.Wolfpaw ~ Bite me ~



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 .Wolfpaw ~ Bite me ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
.Wolfpaw
Member
.Wolfpaw ~ Bite me ~ DPKsfdL
<Lilith>
401
Actief

CAT'S PROFILE
Age: »12 moons
Gender:
Rank:
.Wolfpaw
BerichtOnderwerp: .Wolfpaw ~ Bite me ~   .Wolfpaw ~ Bite me ~ Icon_minitimema 21 apr 2014 - 17:23






»General
»Name Wolfpaw
»Kit name Wolfkit
»Warrior name Wolftail/Wolfdancer
»Gender Poes
»Age 6,5 moons
»Dream Normaal zijn

»Clan
»Clan ShadowClan
»Leader Shrewstar » Je bent een persoon om naar op te kijken
»Deputy Innerghost » Ooit zul je Shrew opvolgen, en hopelijk goed
»Medicin cat Littlestream » Ik ken je niet echt.
»Medicin cat apprentice {Coming} Frostpaw » Je bent erg vriendelijk
»Family
»Dad Gravesilk » Je bent nu een eenzame kittypet
»Mom Suncave » Jij bent er vandoor gegaan met een ander
»Slibings None
»Bloodline 100% ShadowClan

»Skills
»Smell ♥♥♥°
»Hear ♥♥♥♥
»Fight ♥♥♥°
»See ♥♥°°
»Hunt ♥°°°
»Social Female: ♥♥♥♥ Male: ♥°°°
»Inside & Outside
»Inside
Wolfpaw is erg leergierig. Ze heeft {nog} geen mentor en leid daaronder, vooral bij haar jachtkunsten. Alleen zijn is een leuke hobby en het geeft ook rust. Ze is een echte babbel als ze zich goed voelt, maar vooral bij poezen. Haar gebabbel en spontaan gedrag verdwijnt als sneeuw voor de zon als ze een kater tegenkomt. Ze voelt bij hem zich ongemakkelijk en wil zo snel mogelijk weg. Haar hart kan het niet verdragen. Dat komt omdat ze op poezen valt en ze wilt niet dat de katers er achter komen. Die angst zit ergens in haar hersenen en ze kan die er maar niet uit krijgen. Als ze een kater tegenkomt doet ze ongemakkelijk en afstandelijk. Maar aan alles is een lichtpuntje en ze kan soms met hen overweg.
»Outside
Ze heeft een lange vacht die meestal in de knoop ligt. Haar ogen zijn felblauw en steken hard af in sneeuw gebied. Ze heeft een korter staartje dan normaal. Haar neus is roze en haar pootkussentjes zijn zwart-roos gevlekt. Ze heeft een witte buik, pootjes en staart. Ook haar gezichtje vertoont witte vlekken. Wat niet wit is is tabby ros. Er zit een bruine toets in en haar linker zijkant heeft grijze vlekken. Een klein zwart vlekje siert het puntje van haar staart.


Terug naar boven Ga naar beneden
 
.Wolfpaw ~ Bite me ~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Introduction :: Cat Register-
Ga naar: