand van de elders den. "Alsjeblieft, je gaat jezelf nog verwonden!" Comet ging naast haar staan en legde geruststellend zijn staart op haar schouder. "Kom," Hij leidde Constellationpaw naar de uitgang. "We gaan even naar buiten, dan zullen we kijken of er iets te vangen valt, oké?" Zei hij kalm en rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Constellationmoon
Member
First day Elder...Fine (open) DPKsfdL
hehehehehe my name is Laurierblad
155
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Constellationmoon
BerichtOnderwerp: Re: First day Elder...Fine (open)   First day Elder...Fine (open) Icon_minitimeza 5 apr 2014 - 10:01

Constellationpaw kreeg pijn aan haar poten en staarde in het niets, waar ben je Comet? Ik kan je niet meer zien ik kan niks meer zien?! ging er door haar hoofd heen en likte haar lippen zorgvuldig af. "Rustig, rustig, we kunnen even gaan wandelen......" hoorde ze Comettail wanhopig zeggen, ze knikte nee en strampelde over de pijnlijke grond heen. "Alsjeblieft, je gaat jezelf nog verwonden!" sprak Comet nog wanhopiger, ze beed op haar tanden en zette door ze was niet iemand om zomaar klein te krijgen. Constellationpaw begon hevig te gaan hijgen en hoorde een stem in haar hoofd daar.. Ze voelde de koude grond en wist dat ze haar broer zelf niet kon vertrouwen er was iets waar ze nooit achter gekomen was en waarom ze in haar droom de naam Hellfire spookte. Constellationpaw hoorde een geluid en staarde met een zielloze blik naar Comettail, "Kom," Comettail leidde haar rustig naar de uitgang. "We gaan even naar buiten, dan zullen we kijken of er iets te vangen valt, oké?" Constellationpaw knikte en volgede haar grote broer.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
First day Elder...Fine (open)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Elders den-
Ga naar: