Lets try again



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Lets try again

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Larksong
Member
Lets try again DPKsfdL
Cynthia
153
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 65 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Larksong
BerichtOnderwerp: Lets try again   Lets try again Icon_minitimema 26 mei 2014 - 18:43

Larkpaw liep door het territorium. Hij had besloten dat het misschien een goed idee was om te proberen te jagen en als hij dan wat zou vangen had hij in ieder geval wat voor de clan gedaan. Alleen dan was het nog wel de vraag of hij wat zou kunnen vangen, want hij had tot nu toe nog niet echt veel succes gehad met prooi vangen, maar dat kwam er waarschijnlijk ook doordat hij niet de beste was als het op jagen aankwam. Hij had al een keer eerder geprobeerd het ijs te breken bij de rivier en daar geprobeerd te vissen, alleen dat was niet echt succesvol geweest. Nu was hij aangekomen bij de Stream en hopelijk zou het hem deze keer wel lukken om wat te vangen.

[Eerste post voor Quietpaw, daarna: Lets try again V9y2R1j]


Lets try again 4S3LcMU
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietpace
Member
Lets try again DPKsfdL
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: Lets try again   Lets try again Icon_minitimema 26 mei 2014 - 19:27

Toen ze de glibberige waterrat dan toch eindelijk te pakken had gekregen zaten haar witte pootjes onder het bloed dat de kleine wondjes hadden doen stromen. Quietpaw hief zichzelf overeind en trok het beestje naar zich toe. Gelijk stopten de spartelende ledematen toen ze het nekje met haar tandjes doorboorde en hief ze haar kopje vermoeid op. Met een simpel boogje wierp ze het ratje weg en liet haar pootjes in het stroompje zakken. Rode vlekken verschenen in het water toen het bloed ervan werd verwijderd. De calico poes gaf haar pootjes nog een paar extra likjes over de natte vacht en keek op om vervolgens een grijze Apprentice te zien. "Oh sorry," Glimlachte ze wat schuldig. Misschien had ze wel de rest van de prooidieren weggejaagd met haar luidruchtige gewas.


Lets try again 5mwlqg
Lets try again EjrsROFLets try again PS18GM0Lets try again W0qAlxR
x:
Terug naar boven Ga naar beneden
Larksong
Member
Lets try again DPKsfdL
Cynthia
153
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 65 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Larksong
BerichtOnderwerp: Re: Lets try again   Lets try again Icon_minitimema 26 mei 2014 - 19:58

Larkpaw zorgde ervoor dat hij zijn zintuigen op scherp hield, want je wist maar nooit wanneer je een prooi tegen zou komen. Alleen hetgeen dat hij tegenkwam was geen prooi, maar een andere apprentice. Die duidelijk haar poten aan het wassen was in het stroompje. "Oh sorry," Verontschuldigde de poes zich. Ze had wel wat geluid gemaakt tijdens het wassen van haar poten en het zou ergens ook wel verklaren waarom hij nog geen prooi tegen was gekomen, maar hij kon niet zomaar de schuld bij de andere apprentice leggen. "Maakt niet uit." Zei hij. Het lag waarschijnlijk ergens ook wel aan zijn eigen jachtkunsten en als hij goed zou zoeken zou hij vast nog wel wat prooi vinden. "Heb je trouwens al wat gevangen?" Waarschijnlijk wel, maar hij wilde het toch vragen.


Lets try again 4S3LcMU
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietpace
Member
Lets try again DPKsfdL
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: Lets try again   Lets try again Icon_minitimewo 28 mei 2014 - 18:59

"Maakt niet uit." Opgelucht haalde ze adem en glimlachte eventjes kort naar Larkpaw. "Heb je trouwens al wat gevangen?" Een beetje trots knikte ze. "Ja, die ligt ergens d--" Haar groene oogjes werden groot toen ze haar waterrat op het randje van de oever zag liggen. Ze deed nog een poging hem te grijpen, maar het dode beestje gleed in het stroompje en met een plons verdween het onder water. Quietpaw trok een wat vies gezicht en duwde haar kopje onderwater. Snel greep ze haar gevangen prooi beet, kreeg tegelijkertijd een mond vol water binnen en haalde hem weer naar boven, met een natte vacht tegen haar gezicht gedrukt. Snel legde ze hem neer en draaide zich even om en schudde zich uit. Niet in de richting van Larkpaw, natuurlijk. "Deze." Glimlachte ze toen en gaf het natte waterratje een por.


Lets try again 5mwlqg
Lets try again EjrsROFLets try again PS18GM0Lets try again W0qAlxR
x:
Terug naar boven Ga naar beneden
Larksong
Member
Lets try again DPKsfdL
Cynthia
153
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 65 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Larksong
BerichtOnderwerp: Re: Lets try again   Lets try again Icon_minitimewo 28 mei 2014 - 19:33

De poes knikte op zijn vraag. "Ja, die ligt ergens d--" Larkpaw was de blik van Quietpaw gevolgd en zag de waterrat op het randje van de oever liggen. Hij had geen idee hoe het daar was gekomen, maar als ze niet snel iets zouden doen zou het vallen in het stroompje. Alleen het was al te laat en de waterrat viel in het water. Alleen voor hij iets kon doen om te helpen was Quietpaw met haar kop het water in gegaan om de waterrat te pakken en gelukkig was het haar ook nog gelukt. "Deze." Larkpaw glimlachte naar de poes. "Gelukkig was je nog op tijd." Alleen was de prooi nu wel nat, maar hij besloot om daar niks over te zeggen. "Zelf heb ik nog niet zoveel succes gehad, maar met een beetje geluk vind ik nog wel wat." Zei hij. Geluk had hij wel nodig, niet alleen om een prooi te vinden, maar ook om het daarna te vangen. Hij wist namelijk wel hoe het moest, alleen veel ervaring had hij nog niet, waardoor het ook nog weleens mislukte.


Lets try again 4S3LcMU
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietpace
Member
Lets try again DPKsfdL
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: Lets try again   Lets try again Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 9:42

Hopelijk zou het beestje nog een beetje opdrogen, anders kreeg ze straks misschien een kwade Warrior op haar dak. "Gelukkig was je nog op tijd." Ja inderdaad, het had altijd nog slechter kunnen aflopen. "Zelf heb ik nog niet zoveel succes gehad, maar met een beetje geluk vind ik nog wel wat." Oh. Nou, het was nog vroeg, dus hij had nog een hele dag om van alles te proberen. "We kunnen anders ook proberen om samen wat te vangen? Twee Apprentices samen vanger meer dan een." Glimlachte ze voorzichtig.


Lets try again 5mwlqg
Lets try again EjrsROFLets try again PS18GM0Lets try again W0qAlxR
x:
Terug naar boven Ga naar beneden
Larksong
Member
Lets try again DPKsfdL
Cynthia
153
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 65 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Larksong
BerichtOnderwerp: Re: Lets try again   Lets try again Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 19:31

"We kunnen anders ook proberen om samen wat te vangen? Twee Apprentices samen vanger meer dan een." Dat was ergens wel waar, dan zouden ze misschien ook prooi kunnen vangen dat alleen niet zo snel zou lukken. "Dat lijkt me wel een goed idee." Dan moesten ze nu alleen nog gaan bedenken waar ze precies gingen jagen, want bij het stroompje zou er wel prooi naartoe kunnen komen, maar dat zou meer wachten worden waarschijnlijk. Ze konden ook wat verder kijken en dan de prooi opzoeken. "Enig idee waar we het beste kunnen beginnen?" Besloot hij uiteindelijk maar aan Quietpaw te vragen.


Lets try again 4S3LcMU
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietpace
Member
Lets try again DPKsfdL
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: Lets try again   Lets try again Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 22:48

"Dat lijkt me wel een goed idee." Opgelucht zwiepte ze een keer met haar pluizige staart en schilderde een glimlach op haar gelaat. Nou, dan kreeg ze weer eens een gezellig middagje. "Enig idee waar we het beste kunnen beginnen?" Oeh, daar had ze hem dan wel. "Eh.. misschien kunnen we het het beste aan de overkant van het stroompje proberen? Want meer richting de begroeiing? Ik heb namelijk alleen aan deze oever gejaagd, of ja geprobeerd." Glimlachte ze zachtjes.


Lets try again 5mwlqg
Lets try again EjrsROFLets try again PS18GM0Lets try again W0qAlxR
x:
Terug naar boven Ga naar beneden
Larksong
Member
Lets try again DPKsfdL
Cynthia
153
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 65 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Larksong
BerichtOnderwerp: Re: Lets try again   Lets try again Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 16:01

"Eh.. misschien kunnen we het het beste aan de overkant van het stroompje proberen? Want meer richting de begroeiing? Ik heb namelijk alleen aan deze oever gejaagd, of ja geprobeerd." Kreeg hij als optie. Het leek hem in ieder geval wel een goed idee, want in de begroeiing zou de prooi zich makkelijk kunnen verschuilen en zouden ze waarschijnlijk meer kans hebben om ook wat te vinden. "Dat lijkt me wel een goede plek." Zei hij en liep alvast naar het stroompje toe. "Kom je mee?" Vroeg hij aan Quietpaw.


Lets try again 4S3LcMU
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietpace
Member
Lets try again DPKsfdL
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: Lets try again   Lets try again Icon_minitimevr 6 jun 2014 - 16:32

"Dat lijkt me wel een goede plek." De calico glimlachte zachtjes en keek even wat aarzelend naar de andere oever. Hier was de stroom te breed om overheen te gaan. "Kom je mee?" Ze keek even op. Was ze weer eens in haar gedachten verzonken geraakt? "Ja." Antwoordde ze zachtjes en kwam weer overeind, waarna ze naar Larkpaw toeliep en de afstand naar de oever berekende. Met een kleine aanloop zette ze zich af van de grond en wist haar nagels nog net de haken in de begrasde aarde en hees zichzelf overeind, haar staart was helaas wel nat geworden. Pas toen ze weer helemaal stevig op vier poten stond, zag ze dat het stroompje verderop smaller begon te worden en een beschaamd glimlachje verscheen op haar gezicht. Als ze even was doorgelopen had ze het veel makkelijk kunnen doen. Oeps.


Lets try again 5mwlqg
Lets try again EjrsROFLets try again PS18GM0Lets try again W0qAlxR
x:
Terug naar boven Ga naar beneden
Larksong
Member
Lets try again DPKsfdL
Cynthia
153
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 65 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Larksong
BerichtOnderwerp: Re: Lets try again   Lets try again Icon_minitimevr 6 jun 2014 - 21:37

"Ja." Kwam het antwoord van de poes en hij wachtte geduldig tot ze bij hem zou zijn. Hierna keek hij even naar het stroompje, het was hier nog vrij breed, dus misschien zou het beter zijn als ze een smaller stuk op zouden zoeken. Hij liet zijn blik langs het stroompje glijden, alleen plots nam Quietpaw een aanloop en sprong ze over het stroompje heen, alleen niet zonder een natte staart te voorkomen. Nu kon hij eigenlijk moeilijk het smallere stuk pakken dat hij net had gezien voor ze erover sprong, want dat leek hem een beetje oneerlijk, dus liep hij een stukje naar achter en nam hij een aanloop. Vlak bij het stroompje zette hij af tegen de grond en sprong zo over het stroompje heen, alleen hij had de afstand niet helemaal goed ingeschat en hij merkte hoe zijn achterpoten op de rand van de oever terecht kwamen en iets naar beneden gleden, waardoor ze een beetje nat werden. Snel klom hij er weer uit en keek even naar zijn achterpoten. "Ik denk dat ik het niet goed had ingeschat." Zei hij met een lichte glimlach. Nu ze aan de overkant waren, was het volgende doel dat ze zouden jagen. Hij begon de geuren al in zich op te nemen en wachtte even wat Quietpaw zou doen.


Lets try again 4S3LcMU
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietpace
Member
Lets try again DPKsfdL
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: Lets try again   Lets try again Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 13:06

Tegelijkertijd met een frons verscheen er een glimlach op haar gezicht toen Larkpaw op ongeveer dezelfde plek een aanloop begon te nemen. Waarom? Geen idee, maar het zag er wel grappig uit hoe hij dit wilde doen. De grijze Apprentice kwam echter niet geheel goed terecht, aangezien zijn achterpoten deels in het water belandden. "Ik denk dat ik het niet goed had ingeschat." Quietpaw gniffelde zachtjes. "We matchen nu wel." Glimlachte ze terwijl ze haar natte staartje liet zien.

Maar goed, ze waren hier met een doel gekomen. Stilletjes begon ze de geuren in te delen in wat belangrijk was en wat niet. De opvallende geurige planten, wiens knopjes hopelijk snel zouden openspringen, werden in de twee categorie ingedeeld, samen met de sterke RiverClan geur. "Hmm, hier ruik ik nog niet echt iets. Jij?"


Lets try again 5mwlqg
Lets try again EjrsROFLets try again PS18GM0Lets try again W0qAlxR
x:
Terug naar boven Ga naar beneden
Larksong
Member
Lets try again DPKsfdL
Cynthia
153
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 65 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Larksong
BerichtOnderwerp: Re: Lets try again   Lets try again Icon_minitimema 9 jun 2014 - 21:23

"We matchen nu wel." Dat was wel weer waar, ook al had hij misschien liever wel een droge vacht gehad, maar dan had hij er gewoon voor moeten kiezen om het smallere stuk te nemen. Hij nam de geuren in de omgeving goed in hem op, alleen het leek erop dat er naast alle andere geuren geen prooi te bekennen was. De geur van planten hing sterk in de lucht en ook die van Riverclan, maar de geur van prooi kon hij niet bekennen. "Hmm, hier ruik ik nog niet echt iets. Jij?" Hij schudde zijn hoofd even bij die vraag. "Ik ruik inderdaad nog niks, maar misschien als we wat verder gaan zullen we wel wat vinden." Zei hij. Hij was in ieder geval niet van plan om de hoop snel op te geven. Hij wilde namelijk dolgraag wat vangen.


Lets try again 4S3LcMU
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietpace
Member
Lets try again DPKsfdL
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: Lets try again   Lets try again Icon_minitimedi 10 jun 2014 - 9:23

"Ik ruik inderdaad nog niks, maar misschien als we wat verder gaan zullen we wel wat vinden." Ze knikte en was daarbij opgelucht dat haar neusje niet een duidelijke geur niet had opgemerkt. Er zeker van zijnd dat ze haar staartje niet over de grond liet gaan, want anders zou hij binnen de kortste keren onder het vuil zitten, trippelde ze wat meer naar het bos toe, maar keek wel zo nu en dan achterom.


Lets try again 5mwlqg
Lets try again EjrsROFLets try again PS18GM0Lets try again W0qAlxR
x:
Terug naar boven Ga naar beneden
Larksong
Member
Lets try again DPKsfdL
Cynthia
153
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 65 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Larksong
BerichtOnderwerp: Re: Lets try again   Lets try again Icon_minitimedi 10 jun 2014 - 13:07

Larkpaw nam nog een keer de geuren in hem op, maar er was hier echt niks te vinden, dus volgde hij Quietpaw toen deze verder het bos in begon te lopen. Ondertussen hield hij de omgeving goed in de gaten, want een beweging van een struik kon al een prooi zijn. Hij hield ondertussen ook in de gaten dat hij niet te ver van Quietpaw zou gaan, want straks raakte hij haar kwijt en dat wilde hij niet hebben.


Lets try again 4S3LcMU
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietpace
Member
Lets try again DPKsfdL
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: Lets try again   Lets try again Icon_minitimeza 21 jun 2014 - 10:15

Gelukkig volgde Larkpaw haar, maar ze kon na even gelopen te hebben ook niet echt iets vinden. Toen ze er honderd procent zeker van was dat ze niets kon vinden hier, nam ze het risico om maar te praten. "Heb jij al veel geleerd van je Mentor?" vroeg ze nieuwsgierig aan de grijze kater.


Lets try again 5mwlqg
Lets try again EjrsROFLets try again PS18GM0Lets try again W0qAlxR
x:
Terug naar boven Ga naar beneden
Larksong
Member
Lets try again DPKsfdL
Cynthia
153
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 65 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Larksong
BerichtOnderwerp: Re: Lets try again   Lets try again Icon_minitimeza 21 jun 2014 - 15:41

Ook al gingen ze steeds verder, toch leek er maar geen prooi te zijn. Larkpaw begon nu toch wel lichtelijk teleurgesteld te zijn, want hij had graag iets gevangen. "Heb jij al veel geleerd van je Mentor?" Hij keek de poes aan toen ze hem deze vraag stelde. Als hij eerlijk was had hij nog niet heel veel geleerd, maar toch wel de basis dingen die hij moest weten. "Eigenlijk alleen nog maar de basis dingen." Beantwoordde hij haar vraag dan ook. Maar ook met alleen de basis kon hij al wel dingen doen en daar was hij wel blij mee. "En jij dan?" Stelde hij de vraag terug aan Quietpaw.


Lets try again 4S3LcMU
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietpace
Member
Lets try again DPKsfdL
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: Lets try again   Lets try again Icon_minitimeza 21 jun 2014 - 18:54

"Eigenlijk alleen nog maar de basis dingen." Bleek Larkpaw's antwoord te zijn. "En jij dan?" Ze haalde haar schouders wat op. "Een beetje hetzelfde, mijn Mentor heeft me onderhand wel wat laten zien alleen de trainingen verlopen de laatste tijd wat.. stroef. Ik weet niet waarom, maar ik oefen nu gewoon elke dag zelf wat en ik word er vast vanzelf beter in."


Lets try again 5mwlqg
Lets try again EjrsROFLets try again PS18GM0Lets try again W0qAlxR
x:
Terug naar boven Ga naar beneden
Larksong
Member
Lets try again DPKsfdL
Cynthia
153
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 65 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Larksong
BerichtOnderwerp: Re: Lets try again   Lets try again Icon_minitimeza 21 jun 2014 - 19:23

"Een beetje hetzelfde, mijn Mentor heeft me onderhand wel wat laten zien alleen de trainingen verlopen de laatste tijd wat.. stroef. Ik weet niet waarom, maar ik oefen nu gewoon elke dag zelf wat en ik word er vast vanzelf beter in." Hij kon er wel wat in vinden, want zo vaak had hij ook niet echt een training meer, dus ging hij er vaak zelf op uit om vooral het jagen te oefenen, maar vechttechnieken waren toch wel een ander verhaal en hij hoopte maar dat hij daar nog wel wat trainingen in zou krijgen. "Het jagen kan je meestal wel verbeteren als je de basis weet, maar qua vechttechnieken zou ik toch liever wel wat trainingen hebben." Zei hij. Al zou het van een andere kat wezen dan zijn mentor, dat maakte hem dan niet uit.


Lets try again 4S3LcMU
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietpace
Member
Lets try again DPKsfdL
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: Lets try again   Lets try again Icon_minitimewo 2 jul 2014 - 10:17

"Het jagen kan je meestal wel verbeteren als je de basis weet, maar qua vechttechnieken zou ik toch liever wel wat trainingen hebben." Ja inderdaad, daar had hij misschien wel gelijk in. Quietpaw glimlachte plotseling wat. "Misschien kunnen we met elkaar een beetje oefenen? Want volgens mij hebben we elk beetje prooi hier wel verjaagd." Glimlachte ze naar hem.


Lets try again 5mwlqg
Lets try again EjrsROFLets try again PS18GM0Lets try again W0qAlxR
x:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lets try again
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Stream-
Ga naar: