Prey



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Prey

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Redpaw
Member
Prey DPKsfdL
Eef
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Redpaw
BerichtOnderwerp: Prey   Prey Icon_minitimevr 18 apr 2014 - 11:40

Met grote, stevige passen liep Redpaw bij de fourtrees. De hemel was blauw, maar omdat het bareleaf was zorgde dat ervoor dat het alleen maar kouder was. De zon scheen fel, maar zorgde nauwelijks voor warmte. Redpaw hield zijn oogleden laag, zodat die felle zon niet in zijn ogen scheen.
De spieren in zijn poten waren goed te zien - niet omdat ze zo ongelofelijk groot waren, al trainde hij dagelijks, maar omdat er nauwelijks nog vet overheen zat. Door de prooischaarste had hij al zijn vetreserves moeten gebruiken. Zijn maag rommelde en hij was op zoek naar een van de laatste prooien.
Een lange tijd vond hij niks, tot een klein wittig diertje voor hem wegrende. Snel schoot hij erachteraan. Met lange, stevige stappen volgde hij het dier, moest een paar scherpe hoeken maken, maar klemde uiteindelijk het diertje stevig tussen zijn kaken. Het was een wittig konijntje die de strenge winter had overleefd. Hij ging liggen, legde het diertje voor hem neer en begon aan zijn maal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
Prey DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Prey   Prey Icon_minitimevr 18 apr 2014 - 11:53

Icepaw liep wat te zwerven en besloot door de tweebeenbuis naar de Fourtrees te gaan. Ze keek om zich heen maar hier was de meeste prooi in ThunderClan gebied, misschien was er ergens een muisje te vinden. Ze zag een andere kat, ze spande haar spieren, toen ze rook dat het WindClan was ontspande ze een beetje. Gelukkig geen RiverClan en kon het de kat niet zijn die haar vriendin had verwond. Ze liep richting de kater, maar zorgde er wel voor dat ze in ShadowClan gebied bleef. "Je hebt toch geen jacht corvee hé?" Zei ze speels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpaw
Member
Prey DPKsfdL
Eef
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Redpaw
BerichtOnderwerp: Re: Prey   Prey Icon_minitimevr 18 apr 2014 - 15:12

Redpaw keek vlug op toen hij een hoog stemmetje hoorde. "Haha, nee hoor," grinnikte hij terwijl hij van onder zijn lange wimpers naar haar keek. "Ik had gewoon honger, en met geluk vond ik hier wat." Hij tikte met zijn poot op het konijntje. Met zijn tanden scheurde hij soepeltjes de dikke huid van het konijn van het lichaam, waaronder rood, dampend vlees zat. Met zijn tong hing hij langs zijn lippen en neus. Hij nam een grote hap, verscheurde het tussen zijn kaken en slikte het door. Hij voelde hoe zijn maag hem dankbaar was.
Hij twijfelde of hij de kitten een stukje aan moest bieden. Hij was loyaal naar zijn eigen clan, en vriendelijk naar katten van een andere clan, maar in deze tijd waren de prooien wel érg schaars. En kittens hadden voorrang met eten, dus misschien had dit zwarte poesje wel geen honger.
"Wat kom je hier doen?" vroeg hij daarom maar, en likte het bloed van zijn lippen toen hij tegen haar sprak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
Prey DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Prey   Prey Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 11:08

"Rust zoeken" antwoorde ze. "Het is soms zo zwaar in het kamp..." zuchte ze "ik ben aan het kijken waar de grenzen zijn, ik ben hier nog niet vaak geweest met mijn mentor." Ze keek de kat aan, hij had haar nog niet aangevallen, maar ze bleef voorzichtig. Ze had nog nooit een WindClan kat gezien buiten die ene vergadering. Ze vroeg zich af of ze vijandig waren.

~ik weet het, ik moet mijn setje vervangen maar degene die het gaat doen is nu met vakantie -.-
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpaw
Member
Prey DPKsfdL
Eef
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Redpaw
BerichtOnderwerp: Re: Prey   Prey Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 16:00

[Haha het is een lief setje, maar de poes erop is denk ik wel een beetje te jong voor de leeftijd van je karakter]

"Zwaar?" vroeg hij geïnteresseerd. Hij vermoedde dat het over de prooischaarste ging. Als dat het geval was, dan moest hij haar misschien wel wat van zijn maal aanbieden. Hij twijfelde, en nam een klein hapje van het pootje. Het smaakte goed.
"Ik ben hier eerlijk gezegd ook nog niet zo vaak geweest," zei hij met het stukje vlees in zijn mond. "Maar de zoektocht naar prooien brengt je in deze tijd naar verre hoeken." Zijn lange staart ging rustig heen en weer, en toonde zijn kalme houding.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
Prey DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Prey   Prey Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 20:47

"Ja, soms wel. Gelukkig valt de dooi snel in en komt newleaf eraan" Antwoorde Icepaw. Ze was misschien in een ongelukkig seizoen geboren en was ze kleiner dan de meeste apprenticen, maar ze liet zich er niet onder doen. Ze keek om zich heen en tuurde even naar het ThunderClan territorium, ze rook de verse prooi, verstopt tussen het gras. Ze draaide zich weer om en keek richting de kat. "Is het moeilijk met al die sneeuw op het Wind gebied?" vroeg ze nieuwsgierig. Ze wist niet eens of ze het eigenlijk wel mocht vragen, vanwege clanloyaliteit. Ze keek de kater nieuwsgierig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpaw
Member
Prey DPKsfdL
Eef
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Redpaw
BerichtOnderwerp: Re: Prey   Prey Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 18:24

[Sorry voor de late reactie]

Breed grijnsde Redpaw om haar vraag. Het was gedurfd, maar hij besloot de waarheid te vertellen. "Het is zoals op elk gebied, denk ik," antwoordde hij. "We overleven, maar er is niet veel te eten." Hij likte zijn bebloede neus en snorharen af, en keek nog eens naar het dooie diertje voor hem. Hij zag hoe Icepaw haar ogen eroverheen liet glijden, en hij besloot haar toch maar een stuk aan te bieden. "Bij jou zal het vast een stuk zwaarder zijn," grapte hij, "je bent zo schattig en klein." Hij pakte het dier met zijn kaken op en bracht het naar net over de grens. Hij legde het lieflijk voor Icepaw neer, keek haar even kort aan, keerde zich daarna om en liep weer naar zijn eigen gebied. Hij was nauwelijks een meter in het Shadowclangebied geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
Prey DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Prey   Prey Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 18:51

"Nou ja, ik vind kikkers en zo niet lekker, maar gelukkig zijn er ook schriele muisje" antwoorde ze. Toen hij haar de muis aanbood en haar schattig noemde was ze eerst verontwaardigd. Maar ze had ook wel honger dus ze zei bedankt en at voorzichtig een hapje.

[sorry kort]
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Prey
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: