Two birds



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Two birds

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vulture
Member
Two birds SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Two birds   Two birds Icon_minitimedo 19 jun 2014 - 19:57

Vulture had de stad achter zich gelaten, samen met de stinkende monsters, blaffende honden en luidruchtige twolegs. Hij wilde weer even bosgrond onder zijn poten voelen, mogelijk jagen, en dan weer terugkeren naar de stad. Hij was niet erg ver weg want tenslotte had hij nu een eigen territorium. Goed, het was een tuintje, maar het was iets. Meer dan hij eerst had gehad en zeker beter dan een hol in de grond, uitgegraven door een das of een vos. Met een diepe zucht keek hij naar de asgrauwe lucht terwijl hij de boomgrens doorstak.

Omringt door alleen maar lange, hoge bomen ging Vulture zitten. Geduldig spitste hij zijn oren, verwachtend dat hij binnen de kortste keren prooi zou horen.


Two birds Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older


Laatst aangepast door Vulture op vr 20 jun 2014 - 19:20; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
Two birds DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds Icon_minitimedo 19 jun 2014 - 20:10

Buzzard had genoeg gehad van de clan waar haar neef al uit weg gegaan was. Ze hadden haar diep beledigd en ze had besloten haar neef te gaan zoeken. Ze wist niet hoe ze moest overleven als Rogue helemaal alleen dus vond ze het beter eerst met haar neef te gaan praten. Ze was moe van de langdurige reis en had ergens bijna spijt dat ze weg was gegaan. Maar toch. Vrijheid was iets waar ze naar had verlangd en ze wou rust. De andere katten hadden slechte verhalen verteld over haar neef. Iets waar ze totaal niet tegen kon. Waarom kon hij niet gewoon weg gaan en zijn pad volgen zonder dat anderen zich voor hem schaamden? Uiteindelijk was het genoeg geweest en was ze ook vertrokken. Niet dat ze een goede band met Vulture had maar ze bleven familie. Ze snoof een oude vertrouwde geur op nadat ze eindelijk door een tweebeenplaats was getrokken. De geur rook nu wel meer naar Rogue maar was zeker van haar neef. Ze zuchtte zacht en opgelucht. Ze waren nooit beste vrienden geweest dus ze wist niet hoe hij zou reageren. De geur van de clan op haar vacht vervaagde al en ze was blij met haar besluit. Of Vulture haar zou accepteren of niet. Ze liep langzaam en voorzichtig op de iets oudere kater af. ''Vulture..'' Zei ze heel zacht voor haar doen erg onzeker. Vroeger korte ze zijn naam altijd al af als Vulture.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Two birds SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds Icon_minitimevr 20 jun 2014 - 19:16

Vulture hoorde vrij wat vogels. Een specht hoog boven hem in een hoge spar. Wat spreeuwen en kleine vogeltjes om hem heen en hij meende ook een uil te horen. Het stikte hier van de vriendelijke geluiden wat in het dorp wel anders was. Daar rook je alleen maar de vieze lucht die de monsters van de tweebenen uitstootte, verrotting van stinkend afval en een vislucht. Toch had hij zich er een thuis in gevonden. Dat was al meer dan dat hij ooit in ShadowClan had gevonden.

Uiteindelijk drong een ShadowClan geur zijn neusgaten binnen die werd vergezeld door stille pootstappen. Vulture stond meteen op en keerde om, klaar om zich te verdedigen. Hij trok zijn klauwen echter weer in toen hij de jonge, rode poes voor hem zag staan die hij maar al te goed herkende. Buzzardpaw. Met zijn mond vol tanden keek hij in haar groene (?) ogen. Defensief spande hij zijn spieren wel aan. Wat zocht een ShadowClan kat, beter gezegd, een familielied van hem, zo ver van het territorium? Hij had altijd wel geweten dat ze ooit voor hem zouden komen.. maar toch was het erg onwaarschijnlijk uiteindelijk gezien hij overal kon zitten en zijn huidige territorium nou niet naast de deur was. Zijn ogen gingen heel rustig weer terug naar haar blik. "Wat .. doe je hier?" Zei Vulture moeizaam tegen Buzzardpaw.


Two birds Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
Two birds DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds Icon_minitimevr 20 jun 2014 - 19:25

Buzzard keek doodstil en half geschrokken naar haar oudere neef. Haar heldere licht groene ogen staarden de jonge kater aan voordat ze haar kop schudde en weer in staat was te antwoorden. 'Wat ik hier doe is met je mee gaan. Ik had het ook gehad dus wat is er beter dan op zoek gaan naar je Rogue familie en vragen of je samen kan jagen?' Vroeg ze alsof het, het normaalste ter wereld was om als jonge leerling van 9 manen gewoon rustig het territorium te verlaten en op zoek te gaan naar je familie en hun te verassen. 'Kijk ik weet dat we niet altijd al te goed overweg kunnen maar ik had het daar echt gehad. Ze schaamden zich dood voor je en kletsten de hele tijd over wat voor een schande het was dat jij weg bent gegaan. Ze zijn geen familie. Familie zou accepteren dat er eentje een andere pad op gaat maar dat doen ze niet!' Mauwde ze gefrustreerd. 'Jij bent familie en ik laat ze niet zomaar zo gedragen tegenover jou in mijn ogen. Het is niet mijn huis. Je hebt vast al geroken dat mijn Shadowclangeur vervaagd?!' De jonge roodharige poes ging langzaam zitten en zuchtte diep en keek je vriendelijk voor haar doen aan. 'Wat zeg je er van Vulture om voorlopig samen als Rogue te leven?'


Two birds 5lxv08
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Two birds SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds Icon_minitimevr 20 jun 2014 - 20:06

Het voelde heel erg onecht dat een nichtje van hem hier zo voor hem stond. Zo plotseling uit het niets. Vulture wist niet echt goed wat hij met haar aan moest op dit moment. "Wat ik hier doe is met je mee gaan. Ik had het ook gehad dus wat is er beter dan op zoek gaan naar je Rogue familie en vragen of je samen kan jagen?" Vulture keek haar lichtelijk paniekerig aan. Was ze gedeserteerd!? "Kijk ik weet dat we niet altijd al te goed overweg kunnen maar ik had het daar echt gehad. Ze schaamden zich dood voor je en kletsten de hele tijd over wat voor een schande het was dat jij weg bent gegaan. Ze zijn geen familie. Familie zou accepteren dat er eentje een andere pad op gaat maar dat doen ze niet!" Hij had het altijd al geweten. Zo te horen waren zijn gedachten dus gegrond geweest. Het viel hem nog mee dat ze hem niet de dood in verwenste. "Jij bent familie en ik laat ze niet zomaar zo gedragen tegenover jou in mijn ogen. Het is niet mijn huis. Je hebt vast al geroken dat mijn Shadowclangeur vervaagd?!" Hij was op de een of andere manier erg ontroerd dat Buzzardpaw hem wel erkende als familie. Nu kwam het volgende probleem. "Ik rook het ja. Dat betekend dat je al een tijdje een rogue bent? Hoe lang na mijn vertrek ben je mij gevolgd?" Wilde hij toch maar weten, ongerust dat het misschien toch op een bepaalde manier zijn schuld was dat ze nu de clan uit was. Zijn bleek groene ogen scande Buzzardpaw kort voor hij weer in haar ogen keek. Hij was met tien manen de clan uit gegaan .. nu was hij meer dan een maan al rogue.


Two birds Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
Two birds DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds Icon_minitimevr 20 jun 2014 - 21:58

'Ik rook het ja. Dat betekend dat je al een tijdje Rogue bent? Hoe lang na mijn vertrek ben je gevolgd?'Vroeg haar neef haar. Buzzard had al gemerkt dat hij licht ontroerd was dat ze hem als familie beschouwde en wist dat die vraag er aan zat te komen. Ze slikte even een brok in haar keel weg en wees met haar staart naast zich. 'Ga zitten en luister.' Zei ze zacht maar toch duidelijk. Ze keek recht in de bleke groene ogen van haar neef. 'Ik ben nooit helemaal op mijn plek in de Shadowclan geweest maar durfde gewoon nog niet weg. Ik wou het er toch proberen. Toen je weg ging ontdekte ik wat voor katten er echt in die clan zitten. Ik wou altijd al vrijheid en nu nog meer. Ik besloot je in je pootsporen te volgen en heb pas naar een kwart maan je spoor gevonden. Ik ben nu een kwart maan weg... Bovenal is het niet jou schuld maar mijn keus!' Zei ze vastberaden en sterk. 'Ik zal doodgraag bij mijn echte familie zijn en dat ben jij..' Voegde ze er zacht aan toen terwijl ze zacht zijn vertrouwde geur opsnoof. Ze keek hem voor het eerst liefdevol aan en stond toen voorzichtig op en rekte zich uit. Ze was duidelijk vermagerd. Het Rogue leven viel haar redelijk zwaar omdat ze nog zo veel moest leren. Ze keek haar neef smekend aan. Ze hoopte zo dat ze mocht blijven. Haar felle groene ogen brandden in die van hem en ze likte haar oranje vacht op haar borst met een paar snelle likken schoon. 'Hoe dan ook of je me accepteerd of niet ik blijf Rogue..' Zei ze kalm en weer enorm vastberaden.


Two birds 5lxv08
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Two birds SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds Icon_minitimeza 21 jun 2014 - 12:33

"Ga zitten en luister" Miauwde Buzzard, dus dat deed hij. Hij krulde zijn lange staart over zijn voorpoten en maakte zich klaar om waarschijnlijk een lang verhaal aan te gaan horen. Haar uitleg was echter iets waar hij niet echt op gerekend had. Vulture had tot nu eigenlijk aangenomen dat hij waarschijnlijk een van de weinige katten was die zich niet thuis voelde in hun clan. Het zou gewoon puur toeval moeten zijn dat Buzzard toevallig een nichtje van hem was en er zo over nadacht. Toen ze opstond en zich uitrekte merkte hij dat ze erg vermagerd was sinds de laatste keer dat hij haar had gezien. Zeker waren ze allemaal niet erg gespierd met veel vlees op hun botten, maar ze zagen er beter uit dan Buzzard. Vulture zelf zag er redelijk uit. Als jagen niet lukte stal hij wel eens twoleg voer. Er was zelfs één nest dat hem vrijwillig wat gaf. Haar liefdevolle blik was iets wat hij al manen lang niet in de ogen van zijn familie had gezien. Zijn ouders keken hem nooit liefdevol aan, de rest eigenlijk ook nooit. Met een diepe zucht knikte hij bruusk. "Juist ja" Hij sloeg zijn ogen neer. "Nou.. als je wilt mag je wel bij mij blijven dan" Zei hij lichtelijk met tegenzin. "Ik heb een eigen plek geclaimd in het twoleg dorp.. met de tijd kunnen we vast voor jou ook een eigen plekje vinden, hoop ik" Voegde hij er hoopvol aan toe en hij stond op. "Nou hier zijn we dan. Clanverraders" Zei hij geamuseerd tegen Buzzard.


Two birds Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
Two birds DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds Icon_minitimeza 21 jun 2014 - 13:10

"Juist ja" Hij sloeg zijn ogen neer. "Nou.. als je wilt mag je wel bij mij blijven dan" Zei hij lichtelijk met tegenzin. "Ik heb een eigen plek geclaimd in het twoleg dorp.. met de tijd kunnen we vast voor jou ook een eigen plekje vinden, hoop ik" Voegde hij er hoopvol aan toe en hij stond op. "Nou hier zijn we dan. Clanverraders" Zei hij geamuseerd tegen Buzzard.
Buzzard grinnikte om haar neef. 'Tja wat verwacht je dan dat we brave katten zijn die nooit voor hunzelf opkomen?' Ze keek haar neef lachend aan en knikte eventjes. Ze wist dat ze haar neef heel erg had overvallen maar wou hem niet tot last zijn. Ze was even stil en grijnsde toen serieus met een speelse ondertoon naar hem. 'Dus je hebt het al voor elkaar gekregen om een territorium te claimen ik ben zo trots op je!' Ze bewoog haar oren even kalm en zuchtte diep. Dit ging zwaar worden maar ze was jong. Ze zou het wel redden. Ze boog haar kop even en keek naar haar poten. Ze voelde zich heel even niet heel erg op haar gemak. 'Ik hoop dat ik je niet te erg overvallen heb.' Mompelde ze.


Two birds 5lxv08
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Two birds SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds Icon_minitimeza 21 jun 2014 - 18:56

Vulture moest haar daarmee gelijk geven. Tegendraads zijn zat in zijn bloed. Anders was hij niet de clan uitgegaan en gebleven als de brave clankat dat hij was. Toen ze haar gedachten met hem deelde keek hij weifelend haar in de ogen. "Eigenlijk overviel je me heel erg hiermee" Gaf hij toe en hij sloeg zijn bleek groene ogen nogmaals neer. "Maar dat geeft niet. Het zou saai zijn als het leven alleen maar voorspelbaar zou zijn, toch?" Hij greens. "Hoe dan ook, mijn kleine territoriumpje is ver weg van hier, zullen we er maar naartoe gaan? Ik denk wel dat we onderweg ergens moeten overnachten want het is toch sowieso een dag lopen" Door Buzzardpaw haar plotselinge verschijning was zijn planning helemaal in de war geschopt. "Oh trouwens, moet ik je nu voortaan Buzzard noemen?" Wilde hij nog weten toen hij zich omdraaide en zich klaarmaakte om te gaan lopen.


Two birds Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
Two birds DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds Icon_minitimeza 21 jun 2014 - 19:00

Buzzard lachtte om Vulture toen hij zei dat voorspelbaar saai was. Daar had hij wel gelijk in en ze keek hem aan terwijl hij verder sprak. Het was een goed idee om alvast te gaan lopen want hoe sneller ze terug waren hoe beter het was. ' En eten dan?' Vroeg ze zacht met een vragende blik in haar ogen voordat ze om haar heen keek. Ze had de omgeving nog niet goed in zich opgenomen. 'Ja noem me maar gewoon Buzzard. Ik zit immers niet meer in een clan.' Zei ze met een kleine glimlach. Ze wist dat het voor haar neef ook lastig was met alles waarmee ze hem overviel maar hij leek zich echt goed te redden. Eigenlijk was ze best trots op hem. En om familie van hem te zijn. 'Welke kant moeten we op?' Vroeg ze weer en ze keek hem met vrolijke maar toch serieuse groene ogen aan. Ze zwiepte haar staart even rustig heen en weer en snoof de nog vertrouwde bosgeuren op. Straks zat ze weer tussen de stinkende tweebenen en dan zou ze de geur waarschijnlijk missen. Ze keek haar neef afwachtend aan.


Two birds 5lxv08
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Two birds SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds Icon_minitimeza 21 jun 2014 - 19:27

Vulture wenkte haar. "Deze kant" Hij liep weer in de richting van de boomgrens die leidde naar een hoge heuvel die weer uitkeek op wat landelijke twoleg nesten. Vanaf daar was er nog meer bos, wat wegen die ze moesten kruisen en dan uiteindelijk het dorpje. Er was genoeg gevaar wat op de loer lag. Met de dag leerde hij ze kennen en was hij dankbaar dat hij nog een dag zich had gered. "Eten komt onderweg wel.." Zijn stem stierf weg en hij dacht na. "Alhoewel is het misschien een idee om nu te jagen zodat we een heel eind van de weg naar de stad kunnen redden" Realiseerde hij zich hardop en hij draaide zich weer om naar Buzzard. "Wat heb je liever? Wat twoleg eten of prooi?" Vroeg hij schaamteloos. Misschien had hij beter moeten nadenken over het voorstellen van twoleg eten aan zijn nichtje.


Two birds Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
Two birds DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds Icon_minitimeza 21 jun 2014 - 19:38

Buzzard kwam langzaam achter haar neef aangelopen en keek om zich heen. Ze snoof zacht en keek haaar neef wel aan toen hij met zichzelf in discussie was over wanneer eten. Ze grinnikte zachtjes en keek hem aan. Hij serieus had het over Twoleg eten! Ze had dat niet van hem verwacht. Ze wist wel dat jagen moeilijker zou zijn en ze was al erg moe. 'Twoleg eten. Ik denk niet dat ik in staat ben lang te jagen.' Zei ze verontschuldigend. Ze zei er niks van dat normale clankatten niets met Twolegs hadden en ging naar haar neef lopen. Ze zag er mee uitgeput uit dan ooit en liet haar staart en kop even hangen. Zo min mogelijk energie verbruiken was nu haar plan. Ze snoof nog een keer en spitste haar oren. In de verte kon ze al de bulderende monsters horen. Ze trildde even. Monsters vond ze nog steeds doodeng.


Two birds 5lxv08
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Two birds SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds Icon_minitimeza 21 jun 2014 - 20:01

Vulture knikte ferm. Goed dan. Twoleg eten zou het worden. Hij merkte terwijl Buzzard naast hem kwam lopen dat ze iets minder krachtig liep dan hij. Hij voelde zich verantwoordelijk voor haar en het feit dat ze niet erg sterk leek zou het funest zijn als ze enige bedreiging tegen kwamen. Toch besloot hij er om niets over op te merken. "Het is niet ver vanaf hier naar het twoleg eten, meestal als ik voor hun nest ingang ga zitten en heel hard miauw dan geven ze me wat" Droge bladeren kraakte onder zijn poten en mengde zich met het rijke geluid van de vogels om hem heen. De smaak van het twoleg eten was goed. Meestal was het vis of vlees.. hij kon niet klagen omdat het die simpele dingen waren die hem vooral in het hele begin hem in leven hielden. Nu een maan later profiteerde hij er nog graag van.


Two birds Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
Two birds DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 11:10

Buzzard volgde haar neef en wist dat hij zich zorgen om haar zou maken. Ze was stukken zwakker dan normaal en als iemand haar wou aanvallen... Ze zuchtte diep en knikte dankbaar naar haar neef. Gelukkig was het niet zo ver. Ze duwde haar kop en staart iets omhoog en keek hem aan. Ze wist dat het beter was als ze sterk overkwam. Haar oortjes bewogen rustig heen en weer om naar alle geluiden te luisteren. Het gefluit van vogels kalmeerde haar iets. Ze wist dat het goed was. Ze was stukken veiliger nu ze niet meer alleen rondtrok. Ze keek naar haar neef. 'Oke is goed ik volg je wel gewoon..'Ze keek hem met een klein glimlachje aan en schudde heel even haar rode vacht uit. Ze zette een krachtige stap. Nouja nog steeds niet heel erg sterk maar sterker dan daarvoor. Ze liet zich niet zomaar door haar lichaam ten onder doen. Ze was een jonge kat. Ze deed haar best om er niet zwak uit te zien. Wetende dat het haar kon redden van een gevecht. Ze hield haar ogen halfgesloten van vermoeidheid. Misschien had ze toch iets vaker moeten rusten tijdens de reis.


Two birds 5lxv08
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Two birds SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 16:56

Vulture stapte stevig door maar hield bijna zijn volledige aandacht op zijn nichtje achter hem. Terwijl ze samen de boomgrens bereikte en de heuvel opliepen, dacht hij aan de huidige situatie. Het ene moment zat hij nog klaar om te gaan jagen, zonder echte drukkende zorgen, en het andere moment stond zijn nichtje voor hem. Met een vermoeide zucht keek hij eventjes achterom. Buzzard liep echt niet snel .. ze hield haar verschijning sterk genoeg om niet meteen als zwak over te komen maar haar ogen vertelde het ware verhaal. Hij ging iets langzamer lopen. "Ik vind het knap van je hoe sterk je nu overkomt" Complimenteerde hij haar oprecht. "Verveelde rogue's vinden het gemakkelijk om zwak uitziende katten te gaan pesten" Of erger. Bromde hij.


Two birds Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
Two birds DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 17:28

Buzzard hield haar neef nauwelijks bij. Ze had de neiging om heel erg achterop te komen en gewoon op te geven maar wist dat ze dat niet kon. Ze knipperde vermoeid met haar ogen. Ze zag er nog steeds redelijk sterk uit behalve de blik in haar ogen als je haar goed kende kon je zien dat ze het niet vol hield. Ze haalde diep adem en keek toen op naar Vulture. Hij liep ineens iets langzamer. Blijkbaar had hij door dat ze moe was of zwak. Ze keek hem vragend aan maar voordat ze kon vragen wat hij wou zeggen zei hij het al."Ik vind het knap van je hoe sterk je nu overkomt" Complimenteerde hij haar oprecht. "Verveelde rogue's vinden het gemakkelijk om zwak uitziende katten te gaan pesten" Ze knikte langzaam. Hun clan was niks anders geweest. De zwakke werden vaak buitengesloten of gepest. Ze wist dat het Rogueleven wel wat gevaarlijker was dan dat. De meesten zouden waarschijnlijk niet twijfelen om haar aan te vallen als ze er erg zwak uit zag. Het leven was hard maar dat kon haar niks schelen. Ze keek dankbaar naar haar neef. 'Dankje...' Zei ze kalm en zacht. Kalmer dan ze zich voelde. Ze keek naar de grond. Hoe lang duurde het nog? Hoe lang kon ze nog op haar poten lopen? Ze keek heel even hulpeloos naar Vulture.


Two birds 5lxv08
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Two birds SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 19:02

Vulture knikte en keek weer voor zich. In de verte lagen de twoleg nesten al. De heuvel af, het grote veld over en dan waren ze er. Hij beantwoordde Buzzard haar verloren blik niet. In plaats daarvan begon hij zo langzaam te lopen dat hij vlak naast haar wandelde. "Nog maar een klein stukje .. dan kun je uitrusten terwijl ik eten voor je ga halen" Probeerde hij haar gerust te stellen. "Als we deze heuvel afzijn en dan helemaal het open veld overlopen dan zijn we er .. je kunt ze al een beetje zien. Hun nesten" Zei hij bemoedigend.


Two birds Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
Two birds DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 19:07

Buzzard tuurde in de verte. Een paar twoleg nesten waren al zichtbaar. Het was de heuvel af en daarna over een veld heen lopen. Ze wist dat ze het wel zou redden. Ze spandde haar spieren aan en keek dankbaar naar Vulture toen hij nog langzamer liep zodat ze zich minder hoefde in te spannen. Ze knikte. Uitrusten klonk zo perfect. Ze keek hem met een klein glimlachje aan. 'Dankje Vulture.' Ze zuchtte diep en stak haar kop omhoog om minder uitgeput te lijken. Ze had er echt spijt van dat ze tijdens de reis minder vaak had uitgerust en grote stukken had gerent. Ze zou een poosje moeten herstellen maar wist dat jagen moeilijker was dan naar een twoleg toe gaan. Ze probeerde iets sneller te lopen en dat wou gelukkig omdat ze al op de top van de heuvel was.


Two birds 5lxv08
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Two birds SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 19:23

Een groep ganzen vloog luid kwetterend over. Vulture keek omhoog en volgde ze met zijn blik. Ze maakte enorm veel kabaal.. ze kwamen vast terug van hun jaarlijkse trek. Hij wist nog dat hij voor het eerst een hele groep had gezien aan de rand van het territorium. Toen was hij nog maar voor twee of drie dagen leerling en kon hij er maar niet over uit waarom ze zo groot waren en zo veel kabaal maakte. Hij was er bang van geweest omdat zijn mentor hem toen had verteld dat ze jonge katten meenamen en opaten. Pas manen later kwam hij er achter dat hij het verzonnen had. Vulture versnelde zijn pas een tikje toen Buzzard dat ook deed. Om haar gedachte wat van haar lichamelijke zwakte af te halen besloot hij haar wat dingen te gaan vragen. "Dus .. verliep je training goed voor je wegliep?"


Two birds Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
Two birds DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: Two birds   Two birds Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 19:29

Buzzard schrok even van de ganzen maar al snel had ze zich hersteld toen ze doorhad dat het maar vogels waren. Sterke vogels maar ze bleven vogels. Ze keek om zich heen en had haar oren nieuwsgierig naar voren staan. Ze hoorde Vulture tegen haar praten en knikte toen langzaam. De training was goed gegaan. ze glimlachtte een klein beetje. 'Ja de training ging prima. Mijn mentor vond het erg goed gaan maar ik moet nog veel leren.' Ze was dankbaar met haar neef. Hij was een goedaardige kat ook al was hij een rogue en was trouw aan zijn familie en zijn dromen ook al was zijn familie dat niet altijd aan hem. Ze spinde even zacht en gaf hem dankbaar een kopje wetende dat hij haar probeerde op te vrolijken.


Two birds 5lxv08
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Two birds
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: