Every breath would be a prayer - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Every breath would be a prayer

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Lionroar
Member
Every breath would be a prayer - Pagina 2 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Every breath would be a prayer   Every breath would be a prayer - Pagina 2 Icon_minitimedi 15 jul 2014 - 14:01


"Lionroar, als dit echt de volledige waarheid is, als Skymask echt heeft gedaan wat je zegt dat hij heeft gedaan, dan heb je juist gehandeld. Je kunt wel zeggen dat het slecht was hem te vermoorden, maar hij was wel een serieuze bedreiging. Als hij nog had geleefd was hij nu wel verbannen, maar hij had altijd nog terug kunnen komen. Wie weet wat hij dan nog had kunnen aanrichten? Je zult echter wel begrijpen..." De kater slikte, probeerde ze hem nou gewoon wat te troosten voordat ze hem het kamp uitsmeet en hij alleen moest leven omdat hij iemand uit haar clan had vermoord? "... dat ik ook met Icyrose moet spreken. Ik geloof je, maar ik wil dat er geen enkele twijfel is. Maar als alles echt zo gegaan is, neem het jezelf dan niet kwalijk. Je hebt gedaan wat je moest doen en daarmee heb je je partner beschermd." Het horen van haar naam, en dat ze zo'n grote rol zou spelen in of hij hier mocht blijven of niet, liet hem weer wat verharden. "Goed," Miauwde hij. "Everstar?" Hij keek haar nu weer aan, want dat had hij een tijdje weer niet gedaan. "Ik hoop dat je nu begrijpt waarom ik haar heb achtergelaten, het is niet dat.. dat ik niet meer om haar geef, ik wil haar gewoon beschermen tegen mijn eigen woede." Mompelde hij. "Ik ben gevaarlijk" Hij was niet van standpunt veranderd en dat zou ook niet meer gebeuren. Hij was gevaarlijk, heel gevaarlijk. Hij moest haar en haar kittens beschermen tegen zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Every breath would be a prayer - Pagina 2 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Every breath would be a prayer   Every breath would be a prayer - Pagina 2 Icon_minitimema 21 jul 2014 - 15:24

"Goed," miauwde Lionroar. Hij klonk weer iets harder. Misschien had ze hem gekwetst dor hem niet meteen op zijn woord te geloven, maar hij moest maar begrijpen dat ze hem niet meer zo onvoorwaardelijk kon vertrouwen als eerst. Dat zou wel weer opgebouwd worden - hopelijk -, maar voor nu had het wel even een deuk opgelopen. Everstar verwachtte echter wel dat Icyrose het verhaal zou bevestigen. "Everstar?" Ze zag Lionroars blauwe blik weer op zich gericht. "Ik hoop dat je nu begrijpt waarom ik haar heb achtergelaten, het is niet dat.. dat ik niet meer om haar geef, ik wil haar gewoon beschermen tegen mijn eigen woede. Ik ben gevaarlijk", mompelde de deputy. Everstar keek weg met een lichte frustratie in haar ogen. Waarom kon hij het nou niet gewoon begrijpen. Ze keek hem weer aan. "Lionroar, je bent gevaarlijk voor katten die jou en je dierbaren bedreigen, niet voor je dierbaren zelf. En dat is geen enkel probleem", miauwde ze en dat was het laatste wat zij van plan was erover te zeggen. Als ze nu niet tot hem doordrong, dan zou haar dat met nog meer woorden ook niet lukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Every breath would be a prayer
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Leaders den-
Ga naar: