Now! {Raggedpaw} - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Now! {Raggedpaw}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Raggedpaw
Member
Now! {Raggedpaw} - Pagina 2 DPKsfdL
MAX BUT CALL ME MAXJEE
507
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~6 moons~
Gender:
Rank:
Raggedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Now! {Raggedpaw}   Now! {Raggedpaw} - Pagina 2 Icon_minitimedo 31 jul 2014 - 0:37

"Haha, misschien wel ja" Antwoordde hij. Nu keek de poes ook naar de lucht. Waar hij zojuist ook naar keek. Hij probeerde een vraag uit z'n mond te krijgen. Maat dat lukte niet echt. En hij wou het gesprek niet laten dood vallen. "Dus, wat bracht jou vandaag hier, in het woud? Ikzelf wou net gaan jagen. Maar toen hoorde ik iets voor me. Dus werd ik nieuws gierig, en ging kijken." Begon de kat. Hij schoof even met zijn poot op de grond en stond toen met traagheid omhoog. Een gaap ontsnapte uit zijn mond. Maar moe was hij niet echt. Ragged liep met stramme pasjes naar de wat kleinere poes toe en ging tegenover haar zitten. Dat vond hij veel fijner praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheetahpaw
Member
Now! {Raggedpaw} - Pagina 2 DPKsfdL
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Cheetahpaw
BerichtOnderwerp: Re: Now! {Raggedpaw}   Now! {Raggedpaw} - Pagina 2 Icon_minitimedo 31 jul 2014 - 0:50

Ze begon stilletjes de grond samen te kneden met haar poten en liet haar blik weer dalen zodra de kater begon te praten. Haar oortjes wiebelden even ongemakkelijk toen ze naar de gevangen muis keek van daarnet. Was het niet duidelijk dat ze was gaan jagen? Maar goed, ergens had ze het gevoel dat als ze dat zei, de kater juist weer erger ging worden. En dat was wel het laatste wat ze wou. Iemand die haar als gezelschap wou moest aardig zijn, maar boven dat al zeker niet arrogant. "Ik ben daarnet gaan jagen." Miauwde ze simpel terwijl ze even met haar neus richting het dode prooidier wees dat aan haar voeten lag. Echter keek ze weer op toen hij voor haar ging zitten, haar kopje lichtjes schuin houdende. "Hoe oud ben jij eigenlijk?" Vroeg ze plots, van onderwerp veranderende. Hij vroeg haar daarnet hoe lang ze al in Shadowclan zat, en dus nam ze aan dat hij bedoelde hoe oud ze was. Aangezien je niet van buitenaf in de Clan kunt geraken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raggedpaw
Member
Now! {Raggedpaw} - Pagina 2 DPKsfdL
MAX BUT CALL ME MAXJEE
507
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~6 moons~
Gender:
Rank:
Raggedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Now! {Raggedpaw}   Now! {Raggedpaw} - Pagina 2 Icon_minitimedo 31 jul 2014 - 9:43

"Ik ben 7/8 Moons. Jij? Ik weet ook wel dat je vast clanborn zal zijn, maar je kan altijd zomaar ineens uit het niets komen." De kat keek haar weer even aan. "Heb je ooit eerder gevochten?" Ragged keek haar vragend aan. Met zijn kop een beetje schuin. De poes was niet heel bang voor hem. Maar dat zegt natuurlijk nog niet veel. "En, word jij getraind? Wie is jou mentor?" Volgde hij. Misschien vroeg ie toch iets te veel tegelijkertijd. En de poes zelf had ook nog wat vragen. Hij kon het wel zien. Ze vroeg zich zeker ook nog steeds af vanwaar hij zo snel van mood veranderde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheetahpaw
Member
Now! {Raggedpaw} - Pagina 2 DPKsfdL
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Cheetahpaw
BerichtOnderwerp: Re: Now! {Raggedpaw}   Now! {Raggedpaw} - Pagina 2 Icon_minitimedo 31 jul 2014 - 21:54

De poes haalde even haar wenkbrauw op. Dus hij was wél ouder dan haar? Wel, dat viel er eerst niet aan te zien. Een kleine grijns sierde haar lippen toen ze daar aan dacht, echter verdween deze alweer toen Raggedpaw verder ging met vragen stellen. Zodra hij uitgesproken was verliet een zachte zucht haar bekje en keek ze de andere kant op. "Ik heb geen mentor, nog geen. Maar ik bestudeer de andere apprentice's, zo dus kan ik sommige dingen al, zoals jagen." Begon ze kalm, haar blik op de kater richtende. "Ik ben zes manen oud, en ja ik kan vechten." De poes vernauwde even haar ogen, maar een zekere speelsheid viel er in te lezen. "Wil je 't zien?" Miauwde ze gespeeld gevaarlijk terwijl ze haar voorpoot ophaalde. Een reeks gevaarlijk scherpe nagels waren te zien, echter was ze niet van plan om hem echt aan te vallen. Nu nog niet in ieder geval.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raggedpaw
Member
Now! {Raggedpaw} - Pagina 2 DPKsfdL
MAX BUT CALL ME MAXJEE
507
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~6 moons~
Gender:
Rank:
Raggedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Now! {Raggedpaw}   Now! {Raggedpaw} - Pagina 2 Icon_minitimedo 31 jul 2014 - 22:12

"Ja, dat wil ik" Zei de kat kalmpjes. "Ik zou het alleen niet doen" Hij vernauwde zijn oogjes naar haar kijkende. Hij stond maar op voor het geval ze hem wel ging aanvallen. Hij wist natuurlijk wel dat deze poes zich wilde bewijzen. Maar aan de andere kant wist hij ook wel dat ze nooit zou uit halen tegen hem. Tenminste, dacht hij. Misschien durfde ze wel niet en wou ze gewoon doen alsof ze wel durfde, om hem bang te maken. Wat niet zal lukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Now! {Raggedpaw}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: