The start of a new Legend {Frostpaw}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The start of a new Legend {Frostpaw}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Littlestream
Member
The start of a new Legend {Frostpaw} DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: The start of a new Legend {Frostpaw}   The start of a new Legend {Frostpaw} Icon_minitimewo 4 jun 2014 - 19:21

Terwijl ze met haar groene ogen naar de uitgang van haar den keek krulde ze haar staart om haar lichaam heen. Ze had aan een krijger gevraagd of hij Frostpaw naar haar wou sturen. Als de poes zou vragen waarom, had ze gezegd dat hij haar moest vertellen dat ze haar nog eens wou nakijken. Maar om eerlijk te zijn moest ze iets aan de poes vragen. En niet zomaar een vraag. Een sidderende zucht verliet haar bekje toen ze even naar haar poten keek. Als de apprentice zou instemmen, zouden ze eerst naar de moonstone moeten gaan voor de goedkeuring van Starclan. En ergens had ze zo haar twijfels. Starclan had haar namelijk geen dromen meer gegund, en dus had ze deze keuze zelf gemaakt. Het risico was te hoog, als zijzelf ziek zou worden, wie zou dan haar taak als Medicine cat over nemen? Toen de poes pootstappen in haar richting hoorde keek ze weer op en knipperde ze even met haar ogen. "Hallo Frostpaw." Klonk haar stem vriendelijk.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
The start of a new Legend {Frostpaw} DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: The start of a new Legend {Frostpaw}   The start of a new Legend {Frostpaw} Icon_minitimewo 4 jun 2014 - 19:31




Frostfall


Frostpaw lag nog half te slapen in haar nest in de Apprentices den, toen de stem van een warrior haar naam uitsprak. 'Frostpaw?', luidde de stem. Haar oortjes werden naar voren gericht, en al snel zat de poes rechtop. Ze knikte met een vrij verwarde blik op haar gelaat. 'Ik ben gestuurd door Littlestream. Ik moest je naar haar den sturen', miauwde de Warrior. Frostpaw knikte met haar ogen naar de grond gericht. Het ging vast over Brokensoul... Ze had het de poes nooit moeten vertellen..! Met neergeslagen ogen slenterde ze de Apprentices Den uit.
Voorzichtig trippelde ze het hol van de Medicine Cat uit haar Clan binnen. 'Hallo Frostpaw', klonk de vriendelijk stem van Littlestream, die opkeek bij haar komst en met haar ogen knipperde. "Je... U had me nodig, Littlestream?", klonk ze een tikkeltje verlegen. Langs de ene kant was ze ook wel wat zenuwachtig, want ze was echt niet in de mood om over haar problemen te praten... Ach, zonder er echt een reden voor te hebben vertrouwde ze Little toch wel. Ze straalde dat gewoon uit, vond Frostpaw. Het poesje wandelde nog wat verder door en ging bij de poes zitten.

OOC; Mood? Exited! :'D


Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
The start of a new Legend {Frostpaw} DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: The start of a new Legend {Frostpaw}   The start of a new Legend {Frostpaw} Icon_minitimewo 4 jun 2014 - 19:52

Een kleine glimlach krulde zich rond haar lippen toen ze het gestalte van de poes zag opduiken. "Je... U had me nodig, Littlestream?" Klonk de poes verlegen. Ze moest even grinniken bij de verlegen uitdrukking van de kattin, maar bleef haar vriendelijk aankijken. "Ja," Miauwde ze kort waarna ze haar borstkas een snelle lik gunde en wachtte tot de poes ging zitten. "Ik heb het er met Shrewstar over gehad," Begon ze rustig terwijl ze haar groene blik in die van Frostpaw priemde. "En we vroegen ons af of je misschien Medicine cat apprentice wou worden." Miauwde ze vervolgens, straight to the point. Haar staartpunt begon licht zenuwachtig te tikken op de grond en een zachte zucht verliet haar mond. "Toen ik met je sprak leek je me geschikt te zijn, ik weet niet waarom, maar je had iets dat mij aansprak." Bekende ze, oprecht eerlijk.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
The start of a new Legend {Frostpaw} DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: The start of a new Legend {Frostpaw}   The start of a new Legend {Frostpaw} Icon_minitimewo 4 jun 2014 - 20:18




Frostfall


'Ja', miauwde de Medicine Cat. De poes likte kort over haar borstkas, en intussen ging Fro er even bij zitten. 'Ik heb het er met Shrewstar over gehad', begon de poes kalm, terwijl ze haar groene blik in die van de Apprentice priemde. Waar had ze het met Shrewstar over gehad? Nee, niet over haar geheim! Ze had verteld over haar geheim in de veronderstelling dat zij het voor zich zou houden... 'En we vroegen ons af of je misschien Medicine cat apprentice wou worden.' W... Wat? Wat vroeg ze haar nu? Zij? Medicine Cat Apprentice? Ze had gedacht dat de poes slim was, en verstandig. Maar nu ze dit aan haar vroeg, was die gedachte omgekeerd! Haar grijze staartpunt tikte zenuwachtig op de grond. 'Toen ik met je sprak leek je me geschikt te zijn, ik weet niet waarom, maar je had iets dat mij aansprak', bekende de poes, en ze klonk vrij eerlijk, oprecht eerlijk. Was het dan toch zo, dat StarClan haar had uitgekozen? Wat een eer! "Weet je zeker dat ik dégene ben aan wie je dit moet vragen..?", klonk ze onzeker. "W... Want als dat zo is.. dan...", pauzeerde ze even, twijfelend over antwoord. "Dan zou ik je graag bijstaan in je taken!", miauwde ze enthousiast.

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
The start of a new Legend {Frostpaw} DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: The start of a new Legend {Frostpaw}   The start of a new Legend {Frostpaw} Icon_minitimewo 4 jun 2014 - 20:40

De poes mocht nu denken dat Littlestream een dwaas was, maar de poes wist dondersgoed wat ze aan het doen was. En ze was er dan ook zeker van dat als Frostpaw op haar verzoek inging, dat ze een uitmuntende medicine cat ging worden. Zijzelf was in het begin ook niet zeker of ze het wel zou aankunnen, maar kijk nu. Ze wist zich prima te redden. "Weet je zeker dat ik dégene ben aan wie je dit moet vragen..?" Littlestream vernauwde haar groene ogen even en sloeg met haar staart op de grond. "Natuurlijk, anders zou ik het niet vragen." Miauwde ze, misschien ietwat kortaf, maar haar ogen stonden nog steeds vriendelijk. Ze wou de poes ook weer niet afschrikken. "W... Want als dat zo is.. dan...", pauzeerde ze even, twijfelend over antwoord. "Dan zou ik je graag bijstaan in je taken!" Een opgeluchte glimlach verscheen op haar gelaat toen ze het enthousiaste antwoord van Frostpaw hoorde. "Dat is dan geregeld." Miauwde ze tevreden, waarna ze opstond en voor de kattin ging staan. "Dan zou ik zeggen, geniet nog van de laatste nacht in de apprentice den. We vertrekken morgen naar de moedermuil." Mauwde ze met een lach op haar gezicht.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
The start of a new Legend {Frostpaw} DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: The start of a new Legend {Frostpaw}   The start of a new Legend {Frostpaw} Icon_minitimewo 4 jun 2014 - 20:52




Frostfall


Toen Fro twijfelde over de zekerheid van Littlestream, sloeg ze meteen met haar staart op de grond. 'Natuurlijk, anders zou ik het niet vragen', miauwde ze, maar met nog steeds diezelfde glimlach op haar gezicht als altijd. Uiteindelijk besloot ze dan toch maar in te stemmen. Zo'n kans kon ze toch gewoon niet afslaan?! 'Dat is dan geregeld', klonk de Medicine Cat tevreden. Frostpaw knikte kort. 'Dan zou ik zeggen, geniet nog van de laatste nacht in de apprentice den. We vertrekken morgen naar de moedermuil.' Oh ja, de moedermuil... Ze moest nog geaccepteerd worden door StarClan... Misschien vonden zij wel dat ze de hoge rang niet verdiende. Ach ja, dan was dat ook maar zo. Ze vond het al veel dat Littlestream dit vertrouwen in haar had! "Bedankt voor deze kans, Littlestream! Ik zal u zeker niet teleurstellen!" Na deze woorden gaf ze de grijze poes nog een hartelijk kopje, en ging richting de uitgang van de Medicine Cat's Den. Ze richtte nog een laatste blik op de poes, waarna ze terug keerde naar haar nest.

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
The start of a new Legend {Frostpaw} DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: The start of a new Legend {Frostpaw}   The start of a new Legend {Frostpaw} Icon_minitimewo 4 jun 2014 - 22:09

Stiekem had ze bijna evenveel enthousiasme in haar lijf zitten als Frostpaw, aangezien het voor haar ook de eerste keer zou zijn dat ze een apprentice ging voorstellen aan Starclan, én dat ze een kat ging op leren tot Medicine cat. Ze wist dat het niet de makkelijkste weg was om te bewandelen, en hoopte dus maar dat Frostpaw niet halverwege zou afhaken. Haar twee voorgangers hadden dat namelijk wel gedaan, en dat was waarschijnlijk ook de reden geweest waarom Smokebreath zo weinig vertrouwen in haar had toen ze pas medicine cat apprentice was geworden. "Bedankt voor deze kans, Littlestream! Ik zal u zeker niet teleurstellen!" Miauwde Frostpaw, waarna ze haar een kopje gaf en de den verliet. De grijze poes bleef wat verbijsterd staan en knipperde even met haar ogen. Vanwaar kwam dat? Maar wanneer ze er nog eens over na dacht, bleek ze er toch niet zoveel mee in te zitten. Misschien zou ze voor het eerst sinds een lange tijd weer wat leven in de den hebben, gezelschap. Maar was het wel juist om zelf een apprentice uit te kiezen? Ze zou het morgen wel zien zodra Frostpaw in aanraking zou komen met de maansteen. Maar wat ze ging doen als Starclan weigerde de poes als medicine cat apprentice te accepteren, wist ze nog niet. Littlestream besefte alleen dat het morgen een vermoeiende dag ging worden, en dat ze beter vroeg genoeg naar bed moest gaan straks.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The start of a new Legend {Frostpaw}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: