You lose, i win! [+Disasterpaw]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 You lose, i win! [+Disasterpaw]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Brightflash
Member
You lose, i win! [+Disasterpaw] DPKsfdL
Amy
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Brightflash
BerichtOnderwerp: You lose, i win! [+Disasterpaw]   You lose, i win! [+Disasterpaw] Icon_minitimezo 10 aug 2014 - 20:45

Met grote passen liep Bright het camp uit. De geur van prooi vulde haar neus en ze volgde het spoor van een muis en zodra ze dicht bij was zakte ze in haar sluiphouding en sprong op het diertje af,ze beet het dood en verstopte die onder wat aarde waarna ze verder liep. De wind blies stevig en speelde met haar vacht. Ze keek met een ruk om toen er een kattengeur in haar neus kwam. Rustig ging ze op die geur af. 'Hallo Disasterpaw', zei ze vriendelijk.

+Disasterpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Disasterpaw
Member
You lose, i win! [+Disasterpaw] DPKsfdL
37
Actief
Disasterpaw
BerichtOnderwerp: Re: You lose, i win! [+Disasterpaw]   You lose, i win! [+Disasterpaw] Icon_minitimezo 10 aug 2014 - 21:22

Disasterpaw leefde in de Riverclan maar was op dit moment was ze in de Shadowclan om wat rampen te veroorzaken, alleen een kat vinden die ze met wat wonden thuis kon laten komen en de leider dat zou zien en dat de Riverclan dit veroorzaakt had. Ze verspreed haar geur en nam een kort moment, ze rook de lucht. Zo wat zal ik is vandaag gaan doen hihihihi dacht ze ter wel ze het al wist, ze spitste haar oren en liep rustig veder. De zon scheen tussen de bossen, ze ging er in liggen in de zon. Alleen voelde dit niet fijn want het was niet haar eigen plek maar stiekem moest ze er wel van lachen, stiekem iemands plek in pakken en ruzie veroorzaken. Alleen hoorde ze al iets in de verte een kat, die je al van kilometers afstand kon ruiken. De stank van een Shadowclanner, ze sloeg haar poten om elkaar heen en zwiepte kort met haar staart. Tot ze opmerkte dat een bruin gestreepte Tabby op haar af liep een grijns verscheen en ze bleef liggen, ze keek geïntreseerd. 'Hallo Disasterpaw' maiuwde die poes vriendelijk. Ze keek haar schuin aan en wilde lachen maar hield het in, zo zo die poesie weet al een naam. Dat betekend al heel wat. dacht ze met een grimas. Ze stond sierlijk op, ze wees met haar poot naar zichzelf. "bedoel je mij? kitty witty?" miauwde ze kort. Ze ontblote haar klauwen, met een makkelijke blik nam ze een kort moment om deze poes te laten weg lopen of rennen. Ze zwiepte met haar staart en likte haar poot, "Tadaaa! Suprise, hier ben ik dan jouw disaster als je me zocht hahaha." zei ze hard op ter wel ze niet niet zo bedoelde. Ze griffelde er nog achterna, ze keek naar haar klauw en hield haar poot omhoog en tikte met haar nagel tegen haar andere nagel aan. "maar laten we dan maar aan het thee kransje beginnen prinsess poes." zei ze met gesloten ogen, ze had het liefst bij deze poes in haar haren gevlogen maar die poes vriendelijkheid deed ze niks tegen dus begon ze een makkelijk gesprek te voeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightflash
Member
You lose, i win! [+Disasterpaw] DPKsfdL
Amy
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Brightflash
BerichtOnderwerp: Re: You lose, i win! [+Disasterpaw]   You lose, i win! [+Disasterpaw] Icon_minitimezo 10 aug 2014 - 21:33

Een grote grijns verscheen op haar lippen. "bedoel je mij? kitty witty?" zei ze kort miauwend. 'Nee,ik bedoel je moeder stuk ongeluk', grauwde de poes. Even leek de kat haar de kans te geven om er van door te gaan,maar koppig en met een brede grijns. "Tadaaa! Suprise, hier ben ik dan jouw disaster als je me zocht hahaha." Bright draaide met haar ogen. 'Hmm,een kat die denkt dat ze grappig is!',blies ze naar de kat. "maar laten we dan maar aan het thee kransje beginnen prinsess poes." zei ze met gesloten ogen. Bright keek haar kil aan. 'Je was zeker een ramp voor je moeder waardoor je deze onbenullige naam hebt gekregen.', zei ze en keek haar doordringend aan. 'Maar natuurlijk blijft een moederkat van een mislukte scharminkel houden,oh wacht! Ze heeft je vast gedumpt,dat moest pijn doen.', klonk haar scherpe stem. Bright was als kitten altijd al goed met kwetsende woorden,en daar maakte ze graag gebruik van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Disasterpaw
Member
You lose, i win! [+Disasterpaw] DPKsfdL
37
Actief
Disasterpaw
BerichtOnderwerp: Re: You lose, i win! [+Disasterpaw]   You lose, i win! [+Disasterpaw] Icon_minitimezo 10 aug 2014 - 21:56

Disaster keek rustig maar ook geïntreseerd, ze hield van aandacht krijgen woeden van anderen. Ze ging zitten en zwiepte met haar staart en vlak daarna ging ze uitgebreid liggen, 'Nee, ik bedoel je moeder stuk ongeluk' begon de poes al goed. Disasterpaw krabbelde achter haar oor, "Oh, echt joh Ik dacht dat ze al lang dood was." grijnsde ze en deed haar kopje schuin. Ze keek voor de grap verbaast op, ze vond het wel leuk dit gesprek en dat begon al goed. Ze zwiepte met haar staart en zag dat de poes al met haar ogen aan het draaien stond, blijven die ogen ooit recht staan? dacht ze even met een glimlach. Ze stond weer op, dit gras stonk naar Shadowclan maar haar geur mankeren was leuker. Ze wilde laten zien dat de Riverclanners hier geweest waren, ze keek geamuseerd naar de poes. 'Hmm, een kat die denkt dat ze grappig is!' begon de poes nadat ze met haar ogen gedraait had. Ze legde haar staart plat op de grond neer en had niet eens door dat ze hier beledicht werd, "Nee, ik probeer het niet eens om grappig te zijn. Ik ben het gewoon hahahaha." lachte ze weer. Ze nam een kort moment om omzich heen te kijken, ergens voelde ze zich beledicht maar toch dit was wel vermaak. Hoe een poes zo kon doen in zo'n korte tijd, hoe een poes ineens iemand wilde breken dat was gewoon leed vermaak. 'Je was zeker een ramp voor je moeder waardoor je deze onbenullige naam hebt gekregen.' zei de poes die haar doordringend aan keek, 'Maar natuurlijk blijft een moederkat van een mislukte scharminkel houden,oh wacht! Ze heeft je vast gedumpt,dat moest pijn doen.' Disaster keek haar aan en begon kei hard te lachen. zo, zo die poes probeerd het echt hehehehe. dacht ze vrolijk. "Tadaaaa het schokende nieuws komt te voorschijn," zei ze en haalde haar poot op naar de poes toe. "En Natuurlijk was ik een ramp ik had haar vermoord toen ik Apprentices werd en mijn vader heeft mijn broertjes en zusjes vermoord, zo er was een ramp ik heten daardoor Disaster en heb haart op het einde vermoord. Het doet geen pijn, ze was al watje voor het begin." ze boog wat naar voren, ze staarde haar aan met een oog die als een spleetje haar aan keek en de ander hoe het normaal was. "Maar aja, je had het vast net de hele tijd over jezelf want de poezen die zulke dingen zeggen zijn het zelf, je bent waarschijnlijk bang dat ze jouw overtreffen?" sprak ze op een andere stem en keek haar op het einde vragend aan. Ze zwiepte met haar staart het was meer als kwispelen, ze sloot even trots haar ogen en keek de poes weer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
You lose, i win! [+Disasterpaw]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: