(O.P.E.N) Who will miss me?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 (O.P.E.N) Who will miss me?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Acefray
Dorpsslet
(O.P.E.N) Who will miss me? 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: (O.P.E.N) Who will miss me?   (O.P.E.N) Who will miss me? Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 16:40

De poten van de kater vlogen zo snel ze konden over de bosgrond, groene ogen waren gesloten en zijn in zijn hersenen zat een waas. Wat hij wou doen? Zoals vele deden, rennen om je zorgen te verliezen. Ace geloofde er niet in maar nu kon hij niks anders. Hij moest even ontspannen, zijn spieren strekken en zijn hoofd helder maken. Alles was ineens zo moeilijk geworden. Van de een op de andere dag. Het viel zelfs zwaarder voor de kater die normaal zo alleen was, zo eenzaam en zelfstandig. Hij was niet snel genoeg van begrip om alles te begrijpen maar niemand hielt zich in, alles ging door, steeds sneller en sneller. Het, het brak hem, zo snel in kleine stukjes en hij had tijd nodig om te genezen. Ineens was er Snowy, ze irriteerde hem en hij loste het op zoals hij had geleerd, door het klein te maken zodat het je niet meer lastig viel. Blijkbaar was ze naar Tall gegaan, deze kwam boos naar hem toe. Hij had zijn vriend nog nooit zo gezien. Zijn vriend, zijn… zijn oudvriend. De kater leek die dag een onbekende. Zo was hij het meest boos omdat hij met Running omging, zijn zusje. Maar waarom, daar was de ander nog niet achter gekomen. Hij had gewoon een nieuwe vriend erbij, als de ander er ook zo over dacht. De kater sprong over wat dichtte varens heen en verbande zo de rest van de gedachte. Wat kon hij nou doen om dit probleem op te lossen? Hij wou geen vrienden kwijt, hij wou geen verader of overloper zijn. Zonder dat hij het merkte naderde hij het Thunderpath. Zijn poten raakte het asvaalt toen hij zich afzette en sprong. Een geluid kwam voorbij, rasend, schreeuwend. Ace raakte de zijkant van een monster, voelde de harde schubben die het droeg als een slang en werd door de klap terug gesmeten. Aangezien hij zich midden in zijn sprong had gedraaid leefde hij nog, echter was de klap tegen de koude grond bijna zijn eind. Zo hapte Ace naar adem en probeerde op te staan. Nu pas merkte hij de wond op die over zijn rechterzijde liep. Het hinderde zijn bewegingen niet en het voelde ook niet diep, enkel het bloed bleef in grote hoeveelheden stromen. De kater had geen idee wat hij kon doen, hijgend liet hij zijn kop weer op de grond zakken. En nu? Hij hapte snel naar ademen en uitte een kreet ‘Iemand!?’ Weer liet hij zijn kop zakken, ogen gesloten om de pijn en kloppen te verminderen. Als niemand hem vond, wat dan? Zou aan de andere kant zijn ouders wachten? Zijn mentor? Nee, hij zou eerst moeten wachten. Iemand zou hem vinden, waarom niet? Deze plaats was druk bezorgt, waarom nu niet? Asjeblieft, waarom nu niet?

Open voor iedereen~ Liefst wel iemand die hem helpt xD Mag ook van een andere clan zijn, maakt niet uit ^-^


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
(O.P.E.N) Who will miss me? DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: (O.P.E.N) Who will miss me?   (O.P.E.N) Who will miss me? Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 16:57

Nog wat aarzelend keek ze om zich heen voordat ze definitief het kamp verliet. Tallpaw was nog net ontheven uit zijn vreemde actie, maar het baarde haar nog steeds zorgen. Katten konden altijd terugvallen in zo'n soort bui, wie weet verdween hij straks over het Thunderpath of gooide hij zich in de rivier. Toch had ze de moed nog niet bij elkaar geraapt om hem ook werkelijk een bezoekje te brengen of met hem te praten. Ze was gewoon bang voor zijn reactie. Woede, genegeer of uiterst verdriet. Met een zucht liet ze haar kopje hangen en glipte door de gedoornde ingang, stilletjes.

Voor een keertje koos ze ervoor om niet te gaan jagen. Haar gedachten stonden niet allemaal op een rijtje en dus zou alles haar alleen maar afleiden van haar prooi. In plaats daarvan zette ze haar tocht uit naar een van de grenzen. Aangezien WindClan goed bewaakt werd, koos ze ervoor richting het dikke stinkende Thunderpath te gaan. Rustig zou het hier niet zijn door het eeuwige gebrom van de monsters, maar alles was beter dan zeer vijandige blikken vanaf de overkant van een andere stinkende grens. Toen een zilveren beest voorbij galoppeerde kromp ze ineen. Nog steeds was ze niet gewend aan de beesten, die voortdurend brulden en ontzettend stonken en liever bleef ze hier uit de buurt. Maar om de een of andere reden kon ze niet vertrekken. Tenminste nog niet. ‘Iemand!?’ De schreeuw om hulp bereikte onmiddellijk haar oren en geschrokken sperde ze haar blauwe ogen open. De stem klonk griezelig bekend. Acepaw..! Zonder dat ze het merkte begonnen haar poten zich al van de grond af te zetten en brak ze door het struikgewas heen. Met twijgjes in haar vacht gleed ze tot stilstand en zag de apprentice daar liggen. Zijn zij was doordrenkt met de rode vloeistof, genaamd bloed, en zorgen prikkelde in haar blik. "Ace.." Jammerde ze luid en kwam voorzichtig dichtbij en snuffelde heel voorzichtig aan de wond. Wat gebruikten de medicine cats ook alweer..? Het moest schoon en verbonden worden met.. Door alle paniek kon ze niet meer helder denken, maar ze greep snel een mond vol mos en depte heel voorzichtig de randjes van zijn wond en liet het toen vallen. "Niet bewegen!" Piepte ze, haar stem dik met angst en keek om zich heen. Oh nee.. hoe moest het bloeden stoppen? Waarom gebeurde dit weer om haar heen?


Topics gezocht ~
(O.P.E.N) Who will miss me? HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
(O.P.E.N) Who will miss me? C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: (O.P.E.N) Who will miss me?   (O.P.E.N) Who will miss me? Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 17:03

Ze zag het allemaal niet meer zo zitten. Het leek wel alsof niemand om haar gaf, en misschien was dat ook wel zo. Zelfs Tall. Het was allemaal zo oneerlijk! Maar het ergste vond ze, dat ze verdronk in zelfmedelijden. Snowy was zo gevoelig voor alles, en ze kon er werkelijk niks aan doen. Ze kreeg rare ideeën in haar kop, dingen die ze nog nooit zou durven hebben denken. Zonder dat ze het zelf echt doorhad, liep ze in de richting van het Thunderpath. Alleen Slate mocht haar. Zolang ze haar kopje masseerde. Kittens konden ook al zo onvoorspelbaar zijn! Het geraas van een monster bereikte haar oren. Wat? Was ze bij het Thunderpath? Het kon haar niet zo heel veel schelen. Een beetje afwezig liep ze verder. Wat maakte het uit? Toch bereikte iets ijzingwekkends ook haar oren. "Iemand?!" ze schrok zich een ongeluk. Maar dat was... Ace? Ze sprong over een struik, vlakbij de weg. Toen zag ze Ace liggen, met een enorme wond. Een monster reed rustig door, en gaf weer niks om levens. Was dit wat ze echt wat ze wilde? Zelfmoord, en dat het nog niet eens lukte? Verstijfd bleef ze staan. Wat moest ze doen? Wat moest ze nou doen? Maar het bloed bleef stromen, en de dood gunde ze uiteindelijk niemand. Schichtig stapte ze de weg op. Ineens sprong Running, het zusje van Tall, ook de weg op. Ze jammerde wat, en keek onbeholpen om zich heen. Maar Snowy stond ook al op de weg. "Ace, idioot." mompelde ze wanhopig, en toen wist ze niks meer. Ze stond bijna te trillen, en boorde haar ijsblauwe blik in Ace zijn ogen.


(O.P.E.N) Who will miss me? 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
StarClan
(O.P.E.N) Who will miss me? KlwjILQ
Daan ♫
565
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Arcanewish
BerichtOnderwerp: Re: (O.P.E.N) Who will miss me?   (O.P.E.N) Who will miss me? Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 17:05

De poes had zich voorgenomen om de grenzen te checken en om op de terugweg wat verse prooi mee te nemen, dan zou ze haar mentor ook weer blij kunnen maken. Al was blij misschien wel het verkeerde woord, trots misschien? Zo verzonken in dit soort gedachten liep de poes rond in de richting van de grens met ThunderClan. Haar kop voelde wat zwaar aan door het slaaptekort van de afgelopen dagen. Een zucht rolde over haar lippen en ze wist zichzelf voort te slepen, doorgaan nu Arcane. Ze moest iedereen bewijzen dat ze het waard was om Warrior te worden over een paar moons. Ze wilde namelijk niet achterblijven op Tall en Running en alle andere apprentices van haar leeftijd, zoals haar siblings. Een kreet klonk plots in haar oren en de apprentice zette het automatisch op een rennen, dichter naar het Thunderpath toe. Hier trof ze Runningpaw en Acepaw aan, Acepaw lag op de grond met een bebloede vacht. "Running! Ace!" mauwde ze geschrokken en zag toe hoe haar vriendin totaal in paniek was. Arcanepaw sloot haar ogen en probeerde na te denken, wat was het nu ook al weer dat Smokebreath gebruikte voor wonden? Spinnenrag, dat was het! "Spinnenrag," mauwde ze en sprong naar de dichtstbijzijnde struik toe en draaide de draad om haar pootje heen. Hierna hupte ze terug naar Ace en Running en depte haar poot vol spinnenrag op zijn wond. Ondertussen was ook Snowypaw erbij gekomen, maar Arcane focuste haar nu alleen op Ace en zijn wond, soms kwam het wel van pas dat haar mentor de ex-medicine cat was.


(O.P.E.N) Who will miss me? TitLVZk
Terug naar boven Ga naar beneden
Cherrypaw.
Member
(O.P.E.N) Who will miss me? DPKsfdL
Dieuw~
386
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •7 Moons Already!•
Gender:
Rank:
Cherrypaw.
BerichtOnderwerp: Re: (O.P.E.N) Who will miss me?   (O.P.E.N) Who will miss me? Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 17:10

Op een rustig tempo draafde de jonge Apprentice door het Shadowclan Territorium. De laatste tijd was er zo veel gebeurd. Running, Tall, Otterflight... Zo veel was veranderd... Ze had even wat rust nodig. Even de tijd om goed over alles na te denken, om te beslissen wat te doen. Ze had alles kapot gemaakt, en nu moet ze het weer herstellen. Of niet. Als ze er niet meer was.. Nee. Zo mocht ze niet denken. Dat was slap, laf. Het was de makkelijkste uitweg, maar daarmee zou ze niks oplossen. Dat wist ze uit eigen ervaring. Nee, zo wilde ze haar moeder niet achterna gaan. Terwijl ze zo diep in gedachten was verzonken merkte ze niet waarde naar toe liep, en de prikkende geur van benzine deed haar opkijken. Ze wist meteen waar ze was. The Thunderpath. Hier zou ze het kunnen doen. Gewoon er op staan, en wachten tot een monster haar zou verpletteren. Aarzelend zette ze een pootje op het zwarte gesteente. Het voelde ruw aan onder haar pootkussentjes. Een schreeuw om hulp deed haar opkijken. ‘Iemand!?’ Geschrokken keek het poesje op, en met grote ogen keek ze om zich heen. De stem klonk wanhopig en vol pijn. Een klein stukje verderop zag ze een bekend lichaam liggen. Het was Ace, de kater waarmee ze haar eerste training had gehad. Haar ogen werden nog groter toen ze de enorme plas bloed om hem heen zag liggen. De Apprentice wilde naar hem toe rennen, maar een andere gedaante verscheen en ze remde af. Runningpaw.. Ze zag hoe de gevlekte poes hem probeerde te helpen, en even overwoog Cherry om weg te gaan. Uiteindelijk zette ze zich er overheen. Ace had hulp nodig, en wel nu. Echter waren er terwijl ze twijfelde nog twee katten bij gekomen. Zou ze nu wel gaan? Ze besloot het toch te doen. Ace kon alle hulp nu gebruiken. Ze snelde naar het groepje toe, en keek angstig naar de wond in Ace's zij. 'W..wat is er gebeurt?' Mauwde ze zachtjes, om haar aanwezigheid aan te kondigen. Ze sloeg even geen acht op Running. Ace ging nu voor. 'We moeten Littlestream halen...'


(O.P.E.N) Who will miss me? T9gscl
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
(O.P.E.N) Who will miss me? C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: (O.P.E.N) Who will miss me?   (O.P.E.N) Who will miss me? Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 17:34

Snowy stond nog altijd besluiteloos te staren. Intussen kwam ook Arcane aangerend. "Running! Ace!" oh, dus ze werd vol genegeerd. Ach, wat maakte het ook uit. Arcane ging spinrag halen, terwijl er zich een idee in Snowy's kop vormde. Was dit deels haar schuld? Was ze hém tot last geweest? Zelfs Cherry kwam erbij. "W..wat is er gebeurd?" miauwde Cherry zachtjes. "We moeten Littlestream halen..." Snowy negeerde het gebazel van de wanhopige poesjes. Misschien ging Ace dood, misschien niet. Waarschijnlijk wel, besefte ze. En als dit haar schuld was... Er kwam een ander monster aangereden, dat hen zorgvuldig ontweek. Snowy stond op het punt gek te worden. Wat was dit voor gedoe? Waarom liet het leven haar niet met rust? En straks kwam Tall nog! In en uit ademen, in en uit ademen. Kalm blijven. Maar ze bleef alles behalve kalm. Haar leven werd toch niks meer. Haar hele familie was dood. Tall was forever onbereikbaar. Ace haatte haar. Haar mentor trainde niet met haar. En toen nam ze een besluit. Haar poten trilden, terwijl ze de weg opstapte. "Kom me maar halen, als je me zo graag wilt ruïneren..." mompelde ze zwakjes, en weigerde iemand aan te kijken.

-Dramaaaa. Of iedereen negeert haar gewoon xD


(O.P.E.N) Who will miss me? 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
StarClan
(O.P.E.N) Who will miss me? KlwjILQ
Daan ♫
565
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Arcanewish
BerichtOnderwerp: Re: (O.P.E.N) Who will miss me?   (O.P.E.N) Who will miss me? Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 17:48

"Kom me maar halen, als je me zo graag wilt ruïneren..." Dat was de stem van Snowypaw door de drukte van de andere poezen heen. Ze verstijfde toen ze zag dat de witte apprentice het Thunderpath op stapte, in de verte kwam een monster aan. Ze liet de spinnenrag op Acepaw's wond liggen en sprong de stinkende weg op. Ze pakte Snowypaw bij haar nekvel en wierp haar terug de berm in. Echter was het monster al bij hen aangekomen en raakte het de zwart witte apprentice vol op de zij. Een luide kraak was te horen van haar botten die de klap op moesten vangen. Met een enorme vaart vloog Arcane door de lucht heen, met een klap neerkomend aan de andere kant van de weg: ThunderClan gebied. Haar ogen waren gesloten en ze lag doodstil..


(O.P.E.N) Who will miss me? TitLVZk
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
(O.P.E.N) Who will miss me? 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: (O.P.E.N) Who will miss me?   (O.P.E.N) Who will miss me? Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 17:57

For Starclans sake, hij wou hier niet sterven. Waarom dacht hij aan sterven? Nou ja, met een bloedende wond in je zij en nergens naar toe kunnen gaan is dat een van de weinige opties. Op zich was dood gaan niet zo erg, niemand zou hem missen, iedereen wachtte aan de andere kant. Maar ja, hij wou zijn lichaam niet achterlaten, tevens had hij nog vele plannen voor zijn leven. Of ja, jagen en eten. Wat een leven heeft deze kat toch gehad, jagen en eten. O please, Starclan wees vriendelijk, niks persoonlijks maar de kater bleef liever even weg. Het bloed bleef gonzen, rood vulde het grijs van zijn pels. Hij hoorde pootstappen door het ruizen van zijn kop, de geur herkende hij niet door de ijzere geur van bloed. Aangezien hij zijn kop niet kon heffen bleef hij liggen tot de stem weerklonk; "Ace.." Running, was ze niet boos? Zou ze helpen? De kattin kwam in zijn gezichtsveld. ‘Rustig Running, het is niet zo erg als het eruit ziet’ probeerde hij rustig. Zijn stem was misschien nog het enige dat hij onder controle had. Ook begon de wond nu dankzij de blootstelling aan lucht verschrikkelijk te steken. Hij liet Running de wond deppen en gaf geen kleun, hoe veel het ook stak. "Niet bewegen!" Zijn blik probeerde die van Running te grijpen. ‘Kalm maar’ Een gedachte greep zich vast aan zijn stroom.

Dood aan overmoed.

Beter dan dat, wat was er dan? Weer een kat, hij herkende nu de geur, de stem. Het was degene die hij niet kon begrijpen en zo dus wou kleineren. Zoals hij had geleerd. Snowypaw. "Ace, idioot." Hij zag haar blik en probeerde te grijzen. Dat werd vervolgt door een enorme pijnsteek die zichtbaar was. ‘Hey Snowy, ook leuk dat jij er bent’ Weer sloot hij zijn ogen en probeerde Running weer te vinden. Waarom ging niemand in zijn gezichtsveld? Waarom was dat zijn zorg terwijl er een gat in zijn zij zat? Ace probeerde zich af te leiden, daarom. "Running! Ace!" Hij probeerde zijn kop te heffen waardoor de wond erger begon te bloeden. Verbaast bracht hij uit; ‘W- O ja, blijven liggen’ Zo legde hij zijn kop weer weg en haalde wat happerig adem. "Spinnenrag," Kon ze hem helpen? Echt? Wat had hij goede vrouwen om zich heen. Zelf kon hij niks. Enkel een bedankje mompelen, en dat deed hij ook. Weer kwam iemand, Cherrypaw kende de kater haar. Deze kwam met een geweldig idee. ‘Ik was aan het rennen, sprong en op dat moment kwam een monster. Ik raakte zijn zijkant.’ legde hij even uit. Ineens sprong Snowy op het Thunderpath en sprak haar doodswens. Met alle kracht die de kater nog had schreeuwde hij naar de witte apprentice; ‘For Starclans sake, Snowy, niemand wil je dood, ga van dat vervloekte pad af.’ Een zwarte waas vulde zijn ogen, hij begon het bewustzijn wat te verliezen. ‘Een dood op een dag zou wel genoeg zijn denk je niet?’ De kater hijgde zwaar en legde zijn kop neer.

Snowypaw; Dood aan eigenwaarde

Acepaw; Dood aan overmoed


Zijn gedachte, al was nog niemand gestorven. Arcane redde Snowy en werd zelf geraakt. Verwoed probeerde de kater op te staan, alles gonsde, hij ging sterven. Nee, niet nu.

Arcanepaw; Dood aan heldhaftigheid.

Hij viel weer neer, zijn ogen gesloten, bijna het bewustzijn verloren.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
(O.P.E.N) Who will miss me? C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: (O.P.E.N) Who will miss me?   (O.P.E.N) Who will miss me? Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 17:59

Het monster kwam aanrijden. Nou, dat was het einde dan. Alles gebeurde in slowmotion voor haar ogen en ze nam de informatie niet meer op. Ineens bonkte iemand keihard tegen haar zij aan. Nee! Waarom lieten ze het niet gebeuren? Ze kwam hard op de grond terecht, maar ze voelde geen pijn. Ze sloot haar ogen, maar opende ze toen meteen. Wie had de klap opgevangen?! Toen zag ze Arcane aan de andere kant van de weg liggen. "Oh nee, oh nee, oh nee..." smeekte ze. Maar er was in elk geval geen bloed, toch? Voorzichtig kroop ze over de weg naar Arcane toe. Ze duwde haar neusje in de zwart witte vacht. Was ze... was ze dood? "Arcane?" piepte ze zacht. Haar geest kon weer helder denken. Wat had ze veroorzaakt?! "Arcane!" zei ze nu iets dringender, terwijl de tranen over haar wangen liepen.


(O.P.E.N) Who will miss me? 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
(O.P.E.N) Who will miss me? 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: (O.P.E.N) Who will miss me?   (O.P.E.N) Who will miss me? Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 18:02

Zijn ogen keken ernaar, maar zagen het niet, de haas was geraakt en viel nu dood langs de rand. Een glimlach verspreidde zich over Talls' gezicht, daar kon weer een gezin van eten. Meteen liep de kater erheen om het beest op te rapen, en hees het in een krachtige beweging omhoog. Ook al waren de laatste dagen wat vreemd en turbulent geweest, hij was zichzelf weer. Het goedmaken met Ace was hij zich mentaal op aan het voorbereiden, en Running zou hij ook nog spreken. Zo dicht bij de dood staan had de kater doen nadenken, maar nadenken ging op het moment niet. Een hard gekrijs aan de rand van zijn gehoor deed de kater langs het pad kijken. Duidelijk waren het katten van zijn clan, poezen bleek al toen er nog eens een schreeuw weerklonk. Wat was daar aan de hand? Waarom stonden ze zo gevaarlijk dicht bij het Thunderpath? Tall had even zijn kopje schuin, maar zette het op een lopen toen een vacht hem bekend voorkwam. Al snel naderde de kater het tafereel, en keek met een rustige blik ernaar. In dit soort situaties moest je vooral erg rustig blijven. Daarom handelde hij snel, duwde alle wanhopige poezen niet al te zachtzinnig opzij, en keek ze met een gezaghebbende blik, die hij geërfd had van zijn moeder, aan. Alle vorige dagen waren vergeten, het draaide om Ace, en al die paniek hielp hem niet. Misschien leek het hard, dat hij niet in paniek raakte van het beeld van zijn vriend die zo lag, maar vanbinnen raasden de gedachten door elkaar heen. "Cherry, jij rent snel, ga Littlestream halen," Mauwde hij, de poes vragend, en toch ook bevelend aankijkend. Toen keek hij even snel om zich heen, en rende zodra de kust veilig bleek te zijn naar de overkant, waar Arcane lag te bloeden. Geen woord kwam uit zijn mond, alles wat hij deed was kijken hoe erg de wonden waren, en haar toen voorzichtig oppakken. "Alles komt goed," Mauwde hij nu zacht, en tilde de kat op, waarna hij met haar over het Thunderpath sprintte. Voorzichtig legde hij haar op een plekje, wat verder van het pad af. "Snowy, kan jij naar haar kijken?" Vroeg hij aan de poes, haar gehuil negerend, en liep toen terug naar Ace. Op het moment zag Tall er als een leider uit, borst vooruit, sterke houding, logisch nadenkend en een vastberaden blik in zijn ogen. Hopelijk zouden de anderen er even geen punt van maken dat hij het even overnam. Een beetje onzeker keek hij naar Running, die bij de kater stond, en liep toen vastbesloten op haar af. Ofwel, eigenlijk op de kater af. De poes een verontschuldigende blik toewerpende greep hij de kater, die net zo groot was als hij, voorzichtig in zijn nek, en trok hem zonder al teveel moeite verder van het Thunderpath af. Het liet een spoor van bloed achter, maar het was veiliger dan hem daar laten liggen. Nog geen reactie op het feit dat zijn vriend hier lag te sterven, als Tall nu ook zou panieken zou de kater het onder geen beding halen, geen tijd voor paniek, hij moest er zijn voor de mini-clan die zich rond het lichaam gevormd had. Hij moest er zijn, voor zijn partner-in-crime, en de gewonde vriendin naast hem op de grond.

- You guys needed a Tom-cat here >3



(O.P.E.N) Who will miss me? Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
(O.P.E.N) Who will miss me? DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: (O.P.E.N) Who will miss me?   (O.P.E.N) Who will miss me? Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 18:09

Drie andere Apprentices verschenen nog, waaronder haar grootste ergernis, maar nu was de tijd er niet voor om kwaad te zijn. Voorzichtig bekeek ze wind en toen Arcanepaw deze had verbonden met spinnenrag, zag het er al wat beter uit. Voor de zekerheid plaatste ze het nog wat strakker en hoorde van vanachter haar een soort gemompel, maar ze waagde het niet om Acepaw achter te laten. Echter, toen een doffe klap haar oren bereikte schoten haar nekharen overeind. Aan de andere kant van het pad lag nu het bewegingsloze lichaam van Arcanepaw. Haar blauwe ogen werden opengesperd bij het aanzien van haar vriend aan de andere kant en ze zag hoe een witte apprentice naar haar toe liep. Vluchtig wierp ze een blik op Cherrypaw, die er nog was. "Niemand gaat meer over dit pad totdat iedereen weer heel is, begrepen..?!" Riep ze luid en gedeeltelijk paniekerig, maar ze wilde niet nog meer ongelukken. Toen ze haar blik weer op de gewonde kater richtte zag ze een wat vage uitdrukking op zijn gelaat. "Ace..?" Ze liet haar kopje zakken en voelde met haar snuitje of hij nog wel ademhaalde, maar gelukkig voelde ze het nog. "Word wakker.." Sprak ze vervolgens met paniek in haar stem en gaf zijn wang een zachte por. "Je moet erbij blijven.. anders.. word je straks niet meer.." Haar stem dwaalde langzaam af, maar plots werd de apprentice weggepakt door iemand en Runningpaw piepte geschrokken. Tallpaw trok de kater weg en angstig keek ze naar de wond op zijn zij. "Doe voorzichtig! Anders haal je alles weer open!" Riep ze haastig en volgde het dikke spoor van bloed. "Het.. het komt wel goed toch?" Heel voorzichtig keek ze haar broertje aan.


Topics gezocht ~
(O.P.E.N) Who will miss me? HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ratbite
Member
(O.P.E.N) Who will miss me? DPKsfdL
Aimée
559
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ratbite
BerichtOnderwerp: Re: (O.P.E.N) Who will miss me?   (O.P.E.N) Who will miss me? Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 18:11

Met de muis in haar bek liep de grijze poes tevreden terug langs het Thunderpath. Haar eerste jachtpoging was meteen goed gegaan en dat maakte haar erg gelukkig. Wat dieper in het bos zal ze haar jacht vervolgen, hier was ze niet heel graag. Ratbite murmelde een liedje waarvan ze niet eens wist hoe het precies ging en maakte zelfs een huppelsprongetje. Vandaag ging ze niet treuren of zich zorg maken over dingen. Nee, vandaag was...Een keiharde klap klonk. Ratbite liet de muis vallen en ze voelde dat ze aan het rillen was. Er reed een monster voorbij. Ratbite bedacht zich geen moment en rende naar de plaats van de klap. Daar vond ze iets wat ze nooit zal vergeten. Tallpaw die met Arcanepaw over de weg sprintte, Arcanepaw was duidelijk geraakt door een monster. Ratbite wachtte even en ging toen naar ze toe. Tallpaw zei wat tegen Snowypaw, die huilde. Pas toen Ratbite dichterbij kwam, zag ze Acepaw liggen. Ook verwond. "'Verduveld". Tallpaw haalde Acepaw weg van de gevaarlijke plek waar hij lag. Nu kwam Ratbite tevoorschijn. "Doe voorzichtig! Anders haal je alles weer open!" Hoorde ze een Apprentice zeggen "Het.. het komt wel goed toch?""Wat is hier gebeurd" haar stem trilde.  


(O.P.E.N) Who will miss me? 11vnyuf
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
(O.P.E.N) Who will miss me? 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: (O.P.E.N) Who will miss me?   (O.P.E.N) Who will miss me? Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 18:17

De kater keek geruststellend naar zijn zusje, en legde voor het eerst sinds een lange tijd zijn staart om haar heen. Het voelde niet verkeerd deze keer, niet ongewenst, het draaide nu om Ace, niet om hun perikelen. "Ja," Hij wist niet hoe zijn stem zo rustig kon klinken, maar het was zo. Dat hielp hem ook om te reageren op de kat die erbij kwam. Eindelijk, een warrior. Klaar om de rol van leider over te geven was hij blijkbaar nog niet, want deze poes wist nog niet wat er gebeurt was. "Veel, maar nu is het het belangrijkste om Spinrag te vinden," Mauwde hij, en vloekte vanbinnen, het was automatisch zo gegaan. Hij had het gewoon gezegd omdat de situatie niet uit de hand mocht lopen. Maar hij was zojuist wel redelijk brutaal geweest tegen een heuse warrior. "Ace," Mauwde hij toen tegen zijn vriend, luid en duidelijk, geen greintje medeleven. "Als je me hoort moet je je ogen openen," Een opdracht, en hopelijk zou Ace ernaar luisteren, Tall moest weten hoe erg het was en zijn belofte aan Running waarmaken.


(O.P.E.N) Who will miss me? Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Arcanewish
StarClan
(O.P.E.N) Who will miss me? KlwjILQ
Daan ♫
565
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Arcanewish
BerichtOnderwerp: Re: (O.P.E.N) Who will miss me?   (O.P.E.N) Who will miss me? Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 18:19

Verschillende stemmen en geluiden klonken om haar heen. Haar zicht was voor een groot deel weggenomen en alles was een grote wazigheid waarvan ze niks op kon maken. Ze voelde hoe ze weg werd gesleept van ergens waar ze eerst had gelegen, maar de poes bleef doodstil hangen. Toen ze aan de overkant lag hief ze haar kopje lichtjes die op dit moment wel uit elkaar leek te knallen, maar dat was niet gek als je zag wat voor een wond er op haar kop zat, die aardig bloedde. Ze hoestte bloed op en hoorde in de verre verte haar hoest weergalmen. Hierna viel haar kopje weer met een plofje neer in het gras. Wie gaf er nu om haar? Haar moeder was dood, haar siblings sprak ze amper meer, Tallpaw had genoeg andere vriendinnen en Running had ook Ace nog. Wie was zei dan? Niemand, niet belangrijk genoeg. Misschien was het beter als StarClan haar het leven nu meteen afnam, niemand zou meer problemen hebben en ze zou dan sterven aan een heldhaftige dood. Hopelijk zou Smokebreath trots op haar zijn.. Langzaam zakte de poes weg, haar bewustzijn nu echt verliezend. Haar wit met zwarte vacht zat onder het bloed van de diepe wonden die op haar kop en flanken zaten.


(O.P.E.N) Who will miss me? TitLVZk
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
(O.P.E.N) Who will miss me? C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: (O.P.E.N) Who will miss me?   (O.P.E.N) Who will miss me? Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 18:21

Alles gebeurde ineens weer zo snel. Tall kwam er ook bij, en deelde wat bevelen uit. Zij moest voor Arcane zorgen. "Is goed..." zei ze met verstikte stem. Ze hees zichzelf overeind, en porde voorzichtig in Arcanes zij. Ze was in Thunderclan gebied, ze moest hier weg! Voorzichtig nam ze de huid van de poes tussen haar tanden. Maar, moest ze haar dan de hele weg over slepen? Dat leek haar een beetje pijnlijk. Snowy schoof haar kopje onder Arcanes buik, en zorgde ervoor dat de poes op Snowy's rug kwam te liggen. De eerste paar stapjes waren nog makkelijk, maar het werd zwaarder. Toch moest ze doorgaan. Het beton schuurde onder haar pootjes, en ze begonnen te bloeden. Uiteindelijk bereikte ze toch de overkant, en ze zakte in elkaar met Arcane nog op haar rug. Toen pas merkte ze de warrior op. Wie was dat eigenlijk? De vraag was haar ontgaan. "En... en nu?" vroeg ze zacht. Haar vacht was besmeurd onder het bloed van de poes.


(O.P.E.N) Who will miss me? 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Ratbite
Member
(O.P.E.N) Who will miss me? DPKsfdL
Aimée
559
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ratbite
BerichtOnderwerp: Re: (O.P.E.N) Who will miss me?   (O.P.E.N) Who will miss me? Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 18:25

"Veel, maar nu is het het belangrijkste om Spinrag te vinden," zei Runningpaw tegen haar, het klonk brutaal, maar Ratbite vergaf het hem. Ze begreep dat hij nu echt niet op zijn manieren ging letten. "En... en nu?" klonk de stem van Snowypaw. "Rustig blijven"beval ze "Is er iemand al op weg om Littlestream te halen?"Nu was de rilling uit haar stem verdwenen en sprak ze duidelijk en streng."Ace," Mauwde Runningpaw tegen Acepaw, luid en duidelijk, geen greintje medeleven. "Als je me hoort moet je je ogen openen,". Ratbite liep naar ze toe en besloot om de kater te ondersteunen. Ze deed haar schouder onder de zijne, precies waar de wond was en ging liggen. Haar vacht hield het bloeden wat tegen, maar dat was niet de reden dat ze het deed. Ze moest hem overeind houden en zo kon ze voelen hoe het ging met hem. "Runningpaw, het komt goed" zei ze, ergens voelde ze dat de stoere Apprentice zich zorgen maakte. "Ga naar Arcanepaw, zij heeft jullie meer nodig" "Al weet ze dat niet"'. Ratbite bleef liggen en ondersteunde Acepaw.  

-Ratbite ligt dus half onder Acepaw-


(O.P.E.N) Who will miss me? 11vnyuf
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
(O.P.E.N) Who will miss me? 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: (O.P.E.N) Who will miss me?   (O.P.E.N) Who will miss me? Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 18:31

Ze veel drama, zijn hoofd bonsde. Stemming ging af en aan maar bereikte hem niet. De pijn in zijn zij was stekend maar het werd verzacht door de leegte, wat leek het zwart ineens warm en uitnodigend. Niemand miste hem, Snowy haatte hem, Tall sinds kort ook. Running was een van de vriendelijkste kattinen die hij ooit had ontmoet, die zou het wel redden. Cherry zou iedereen helpen in nood, ze zou dus ook wel vrienden maken en behouden. Arcane had eigenlijk iedereen hier, of niet? Hij had geen idee dat ze hetzelfde pad bewandelde als hij. De stem van Running klonk verweg, hij probeerde haar gerust te stellen maar kreeg geen geluid uit zijn mond. Ineens werd hij verplaatst, de pijn werd zo hevig dat Ace zelfs enkele seconde bij bewustzijn kwam. Echter begon hij weer weg te glijden toen hij stil lag. Weer een stem, nu van Tall. Hij klonk niet als zijn vriend van toon. Alleen daarom al zou hij in het zwart willen blijven zweven. Toch deed hij zijn best, opende zijn groene blik voor de wereld al was alles wazig. ‘Arcane’ zei hij zwak. ‘Ik h-’ De kater kwam in een hoestbui en zwakte weer wat weg. Ruw duwde hij zich eruit. ‘Help haar, n-’ Weer een raspende ademhaling ‘-et mij’ Hij wou zich weer weg laten vallen, maar hielt zich sterk. Gewoon al omdat Tall na dit gebeuren een klap tegen zijn kop verdiende, en misschien zelfs zijn bro-vriend. Omdat hij Running nog eens wou omhelzen en bedanken voor haar zorgen. Omdat Snowy misschien een sorry verdiende. Cherry een maat om mee te trainen en Arcane iemand voor in de Med. Den. Hij liet het zachte zwart op zich wachten, tevens zijn ouders en zijn eerste mentor, deze stonden misschien aan de andere kant toe te kijken.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
(O.P.E.N) Who will miss me? DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: (O.P.E.N) Who will miss me?   (O.P.E.N) Who will miss me? Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 18:37

Het werd haar veels te druk, want plots stond iedereen hier en verscheen er een Warrior. Angstig deed ze een paar passen naar achteren, waar ze wat meer lucht kreeg en haar gedachte de ruimte kregen om alles te verwerken. In één klap waren Acepaw en Arcanepaw gepakt door monsters en er was een situatie waarin alles fout kon gaan, gewoon omdat StarClan het misschien zou willen. Er werden taken uitgedeeld of bevelen gegeven, even kon ze het verschil er niet meer in zien. Heel langzaam ging ze bij Arcanepaw zitten en drukte haar zwart witte vacht tegen die van haar aan en liet haar blik even over de wonden glijden, maar toen ze een zure smaak in haar mond proefde, keek ze snel weer weg. Ze voegde niets toe aan deze situatie, maar zomaar weg gaan kon ze niet over haar hart verkrijgen.


Topics gezocht ~
(O.P.E.N) Who will miss me? HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
(O.P.E.N) Who will miss me? 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: (O.P.E.N) Who will miss me?   (O.P.E.N) Who will miss me? Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 18:38

Tallpaw keek de poes een beetje beledigd aan toen deze hem ineens opdrachten ging lopen geven, en keek tevens ook een beetje verbaasd, verwarde ze hem en Running nou? Of leek dat maar zo? Geen tijd voor, geen tijd. Ineens zei Ace wat, Tall boog zich voorover om te luisteren, en grinnikte toen. "Je denkt toch niet dat ik je hier zomaar achterlaar he, we moeten nog op zoek naar de verloren grens," Zijn relatie met de kater kwam in deze woorden duidelijk naar boven, hij kon niet doen alsof hij Ace niet kende, hij moest hem laten weten dat hij weer normaal was. Daarna liep hij naar Arcane, die er direct naast lag. Hij keek even naar de poes, om tot zijn vreugde te zien dat haar bloeden al wat minder leek, maar dat kon ook zijn geest zijn. Running hielp haar, en even keek Tall bezorgd naar zijn zusje, haar was nog niets overkomen, dat ging ook niet zomaar gebeuren. Hij zou er persoonlijk voor zorgen dat Running hier niets aan overhield.


(O.P.E.N) Who will miss me? Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Cherrypaw.
Member
(O.P.E.N) Who will miss me? DPKsfdL
Dieuw~
386
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •7 Moons Already!•
Gender:
Rank:
Cherrypaw.
BerichtOnderwerp: Re: (O.P.E.N) Who will miss me?   (O.P.E.N) Who will miss me? Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 18:46

Overal om haar heen was het chaos. Katten schreeuwden, iedereen was in paniek. 4 poesjes van net ouder dan 8 Moons en een dodelijk gewonde kater; dat kon ook niet goe gaan. Plotseling stapte Snowypaw, om het nog even erger te maken, de Thunderpath op, net toen een monster aan kwam. Met grote ogen keek Cherry toe, en net voor het monster de witte Apprentice raakte duwde Arcanepaw haar weg, waardoor die aan de andere kant van de weg kwam te liggen. Nog eentje dodelijk gewond. Cherry dreigde te flippen, tiener nog iemand bij hen kwam. Tallpaw. Vrijwel direct nam hij de lering in handen, waarna hij instructies begon te geven. Omdat zij snel was moest ze Litylestream gaan halen, en ze sprong overeind. Ironisch genoeg deed dit haar denken aan de eerste keer dat ze Tall ontmoet had. Ze hadden toen een wedstrijdje gedaan om wie et snelst was, en uiteindelijk kwamen ze ook bij Littlestream terecht. Cherry aarzelde heel even, maar vertrok toen. Weg van de chaos.

Ze was blij dat ze even kon ontsnappen, blij dat ze iets nuttigs kon doen. Hoe beroerd de situatie ook was; de wind die door haar vachtje streek kalmeerde haar toch. Ze was altijd al snel geweest, eigenlijk was snelheid het enige waar ze echt in uitblonk. Terwijl ze door het Territorium rende dacht ze na over alles. Zou Ace het wel redden? En Arcane? Leefden ze überhaupt nog? Ze moest snel zijn, heel snel. Ze verhoogde haar tempo, en raakte de grond amper. Misschien was ze nu wel zo snel als een Windclanner, bedacht ze trots. Maar ze moest zich focussen, dus rende ze door. Het poesje merkte dat ze toch een betere conditie had dan ze dacht, maar het kon ook door de adrenaline komen. Hoe dan ook; ze was snel, en hopelijk op tijd.

Na een tijdje kwam de poes aan in het Camp. Gehaast keek ze rond, terwijl ze hijgde van de inspanning. 'Littlestream! Er is een noodgeval!' Begon ze te roepen. Snel rende ze naar de Medicine Cat Den, en keek ze naar binnen. 'Littlestream? Littlestream? Ace en Arcabe zijn saneerden door een monster, je moet snel komen!' Haar stem klonk panisch, en zo voelde ze zich ook. Hoe zou dit ooit goed komen?

Note; Moet ik anders een nieuw topic in het Camp aanmaken, of kan Little gewoon hier reageren?


(O.P.E.N) Who will miss me? T9gscl
::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
(O.P.E.N) Who will miss me?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Thunderpath-
Ga naar: