NachtClan



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 NachtClan

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Helderblauw
Member
NachtClan DPKsfdL
8
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 sterrennachten
Gender:
Rank:
Helderblauw
BerichtOnderwerp: NachtClan   NachtClan Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 11:54

In de NachtClan vind je sterke en te vertrouwen katten, en allemaal even aardig. er is een groot gebied om je heen. en je wikkelt je in de mysterie`s. je kan op avontuur gaan, gaan jagen, leren te zwemmen( in groenblad als het water warm is) en nog veel meer! word populair in de clan , krijg veel vrienden, speel met de kittens, ga samentongen met je vrienden.... maar je moet oppassen voor panterpels!!!! wink wink wink wink happy happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Helderblauw
Member
NachtClan DPKsfdL
8
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 sterrennachten
Gender:
Rank:
Helderblauw
BerichtOnderwerp: Re: NachtClan   NachtClan Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 11:57

hey iedereen! ik zoek aardige katten die te vertrouwen zijn voor de NachtClan! ik kan niet wachten op de 1ste patrouille!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
NachtClan DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: NachtClan   NachtClan Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 7:14

Beste Helderblauw,

Ik wil je er eerst even op wijzen dat op dit forum enkel Engelse namen en Clan namen worden gebruikt (dus bijvoorbeeld NightClan i.p.v. NachtClan). Ook heb je geen juiste opening voor je FanClan gemaakt. Een juiste opening bevat dingen als een aanmeldlijstje, rangenlijst, en korte omschrijving. Kijk hier bijvoorbeeld voor een simpel, maar goed voorbeeld: https://www.warriorcatsnl.com/t11198-aanmeldingen-diamondclan
Verder heb je dit topic al twee keer precies hetzelfde geopend, waardoor ik de eerste zal moeten sluiten.
Ik adviseer je om anders nog eens naar de regels te kijken hier: https://www.warriorcatsnl.com/f3-rules
Heb je verder nog vragen, of wil je reageren op mijn post? Stuur mij dan een PM!

~ Mousefur
Terug naar boven Ga naar beneden
 
NachtClan
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: