I want answords of my question. [Everstar]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I want answords of my question. [Everstar]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Willowpaw.
StarClan
I want answords of my question. [Everstar] DPKsfdL
~*Laura*~ (jep, i'm also Cyber)
259
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ||8 pretty moons, but I will never age again||
Gender:
Rank:
Willowpaw.
BerichtOnderwerp: I want answords of my question. [Everstar]   I want answords of my question. [Everstar] Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 21:08

Willowpaw had enkele geruchten de ronde rond horen gaan,"gewoon speclaties" volgens de warriors. Maar daar geloofde de jonge apprentice niets van. Ze kon de geur van spanning altijd reuken als ze lang bepaalde grenzen liep. Echter kende de zilvergestreepte poes de geuren en grenzen van alle lans nog niet echt goed, dus Willowpaw wist niet bij welke clans die spanning plaatsvond. 

Ook roddelden veel andere katten, leerling of krijger, eer over een clan. Ze kwam er echter er achter weke clan. Het klonk in ieder geval niet positief... 

Dus de jonge Willowpaw had besloten antwoorden te vinden. En waar kon je nu beter antwoorden vinden over iets dan bij de leider Everstar zelve?

'Everstar?' Willowpaw stond wat onzeker te wie bel en bij de ingang van de leaders den, zou ze dat wel doen? 
'Everstar? Mag ik binnen komen? Ik wil u graag spreken' en nu maar hopen dat de leider er überhaupt wel is..


~*Voice*~
Just a dream <3
Dankje <3:

Feather of dreams:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
I want answords of my question. [Everstar] Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: I want answords of my question. [Everstar]   I want answords of my question. [Everstar] Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 11:20

'Everstar? Everstar? Mag ik binnen komen? Ik wil u graag spreken.' Everstar keek op. "Kom binnen", zei ze. Ze zag Willowpaw staan en vroeg zich af wat de poes wilde. Was ze na Goldenpaw weer iemand die een nieuwe mentor wilde? Of zou er iets anders aan de hand zijn? Ze zag Willowpaws silhouet in de uitgang staan en zag dat de apprentice nerveus stond te wiebelen. Everstar hoopte dat ze niet met slecht nieuws kwam, er was al genoeg aan de hand. Shrewstar die iedere gebeurtenis verdraaide zodat het leek alsof zij degene was die juist had gehandeld, RiverClan die een nieuwe leider had van wie Everstar nog geen idee had wat ze kon verwachten, Firestar die zich anders gedroeg dan eerdere keren en ook nog eens een SkyClanner als deputy had gekozen. Op zich was dat laatste niet echt een zorg voor haar, maar ze bleef zich toch afvragen waarom hij voor die kat had gekozen.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

I want answords of my question. [Everstar] 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Willowpaw.
StarClan
I want answords of my question. [Everstar] DPKsfdL
~*Laura*~ (jep, i'm also Cyber)
259
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ||8 pretty moons, but I will never age again||
Gender:
Rank:
Willowpaw.
BerichtOnderwerp: Re: I want answords of my question. [Everstar]   I want answords of my question. [Everstar] Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 22:31

"kom binnen" Everstar was vind, dat was al een goed teken. Voor hetzelfde geld was de poes niet binnen geweest en had Willowpaw zich enkele en alleen maar voor schud gezet. 
De zilvergestreepte poes liep nog wat onzeker op haar witte pootjes naar binnen en rechte een beetje haar rug, maar hield uit respect en onderdanigheid haar staart laag. 

Willowpaw zette zich neer in de Leaders den en sloeg haar staart rond haar pootjes. De apprentice sloeg haar cyaanblauwe ogen neer om vervolgens een stuk zekerder haar ogen weer op Everstar te richten. Een klein mooeizaam maar oprecht gmlachje verscheen op Willows mond en haar oogjes lichtte wat eer zelf zeker op. De vraag spookte al een tijdje daar haar hoofd, en nu eindelijk zou ze mischien een antwoord krijgen. 

'Everstar, zijn er spanningen tussen de clans? Waarover en waarom? En wélke clans?' Vroeg z nieuwsgierig maar nog wel een tikkeltje nerveus. ' want de warriors willen geen antwoorden op mij vragen geven..' vulde de jonge po es zichzelf nog rap aan. 

Hoe zou de leider reageren? Ging ze ook informatie achterhouden of ging ze en gelijk op kaart spelen? Of er mis tien tussenin? Aah, zo vel vragen. Geen antwoorden.


~*Voice*~
Just a dream <3
Dankje <3:

Feather of dreams:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
I want answords of my question. [Everstar] Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: I want answords of my question. [Everstar]   I want answords of my question. [Everstar] Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 18:44

Willowpaw kwam haar den binnen. Haar houding was onderdanig, maar na een paar seconden keek ze Everstar aan met een zekere blik in haar ogen. De jonge kat kwam meteen ter zake: 'Everstar, zijn er spanningen tussen de clans? Waarover en waarom? En wélke clans?' Everstar keek haar even aan. 'want de warriors willen geen antwoorden op mij vragen geven..' vervolgde Willowpaw. Everstar dacht even na over wat ze moest zeggen en besloot toen voor de meest voor de hand liggende oplossing te gaan: gewoon de waarheid vertellen. Want waarom zou ze iets achterhouden? Willowpaw was zeven manen oud, oud genoeg om te moeten weten wat er gebeurde in dit bos. "ShadowClan is een tijd geleden ernstig buiten zijn boekje gegaan. Ik neem aan dat je weet wat er met Sparrowpaw is gebeurt? Shrewstar durfde op de Gathering te beweren dat dat zij eigen fout was. Shrewstar is geen leider van een eervolle clan. Ze is een rat aan het hoofd van een groep katten die nauwelijks waarde lijkt te hechten aan de warrior code, tenzij het in hun voordeel is." Haar stem was bijna overgegaan tot gesis, maar ze hervond haar kalmte weer. "Dus ja, je kunt wel zeggen dat er spanningen zijn. Maar niets dat WindClan niet aan zal kunnen."


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

I want answords of my question. [Everstar] 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Willowpaw.
StarClan
I want answords of my question. [Everstar] DPKsfdL
~*Laura*~ (jep, i'm also Cyber)
259
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ||8 pretty moons, but I will never age again||
Gender:
Rank:
Willowpaw.
BerichtOnderwerp: Re: I want answords of my question. [Everstar]   I want answords of my question. [Everstar] Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 19:17

"ShadowClan is een tijd geleden ernstig buiten zijn boekje gegaan. Ik neem aan dat je weet wat er met Sparrowpaw is gebeurt? Shrewstar durfde op de Gathering te beweren dat dat zij eigen fout was. Shrewstar is geen leider van een eervolle clan. Ze is een rat aan het hoofd van een groep katten die nauwelijks waarde lijkt te hechten aan de warrior code, tenzij het in hun voordeel is." Willowpaw knikte respectvol dat ze het snapte, eindelijk iemand die geen informatie achterhield. Wat een opluchting. Wel merkte de jonge apprentice dat Everstar niet bepaald ontspannen klonk, ze siste kwaad. Geen goed teken meestal.

"Dus ja, je kunt wel zeggen dat er spanningen zijn. Maar niets dat WindClan niet aan zal kunnen." Een kleine glimlach verscheen over Willowpaws gezicht, inderdaad. De WindClan kon alles aan, zeker met de krijgers en leerlingen die ze momenteel hadden. Ze waren een sterke, snelle Clan die veel gaf om hun leider, krijgscode en Clangenoten. 'Wij kunnen alles aan, als loyale katten.' Bevestigde Willowpaw.

'Zijn er verder nog ongevallen of ruzies enzo plaatgevonden tussen de clans Everstar?' vroeg de zilvergestreepte poes, ze wou zeker zijn dat de leider toch niets achterhield. Al vertrouwde ze haar leider blindelings. Ach, die nieuwsgierigheid ook.


~*Voice*~
Just a dream <3
Dankje <3:

Feather of dreams:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
I want answords of my question. [Everstar] Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: I want answords of my question. [Everstar]   I want answords of my question. [Everstar] Icon_minitimedi 29 apr 2014 - 10:18

Willowpaw glimlachte bij Everstars laatste zin. 'Wij kunnen alles aan, als loyale katten', beaamde ze. Everstar knikte. 'Zijn er verder nog ongevallen of ruzies enzo plaatgevonden tussen de clans Everstar?' vroeg Willowpaw toen. Everstar keek haar even aan. Die apprentice was wel nieuwsgierig. "ThunderClan heeft ook ruzie met ShadowClan. Een ShadowClanner heeft blijkbaar een jonge ThunderClanner aangevallen." Door de manier waarop Firestar het gezegd had, vermoedde Everstar dat het over een van zijn eigen kinderen ging. Dat zei ze echter niet tegen Willowpaw. Het had geen zin om vermoedens en geruchten te verspreiden.
"RiverClan heeft een nieuwe leider en deputy," miauwde Everstar, "maar op de Gathering had de leider haar negen levens nog niet. In ThunderClan is Silverfang de nieuwe deputy geworden. Wist je die dingen al?"


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

I want answords of my question. [Everstar] 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Willowpaw.
StarClan
I want answords of my question. [Everstar] DPKsfdL
~*Laura*~ (jep, i'm also Cyber)
259
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ||8 pretty moons, but I will never age again||
Gender:
Rank:
Willowpaw.
BerichtOnderwerp: Re: I want answords of my question. [Everstar]   I want answords of my question. [Everstar] Icon_minitimedi 29 apr 2014 - 21:08

Willowpaw keek een beetje gegeneerd weg, nee dat wist de jonge apprentice nog niet. Ze leek zo weinig te weten, mar ja.. ze kreeg dan ook niets te horen van de warriors. De zilvergestreepte poes keek met cyaanblauwe ogen terug naar Everstar. 'Nee..zijn er verder nog dingen die ik moet weten?'  waarna ze nog toevoegde 'want een apprentice zonder informatie is als een kat zonder zijn clan'


~*Voice*~
Just a dream <3
Dankje <3:

Feather of dreams:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
I want answords of my question. [Everstar] Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: I want answords of my question. [Everstar]   I want answords of my question. [Everstar] Icon_minitimevr 9 mei 2014 - 11:51

'Nee..' zei Willowpaw. Everstar vroeg zich af waarom de warriors haar niets verteld hadden. Het was niet bepaald geheime of gevaarlijke informatie, of zoiets. 'Zijn er verder nog dingen die ik moet weten?' vroeg de apprentice, 'want een apprentice zonder informatie is als een kat zonder zijn clan.' Everstar snoof lichtjes. Willowpaw overdreef wel een beetje, maar ze had er wel gelijk in dat ze recht had op de informatie. "Nee, dat was alles", zei ze. Ze wist niet zeker of het echt alles was, maar meer dan dit schoot haar op dat moment niet te binnen.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

I want answords of my question. [Everstar] 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Willowpaw.
StarClan
I want answords of my question. [Everstar] DPKsfdL
~*Laura*~ (jep, i'm also Cyber)
259
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ||8 pretty moons, but I will never age again||
Gender:
Rank:
Willowpaw.
BerichtOnderwerp: Re: I want answords of my question. [Everstar]   I want answords of my question. [Everstar] Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 19:05

"Nee, dat was alles", zei Everstar. Willowpaw knikte, ze vertrouwde erop dat haar leider de waarheid sprak dus liet ze een klein glimlachje zien. 'Dan ga ik maar Everstar, ik verzeker u ervan dat ik mijn best zal doen een goed krijger te worden.' Zei de zilvergestreepte poes met cyaanblauwe pretoogjes. Ze zou de sterrenclan eens laten zien wat ze in zich had! 'Mag ik gaan?' vroeg ze nog uit respect voor ze het Leaders den verliet. Wel stapte ze al traag poot voor poot naar achteren, achteruit. Om haar rug niet te keren naar de leider, dat was respectloos. Had ze geleerd als kit.


~*Voice*~
Just a dream <3
Dankje <3:

Feather of dreams:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I want answords of my question. [Everstar]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Leaders den-
Ga naar: