You needed me?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 You needed me?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Whitelion
Dark forest
You needed me? BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: You needed me?   You needed me? Icon_minitimeza 21 jun 2014 - 20:32

Bijna arrogant liep de grote witte kater op de leadersden af. Door het mos keek hij naar binnen. Het leek er lekker ruim, geen andere katten, ja, daar zou hij wel aan kunnen wennen. Whitelion zuchtte en riep naar binnen: "Je wou me zien, Everstar?" Er klonk geen respect door in zijn stem, alleen irritatie. Ja, hij had die idiote Thunderclan kitten vnan hem aangevallen, en wat dan nog? Moest ze hem daarvoor bij haar roepen? Of was het omdat ze afronte stond bij die idiote deputy, Silver-nogwat. Of misschien wou ze hem wel graag zien, en was dit de ideale kans om hem bij haar te roepen...


~Everstar (hoop dat je he tniet erg vind dat ik 'm aangemaakt heb c:)
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
You needed me? Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: You needed me?   You needed me? Icon_minitimezo 22 jun 2014 - 16:12

Everstar gaf haar vacht een paar likken en zette een neutraal gezicht op. "Je wou me zien, Everstar?" hoorde ze al gauw de stem van Whitelion. "Kom binnen", antwoordde Everstar kort. Ze keek naar de witte kater. Hij had behoorlijk wat problemen veroorzaakt, die kat. Silverfangs woorden konden een loos dreigement zijn, maar ergens had Everstar het vermoeden dat ze nog niet het laatste had gehoord over dit voorval. Firestar ging niet blij zijn met het antwoord waarmee ze Silverfang terug naar zijn eigen kamp had gestuurd. En als zijn humeur nog steeds zo was als op de laatste Gathering, dan was ze er niet gerust op. "Heb je enig idee wat jouw actie veroorzaakt kan hebben, Whitelion?" vroeg ze kalm. Haar stem klonk niet boos, nog niet, tenminste. Ze hoopte dat ze niet weer hoefde te schreeuwen. Ze was moe na haar - op zijn zachts gezegd - moeizame gesprek met Lionroar, al liet ze daar natuurlijk niets van zien. Met een beetje geluk zou dit niet uitlopen op een enorme discussie en kon ze het snel afronden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
You needed me? BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: You needed me?   You needed me? Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 16:56

"Kom binnen", antwoordde de poes. Whitelion liep door het mos dat de ingang bedekte naar binnen en zag de rosse poes zitten. "Heb je enig idee wat jouw actie veroorzaakt kan hebben, Whitelion?" Haar stem klonk kalm. Bijna té kalm, maar niet dat de witte kater zich daar iets van aantrok. "Wel, eigenlijk wel ja.", antwoordde hij glimlachend. "Een oorlog tussen Windclan en Thunderclan, een oorlog waarin we die bosratten een lesje zullen leren." Hij boog dichter naar de leader toe. In zijn ogen was een krankzinnige fonkeling te zien, al was hij compleet bij zinnen. Zijn gezicht plooide zich in een zieke grijns. "Windclan kan hier alleen maar sterker uitkomen als die kittypets met hun staart tussen hun poten terug naar hun bos vluchten. En dan staan wij klaar, dan vallen wij hun aan en dan is er geen Thunderclan meer!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
You needed me? Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: You needed me?   You needed me? Icon_minitimewo 9 jul 2014 - 17:17

"Wel, eigenlijk wel ja", miauwde de witte kater met een glimlach. "Een oorlog tussen Windclan en Thunderclan, een oorlog waarin we die bosratten een lesje zullen leren." Geen greintje spijt. Zijn blik stond haar niet aan. Hij zag er niet uit alsof hij volledig bij zijn verstand was, hij had een vreemde fonkeling in zijn ogen. Ze vroeg zich af of dat tijdelijk was. Of zat ze met een gestoorde warrior in haar clan? Iemand die gemakkelijk door kon slaan en een moord kon plegen. Everstar dacht aan het gesprek met Lionroar dat ze hiervoor had gevoerd. Bij Skymask had ze het niet gezien. Bij Whitelion zou ze het voorkomen als ze moest. Ze zou hem in de gaten houden. "Windclan kan hier alleen maar sterker uitkomen als die kittypets met hun staart tussen hun poten terug naar hun bos vluchten. En dan staan wij klaar, dan vallen wij hun aan en dan is er geen Thunderclan meer!" zei Whitelion. Everstar bleef kalm. "Whitelion, ik zou die mening graag delen, maar als ik één ding weet, is het wel dat je een vijand nooit moet onderschatten. Dat ze de vijand zijn, betekent niet dat ze zwak zijn. We weten niet hoe zwaar ThunderClan heeft geleden onder de afgelopen bladkaal. En bovendien: ze zijn met meer. Ben je het soms vergeten? Zo ongeveer heel SkyClan is zijn deputy gevolgd naar Firestar. Hoe veel warriors zijn er naar ons toe gekomen? Drie. En we hebben ook al problemen met ShadowClan. We kunnen het simpelweg niet gebruiken dat katten zoals jij met hun domme acties oorlogen met andere clans veroorzaken." Ze zei het heel rustig, en haar blik was volkomen emotieloos. Ze was niet van plan hem haar boosheid te laten zien. Nog niet, in ieder geval.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
You needed me? BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: You needed me?   You needed me? Icon_minitimedi 15 jul 2014 - 14:23

"Whitelion, ik zou die mening graag delen, maar als ik één ding weet, is het wel dat je een vijand nooit moet onderschatten. Dat ze de vijand zijn, betekent niet dat ze zwak zijn. We weten niet hoe zwaar ThunderClan heeft geleden onder de afgelopen bladkaal. En bovendien: ze zijn met meer. Ben je het soms vergeten? Zo ongeveer heel SkyClan is zijn deputy gevolgd naar Firestar. Hoe veel warriors zijn er naar ons toe gekomen? Drie. En we hebben ook al problemen met ShadowClan. We kunnen het simpelweg niet gebruiken dat katten zoals jij met hun domme acties oorlogen met andere clans veroorzaken." Natuurlijk had ze gelijk. Whitelion rolde met zijn ogen. Everstar leek dan wel kalm, hij wist wel beter. Zelf was hij immers ook goed in het kalme masker ophouden. Al viel het sowieso ooit eens af. Maar Whitelion besloot niet tegen haar in te gaan. Nog niet in ieder geval. Hij moest de rosse poes te vriend houden, anders zou hij binnen de kortste keren uit windclan vliegen. En dat was nou niet bepaald handig voor zijn plannetjes. Dus de witte kater knikte en antwoordde, ietwat geïrriteerd. "Jaa Everstar.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
You needed me? Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: You needed me?   You needed me? Icon_minitimema 21 jul 2014 - 15:31

Whitelion rolde met haar ogen en Everstar voelde haar frustratie weer opkomen, dezelfde als die ze in haar vorige gesprek, dat met Lionroar, had gevoerd. Waarom probeerde ze überhaupt nog met katten te praten? Ze wilden toch niet naar haar luisteren. Maar het niet proberen was natuurlijk uitgesloten, wist ze. Ze moest wel een poging wagen. "Jaa Everstar.." zei Whitelion en hij knikte zonder enige overtuiging. Als hij dacht dat dat genoeg was om haar tevreden te stellen, dan had hij het mis. Everstar keek hem strak aan, nog steeds haar masker van kalmte op. "Je weet dat ik gelijk heb, Whitelion. Je weet dat we niet ongeschonden uit een oorlog met ThunderClan zullen komen. Kan het je serieus helemaal niets schelen wat er met jouw clan gebeurd? Als Firestar ons straks aan komt vallen en er raken katten gewond - of erger -, maakt dat je dan werkelijk niets uit?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
You needed me? BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: You needed me?   You needed me? Icon_minitimewo 20 aug 2014 - 12:23

"Je weet dat ik gelijk heb, Whitelion. Je weet dat we niet ongeschonden uit een oorlog met ThunderClan zullen komen. Kan het je serieus helemaal niets schelen wat er met jouw clan gebeurd? Als Firestar ons straks aan komt vallen en er raken katten gewond - of erger -, maakt dat je dan werkelijk niets uit?" Everstar zag er nog steeds kalm uit, al wist hij genoeg om te weten dat ze innerlijk woedend was. Of teleurgesteld. Zonder angst beantwoordde hij haar blik. "Natuurlijk zou ik het erg vinden als er katten zouden sterven. Maar zeg nou zelf, als Starclan zou willen dat ze zich bij hen zouden voegen, vinden ze wel een manier." Hij moest een grijns onderdrukken, al wist hij dat hij misschien te ver gegaan was. Maar op dit moment kon dat Whitelion niets schelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
You needed me? Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: You needed me?   You needed me? Icon_minitimeza 23 aug 2014 - 21:58

"Natuurlijk zou ik het erg vinden als er katten zouden sterven. Maar zeg nou zelf, als Starclan zou willen dat ze zich bij hen zouden voegen, vinden ze wel een manier." Everstar keek Whitelion een paar seconden aan zonder iets te zeggen. Die opmerking was het niet eens waard om beantwoord te worden. Whitelion wist net zo goed als zij dat StarClan er helemaal niets mee te maken had wie er stierf in een gevecht. Dat had puur te maken met de vaardigheden van de partijen, en de hoeveelheid geweten die ze hadden. Whitelion had van het eerste genoeg en van het tweede te weinig, zo veel was Everstar wel duidelijk. En ze wist, hoe frustrerend de gedachte ook was, dat ze daar niets aan kon veranderen. Zelf voelde ze over het algemeen ook vrij weinig compassie voor haar vijanden, maar ze had tenminste nog principes genoeg om geen apprentices te vermoorden, iets waar ze Whitelion eerlijk gezegd nog wel voor aan zou zien. Nu zou Everstar hem daar niet al te hard voor veroordelen, zolang hij zijn aanvallen maar alleen op vijanden richtte.

Maar deze discussie ging nergens toe leiden, zoals ook haar discussie met Lionroar niets bewerkstelligd had, behalve het naar boven brengen van de waarheid. Whitelion had haar een kijkje in zijn karakter gegeven. Ze wist wie ze voor zich had en dat was tenminste nog iets goeds. Dit gesprek kon ze echter net zo goed afronden.
"Whitelion, ik weet dat je het niet met me eens bent, maar ik ben je clanleider. En als je nog eens zoiets stoms doet als je nu hebt gedaan, als je onze clan nog eens in gevaar brengt, dan zullen en consequenties zijn", miauwde ze scherp. "Wees je daar in de toekomst maar van bewust. Je kunt gaan."
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
You needed me? BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: You needed me?   You needed me? Icon_minitimevr 29 aug 2014 - 13:24

"Whitelion, ik weet dat je het niet met me eens bent, maar ik ben je clanleider. En als je nog eens zoiets stoms doet als je nu hebt gedaan, als je onze clan nog eens in gevaar brengt, dan zullen en consequenties zijn", zei de poes scherp. Whitelion onderdrukte de neiging om nog eens met zijn ogen te rollen. Misschien was het beter om vandaag niet meer tegen haar in te gaan. Hij wou niet uit de clan geschopt worden, hij moest zijn rol overtuigend spelen. Dus knikte hij weer. Zijn blik was onleesbaar. Wees je daar in de toekomst maar van bewust. Je kunt gaan." De grote kater draaide zich vloeiend om en stapte snel de den uit, zonder ook nog maar een blik achterom te werpen.

~Ik neem aan dat het topic gedaan is c:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
You needed me?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Leaders den-
Ga naar: