I'm the best! [Whitelion]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I'm the best! [Whitelion]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Parrotkit.
Member
I'm the best! [Whitelion] DPKsfdL
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Parrotkit.
BerichtOnderwerp: I'm the best! [Whitelion]   I'm the best! [Whitelion] Icon_minitimezo 27 apr 2014 - 14:43

De pluizige kitten lag met gesloten ogen tegen de buik van de moeder. Ze had al een best lange vachtje en was wit,vaak voelde zich eenzaam omdat ze niet op haar broertje en zusje leek. Maar die gedachte duwde ze weg. Ze mocht dan niet op ze lijken maar ze was beter dan hén en de beste van het nestje. Na een tijdje opende ze haar blauwe ogen en rekte zich uit waardoor ze even haar korte nageltjes in een van haar sibs boorde omdat ze best krap lag. De kitten die 1 moon was stond op,rekte zich nog eens uit en trippelde op haar korte pootjes de nursery uit. Met haar blauwe ogen keek ze het camp rond totdat ze haar vader zag. Al van ver piepend rende ze best snel op de witte kater af. 'Papa,papa!', piepte de kitten stoer. 'Ik ben de beste van de hele hoop! En als ik warrior ben dan word ik zo goed dat ik voor jouw de leider én deputy van hun rang stoot!',piepte de pluizige kitten trots.

+Whitelion
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
I'm the best! [Whitelion] BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: I'm the best! [Whitelion]   I'm the best! [Whitelion] Icon_minitimezo 27 apr 2014 - 18:28

"Papa, papa!", piepte een kleine kitten opeens. Meteen draaide Whitelion zich om, wetende dat het zijn dochter Parrotkit was die geroepen had. "Ja, liefje?", antwoordde hij, vriendelijker dan tegen de meeste katten. "Ik ben de beste van de hele hoop! En als ik warrior ben dan word ik zo goed dat ik voor jouw de leider én deputy van hun rang stoot!", zei de witte kitten trots. Whitelion glimlachte. "Dat geloof ik graag", antwoordde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Parrotkit.
Member
I'm the best! [Whitelion] DPKsfdL
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Parrotkit.
BerichtOnderwerp: Re: I'm the best! [Whitelion]   I'm the best! [Whitelion] Icon_minitimewo 30 apr 2014 - 14:25

"Ja, liefje?",antwoordde haar vader voordat ze verder ratelde. "Dat geloof ik graag", antwoordde hij. Haar blauwe ogen knepen zich tot spleetjes. “Papa,ik ben toch veel leuker dan Sorrowkit en Chainkit hé? Jij vind me toch de beste hé?”vroeg de kitten na een tijdje en hield haar pluizige kopje scheef.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
I'm the best! [Whitelion] BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: I'm the best! [Whitelion]   I'm the best! [Whitelion] Icon_minitimewo 30 apr 2014 - 14:32

"Papa,ik ben toch veel leuker dan Sorrowkit en Chainkit hé? Jij vind me toch de beste hé?", vroeg het witte poesje. Whitelion wou al knikken, maar bedacht zich dat hij misschien best niet kon liegen tegen zijn kittens... "Jullie zijn allémaal de beste!", antwoordde hij. "Al die andere, idiote kittens stellen toch niets voor in vergelijking et jullie? En met jou? Dat zijn gewoon mousebrains!", raasde hij door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Parrotkit.
Member
I'm the best! [Whitelion] DPKsfdL
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Parrotkit.
BerichtOnderwerp: Re: I'm the best! [Whitelion]   I'm the best! [Whitelion] Icon_minitimewo 30 apr 2014 - 14:46

"Jullie zijn allémaal de beste!", antwoordde hij. "Al die andere, idiote kittens stellen toch niets voor in vergelijking et jullie? En met jou? Dat zijn gewoon mousebrains!", raasde hij door. Trots hief ze haar kopje op en snorde zachtjes. Ze duwde even haar kopje tegen haar vader aan en beet dan speels in zijn poot. “Later als ik warrior ben,dan vermoord ik met mijn greep al mijn prooi!”,piepte ze trots.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
I'm the best! [Whitelion] BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: I'm the best! [Whitelion]   I'm the best! [Whitelion] Icon_minitimevr 2 mei 2014 - 15:52


“Later als ik warrior ben,dan vermoord ik met mijn greep al mijn prooi!”, zei Parrotkit trots. Whitelion glimlachte en boog dichter naar haar toe. "Ook dat geloof ik graag!", antwoordde hij met een lach in zijn stem. Zijn witte pluizige staart sloeg hij om zijn dochter.

~Kort
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm the best! [Whitelion]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Nursery-
Ga naar: