I'm sorry



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I'm sorry

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Skykit
Member
I'm sorry DPKsfdL
Hanna
87
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 manen
Gender:
Rank:
Skykit
BerichtOnderwerp: I'm sorry   I'm sorry Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 21:46

Skykit liep door de nursery, de kleine kitten verveelde zich en ze bleef maar denken aan alle onbekende doden. Nu was het Silverkit geweest, Sky kende de kitten niet maar het was altijd treurig als er iemand overleed. Nou goed, ze had meer mysterieuze doden niet gezien, maar wel van gehoord. Ook piekerde de kitten over toen het lichaam werdt gebracht door Whitelion, ze vond de kater eng en zijn zoon arrogant. Hij had er vast iets mee te maken, want volgens de moeder had híj Silver vermoord. Sky schudde even met haar hoofd, ze was een kitten, ze moest aan leukere dingen denken en niet als detective een vreemde dood onderzoeken. Ze keek om zich heen, in de nursery was ook niks te beleven, wacht, daar liep Angelkit. Die varieede van oke tot aardig, want Sky kende haar... 'buien'. Ze trippelde naar de kitten, "hoi." Sky keek Angel aan, en er kwam een gedachte in haar op. "Silver was je zusje hé?" Sky wist het wel zeker. "Het... het spijt me voor je." Een beetje treurig keek ze Angel aan, het was vast vreselijk om een familie lid te verliezen, vooral als die uit hetzelfde nest kwam als jezelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelsong
Member
I'm sorry DPKsfdL
Isa(2)~
178
Actief

CAT'S PROFILE
Age: × 6 moons
Gender:
Rank:
Angelsong
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry   I'm sorry Icon_minitimema 9 jun 2014 - 9:15

Opgerold lag de kitten als een klein zwart bolletje in haar nest, oortjes in haar nek gevouwen en met een verrassend rustige ademhaling. Ze had haar gedachten even van de verdrietige en erge dingen afgewend maar fantaseerde over haar apprentice tijd. Dan zou ze eindelijk het kamp uit mogen! Eindelijk volwassener worden behandeld. Dromerig staarde ze voor zich uit, dat was iets om zich op te verheugen. "Hoi." Angelkit keek op waar ze een verbaasde blik op Skykit richtte, ze had niet verwacht dat die haar ooit nog zou aanspreken. "Hoi," Sprak ze bijna vrolijk. Spelen met een andere kitten zou nu vast wel de nodige afleiding geven dus ze zwiepte ver heugelijk met haar staartje. "Silver was je zusje hé?" Nee. Nee. Nee! Daar wilde ze het nu echt niet overhebben, ze wilde niet weer in huilen uitbarsten over haar zusje, niet weer in het bijzijn van andere kittens. Niet weer... Ze had al zoveel traantjes gelaten, zolang getreurd om haar zusje. Waarom moest Skykit er nu weer over beginnen? "Het... het spijt me voor je." Angel knikte verslagen. "Maar ehm... Ik heb het er nu even liever niet over..." Wist ze mompelend uit te brengen terwijl ze een wanhopige blik op de andere kitten richtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Skykit
Member
I'm sorry DPKsfdL
Hanna
87
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 manen
Gender:
Rank:
Skykit
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry   I'm sorry Icon_minitimema 9 jun 2014 - 12:29

"Maar ehm... Ik heb het er nu even liever niet over..." Angel keek haar wanhopig aan. "Dat snap ik" Sky zuchte, Angel voelde zich gewoon niet goed, wat begrijpelijk was. "Maar zullen we wat leuks gaan doen? Maar deze keer weet ik even geen spel." Sky dacht na, de vorige keer was best leuk, maar nu waren haar gedachten leeg. Ze herinerde zich wat, "hé Angel, je wordt toch binnenkort apprentice?" Vragend keek ze de andere kitten aan, ze hadden al een tijdje niet gesproken en ze had niet echt een idee van wat er in Angels leven gebeurde, behalve Silverkit dan...


Laatst aangepast door Skykit* op di 10 jun 2014 - 17:57; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dovepath
Member
I'm sorry DPKsfdL
Bunny~
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dovepath
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry   I'm sorry Icon_minitimedi 10 jun 2014 - 17:20

Vrolijk huppelde ze op haar zusje af, die stond te praten met een andere kitten. Ze was grijs, en deed haar wel wat denken aan haar andere zusje.. Ze schudde haar kopje. Nu niet aan denken, ze moest vrolijk blijven! De laatste tijd was de grijze kitten steeds beter geworden in het verbergen van haar gevoelens en alleen het vrolijke eruit te laten komen. "Hoii!", riep ze toen ze bij de twee aankwam. "hé Angel, je wordt toch binnenkort apprentice?" Nog voor haar zusje kon antwoordden, zei Dovekit: "Ja, we worden apprentice, ik kan niet wachten!" Ze huppelde eventjes op en neer van enthousiasme over dat feit en glimlachte.

~Als ik niet mocht posten, negeer dit bericht dan maar >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Skykit
Member
I'm sorry DPKsfdL
Hanna
87
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 manen
Gender:
Rank:
Skykit
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry   I'm sorry Icon_minitimedi 10 jun 2014 - 18:02

"Nou, dat is leuk voor je Angel en... Wie ben jij?" Nieuwsgierig keek ze de andere kitten aan, ze had die wel eerder gezien, maar niet mee gepraat. Sky herinerderde dat ze de twee kittens wel eens samen zag, waren het siblings? Sky bekeek de oudere kitten, die was grijs, donkerder dan zijzelf en met een kort vacht. Maar ze had wel blauwe ogen net als Angel, dus het konden best zusjes zijn. "In elk geval, ik ben Skykit."
Terug naar boven Ga naar beneden
Dovepath
Member
I'm sorry DPKsfdL
Bunny~
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dovepath
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry   I'm sorry Icon_minitimedi 10 jun 2014 - 18:16

"Nou, dat is leuk voor je Angel en... Wie ben jij?" Dovekit keek vrolijk naar de jongere kitten en antwoordde: "Ik ben Dovekit!". De lichter gekleurde kitten zei: "In elk geval, ik ben Skykit" Dovekit stopte met opgewonden op en neer springen. "Aangenaam Skykit!", piepte ze vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelsong
Member
I'm sorry DPKsfdL
Isa(2)~
178
Actief

CAT'S PROFILE
Age: × 6 moons
Gender:
Rank:
Angelsong
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry   I'm sorry Icon_minitimedo 12 jun 2014 - 21:26

Haar zusje kwam erbij en ze glimlachte vriendelijk. "Ja, we worden apprentice, ik kan niet wachten!" Angel knikte enthousiast, ook zij kon echt niet meer wachten! De twee stelde zich aan elkaar voor, hopelijk vonden ze elkaar aardig. "Wanneer wordt jij eigenlijk apprentice Sky?"

~ Sorry flut, maar heb weinig tijd ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Skykit
Member
I'm sorry DPKsfdL
Hanna
87
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 manen
Gender:
Rank:
Skykit
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry   I'm sorry Icon_minitimedo 12 jun 2014 - 21:38

Afwezig staarde Skykit in de verte. "O, over drie manen, ongeveer." Daarna keek ze weer naar de twee zusjes. "Maar beloof me in elk geval dat jullie me komen opzoeken, want ik wordt zo eeeeeenzaam anders. Alleen met mijn zusjes spelen wordt... na een tijdje wat minder leuk." Skykit was blij voor de twee kittens, maar behalve haar zusjes waren er niet echt andere leeftijds genootjes. Want ookal was het leuk met familie te spelen, met vrienden was het ook heel leuk. Apprentice zijn leek Sky leuk, lekker op avontuur, het territorium ontdekken, andere katten ontmoeten, prooi vangen, vechten, als dat nodig was. Maar aan de andere kant kon je dan niet meer lekker lui zijn en wachten op het middageten, je moest het zelf vangen en eerst zelfs nog de clan voeden. Grote taak in de kleine kittens ogen, Sky voelde dat ze weg gleed en richte haar aandacht weer op Angel en Dove.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelsong
Member
I'm sorry DPKsfdL
Isa(2)~
178
Actief

CAT'S PROFILE
Age: × 6 moons
Gender:
Rank:
Angelsong
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry   I'm sorry Icon_minitimewo 18 jun 2014 - 15:42

Drie manen nog? Poehh, dat duurde nog even. Nu pas besefte ze het leeftijdsverschil. Maar ach, dat maakte toch niet uit? Even goede vriendinnen. "Natuurlijk komen we je opzoeken." Sprak Angel geruststellend. "Kleintje." Sprak ze plagend en stak haar tongetje brutaal uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dovepath
Member
I'm sorry DPKsfdL
Bunny~
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dovepath
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry   I'm sorry Icon_minitimewo 18 jun 2014 - 15:51


Een beetje afwezig staarde ze voor zich uit terwijl haar zusje en Skykit praatten. Opeens schudde ze haar kopje en glimlachte naar de twee, terwijl haar blauwe oogjes onschuldig keken. "Zullen we ene spelletje speeeelen?", vroeg Dovekit terwijl ze afwisselend Angelkit en Skykit ondeugend aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Skykit
Member
I'm sorry DPKsfdL
Hanna
87
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 manen
Gender:
Rank:
Skykit
BerichtOnderwerp: Re: I'm sorry   I'm sorry Icon_minitimewo 18 jun 2014 - 16:59

"Kleintje? Ik zal je leren grote lummel!" Vrolijk sprong Skykit op Angel en beet in diens staart, zachtjes natuurlijk. Daarna rende ze weg, richting Dove. "Pak me dan als je kan, bíjna apprentice!" Sky zigzagde rond Dove en rende naar buiten. Ze rende om de nursery en wachte tot een van de twee kittens haar kwam pakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm sorry
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Nursery-
Ga naar: