Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Rush × Soft <'3 {KITTENS}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Lurkingshade
StarClan
Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS}   Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 Icon_minitimevr 30 mei 2014 - 19:20

Jullie zijn evil >c al die leuke setjes.... Ik denk er nog eens over na xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Dovepath
Member
Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 DPKsfdL
Bunny~
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dovepath
BerichtOnderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS}   Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 19:44


>>Blazingsilence<<
Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 362784-bigthumbnail
>>Algemeen<<
>>Naam<< Blazingkit
>>Vorige Namen<< None
>>Volgende Namen<< Blazingpaw, Blazingsilence, Blazingstar?, ???
>>Reden Naam<< Blazing: Brandend, omdat het lijkt alsof haar staart en hoofdje brand. Silence: Omdat ze een stil iemand is, maar eigenlijk is het meer de stilte voor de storm.
>>Leeftijd<< Unborn
>>Geslacht<< Poes {Vrouwelijk}

>>Clan<<
>>Clan<< Thunderclan
>>Leader<< Firestar
>>Deputy<< Silverfang
>>Medicine cat<< Maskheart
>>Medicine cat apprentice<< Milkypaw

>>Familie<<
>>Moeder<< Softvoice
>>Vader<< Rushleap
>>Siblings<< Northkit {Pleegsibling}, ???
>>Overige familie<< ???

Kenissen
>>Thunderclan<<
Softvoice
>>Mams, ik hou van jou, ik wil altijd bij je zijn!

Rushleap
>>Paps, jij bent lief en ik hou van je!

Foxflare
>>Jij hebt ruzie met mams dus ik mag je niet, al ben ik nieuwsgierig naar het waarom...

Northkit
>>Je bent wel lief denk ik, al had ik liever gehad dat je er niet was.

Siblings
>>Mijn speelkameraadjes!

>>Riverclan<<
//

>>Windclan<<
//

>>Shadowclan<<
//

>>Bloodclan<<
//

>>Rogue<<
//

>>Kittypet<<
//

>>Innerlijk<<
Blazingkit is een rustige kitten. Ze zegt niet heel veel en is niet zo sociaal. Toch speelt ze heel graag met haar broertjes en zusjes. Ze is niet zo onzeker als ze eruitziet. Ook al lijkt ze heel beheerst en kalm, ze kan wel degelijk wild en luidruchtig zijn. Als ze zich op haar gemak voelt, zal ze een echte babbelkont worden en veel praten, dan kan je er geen woord tussen krijgen. Verder is ze iemand die niet van jagen houd, en het ergens wel zielig vind dat de diertjes dood moeten. Toch zal ze het doen als ze moet, want ook is Blazing iemand die nooit tegen de regels in gaat. Ze is een echt moederskindje en zal altijd bij haar moeder in de buurt blijven. Als apprentice zal ze ook vaak op zoek gaan naar haar moeder, of "mams" zoals ze haar noemt. Ook van haar "paps" houd ze veel, al is ze eerder een moederskindje. Als apprentice en warrior vind ze het moeilijk om afstand te nemen en volwassener te worden. Ze is iemand die niet snel verliefd word en als jonge warrior nog niet echt een mening over de katers heeft. Toch is ze wel degelijk heteroseksueel, alleen een laatbloeier. Ze is een snelle student. Ze zal snel leren lopen, snel leren praten en snel leren vechten en jagen. Ze kan niet tegen bloed en is erg gevoelig, vooral als ze jonger is. Later begint ze botter te worden en zal ze al eerder antwoord geven als er dingen over haar gezegd worden. Ze vind dat katten beter dingen achter haar rug kunnen zeggen en normaal tegen haar doen, dan niets achter haar rug te zeggen en alles in haar gezicht. Ze is anders, en het maakt haar geen bal uit wat anderen van haar denken. Toch word ze nooit gepest, wat vooral komt omdat ze niet bang is om van zich af te bijten. Vaak blijft ze eeuwen nadenken over iets wat ze gezegd heeft, zich afvragend hoe ze het beter had kunnen zeggen. Als ze iets graag doet is ze een perfectionist, als ze iets niet graag doet een uitsteller.
{en zo kan ik nog eeuwen doorgaan maar ga het jullie voor nu besparen, je zult het wel zien als ze gekozen word >D Maar dit zijn de grote lijnen c:}

>>Uiterlijk<<
>>Vachtkleur<< Voornamelijk wit, maar ze heeft een rosse plek op haar kop en ook haar staart is ros. Verder heeft ze een héél licht grijs veegje op haar rug.
>>Oogkleur<< Heldergeel, dezelfde kleur van haar vader
>>Bouw<< Redelijk breed en lomp
>>Foto's<< Foto1 Foto2 Foto3 {Met dank aan Assie voor de foto's c:}

>>Over mij<<
>>Naam<< Noem me maar Bunny c:
>>Leeftijd<< 13 jaar, bijna 14 ^^
>>RPG-ervaring<< Bijna een jaartje
>>Motivatie<< Ik hou ze hard van Blazing <'3 Ook is dit een geweldig koppeltje, en zou ik het een hele eer vinden moest ik er een kitten van mogen spelen. Dan heb ik ook weer een actief accountje in Thunderclan, iets wat ik wel graag wou, maar waar ik een goede reden voor moest hebben. En ik heb het gevoel dat iederen me dood wil hebben met al deze keitoffe nestjes x'D
>>Extra<< Blazing is op mezelf gebaseerd, en ik ga der dus ook altijd bespelen in de ik-vorm. Het is behoorlijk bizar om mijn eigen innerlijk uit te schrijven, dat kan ik je wel vertellen :') Het uiterlijk is er totaal niet op gebaseerd, dat zou ik ook niet graag hebben ^^





Laatst aangepast door Dovekit, op wo 4 jun 2014 - 20:46; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS}   Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 20:03

Ook ik ga een aanmelding maken <3
Een kat spelen met gezin en kleine verhaallijn is zo veel fijner <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Softvoice
Member
Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS}   Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 21:05

Ik had nooit zoveel interesse verwacht, echt super~!
---
Oh Nan, jij doet me ergens aan denken, Northkit. Helemaal vergeten erbij te zetten. Maar dus bij deze: De kittens hebben nog een pleegbroertje, Northkit. Dit is een kitten die zijn ouders op jonge leeftijd was verloren en Softvoice had toen de zorg op zich genomen. Hij is nu (geloof ik) 4 manen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonfeather
Member
Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 DPKsfdL
Nijntje, the evil rabbit!>3
34
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS}   Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 jun 2014 - 10:23

<^'^>Flowerroar^'^>
Name: Flowerkit-paw-roar
Flower
Haar vacht lijkt op de bloemen die met Newleaf en Greenleaf in het bos groeien
Roar
Haar stem is als ze krijger is zacht en vriendelijk, net alsof het een gefluister van bloemen is.

Gender: Female
Age:Unborn

Outside
Fur length; Medium
Fur colour; tortoiseshellcat
Pawpads and nose; pink
Build; small
Eyes;Blue
Plaatje;:

Future
Als kitten is Flowerkit een brutale durfal. Ze glipt vaak naar de Fourtrees en haar ouders hebben het met haar maar zwaar.

Als apperentice is Flowerpaw een rustige, leergierige kattin. Haar motto is: Wie goed doet, goed ontmoet. Jagen is haar lievelings bezigheid.

Als Warrior is Flowerroar een keurige, rustige dame. Ze is bevriend met veel katten en erg populair. Haar droom is om queen te worden. Of dat uitkomt laat ik compleet aan het rpg'en over.


Inside
Personality; Durfal, Rustig, Leergierig, (Brutaal)

Durfal
Flowerkit is een echte durfal. Als kitten klimt ze zonder pardon een hoge boom in, probeert al te jagen, en ga zo maar door.

Rustig
Naarmate ze ouder word, word ze erg rustig. Ze is een echte denker. Ze is geen paniekzaaier. Ze houd van rust en alleen jagen.

Leergierig
Als Flower Apprentice is, wil ze álles, maar dan ook álles leren. Ze is geconcentreerd en aandachtig.

Brutaal
Als kitten heeft Flowerkit een erg grote mond. Ze heeft een vlotte babbel en heeft op alles wel een smoesje.

Motivation
Ik vind het leuk om een brutale kitten te spelen die uiteindelijk als Warrior erg rustig is. Kitten spelen die een moeder, vader en broertjes en zusjes heeft vind ik leuker om te spelen dan een alleenstaande kitten. Ik heb meer plezier met rpg'en als de kat die ik speel familie heeft, en/of een partner. Ik heb ook topics gelezen van Soft en Fox en vind het wel jammer dat ze nu ruzie hebben.


Laatst aangepast door Moonfeather op vr 13 jun 2014 - 20:28; in totaal 7 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS}   Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 jun 2014 - 19:22

Dazzlestrike

General

» Current Name:: Dazzlekit
» Future Names:: Dazzlepaw || Dazzlestrike || Dazzlestar
» Meaning Prefix and suffix:: Prefix; verblinden || Suffix; toeslaan
» Reason Prefix:: Zijn vachtje is bij de geboorte al fel rood, en gezien iets wat fel is verblindend kan zijn, word zijn naam Dazzlekit.
» Age:: Unborn
» Gender:: Male
» Current Rank:: Kitten
» Future Rank:: Apprentice || Warrior || Medicine cat apprentice(?) || Medicine cat(?) || Deputy(?) || Leader(?)

» Clan:: Thunderclan
» Leader:: Firestar
» Deputy:: Silverfang
» Medicine cat:: Maskheart
» Medicine cat apprentice:: Milkypaw(?)

» Mum:: Softvoice
» Dad:: Rushleap
» Brothers:: ???
» Adopted Brother:: Northkit
» Sisters:: ???
» Grandparents:: -
» Aunts:: Foxleap
» Uncles:: -

Inside

» Characteristics:: Honest || Loyal || Devoted || Ambitious || Determined || Considerate || Cheerful || Optimistic

Dazzlekit is een eerlijke kater, dingen stiekem doen is niets voor hem, liegen zal hij ook niet doen, dat zul je al aan hem merken wanneer hij kitten is. Je kan hem gerust dingen in vertrouwen vertellen, maar dat heeft ook zo zijn grenzen, hij zal ook zo eerlijk zijn dat te zeggen voor iemand hem zijn of haar geheim toevertrouwd aan hem.
Als kitten zul je het vooral merken dat hij trouw is aan zijn ouders, als andere kittens stiekeme dingen gaan doen zal hij zich er buiten houden, en het misschien zelfs vertellen aan zijn ouders. Want dat mag niet. Als zijn vader of moeder hem verteld iets niet te doen, of met een bepaalde iemand niet om te gaan, zal hij dat ook niet doen. Als apprentice en warrior zul je aan hem ook al gaan merken dat de clan voor álles gaat, dat geld ook voor zijn familie. Hier uit blijkt dat hij zeker loyaal is.
Dat hij toegewijd is zul je ook al snel merken. Hij is graag veel betrokken bij andere, en is ook zeker vastberaden te helpen. Dit doet hij dan ook zeker niet met tegenzin, nee, hij is vooral enthousiast en betrokken. Dat hij toegewijd is zul je vooral gaan merken wanneer hij warrior is, en zijn eerste apprentice krijgt, zijn volle aandacht zal naar de apprentice gaan, en hij zal vastberaden zijn om van hem of haar de beste warrior te maken.
Dazzlekit is ook zeker redelijk ambiteus, dingen bereiken vind hij fantastisch. Als kitten is het al te merken, tijdens het spelen van een spel neemt hij graag de leiding, hij heeft ook graag de touwtjes in poten. Dit doet hij dan niet op een bazige of gemene manier. Zodra hij apprentice is, spreekt hij ook zeker zijn ambities om een super goed warrior te worden uit. Als warrior zal hij wel wat meer gaan streven om een hogere positie in de clan te hebben, dat hoeft niet per se een hogere rang te zijn, als hij maar een gerespecteerde warrior is. Natuurlijk zal hij wel de dromen hebben om ooit deputy of leader te worden, maar hij draait er niet in door.
Als hij een doel voor ogen heeft, is Dazzlekit vastberaden dat doel te behalen, maar ook dat heeft zo zijn grenzen. Als het de regels zou overschrijven, zal hij naar een andere oplossing zoeken. Als apprentice is hij vastberaden om alles zo goed en snel mogelijk onder de knie te hebben, hij zal ook meer gaan trainen dan nodig is. Wanneer hij warrior is, is hij vastberaden in al zijn taken en doelen.
Dat hij attent is, begin je vooral te merken wanneer hij warrior is. Hij is netjes, en zorgzaam. In zijn ogen hoef je dingen niet meteen met de klauw op te lossen, dat kan eerst wel met woorden op een rustige en nette manier.
Als kitten is dit meteen te merken. Hij is vrolijk, zijn lach is ook onmisbaar. Een chagrijnige Dazzlekit is gewoon niet in te beelden. Hij heeft overal zin in, en doet overal graag in mee. Hij is zeker het zonnetje in de clan.
Mislukken is er niet voor hem, hij is zeker optimistisch. Fouten zijn geen fouten, het zijn leermomenten. Mislukkingen bestaan niet, het zijn verbeterpunten. 'Het komt wel goed' is ook een veel gebruikte zin, en dan meent hij het ook. En komt het niet goed, dan niet, hij maakt er geen drama van.

Outside

» Coat:: Een volle rode vacht met donker rode cyperse markeringen.
» Build:: Hij is stevig gebouwd, in de zin van gespierd. Hij heeft vrij grote klauwen en brede schouders. Ondanks dat hij een forse kater is, is hij zeker niet lelijk qua bouw.
» Pawpads and nose:: Zijn voetkussentjes zijn roze, evenals zijn neus.
» Eyes:: Hij heeft mooie, geel kleurde ogen met groene spikkeltjes er in.

Skills

» Hunting ●●●:: Jagen is zijn sterkste punt, hij is snel in zijn aanvallen, en weet ze ook snel op te pikken.
» Fighting ●●○:: Vechten is hij ook zeker goed in, enkel is het niet zijn eerste keuze, wat maakt dat hij er niet honderd procent goed in is, maar dat licht zeker niet aan zijn bouw en spierkracht.
» Climbing ●●●:: Klimmen is hij wel goed in, omdat hij zulke gespierde poten en schouders heeft, weet hij zich zelf met gemak een boom in te hijsen.
» Fishing ○○○:: Hij walgt van water, tevens is het een Riverclan ding, iets waar hij zeker niets mee te maken wilt hebben, en juist daarom kan kan hij het, voor zo ver hij het weet, niet.
» Swimming ●○○:: Zijn natuurlijke zwemreflexen zijn zeker wel aanwezig, zwemmen kán hij dus wel, maar hij is er geen ster in.
» Stealth ●●○:: Je zal denken omdat hij zo fors gebouwd is, dat het hem niet mee zal zitten wat het sluipen betreft, klopt, soms werkt het niet, maar negen van de tien keer slaagt hij er wel in.
» Sight ●●●:: Zijn zicht is fantastisch, niets ontgaat zijn zicht. In de nacht zijn zijn ogen ook goed.
» Hearing ●●○:: Zijn gehoor is dus weer wat minder dan zijn zicht, maar zeker niet slecht, wanneer hij zich ergens op focust, wilt hem wel eens iets ontgaan, wat horen betreft.
» Smell ●●○:: Zijn reuk is gemiddeld ook redelijk goed, als hij zich er op focust weet hij wel geursporen te vinden.
» Agility ●○○:: Zijn lenigheid kan beter. Juist door zijn forse bouw, wilt dit hem wel eens tegenzitten. Maar dat hij niet super lenig is, belemmerd hem niet.
» Speed ●●●:: Hij mag dan niet lenig zijn, het belemmerd hem niet in zijn snelheid. Qua rennen is hij snel, maar qua reflexen is hij ook snel.



About me

» Name:: Nathalie
» Nick Name:: Nath || Nana
» Age:: 17 years young
» Gender:: Female
» RPG experience:: 3 years and 7 months

» Motivation:: Ik volg Softvoice en Rushleap al vanaf het begin. Ik vind ze heel schattig samen, en vind het verhaallijntje er bij gewoon geweldig. Wanneer ik een kitten van een koppeltje speel, merk ik gewoon hoe leuk ik het vind. Als het ware heb je het basis pakket dan al. Je hebt ouders, siblings, eventuele overige familie, en zo kom je met je character ook sneller in contact met andere katten. Ik wil zo graag een actieve, leuke Thunderclan kater, en merkte meteen bij dit koppeltje; dit is mijn kans!







Laatst aangepast door Roughkit op di 3 jun 2014 - 13:38; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Avalanche Demon
Member
Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 DPKsfdL
Anouk
241
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons went by as fast as the wind
Gender: She-cat ♀
Rank:
Avalanche Demon
BerichtOnderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS}   Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 jun 2014 - 20:47






.:General:.
Name: Dawnkit
Former names: None
Future names: Dawnpaw ~ Dawnsky ~ {Dawnstar?}
Name explanation: Dawn: Dageraad: Ze is erg mooi net als een zonsopgang ~ Sky: Lucht/hemel: Ze is slank en erg licht.
Age: Unborn
Gender: Female
Rank: Kitten
Former ranks: None
Future ranks: Apprentice ~ Warrior ~ Elder ~ {Queen?} ~ {Medicinecat apprentice?} ~ {Medicinecat?} ~ {Deputy?} ~ {Leader?}
Clan: Thunderclan
Former clans: None
Future clans: {Starclan?} ~ {Darkforest?}
Parents: Softvoice & Rushleap
Siblings: Northkit {adoption} ~ ? ~ ? ~ ?
Other family: Foxflare {aunt}

Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 E9unf5

.:Inside:.
Likes: Lachen ~ Melig zijn ~ Avontuur ~ Vrijheid
Dislikes: Stilte ~ Geslijm ~ Oppervlakkigheid ~ Regels
Characteristics: Naïef {tot 9 moons} ~ Jongensachtig ~ Brutaal ~ Avontuurlijk
Naïef: Tot haar negen moons zal Dawn erg naïef zijn. {De reden waarom daar na niet meer kun je lezen bij 'My plans for her'.} Ze zal dingen niet snel door hebben en ze zal andere ook erg snel vertrouwen. Dawn zal het bijvoorbeeld niet doorhebben dat de katers uit de clan op een bepaalde manier naar haar kijken. Of dat sommige met haar aan het flirten zijn.
Jongensachtig: Aangezien haar vriendengroepje vanaf kittens af aan vooral uit katers bestaat zal ze zich soms ook een beetje jongensachtig gedragen. Dit zal zo zo wie zo al doen aangezien ze nooit echt een meisje meisje zal zijn. Ze heeft er ook een hekel aan als she-cats erg meisjesachtig doen.
Brutaal: Dawn zal er totaal geen probleem mee hebben om iemand die ouder dan haar is of een hogere rang heeft tegen te spreken. Hier door kan ze nog wel eens een keertje in de problemen komen. Ze zal daardoor ook duidelijk laten weten als ze ergens het niet mee eens is.
Avontuurlijk: Doordat Dawn's vader graag met zijn kittens op pad gaat het kamp uit zal Dawn het al snel normaal vinden, en ook erg leuk. Ze zal er ook een hekel aan hebben om lang op de zelfde plaats te moeten blijven. En soms zelfs ook aan haar vader vragen wanneer ze weer weg gaan.

Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 E9unf5

.:Outside:.
Fur length: Short/Medium
Fur pattern: Black with a white chest and paws.
Fur color: Black and white
Eye color: Blue
Paw- & Nosepats: Pink
Whiskers: White
Claws: White/pink
Build: A bit smaller than average, nice curves and high on her paws.
Scars: None
Over all: Ze heeft een korte tot half lange zwarte vacht met een witte borst en witte pootjes. Ook heeft ze een klein wit streepje boven haar neus en helder blauwe ogen. Dawn word een she-cat die katers graag zullen zien. Ze is mooi gevormd en heeft een knappe kop. Hier door zal ze ook veel aandacht van de katers uit de clan krijgen. Dawn zal als warrior iets kleiner zijn dan de gemiddelde she-cat maar wel hoog op haar poten staan. Haar neus en pootkussentjes zijn licht roze en haar snorharen wit. Verder zal ze niet echt littekens hebben, wel een paar kleintjes die vrijwel niet zichtbaar zijn.
 
Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 E9unf5

.:Extra:.
Setje:
Voorbeeldposts:
Skils:
Relations:
Voice:
Song:
My plans for her:

Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 E9unf5

.:About me:.
Name: Anouk
Age: 15
Gender: Female
RPG experiënce: 1½ years
Motivation: Can't stop trying. Tja ik heb me nu al bij heel veel nestjes aangemeld en ben nog niet gekozen. {op een keer na maar dat is niet echt actief meer en is dus nog niet geboren} Ook is Dawn een van de ideeën die ik al een lange tijd in m'n hoofd heb. Dus wil ik haar erg graag bespelen, ik heb haar niet zomaar gemaakt omdat ik anders veel te veel accounts heb binnen no-time. Daarom maak ik alleen maar accounts voor nestjes of vl's wat er dus niet veel zijn. Ook is het gewoon leuk om een kitten te spelen van actieve ouders en met actieve broertjes en zusjes. Die mini vl met Rush vind ik ook echt heel leuk bedacht en eens een keer iets anders. Al met al ik wil gewoon heel graag gekozen worden!


Laatst aangepast door Avalanche Demon op za 14 jun 2014 - 19:53; in totaal 16 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS}   Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 Icon_minitimezo 1 jun 2014 - 21:30

Mijn aanmelding staat er :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kasumi
Member
Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 DPKsfdL
Dani
251
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons.
Gender:
Rank:
Kasumi
BerichtOnderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS}   Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 Icon_minitimema 2 jun 2014 - 13:05

OMG, awesome nestje. Ik blijf het wel stalken. Meld me niet aan. Maar veel plezier. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Softvoice
Member
Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS}   Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 Icon_minitimema 2 jun 2014 - 21:02

De deadline is bekend! Op 15 juni om 3 uur precies sluiten de aanmeldingen, zorg dat je aanmelding dan af is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawntear
Member
Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 DPKsfdL
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS}   Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 Icon_minitimema 2 jun 2014 - 22:53

Dit wordy zowieso 'n awesome nestje, ga me niet aanmelden omdat ik volzit met actief houden, hehe, en dat wordt lastig met BFF Lostdream ;3 Veel succes iedereen, ga 't hier ook stalken xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS}   Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 13:40

Wohoo, mijn aanmelding is af! *Points at second page*
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS}   Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 20:20

Zop, mijn aanmelding is nu helemaal klaar ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Rushleap
Member
Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 DPKsfdL
Dieuw
157
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Warriors Age [1 7 M O O N S]
Gender:
Rank:
Rushleap
BerichtOnderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS}   Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 Icon_minitimeza 7 jun 2014 - 10:13

Let op! Jullie hebben nog maar iets meer dan een week om je aanmelding af te maken of te plaatsen. Dan gaan de aanmeldingen dicht, en zullen we zo snel mogelijk kiezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS}   Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 21:39

Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 24ep8hi

Name: Tansykit
Age: Unborn
Gender: Male
Parents: Rushleap { DaD } Softvoice { MoM }
Siblings: Unknow

Inside: Tansykit is erg actief als kitten. Dit zal naarmate hij ouder wordt niet veranderen, dus wordt hij een prima jager en vechter! Hij wilt altijd de Nusery uit en nieuwe dingen gaan ontdekken. Met zichzelf aan de regels houden heeft hij nog wat moeite, en dat zal ook altijd zo blijven. Het liefst van al doet hij dingen die niet mogen, puur voor de kick! Hij zal vanaf het moment dat hij fatsoenlijk kan lopen, zo vaak hij de kans heeft de Nusery uit glippen en nieuwe vrienden ontmoeten. Tansy is dus een erg sociaal persoon! Op vlak van liefde? Hij komt er pas erg laat achter dat liefde bestaat. Hij ontdekt het ook niet bij een poes, maar een kater! Hij wordt dus biseksueel, maar heeft door zijn stoerdoenerij ook wel een goede indruk gemaakt bij de dames... Tansykit heeft dus erg veel vriendinnetjes, maar ziet deze gewoon vriendschappelijk.

Outside: Tansy is een bruine tabby kater. Zijn ogen zijn een mix van groen, geel en oranje. Zijn vacht is halflang. Onder zijn kin is hij wat lichter dan op de rest van zijn vacht, en dit geld ook voor de vacht onder zijn buik. Zijn oren zijn erg dun en schijnen een beetje door vanwege de fragiliteit. Zijn neusje is donkerroos tot bruin. Zijn pootkussentjes zijn donkerbruin.
Setje:
Klik:

Name: Liese
Nicknames: Lis, Liz, Lisseh, Lizzie, Lizzle,...
Age: 13.5 years
Motivation: Mijn aanmelding is niet zo lang of uitgebreid, maar ik vind dat dit wel goed omschrijft wie Tansy juist is. Ik ben al vrij lang aan het proberen om een nieuwe bi aan te maken door middel van kittenaanmeldingen, dus hoop dat deze eindelijk wat oplevert xD Ik vind het een erg leuk koppel, en erg leuke spelers, en bovendien vind ik het tijd worden voor een nieuwe ThunderClanner (:
Extra: Als het uiterlijk niet past, dan zeggen jullie het maar gewoon even en dan pas ik 't wel aan.

Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 Eqczm1
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinnamonleaf
Member
Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 DPKsfdL
Daan.
7
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 120 moons
Gender:
Rank:
Cinnamonleaf
BerichtOnderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS}   Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 jun 2014 - 7:18

@Moonfeather van pag. 3 - Mijn kat uit RiverClan noemt al Bravesoul ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Beatpaw
Member
Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 DPKsfdL
28
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Beatpaw
BerichtOnderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS}   Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 jun 2014 - 8:47

Mijn aanmelding is af^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonfeather
Member
Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 DPKsfdL
Nijntje, the evil rabbit!>3
34
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS}   Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 jun 2014 - 20:47

Cinnamonleaf schreef:
@Moonfeather van pag. 3 - Mijn kat uit RiverClan noemt al Bravesoul ;D
Ik heb het snel veranderd naar BraveheartxD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avalanche Demon
Member
Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 DPKsfdL
Anouk
241
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons went by as fast as the wind
Gender: She-cat ♀
Rank:
Avalanche Demon
BerichtOnderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS}   Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 Icon_minitimevr 13 jun 2014 - 20:18

Moonfeather ik wil niet vervelend doen hoor maar volgens mij bestaat er ook al een Braveheart...
deze hier dus...
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonfeather
Member
Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 DPKsfdL
Nijntje, the evil rabbit!>3
34
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Rush × Soft <'3 {KITTENS}   Rush × Soft <'3 {KITTENS} - Pagina 2 Icon_minitimevr 13 jun 2014 - 20:24

Avalanche Demon schreef:
Moonfeather ik wil niet vervelend doen hoor maar volgens mij bestaat er ook al een Braveheart...
deze hier dus...
Oke dan..XD Dan bedenk ik wel een compleet andere naam..XD
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rush × Soft <'3 {KITTENS}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: