Oh wow this is amazing!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Oh wow this is amazing!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Greypaw.
Member
Oh wow this is amazing! DPKsfdL
Kiki/Kiek
63
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender:
Rank:
Greypaw.
BerichtOnderwerp: Oh wow this is amazing!   Oh wow this is amazing! Icon_minitimedo 3 apr 2014 - 16:38

Greypaw was een jonge apprentice die graag haar eigen avontuurtjes wou maken. Ze was ook een kat die graag geloofde dat later iedereen over haar zou praten. Geschiedenis schrijven, dat zou ze! Met haar grijze, jonge pootjes trippelde ze vrolijk het Riverclan kamp uit. Ze had veel gehoord over twolegs, dat ze gevaarlijk waren en clankatten niet te dicht bij mochten komen. Normaal zou het katten afschrikken, maar zij voelde zich juist aangetrokken tot dat gebied. Hoe waren twolegs? Waren ze echt zo vreselijk als verteld werd.
Er was maar één manier om daar achter te komen; er heen gaan! Nadat ze de rivier was over gestoken en een aardig eind had gewandeld, met de nodige pauzes natuurlijk, was ze er gekomen. Het waren veel hoge hekken die haar tegenhielden, maar sommige kon ze zich wel door wringen. Ze bleef aan de berm lopen en bestudeerde de grote huizen die er waren.
Vol bewondering stond de jonge poes te kijken naar het gebied waar de twolegs woonde. Was dit dan hun clan kamp? Wie zou hun clan leider zijn? Al dacht ze eigelijk niet dat de twolegs net zo leefde als zij dat deden.
In al haar gedachten gangen, had ze niet eens door dat er een andere kat dicht bij was gekomen.

(Eerst komt Lostvoice erbij en daarna Autumnwish en Bravesoul! c: )
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostvoice
StarClan
Oh wow this is amazing! DPKsfdL
Quinty
1249

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons x
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lostvoice
BerichtOnderwerp: Re: Oh wow this is amazing!   Oh wow this is amazing! Icon_minitimeza 5 apr 2014 - 8:54

Riverclan gebied, hier was het waar ze zo lang had geleefd. Waar ze haar ouders had zien sterven, waar ze de perfecte liefde vond en meermaals werd gebroken. Hier was het ook waar ze haar laatste twee levende kittens achter had gelaten. Had ze spijt? Soms ja. Maar ze kon niet meer terug. De geur van Bloodclan zat inmiddels te diep in haar witte vacht en de paarse halsband rond haar keel was een teken dat ze veranderd was in een bloeddorstige moordenaar. Tenminste, dat was wat andere dachten.
De rivier was voor haar nog altijd een obstakel. Ze had ooit leren zwemmen, maar door de traumatische ervaring die ze had opgelopen toen ze haar ouders zag verdrinken, had haar een angst voor het vloeibare spul gegeven. Daarom vermeed ze de rivier het liefst nog steeds en was inmiddels in twoleg territorium gekomen. Ze moest zo maar eens terug naar het kamp toe gaan, ze zouden haar niet missen, maar ze wilde haar eigen geclaimde plekje niet zo snel opgeven.
De geur van Riverclan deed haar opkijken en Lostvoice's blauwe ogen vernauwde zich. Wat deed een Riverclan kat, correctie apprentice, in dit deel van het twoleg gebied? Voorzichtig sloop ze in de richting van de geur en vond daar Greypaw, een jonge apprentice die ze nog had gezien als kitten in de nursery. Een grom kwam uit haar keel, er was iemand op haar territorium, Bloodclan territorium. Toch zou ze dit tactisch spelen. "Greypaw!" miauwde ze verbaast, terwijl ze naar de apprentice toe liep. "Wat doe jij nou weer in het Twoleg gebied?" vroeg ze daarna, terwijl ze ging zitten en haar pluizige staart over d'r poten wikkelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Greypaw.
Member
Oh wow this is amazing! DPKsfdL
Kiki/Kiek
63
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender:
Rank:
Greypaw.
BerichtOnderwerp: Re: Oh wow this is amazing!   Oh wow this is amazing! Icon_minitimeza 5 apr 2014 - 20:02


Greypaw schrok opeens op toen ze een geur rook waar hij alleen maar over had gehoord. Ze wist dat de Bloodclan zich bij de twolegs in de buurt hadden gevestigd, maar dat ze al zo dicht in de buurt was had ze niet geweten. Opeens drong de geur tot haar door en draaide ze zich om naar de kattin die haar naam kende. "Greypaw!" miauwde de witte kat verbaast naar haar, terwijl ze naar haar toe liep. "Wat doe jij nou weer in het Twoleg gebied?" Wacht.. wacht heel even. Greypaw legde een paar linkjes in haar hoofd.
Deze kattin kende haar naam, vreemd genoeg. En ze leek op Lostvoice, de kat die laatst was overleden vlakbij het kamp. Maar het kon toch niet... dat zij het was? "L-lostvoice?" Haar stem beefde, wat was dat zwak. Zo kon ze toch geen warrior worden! "Wat doe je hier? Iedereen in de clan zei dat je dood was."
Opeens kroop een glimlach op haar gezicht. "Betekend dit dat je weer naar huis komt? Oh je kits zullen zo blij zijn! En iedereen is zo ongerust over je geweest. Kom we gaan het aan de clan vertellen. Je moet terug komen, iedereen mist je!" Greypaw had even niet in gedachte dat dingen niet zo makkelijk ging als zij dat wou.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostvoice
StarClan
Oh wow this is amazing! DPKsfdL
Quinty
1249

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons x
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lostvoice
BerichtOnderwerp: Re: Oh wow this is amazing!   Oh wow this is amazing! Icon_minitimedi 8 apr 2014 - 20:19

Het jonge poesje was net zo naïef als dat ze had verwacht, een prachtig doelwit om in te palmen dus. "Betekend dit dat je weer naar huis komt? Oh je kits zullen zo blij zijn! En iedereen is zo ongerust over je geweest. Kom we gaan het aan de clan vertellen. Je moet terug komen, iedereen mist je!" De witte poes schudde haar kop en haar blauwe ogen keken Greypaw scherp aan. "Ik kan niet naar huis toe. Niet nu iedereen denkt dat ik dood ben," miauwde ze rustig. Haar plan met Lítill was dus wel geslaagd, ze was inderdaad doodverklaard binnen Riverclan. "Dingen zijn veranderd, zie je," miauwde ze daarna, terwijl ze met haar poot haar halflange vacht rond d'r nek weghaalde, en zo doende de paarse halsband blootlegde. "Vertrouw nooit een Bloodclan kat, kleintje," miauwde ze scherp, voordat ze met uitgestrekte klauwen op Greypaw afsprong en haar tegen de grond duwde. "Nog een laatste woord?" gromde ze en haar blauwe ogen schoten een ijzige vuur, terwijl ze haar klauw tegen de keel van het poesje hielt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Greypaw.
Member
Oh wow this is amazing! DPKsfdL
Kiki/Kiek
63
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender:
Rank:
Greypaw.
BerichtOnderwerp: Re: Oh wow this is amazing!   Oh wow this is amazing! Icon_minitimewo 9 apr 2014 - 20:46

"Ik kan niet naar huis toe. Niet nu iedereen denkt dat ik dood ben," Maar dat kon juist wel! Ze zouden vast blij zijn dat Lostvoice nog leefde. "Jawel! We moeten terug om het de rest te zeggen!" Het enthousiasme dat het kleine katje nu in zich had was met geen woord te beschrijven. "Dingen zijn veranderd, zie je," Ja.. dingen waren wel veranderd. Maar ze konden terug veranderd worden!
"Vertrouw nooit een Bloodclan kat, kleintje," Greypaw moest dat even laten bezinken in haar hoofd voordat ze op de grond gepind lag door de grotere kat en er een klauw bij haar keel zat. "Nog een laatste woord?" Greypaw keek met grote ogen naar Lostvoice. Grote ogen die al snel wat natter werden. "Waarom?" vroeg ze alleen aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostvoice
StarClan
Oh wow this is amazing! DPKsfdL
Quinty
1249

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons x
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lostvoice
BerichtOnderwerp: Re: Oh wow this is amazing!   Oh wow this is amazing! Icon_minitimezo 13 apr 2014 - 20:29

Grote blauwe ogen begonnen waterig te worden en Lostvoice zuchtte. Emotionele dingen waren niet meer haar strerkste kant geweest. ”Waarom? Omdat alles en iedereen me alleen liet, me aan mijn lot over liet. Ik had er genoeg van, Cinderfall was weg, mn kits keken niet meer naar me om. Ik was een wrak, ik had iemand nodig waar ik op kon vertrouwen. En dat diegene buiten Riverclan was, het zij zo. Ik ben tevreden in Bloodclan, ik zal nooit terug keren naar Riverclan,” gromde ze gevaarlijk naar de apprentice. De laatste paar weken in Riverclan had ze er een hekel aan gekregen en nu was ze eindelijk tevreden met haar leven. Niemand die haar dit nog zou afpakken.
Ze luisterde niet eens meer of de apprentice nog iets te zeggen had, haar klauw dreef steeds dieper in het magere nekje van Greypaw en zonder nog een moment geduld te hebben, draaide ze de nek om. Nekwervels kraakte en braken uiteindelijk en het leven verliet het kleine poesje. Lostvoice gromde nog eventjes, maar stapte daarna van haar af. Ze ging zitten en likte het kleine beetje bloed dat op haar witte vacht was gekomen, er vanaf. De geur van Riverclan had haar neus gevult en nog voordat ze weg kon wezen, stond ze oog in oog met twee Riverclan katten. Damn.

[Bravesoul & Autumnwish mogen nu komen :3]
Terug naar boven Ga naar beneden
Autumnwish
Member
Oh wow this is amazing! DPKsfdL
Babs
184
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ➢ 28 Moons
Gender:
Rank:
Autumnwish
BerichtOnderwerp: Re: Oh wow this is amazing!   Oh wow this is amazing! Icon_minitimezo 13 apr 2014 - 21:26


Verbaasd keek Autumnwish op toen ze opmerkte dat een Riverclan geur de border over stak in de richting van de tweebeenplaats. Voor een moment twijfelde de poes, maar hierna stak ze toch ook zelf de border over, haar patrouille in de steek latende. Ze was nooit echt de kat geweest die al te veel zei, maar ze wist ook wel dat de patrouille vanzelf wel op zou merken dat ze weg was. Dan konden ze haar volgen als ze dat wilden. De poes volgde zwijgend het spoor. Waarom zou een apprentice naar de twoleg place gaan? Toen de geur van bloed erbij kwam, slaakte ze een gealarmeerde kreet en versnelde ze haar pas. Ze hoorde wel pootstappen achter haar, maar ze negeerde ze voor nu in haar geschrokken paniek. En toen, stond ze stil, oog in oog met een kat die ze nog kende van een tijd terug. Een kat waarvoor ze allemaal gerouwd hadden. "L-lostvoice?" Ze besefte zich nog vaag dat er nog iemand anders zich bij hen voegde. Ze kon alleen maar de dode apprentice zien liggen en de sneeuwwitte bebloede poes.

{Ik wilde Bravesoul niet echt powerplayen, dus daarom deze awkward post :'D}
Terug naar boven Ga naar beneden
Bravesoul
StarClan
Oh wow this is amazing! DPKsfdL
Daan
1331
Actief

CAT'S PROFILE
Age: immortal
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bravesoul
BerichtOnderwerp: Re: Oh wow this is amazing!   Oh wow this is amazing! Icon_minitimezo 13 apr 2014 - 21:36

Met een bezorgde blik op zijn gezicht ging hij de grens van zijn territorium over. Hij had het geurspoor van Greypaw opgepakt, een jonge apprentice die volgens het geurspoor het territorium had verlaten. Veel te gevaarlijk voor z'n jong poesje, al vond hij het zelf. De kater met snelle passen voort en snuffelde aan alle bosjes, die hem tevens steeds meer naar de tweebeenplaats leidde. Zo hier en daar ving hij rogue en kittypet geur ook, maar ook de geur van BloodClan was onvermijdelijk. Hij huiverde een keer en liep snel door, Greypaw moest snel gevonden worden en terug naar het kamp gebracht worden. Ondertussen had hij het bos achter zich gelaten en had de aarde zich nu ingeruild voor de half besneeuwde straten van de tweebeenplek. Zo hier en daar blafte een hond en dan rezen zijn haren toch weer een beetje overeind. Bravesoul pakte het geurspoor weer op en wierp een haastige blik op een kat die hem nieuwsgierig toekeek vanuit haar vensterraam. Greypaw was wel erg ver van het kamp af geraakt. "Ze moet hier ergens zijn," murmelde hij en stopte meteen. Daar, een stukje verderop, stond een sneeuwwitte poes over een kleinere grijze gebogen, en de geur van RiverClan mengde zich met die van BloodClan. "Greypaw!" mauwde hij en binnen een paar sprongen stond hij bij het tweetal. Zijn gezicht verstrakte toen hij merkte dat het grijze poesje geen adem meer haalde, en nu drong het tot hem door. Daar, recht voor hem, de moordenaar van Greypaw, was ze dan. De poes waarvan was beweerd dat ze de Clan verlaten had: Lostvoice. "Lostvoice," mauwde hij, zowel op een verbaasde als vijandige toon. Hij zwiepte vervaarlijk met zijn staart en sloeg zijn klauwen op de straatstenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lítill
Deceased
Oh wow this is amazing! 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Age: 80 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: Oh wow this is amazing!   Oh wow this is amazing! Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 21:55





Het duurde niet lang voordat de kater de geur van bloed door zijn neus kreeg. Maar het was niet de enige geur, het was een geur van vis en bloed. "RiverClan." gromde hij, wat deden ze op hun territorium? Zij beheerde technisch de Kittypet place, dus hij had zo zijn redenen om te gaan kijken als BloodClan leader. De kleine kater spurtte richting de geur, waarna hij zich verstopte in een boom, die dicht genoeg, maar ook ver genoeg stond van de plek. Zijn olijfgroene ogen schoten open toen hij zag dat Lostvoice problemen had met twee RiverClan warriors. En... een lichaam, zo te zien een RiverClan apprentice, waardoor hij aannam dat Lostvoice deze had vermoord. De RiverClan katten leek haar te herkennen, dus moest hij wel ingrijpen. Hij klom de boom een klein beetje uit, waarna hij het laatste stukje eruit sprong. Hij liep kalm, maar toch oplettend naar de drie, of nouja 4; maar die was dood, katten toe. "Problemen, Vissers?" sprak hij ietwat kil tegen de katten die zichzelf warriors noemden. Hij liep wat meer naar Lostvoice toe, "Gaat het?" fluisterde hij tegen haar, maar onhoorbaar voor de twee warriors.

OOC: Toestemming! :'D
Oh wow this is amazing! BloodClan_icon_by_starsightsw2007
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostvoice
StarClan
Oh wow this is amazing! DPKsfdL
Quinty
1249

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons x
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lostvoice
BerichtOnderwerp: Re: Oh wow this is amazing!   Oh wow this is amazing! Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 13:17

Haar blauwe ogen stonden opvallend rustig toen ze de twee Riverclan katten in het vizier kreeg. Ze zuchtte zelfs zachtjes en stapte van Greypaw af. Rustig ging ze naast het lijkje zitten en gaf haar bebloede poot een lik. "L-lostvoice?" miauwde de eerste kattin, die ze herkende als Autumnwish. Bravesoul, de achterkleinzoon van Stormstar, stond naast haar. "Lostvoice." Haar ogen gleden over de twee katten heen. "Dat is mijn naam ja," miauwde ze, met een kille ondertoon in haar stem. Haar cover was blown, maar het maakte niet zo veel uit. Al zouden ze het alle clans vertellen dat ze nog leefde, ze was happy met haar huidige leventjes. "Problemen, Vissers?" Een bekende geur deed haar omkijken en al stond haar leader naast d'r. Ze knikte eventjes naar Lítill en een sluwe grijns kwam op haar gezicht. Oh, dit zou geweldig worden. "Gaat het?" Lostvoice knikte. "Prima," mompelde ze zachtjes terug. Daarna richtte ze haar aandacht weer op op de twee warriors en rekte haar rug. "Dus, jullie waren hier vanwege? Kleine Greypaw die op de grond ligt? Mijn geur die verwarring meebracht? Een combinatie van? Welk excuus hebben jullie om op Bloodclan territorium te komen." vroeg ze, iets wat verveeld, aan de twee katten. "Jullie krijgen me toch niet terug in Riverclan. Vraag maar aan Appleblossom, als jullie mn lieve dochter nog tegen komen. Vraag maar aan haar hoe ik dit kittypet vermoord had, hoe het bloed van mijn klauwen drupte. Welke moordlustige blik er in mijn ogen lag," onbewust was de witte kattin opgestaan en naar de twee katten toegelopen. "Val me maar aan, probeer het maar. Denk dan wel dat je op mijn territorium bent en je de Bloodclan leader erbij hebt," sneerde ze de twee katten toe. Ze wandelde terug naar Lítill en ging naast hem zitten. "Oh, en dan nog een dingetje. Zelfs echte Warriors zouden toch nooit een Queen aanvallen?" Een sluwe blik verscheen in haar blauwe ogen. "Julie zouden toch nooit een zwangere kattin aanvallen?" Haar blik verzachtte toen ze naar Lítill keek en haar staart over zijn schouder lag. "Zeg 't ze maar, schat, zeg het ze dat het waar is wat ik vertel," miauwde ze liefkozend.

[Losty bluft maar wat, om Autumn & Brave te mindfucken, maar Bo mag doen wat ze wilt ermee xD]
Terug naar boven Ga naar beneden
Autumnwish
Member
Oh wow this is amazing! DPKsfdL
Babs
184
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ➢ 28 Moons
Gender:
Rank:
Autumnwish
BerichtOnderwerp: Re: Oh wow this is amazing!   Oh wow this is amazing! Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 18:32


Al snel verscheen Bravesoul ook, iets waar Autumnwish dankbaar voor was aangezien dat haar wat meer zekerheid gaf. Maar toen verscheen een kat met een wel erg dreigende uitstraling, vast en zeker Bloodclan. "Problemen, Vissers?" vroeg de kater en Autumnwish beet eventjes op haar lip, bijna een pas achteruit zettende. "De dode apprentice op de grond, dat is een probleem ja," miauwde ze, proberende kalm te klinken maar haar stem klonk verstikt. Autumnwish was geen held. Maar daarna begon Lostvoice te spreken. Autumnwish geloofde haar oren niet en voelde zich helemaal koud worden. Onder haar pels werd ze lijkbreek en een angstige misselijkheid borrelde op in haar maag. "Dus, jullie waren hier vanwege? Kleine Greypaw die op de grond ligt? Mijn geur die verwarring meebracht? Een combinatie van? Welk excuus hebben jullie om op Bloodclan territorium te komen." miauwde de witte kattin, haar toon verveeld. "Jullie krijgen me toch niet terug in Riverclan. Vraag maar aan Appleblossom, als jullie mn lieve dochter nog tegen komen. Vraag maar aan haar hoe ik dit kittypet vermoord had, hoe het bloed van mijn klauwen drupte. Welke moordlustige blik er in mijn ogen lag," toen Lostvoice dichterbij kwam, zette Autumnwish toch een licht pasje naar achter.  "Val me maar aan, probeer het maar. Denk dan wel dat je op mijn territorium bent en je de Bloodclan leader erbij hebt," sneerde Lostvoice en Autumnwish trok haar kop licht naar achter, haar ogen vernauwend. Het liefst wilde ze weg. Deze situatie bracht haar vreselijk in de war.. "Waarom.. Lostvoice.." Mompelde ze zachtjes, haar oren naar achter gelegd. "Oh, en dan nog een dingetje. Zelfs echte Warriors zouden toch nooit een Queen aanvallen?" Autumnwish's ogen verwijdden zich weer, verbijsterd. Maar de poes zag er niet zwanger uit... En welke poes met kittens bracht zichzelf nou in zulke gevaren? "Julie zouden toch nooit een zwangere kattin aanvallen? Zeg 't ze maar, schat, zeg het ze dat het waar is wat ik vertel," Autumnwish was stomverbaasd, verloren voor woorden. Hulpeloos keek ze even opzij naar Bravesoul. De situatie was te vreemd voor woorden. Hoe kon Lostvoice de clan zo verraden hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
Bravesoul
StarClan
Oh wow this is amazing! DPKsfdL
Daan
1331
Actief

CAT'S PROFILE
Age: immortal
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bravesoul
BerichtOnderwerp: Re: Oh wow this is amazing!   Oh wow this is amazing! Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 22:35

De kater wierp een vlugge blik op Autumnwish en richtte deze toen weer vlug op Lostvoice. "Problemen, Vissers?" Klonk er opeens een andere stem en zijn ogen richtte hij verbaasd op een wat kleinere kater, waar de grote Bravesoul hoog bovenuit torende. Hij plantte zijn scherpe, enorme klauwen in de aarde en vernauwde zijn ogen. De kater fluisterde iets tegen Lostvoice wat voor hem onverstaanbaar was, en de poes fluisterde iets terug. "De dode apprentice op de grond, dat is een probleem ja," miauwde Autumnwish. "Dus, jullie waren hier vanwege? Kleine Greypaw die op de grond ligt? Mijn geur die verwarring meebracht? Een combinatie van? Welk excuus hebben jullie om op Bloodclan territorium te komen." De stem van de witte kattin klonk verveeld, iets wat de kater's ogen nog meer deed vernauwen. "Jullie krijgen me toch niet terug in Riverclan. Vraag maar aan Appleblossom, als jullie mn lieve dochter nog tegen komen. Vraag maar aan haar hoe ik dit kittypet vermoord had, hoe het bloed van mijn klauwen drupte. Welke moordlustige blik er in mijn ogen lag," mauwde Lostvoice toen. De poes kwam op hen aflopen en hij zag in zijn ooghoek dat Autumnwish een paar pasjes terug deed, maar Bravesoul bleef vastberaden staan bij het lijk van Greypaw. "Val me maar aan, probeer het maar. Denk dan wel dat je op mijn territorium bent en je de Bloodclan leader erbij hebt," mauwde de poes terwijl ze terug wandelde naar de kater. Aha, BloodClan had een nieuwe leider, dat zou Dawnstar ook wel graag willen weten. "Waarom.. Lostvoice.." Dat was de stem van Autumnwish weer. "Oh, en dan nog een dingetje. Zelfs echte Warriors zouden toch nooit een Queen aanvallen?" Er verscheen een sluwe blik in de ogen van de witte poes, eentje van welke hij walgde op dit moment. "Julie zouden toch nooit een zwangere kattin aanvallen?" De kater schudde zijn kopje en een minachtende, spottende lach kwam zacht uit zijn bek. "Zeg 't ze maar, schat, zeg het ze dat het waar is wat ik vertel," mauwde de poes toen weer. "Lieg niet!" mauwde de kater met een krachtige stem en ontblootte zijn tanden kort. "En al zoú, zoú je kittens verwachtten van dat mormel, je bent géén kat van RiverClan meer." De kater deed dreigend een pas naar voren en zijn nekharen rezen een beetje overeind. "Je hebt een apprentice vermoord, een van onze Clan, Lostvoice. Een van je oude Clan!" mauwde de kater en gromde kort. Hij wierp een blik op de kleinere kater en gromde naar deze. "Binnenkort zal de hele Clan, nee, het hele woud weten wat voor een mormel jij bent, Lostvoice! En tevens zullen ze weten dat BloodClan een nieuwe leider heeft." Spuwde hij het tweetal toe en liep naar het lijk van Greypaw, deze op zijn rug trekkend en vervolgens nog eens naar het tweetal te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lítill
Deceased
Oh wow this is amazing! 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Age: 80 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: Oh wow this is amazing!   Oh wow this is amazing! Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 22:52





"Prima," antwoorde Lostvoice. Lostvoice praatte en praatte. Was hij hiervoor gekomen? Lostvoice was richting de katten gestapt, en een van die katten zei iets terug. Maar wat? Het zou hem een worst wezen. Ze kwam weer naast hem zitten, "Oh, en dan nog een dingetje. Zelfs echte Warriors zouden toch nooit een Queen aanvallen?" Dat trok toch echt even zijn aandacht. Was Lostvoice zwanger? "Julie zouden toch nooit een zwangere kattin aanvallen?" Plotseling voelde hij haar staart over zijn schouder, wat was ze van plan? "Zeg 't ze maar, schat, zeg het ze dat het waar is wat ik vertel," ... wat? Sinds... wat? "Lieg niet!" schreeuwde een van de twee katten. "En al zoú, zoú je kittens verwachtten van dat mormel, je bent géén kat van RiverClan meer." Wat een driftkop. "Dat klopt." miauwde hij droogjes. "Ze behoort in de BloodClan, dat zie je toch?" vervolgde hij met zijn kille stem. De kater deed dreigend een stap naar voren, maar dat maakte Lítill niet bang. "Je hebt een apprentice vermoord, een van onze Clan, Lostvoice. Een van je oude Clan!" Lítill rolde even met zijn olijfgroene ogen. "Binnenkort zal de hele Clan, nee, het hele woud weten wat voor een mormel jij bent, Lostvoice! En tevens zullen ze weten dat BloodClan een nieuwe leider heeft." wauw... Deze zou zo in de BloodClan passen als hij niet zo'n watje was. "Doe wat je wilt. Ze mogen best weten dat ik de nieuwe leider bent. Maar ja? Wie weet nou precies zijn naam hm? Wie gelooft je dan? Die poes daar?" miauwde hij op een spottende toon terwijl hij met zijn staart richting de poes, Autumnwish, wees. "Hm... Ik denk het niet." miauwde hij tegen de kater. "Daar is ze te zwak voor."

Oh wow this is amazing! BloodClan_icon_by_starsightsw2007
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostvoice
StarClan
Oh wow this is amazing! DPKsfdL
Quinty
1249

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons x
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lostvoice
BerichtOnderwerp: Re: Oh wow this is amazing!   Oh wow this is amazing! Icon_minitimedi 29 apr 2014 - 18:47

Een glimlach sierde haar gezicht, terwijl ze de twee Riverclan warrior een voor een aankeek. Wat zouden ze doen, hoe zouden ze reageren? Ze vond het heerlijk om dit spelletje te spelen, zo zou ze laten zien dat ze dit zelf ook wel kon oplossen. "En al zoú, zoú je kittens verwachtten van dat mormel, je bent géén kat van RiverClan meer." "Dat ben ik ook nooit geweest. Niet meer nadat mijn ouders stierven," snauwde ze terug naar de gekleurde kater en keek hem met een zekere haat in haar ogen aan. "Je hebt een apprentice vermoord, een van onze Clan, Lostvoice. Een van je oude Clan!" Ze snoof. "Oude clan ja. Ik heb niets meer met jullie te maken. Ik had dit al veel eerder moeten doen, dan werd ik tenminste niet de hele tijd met de nek aangekeken, gepest en aan m'n lot overgelaten. Jullie zijn diegene die me hier toe hebben gedreven, het is Riverclans schuld dat ze nu een warrior minder hebben!" miauwde ze kwaad naar de kater toe. "Binnenkort zal de hele Clan, nee, het hele woud weten wat voor een mormel jij bent, Lostvoice! En tevens zullen ze weten dat BloodClan een nieuwe leider heeft." Lostvoice kneep haar ogen samen. Ze bracht het leven van haar resterende kittens, Honeypaw en Wolfpaw, in gevaar door dit te doen. Maar het maakte niet zo veel uit. "Doe het maar! Laat iedereen maar weten hoe ze een warrior verloren zijn in Riverclan. Vertel ze maar dat Bloodclan niet voor de vier clans van het woud zal terug deinzen." Ze snoof en ging weer zitten, ze was zich veel te veel aan het inspannen en kwaad aan het maken over die twee.
Rustig luisterde ze naar de woorden van Lítill en glimlachte enkel, no way dat die twee katten hen zouden aanvallen. Riverclan lag te ver weg, dus ze zouden geen versterking kunnen roepen, terwijl ze juist in de buurt van Bloodclan territorium waren. Of te wel, een zeer oneerlijk gevecht, als het op een gevecht zou uitdraaien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Autumnwish
Member
Oh wow this is amazing! DPKsfdL
Babs
184
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ➢ 28 Moons
Gender:
Rank:
Autumnwish
BerichtOnderwerp: Re: Oh wow this is amazing!   Oh wow this is amazing! Icon_minitimewo 30 apr 2014 - 23:34


Autumnwish was nog steeds in lichte shock, maar mentaal ook aan het calculeren. Want ondanks dat ze zich even had laten meeslepen door haar stormachtige emoties, naar haar smaak zelfs teveel, was ze zeker wel intelligent. Ruzie schoppen in de buurt van het Bloodclan gebied zou fataal kunnen zijn. Bravesoul had er echter minder last van, die dreiging. Sterker nog, deze leek buiten zichzelf van woede te raken en slingerde allemaal beledigingen naar zowel Lostvoice als Litill, hij sprak de dingen uit die zij niet uit kon spreken. Ondanks dat ze tegen zijn uitbarstingen was, liet ze hem begaan. Een verlies van eenheid zou niet heel erg goed staan. Fighting amongst themselves is for the weak... Met deze gedachten voelde ze zichzelf kalmeren en de schok langzaam iets wegvloeien en inzinken. De initiële verbazing vloeide langzaam weg. Maar een totale rust zou ze niet vinden tot het lichaam van Greypaw weg was en als ze weg was van de situatie. Eventjes voelde ze haar temperament echter weer oplaaien door de woorden van de nieuwe Bloodclan leider. Maar zich laten jennen deed ze niet meer. Ze haalde nog even een keer diep adem. "Zwak wil ik mezelf niet noemen," miauwde ze, haar toon killer dan voorheen, calculerend "Maar de vijand provoceren in vijandig gebied is nooit verstandig geweest, al hebben de clans al eens bewezen dat we jullie aan kunnen, niet waar? Een nieuwe leider en een geesteszieke," Oké, niet provoceren lukte niet helemaal, "zullen daar niet veel verandering in brengen denk ik. Laat ons het lichaam van Greypaw meenemen en dan vertrekken we weer terug naar het kamp." Miauwde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bravesoul
StarClan
Oh wow this is amazing! DPKsfdL
Daan
1331
Actief

CAT'S PROFILE
Age: immortal
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bravesoul
BerichtOnderwerp: Re: Oh wow this is amazing!   Oh wow this is amazing! Icon_minitimevr 9 mei 2014 - 20:38

De kater liet alle woorden van de andere katten over zich heen komen, maar half luisterend. Het enige waar hij oog op had was het lichaam van Greypaw en het onder controle houden van zijn woede. Nog nooit had de kater deze kant van zichzelf gezien, wat dus ook bewees dat hij best wel eens vlammen had van binnen die in dit soort situaties op konden waaien. Hij vernauwde zijn ogen en keek naar Lostvoice en de nieuwe BloodClan leader, wiens naam hij nu al weer kwijt was, verzwolgen door zijn woede. "zullen daar niet veel verandering in brengen denk ik. Laat ons het lichaam van Greypaw meenemen en dan vertrekken we weer terug naar het kamp." mauwde Autumnwish en dat bracht hem weer even ter wereld. De kater nam het lichaam van Greypaw op zijn rug en wierp nog een emotieloze blik op Lostvoice en de andere kater waarna hij zich met een ruk omdraaide. Hij tikte met zijn staart zacht tegen als Autumnwish aan als teken dat hij niet wilde wachten op antwoord van de andere katten. De massieve kater stapte met forse passen verder, hij wilde weg hier, weg van deze benarde situatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oh wow this is amazing!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: