I feeel OLD



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I feeel OLD

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
Tallshadow
Member
I feeel OLD 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: I feeel OLD   I feeel OLD Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 21:02

Hij slofte maar een beetje rond, zijn gedachten moesten op een rijtjes maar ze wilden niet. Het leek alsof hij jaren ouder was, jaren, hij voelde zich moe, verslagen en uitgelachen, oud. Noem het maar gerust oud, met zijn negen moons nu, voelde de relatief gezien jonge kater zich oud. Met die deprimerende gedachten in zijn achterhoofd merkte Tall dat de grens opnieuw steeds dichterbij kwam, ach wat, hij was nu toch zo oud, hij kon ze aan, wie het ook was, en misschien kon hij zelfs een goed gesprek voeren met iemand die zou zeggen dat hij niet oud was. Dat zou fijn zijn, heel fijn.

- Tinderpaw, en ja… De naam van het topic heeft een betekenis *evil you*
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
I feeel OLD DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD Icon_minitimezo 15 jun 2014 - 21:09


Wat afwezig struinde Tinderpaw in het gebied niet al te ver bij de borders vandaan. Het hoge gras had haar helemaal ingesloten en wuifde langs haar heen. Maar als ze haar nekje strekte, kon ze vossenlengtes ver zien, helemaal tot het Shadowclan territorium. Dit deed ze dan ook zo nu en dan, gewoon kijken. Maar toen ze beweging zag bevroor ze. Een kater stevende rechtstreeks op de grens af! Shadowclan notabene! Was het een invasie? Lichtjes huiverde Tinderpaw, maar toen sprintte ze er toch op af. De kleine poes haar vacht stond overeind terwijl ze zichzelf kenbaar maakte aan de andere kat. "Shadowclanner! Waag het niet om de grens over te steken!" Riep ze het donderpad over, haar pels overeind zettend om toch nog iets groter te lijken.


Laatst aangepast door Tinderpaw op ma 16 jun 2014 - 19:32; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I feeel OLD 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD Icon_minitimema 16 jun 2014 - 0:16

Great Starclan! Konden katten hem dan werkelijk nooit met rust laten? Of was dit juist wat hij nodig had? Whatever, either way was er nu een boze Windclan poes aan de overkant die een beetje naar hem riep. Alles wat de kater hoorde, of misschien maar wilde horen waren de woorden "grens" en "oversteken". Adrenaline suisde door zij lichaam, dit had hij nodig, gewoon jong doen, vreemd doen, doen wat je alleen nog maar kon doen als een apprentice. "Oke Schoonheid" schreeuwde de kater, waarna hij, nog verbaasd door zijn eigen woorden, hard het pad over rende en met een grote sprong recht voor de poes tot stilstand kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
I feeel OLD DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD Icon_minitimema 16 jun 2014 - 1:16

Gespannen keek de kleine flame point poes toe. Zijzelf kwam bijna nooit bij de grenzen, dat was meer Spottedpaw's ding voor haar gevoel, haar grotere zus voelde altijd avontuurlijker voor Tinderpaw. Haar haren rezen dan ook overeind van schrik toen de apprentice ineens de grens over stak. Was het werkelijk een invasie?! De poes haar staart werd twee keer zo dik van schrik. Oh Starclan... Dit moest haar weer overkomen. "Indringers!" Haar stem raakte een octaafje hoger van schrik en ze haalde geschrokken uit naar de neus van de kater, al was deze mep een klein beetje slecht gemikt doordat ze zo geschrokken was geraakt. Tinderpaw was nog nooit in een echt gevecht geweest...

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I feeel OLD 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD Icon_minitimema 16 jun 2014 - 1:23

Vrolijk stond de kater daar, maar draaide toch echt even zijn oren de andere kant op toen ze ineens heel hard in zijn oor ging tetteren. Toen ze eindelijk stil was keek Tall haar met vriendelijk glimmende ogen aan, maar kreeg de kans niet zich voor te stellen. Een poot haalde uit naar zijn neus en liet zowaar een kras achter. Tall vloekte en greep naar zijn tere neus. "For Starclan's sake! Waar was dat voor?" Hij klonk een beetje beledigd maar ook compleet uit het veld geslagen, hij kwam even hallo zeggen, begon met een compliment, en kreeg een klap op zijn neus! Wat was er dan gebeurt als hij haar een knuffel had gegeven? Had ze hem dan de keel doorgesneden? Hoe aardiger je deed bij Windclanners, hoe meer ze uithaalden naar je tere neus. Mauw! Wat had die meid een rechtse!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
I feeel OLD DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD Icon_minitimema 16 jun 2014 - 1:27

Gespannen deinsde Tinderpaw wat achteruit, glinsterend bloed op één van haar klauwen hebbend. "For Starclan's sake! Waar was dat voor?" Klonk de stem van de kater op beledigde toon. Tinderpaw had echter geen zin in gezwets op dit moment en haar tanden hield ze dan ook nerveus op elkaar geklemd totdat ze weer besloot om te spreken. "Je bent een indringer, jij hoort niet thuis op Windclan gebied." Klonk haar stem, nog steeds vervuld van angst. "Ben je de enige of is dit een invasie..?!" Haar oren gingen plat in haar nek terwijl ze even angstig langs hem heen keek. Wat deed ze eigenlijk? Pratend met de vijand. Ze zette spanning op haar achterpoten om weer op hem af te springen, waarschijnlijk om deze keer een, door angst gevoede, linkse uit te delen aan de kater.

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I feeel OLD 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD Icon_minitimema 16 jun 2014 - 1:34

Toen het stil bleef haalde Tall voorzichtig één poot van zijn gezicht af en keek naar de poes. Ze was redelijk klein, erg vastbesloten zo te zien, en leek verschrikkelijk veel op iemand die hij vaagjes kende, maar wie? De kater schudde het even van zich af, daar zou hij later wel op komen. Want nu moest hij opletten, de poes begon te praten. Tall luisterde, en keek haar toen sceptisch aan. "Denk je serieus dat ik hier zou staan als dit een invasie was?" Hij zuchtte, en richtte zich op, om plots nog een klap te ontvangen die hem om deed vallen. "Freakin' Hell!" Riep hij ditmaal uit, en keek ongelovig naar de poes. Hoe had die ooit zoveel kracht in zulke kleine pootjes? Het was ongelofelijk, zo ongelofelijk dat de kater zichzelf er niet toe kon zetten terug te slaan. "Je hebt me nu twee keer geslagen, wat is er nog meer waar ik voor op moet passen?" Vroeg hij, terwijl hij zijn kaak rondjes liet draaien om het gevoel erin terug te krijgen. Oke, zowel een goede rechtse als linkse, uitdaging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
I feeel OLD DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD Icon_minitimema 16 jun 2014 - 1:37

De kater vocht niet eens terug! Dit was makkelijk, te makkelijk zelfs! Maar toen hij enkel een uitroep deed en omviel verspilde Tinderpaw geen tijd. Ze zette haar voorpootjes op hem neer en drukte hem tegen de grond, proberend de lichte sidderingen van nervositeit en angst uit haar voorpootjes te houden. "In dat geval, waarom heb je de grens over gestoken. Wat doe jij hier in Windclan gebied!.." Ze probeerde haar toon streng te houden, maar of dat echt lukte? Niet echt. Haar staart zwiepte nerveus heen en weer en haar ogen hield ze strak op de kater gericht.

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I feeel OLD 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD Icon_minitimema 16 jun 2014 - 1:44

Oke, opstaan werkte niet, want twee adorable kleine pootjes hielden zijn lichaam met verbazingwekkend veel kracht tegen de grond en echt zin om te protesteren had de kater niet. Haar vraag deed de kater echter wel opnieuw ongelovig zijn hoofd draaien, maar antwoord kreeg ze niet. Hij rolde alleen dramatisch met zijn ogen. Veel indruk maakte dit alles niet. Zijzelf had vast ook wel gevoeld dat zijn lichaam niet zo groot was vanwege het vet, hij kon deze poes makkelijk aan, maar zin erin had hij niet. De kater had zin in randomness, in yolo en in vreemd doen. Te beginnen bij dit gesprek. "Je hebt mooie ogen," Best tevreden met zijn gemeende random uitspraak keek Tall haar glimlachend aan. Dit moest er voor anderen wel heel vreemd uitzien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
I feeel OLD DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD Icon_minitimema 16 jun 2014 - 1:48

De opmerking van de kater kwam zo willekeurig aan dat Tinderpaw één voorpoot even terug trok van schrik, samengaand met een frons op haar gelaat. Wat was dat nou weer voor een gekkigheid van die indringer... Maar geen zorgen, de poot crashte binnen no-time weer terug op het lichaam van de kater om hem opnieuw tegen de grond te drukken. "Probeer je er niet onderuit te praten, je bent nog altijd een indringer!.." Miauwde het flame point poesje. Ze was echt niet van plan om hem te laten gaan voordat ze antwoord had. "Wat doe je hier!"

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I feeel OLD 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD Icon_minitimema 16 jun 2014 - 1:57

Tall bleef gewoon naar de poes glimlachen toen die hem onthutsts aankeek, en wilde hard overeind gaan zitten toen ze hem met een poot losliet. Helaas ging dat niet, want hij was halverwege toen de poot ineens drie keer zo hard op zijn schouder in ramde. Onder een luide 'oef' werd Tall weer tegen de grond geduwd, en schoot er een stekende pijn door zijn schouder. 'Heerlijk' Schoot er sarcastisch door zijn hoofd, maar zijn glimlach bleef want ergens was dit gesprek best gezellig. "Ik praat me er niet onder uit," Verdedigde de kater zichzelf "Ik zeg alleen dat je mooie ogen hebt, maar als je wilt dat ik het terugneem," Hij keek haar met een opgeheven wenkbrauw aan. "As for wat ik hier doe," Hij grinnikte, "Ik verveelde me, en jij zág er gezellig uit," Hij legde nadruk op de verleden tijd. De priemende, maar mooie ogen stonden nu wel iets minder leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
I feeel OLD DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD Icon_minitimema 16 jun 2014 - 2:02

Tinderpaw keek eventjes vlug om zich heen of er mogelijk versterking was, want hem loslaten ging ze op dit moment niet. Het was Shadowclan immers, de clan waarmee ze in oorlog waren. Wie weet zou hij haar aanvallen als ze hem de rug toekeerde. "Ik praat me er niet onder uit," Verdedigde de kater zichzelf "Ik zeg alleen dat je mooie ogen hebt, maar als je wilt dat ik het terugneem," Tinderpaw snoof even wat ongelovig. Tuurlijk joh.. Alsof ze mooie ogen had. Smoesjes, smoesjes en geslijm. "As for wat ik hier doe," Hij grinnikte, "Ik verveelde me, en jij zág er gezellig uit," Miauwde de kater. "Weet je niks van de grenzen?" Miauwde Tinderpaw, nu op haar beurt haar wenkbrauw optrekkend. "Onder welke steen leef je? Je mag de grens niet over!"

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I feeel OLD 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD Icon_minitimema 16 jun 2014 - 2:08

Tall moest lachen toen de poes ook een wenkbrauw optrok, maar keek haar sceptisch aan toen ze vroeg of hij niets van de grenzen wist. "Hoe oud denk je ooit dat ik ben man?" De kater grinnikte, serieus, hij was geen kitten! De poes vroeg ook nog of hij onder een steen leefde, maar de reden deed hem haast kokhalzen. "Ja hallo," Mauwde hij rebels, en glimlachte nu een heel stuk avontuurlijker, "Dan zie je dus echt alleen maar het territorium, en dat vind ik inmiddels al zo saai," Ter versteviging van dit punt rolde hij nog eens met zijn ogen. "Je hebt trouwens wel echt mooie ogen!" Nog maar eens proberen dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
I feeel OLD DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD Icon_minitimema 16 jun 2014 - 2:15


Nerveus en gespannen staarde Tinderpaw naar de apprentice voor haar. "Ja hallo," Mauwde deze rebels, en glimlachte nu een heel stuk avontuurlijker, "Dan zie je dus echt alleen maar het territorium, en dat vind ik inmiddels al zo saai," Tinderpaw's frons werd even wat dieper. "Je bent gek." Miauwde ze enkel op een redelijk droge toon. "Dus je gaat dan maar wat vijandelijk gebied in." Het was niet eens een vraag, eerder een conclusie. Op zijn volgende opmerking voelde ze een licht beschaamde blos opkomen en om hem de mond te snoeren liet ze haar voorpoot, niet al te hard maar wel best flink, met ingeklapte neerkomen op z'n neus, voor nu hem daar houdend, ondanks dat ze nu redelijk instabiel stond. "Stop met liegen en slijmen!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I feeel OLD 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD Icon_minitimema 16 jun 2014 - 2:26

Zoals het een echte heer betaamde wachtte hij tot de poes was uitgesproken en gaf toen eerst zijn compliment weer, dat was wel zo beleefd. Helaas waren de etiquette in Windclan geheel anders of, nog erger, hadden ze ze niet! De poes reageerde in ieder geval niet zoals gedacht, en plots werd nu ook zijn neus in het zand geduwd. Met een groot oog waarin een verbaasde blik was keek hij haar aan, en probeerde ondertussen te antwoorden voor zover dat kon. "Bedankt, gwek zijwn wis win dit gewal een complwimwent nweem wil waan?" Dat was, door de plotse druk op zijn neus nauwelijks normaal te noemen. Dus wrong hij zo, zodat ze zijn neus nog had, als ze die nou zo graag wilde, maar zodat praten wat beter ging. "Jij bent toch niet uiterst vijandelijk? Ik mag je wel," Hij knipoogde naar de poes, en was tegelijkertijd, zonder het te laten zien, helemaal verbaasd over zijn yolo bui. "Trouwens," Mauwde hij nog, "Van mij slaan worden je ogen niet minder mooi, alleen maar zo mogelijk mooier," Nogmas glimlachte hij, good talk dit, echte quality time.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
I feeel OLD DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD Icon_minitimema 16 jun 2014 - 2:35

Ze had het getroffen, echt waar. Van alle katten die ze moest tegen komen, had ze de ras-idioot van de Shadowclan getroffen, het kon niet anders. "Jij bent toch niet uiterst vijandelijk? Ik mag je wel," Haar nerveuze grimas werd alleen maar erger door zijn worden en haar nagels klapten zich lichtjes uit. "Ik jou niet.." Verklaarde de poes, pogend haar toon gevaarlijk te houden. "Trouwens," Mauwde hij nog, "Van mij slaan worden je ogen niet minder mooi, alleen maar zo mogelijk mooier," Bam. Daar had hij weer een pets tegen zijn neus. Dit keer wel met klauwen. "Hou op!" Siste het poesje, alleen maar nerveuzer wordend terwijl ze haar wangen alleen maar erger voelde branden. Ze haatte complimenten, zeker van vreemdelingen die haar alleen maar in verlegenheid wilde brengen! "Ga terug naar waar je thuis komt want anders haal ik.." Haar stem haperde eventjes, "anders haal ik papa!" Niet dat papa zou luisteren op het moment waarschijnlijk.. Maar het dreigement stond.

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I feeel OLD 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD Icon_minitimema 16 jun 2014 - 2:44

De later glimlachte nog even toen ze hem plots opnieuw tegen zijn neus sloeg! Verbaasd keek de kater haar aan met het ene oog wat ze kon zien. "Waarom zou ik ophouden? Als ik dan toch geslagen moet worden, waarom dan niet door een mooie poes," Plagend stak de kater zijn tong uit, en grinnikte. Hij meende elk woord wat hij zei, maar de poes zou hem toch nooit geloven. Dus bleef hij maar doorgaan met de waarheid zeggen met een plagende ondertoon eronder, als het slaan hielp then so be it. De volgende woorden van de poes deden hem echter eerst even verward kijken, toen onzeker, de aanvaring met de vader van Spotted stond nog in zijn geheugen gegrift, wat nou als deze poes net zo'n soort vader had?! Al snel werd die gedachte verworpen, zij was erg gaaf, dan was haar vader vast ook wel gaaf. "Ik kan lastig gaan als je me vasthoud he?" Mauwde hij droogjes tegen de poes, die hem waarschijnlijk toch niet los zou laten. Ach wat, hij lag prima, had goed gezelschap, hij hoefde nergens heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
I feeel OLD DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD Icon_minitimema 16 jun 2014 - 2:49

"Waarom zou ik ophouden? Als ik dan toch geslagen moet worden, waarom dan niet door een mooie poes," En deze opmerking zorgde dat hij weer een nieuwe mep verdiende. Dit werd al snel oud, maar het was het eerste reflex. "Ik kan lastig gaan als je me vasthoud he?" Miauwde de kater. Tinderpaw vernauwde haar ogen lichtjes. "Papa is de deputy," haar stem haperde eventjes weer lichtjes en onzekerheid glansde eventjes in haar ogen, maar ze vermande (vervrouwde?) zichzelf snel. "Hij zal vast de grenzen wel controleren." Ze beet eventjes op de binnenkant van haar wang, nerveus, maar deze keer om een andere reden.

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
I feeel OLD 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD Icon_minitimema 16 jun 2014 - 2:58

Oke, hij had het door, complimentjes leverden een mep op. Dat kon twee dingen betekenen, of de poes zag een mep als een bedankje, of ze hield noet van complimentjes. Nou, dat was dus duidelijk de eerste. Hij glimlachte, en vermeldde da hij niet wegkom zo. Het antwoord alleen al hielp hem haast om zeep. Hij verstijfde compleet, voelde zijn hart razen als een op hol gelagen haas en paniek was even te zien in zijn ogen. De poes moest het e doorhebben, ze had haar poot nota bene op de plek van zijn hart! Een beetje paniekerig, maar ook avontuurlijk keek hij weer naar de poes. De aanblik alleen al bracht hem in de war, "Gaat het?" Nu klonk zijn stem helemaal niet plagerig, eerder bezorgd en serieus, wat was er met het schattige poesje aan de hand? Was ze bang van hem geworden? "Ik doe je niets hoor!" Verzekerde hij haar acuut, en meende het echt, hij lag hier prima zo, maar bezorgdheid om het poes maakte het een stuk onbehaaglijker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinderlight
StarClan
I feeel OLD DPKsfdL
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons at death
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: I feeel OLD   I feeel OLD Icon_minitimema 16 jun 2014 - 3:02

De kater leek meteen in een paniek te vliegen. Blijkbaar zat hier meer achter en stiekem was Tinderpaw opgelucht dat ze eindelijk grip had op deze gladde aal. Zijn bezorgde vraag sloeg ze in de wind. "Dat kan ik beter aan jou vragen," kwam haar respons, haar blauwe ogen lichtjes vernauwd. "Jouw hart gaat hier als een geschrokken haas tekeer." En haar frons werd alleen maar dieper door zijn volgende opmerking. "En lieg niet! Je bent een Shadowclan kat!.. Ik heb genoeg over jullie gehoord," vervolgde ze met een nerveuze zwiep van haar staart.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I feeel OLD
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: