One-Eyed Friend(+Cyber)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 One-Eyed Friend(+Cyber)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Forest
Member
One-Eyed Friend(+Cyber) DPKsfdL
Angie
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender:
Rank:
Forest
BerichtOnderwerp: One-Eyed Friend(+Cyber)   One-Eyed Friend(+Cyber) Icon_minitimezo 10 aug 2014 - 21:57

Forest sloot zijn oog, hij moest zijn reuk en oren trainen nu hij zijn oog was verloren. Hij proefde de lucht en liet de geuren binnenstromen. Zijn oren waren beter dan zijn geur, maar hij ging het allebei nog trainen. Hij liet de geluiden van het bos zijn oren in stromen, en hij probeerde zijn concentratie te houden op één enkel geluid: Een muisje. Terwijl hij concentreerde op het ene geluid een vossenlengte verderop, hoorde hij het vluchtige ademen en het trippelen van de pootjes van de muis. Met gesloten ogen kon hij de omgeving inbeelden die hij net had gezien, en met zijn oren plaatse hij de muis in die omgeving. Forest zat in een open plek tussen de bomen, zijn oren scanden de omgeving. Achter zich hoorde hij blaadjes roffelen en boven in de boom boven hem wipte een vogel. Geruisloos zakte de witte kater door zijn poten. Met nog steeds dichte ogen zette hij zich stilletjes af, en verpletterde de muis met zijn klauwen. Hij hoorde niets om zich heen, en wist dat hij nu alleen was. Anders had hij een kat binnen 5 vossenlengtes wel horen ademen. De witte rogue had nog steeds zijn ogen dicht toen hij de muis opat, hij had een goede vangst; en training.


One-Eyed Friend(+Cyber) 2yyw9dj
Sunset Tigerstorm Forest Demon

Stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
One-Eyed Friend(+Cyber) Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: One-Eyed Friend(+Cyber)   One-Eyed Friend(+Cyber) Icon_minitimema 11 aug 2014 - 11:23

Boven in de boom hield Cyber ondertussen al lang genoeg zijn adem in, op het moment dat de witte één-ogige kater de muis verpletterde haalde de zwart-witte kater snel een ademteug binnen. De witte kater had het niet gehoord al een geluk en zijn staart zwiepte stilletjes heen en weer. De bladeren zwiepten stilletjes heen en weer, hij had veel geluk gehad dat de witte Rogue hem niet had gezien toen een klein musje in zijn boom was gevlogen. Zijn twee kilgroene ogen zagen maar één gelig oog bij de witte kat, dat betekende dat deze half blind was. "Goedenavond" mrauwde Cyber waarna hij zich uit de boom liet glijden en met een grom op de kater liet vallen. Zijn sterke poten pinden met uitgeslagen nagels de jongere kater op de grond. Zijn oren stonden dominant naar voren gericht en zijn staart stond dik. Met ontblote tanden stond hij boven de kater die zijn territorium binnen was gedrongen.


One-Eyed Friend(+Cyber) AdnfjaOne-Eyed Friend(+Cyber) 10pvxmwOne-Eyed Friend(+Cyber) 2gxnp75One-Eyed Friend(+Cyber) 10pvxmwOne-Eyed Friend(+Cyber) Cyber_pixelOne-Eyed Friend(+Cyber) 10pvxmwOne-Eyed Friend(+Cyber) 34nodx3One-Eyed Friend(+Cyber) 10pvxmwOne-Eyed Friend(+Cyber) Teeth_dogs
One-Eyed Friend(+Cyber) 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Forest
Member
One-Eyed Friend(+Cyber) DPKsfdL
Angie
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender:
Rank:
Forest
BerichtOnderwerp: Re: One-Eyed Friend(+Cyber)   One-Eyed Friend(+Cyber) Icon_minitimema 11 aug 2014 - 12:41

"Niet erg aardig zeg, om een halfblinde aan te vallen." mompelde Forest, die wegsprong voor de kater die hij uit de boom hoorde suizen. Met zijn oog nog dicht hoorde hij waar hij was neergekomen en waar hij stond. "Als sorry, ik had je grenzen niet geroken." Zonder te kijken mepte hij de muis naar de kater die zonet uit de boom was gesprongen, met zijn oog nog steeds dicht liep hij een stapje naar voren. De witte kater vond het makkelijker om niet te kijken als hij werd aangevallen. Hij sloeg zijn staart vriendelijk op de grond. "I'm just an One-eyed friend."


One-Eyed Friend(+Cyber) 2yyw9dj
Sunset Tigerstorm Forest Demon

Stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
One-Eyed Friend(+Cyber) Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: One-Eyed Friend(+Cyber)   One-Eyed Friend(+Cyber) Icon_minitimema 11 aug 2014 - 15:38

Cyber liet een grom horen maar gniffelde wel even geamuseerd "je klinkt als een elder" mauwde hij spinnend. Met zijn kilgroene blik op de witte kater gericht hief hij dominant zijn zwart-witte staart op en ging zitten. "One-eyed? Jep, dat klopt. Friend? Daar moet ik nog even over nadenken" zei hij zuur op wat de kater had gezegd zonet.


One-Eyed Friend(+Cyber) AdnfjaOne-Eyed Friend(+Cyber) 10pvxmwOne-Eyed Friend(+Cyber) 2gxnp75One-Eyed Friend(+Cyber) 10pvxmwOne-Eyed Friend(+Cyber) Cyber_pixelOne-Eyed Friend(+Cyber) 10pvxmwOne-Eyed Friend(+Cyber) 34nodx3One-Eyed Friend(+Cyber) 10pvxmwOne-Eyed Friend(+Cyber) Teeth_dogs
One-Eyed Friend(+Cyber) 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Forest
Member
One-Eyed Friend(+Cyber) DPKsfdL
Angie
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender:
Rank:
Forest
BerichtOnderwerp: Re: One-Eyed Friend(+Cyber)   One-Eyed Friend(+Cyber) Icon_minitimema 11 aug 2014 - 16:10

Forest knikte. "Ik kan wel zo klinken, dat maakt mij niets uit." Zei de witte kater kalm, "Daar mag je ook over nadenken." Vriendelijk zwiepte hij met zijn staart, hij voelde de dominantie en dat negeerde hij, met nog steeds zijn oog gesloten. "Het heeft geen zin om dominant te gaan doen." Murmelde de witte kater. "Dat zie ik toch niet." Mauwde hij koeltjes. Veel katten onderschatten hem, deze waarschijnlijk ook.


One-Eyed Friend(+Cyber) 2yyw9dj
Sunset Tigerstorm Forest Demon

Stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
One-Eyed Friend(+Cyber) Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: One-Eyed Friend(+Cyber)   One-Eyed Friend(+Cyber) Icon_minitimema 11 aug 2014 - 16:57

Cyber schudde verwart zijn zwart-witte kop en sloot zijn kilgroene ogen. Maar hij kon nietste weten komen van deze witte kater over hoe die zich gedroeg.. hoe deed die kat dat?? Met vagend schuin gehouden hoofd liet de grote Rogue kater zijn dominant voorkomen gaan en legde zijn dikke vacht terug plat."hoe doe je dat?" Onzeker keek Cyber rond zich, zou dit een valst ik kunnen zijn? Cyber inspecteerde grond de onbekende kater voor hem, maar niets wees naar een aanval of enig teken van dominantir. Rare Rogue hoor.

Occ; met tabjlet.. dus er kunnen wat schrijfouten inzitten.


One-Eyed Friend(+Cyber) AdnfjaOne-Eyed Friend(+Cyber) 10pvxmwOne-Eyed Friend(+Cyber) 2gxnp75One-Eyed Friend(+Cyber) 10pvxmwOne-Eyed Friend(+Cyber) Cyber_pixelOne-Eyed Friend(+Cyber) 10pvxmwOne-Eyed Friend(+Cyber) 34nodx3One-Eyed Friend(+Cyber) 10pvxmwOne-Eyed Friend(+Cyber) Teeth_dogs
One-Eyed Friend(+Cyber) 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Forest
Member
One-Eyed Friend(+Cyber) DPKsfdL
Angie
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender:
Rank:
Forest
BerichtOnderwerp: Re: One-Eyed Friend(+Cyber)   One-Eyed Friend(+Cyber) Icon_minitimema 11 aug 2014 - 18:16

"Ik hoor het." Mompelde Forest, "Ademhaling en beweging." Hij lachte vriendelijk. Hij was niet zo agressief als de meeste rogues, hij aasde niet op territorium. Hij joeg op plaatsen waar hij geen katten tegenkwam, en als er een kwam gaf hij de prooi terug. "Je andere zintuigen worden sterker als je je oog verliest." Vertelde de witte kater, hij hoopte dat hij vrienden kon worden met de andere kater . "Ik kan het je proberen te leren?" Mauwde hij angstig, misschien was deze kater zo trots dat hij misschien boos over zijn aanbod werd. "O, ik ben Forest." Vriendelijk boog hij zijn hoofd, zijn oog nog steeds gesloten.


One-Eyed Friend(+Cyber) 2yyw9dj
Sunset Tigerstorm Forest Demon

Stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
One-Eyed Friend(+Cyber) Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: One-Eyed Friend(+Cyber)   One-Eyed Friend(+Cyber) Icon_minitimema 11 aug 2014 - 18:22

Cyber trok vragend een wenkbrauw op en boog op zijn beurt zijn kop als aanvaarding "Cyber, Wolf Of Territorium" zei hij enkel. Met een poot ging de zwart-witte kater over zijn oren en keek de jonge kater voor hem aandachtig aan. "Is goed" mauwde hij respectvol, een oog verliezen was niet niks. "Maar ik wil dan wel geen oog verliezen!" voegde hij er nog aan toe op grappende toon. Deze kat was raar, alle katten waren raar.. alsj er eigenlijk over nadacht.


One-Eyed Friend(+Cyber) AdnfjaOne-Eyed Friend(+Cyber) 10pvxmwOne-Eyed Friend(+Cyber) 2gxnp75One-Eyed Friend(+Cyber) 10pvxmwOne-Eyed Friend(+Cyber) Cyber_pixelOne-Eyed Friend(+Cyber) 10pvxmwOne-Eyed Friend(+Cyber) 34nodx3One-Eyed Friend(+Cyber) 10pvxmwOne-Eyed Friend(+Cyber) Teeth_dogs
One-Eyed Friend(+Cyber) 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Forest
Member
One-Eyed Friend(+Cyber) DPKsfdL
Angie
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender:
Rank:
Forest
BerichtOnderwerp: Re: One-Eyed Friend(+Cyber)   One-Eyed Friend(+Cyber) Icon_minitimema 11 aug 2014 - 23:15

"Maak je geen zorgen, ik wens het niemand toe om een oog te verliezen." Mauwde Forest lachend. Hij opende zijn geelgroene oog en keek naar de zwartwitte kater. "Oké, sluit je ogen, en concentreer je op je gehoor." De witte kater hoorde heel zachtjes een muisje snurken. Hoe dom kan een muis zijn, Snurken! Ha! "Concentreer je op de zachte geluidjes, twee of drie vossenlengtes achter mij zit een muis te snurken, probeer hem maar te horen." Grinnikte hij, Forest sloot zijn oog weer, en hoorde het muisje wakker worden. Hij wist niet of Cyber het beestje kon horen, anders zou hij een makkelijker voorbeeld geven.


One-Eyed Friend(+Cyber) 2yyw9dj
Sunset Tigerstorm Forest Demon

Stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
One-Eyed Friend(+Cyber) Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: One-Eyed Friend(+Cyber)   One-Eyed Friend(+Cyber) Icon_minitimedi 12 aug 2014 - 13:39

'Maak je geen zorgen, ik wens het niemand toe om een oog te verliezen.' mauwde de witte kater Cyber liet een soort mrau-hauw lachje horen en kneep één oog dicht. De kater sloot volgens opgegeven zijn twee kilgroene ogen en spitste zijn zwarte stel oren. 'Concentreer je op de zachte geluidjes, twee of drie vossenlengtes achter mij zit een muis te snurken, probeer hem maar te horen.' Cyber knikte en snoof de lucht, hij rook inderdaad muis maar kon hem niet direct horen. Ergens achter hem, ja dat wist hij. Maar waar? Met al zijn kracht dwong hij zijn oren te focussen op dat ene muisje. Maar constant werd de zwart-witte kater afgeleid door vannalles en nog was, een vogeltje, een kat in de verte, een rechtlopersauto.. "Ik hoor hem niet" gaf hij gegeneerd toe.


One-Eyed Friend(+Cyber) AdnfjaOne-Eyed Friend(+Cyber) 10pvxmwOne-Eyed Friend(+Cyber) 2gxnp75One-Eyed Friend(+Cyber) 10pvxmwOne-Eyed Friend(+Cyber) Cyber_pixelOne-Eyed Friend(+Cyber) 10pvxmwOne-Eyed Friend(+Cyber) 34nodx3One-Eyed Friend(+Cyber) 10pvxmwOne-Eyed Friend(+Cyber) Teeth_dogs
One-Eyed Friend(+Cyber) 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset
Member
One-Eyed Friend(+Cyber) DPKsfdL
Angie
884
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Sunset
BerichtOnderwerp: Re: One-Eyed Friend(+Cyber)   One-Eyed Friend(+Cyber) Icon_minitimedi 12 aug 2014 - 16:23

"Oke dan maken we het simpeler." Mauwde Forest. "Hoor je mijn ademhaling?" Hij ademde gewoon rustig en vriendelijk, dat klonk heel anders dan gespannen. Vervolgens deed hij alsof hij bang was, en zijn ademhaling werd bangig en schokkerig. "Hoor je het verschil?" De witte kater stond best dicht bij Cyber, dus het zou wel een beetje makkelijk moeten zijn. Hij ademde weer normaal. "Als je gewoon goed zicht hebt, let je niet op ademhaling; want je ziet hoe een kat zich voelt. Maar het kan handig zijn." De zwartwitte kater moest echt leren om zich goed op één ding te concentreren, anders zou het een heel stuk moeilijker worden.

Note: Verkeerd account ;_;



One-Eyed Friend(+Cyber) KpgR8vz
||Sunset||Demon||Brokenwing|| Venice ||
Stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
One-Eyed Friend(+Cyber) Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: One-Eyed Friend(+Cyber)   One-Eyed Friend(+Cyber) Icon_minitimedi 12 aug 2014 - 16:56

Het ademhalen ging goed en trots stak hij zijn borst vooruit, lichtspinnend. Hij kon gemakkenlijk Ed ademhaling horen en de twee soorten uit elkaar halen. Niet veel later had hij er de naam kaartjes van de gevoelens op geplakt. Hij on zich nu ook wel beter concentreren. Vooral omdat de kater zich vlak bij hem bevond, en hij dus moeilijker afgeleid kon worden. "Dat lukt goed" ma uw de Cyber trots.

OCC; met tablet = fouten


One-Eyed Friend(+Cyber) AdnfjaOne-Eyed Friend(+Cyber) 10pvxmwOne-Eyed Friend(+Cyber) 2gxnp75One-Eyed Friend(+Cyber) 10pvxmwOne-Eyed Friend(+Cyber) Cyber_pixelOne-Eyed Friend(+Cyber) 10pvxmwOne-Eyed Friend(+Cyber) 34nodx3One-Eyed Friend(+Cyber) 10pvxmwOne-Eyed Friend(+Cyber) Teeth_dogs
One-Eyed Friend(+Cyber) 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Forest
Member
One-Eyed Friend(+Cyber) DPKsfdL
Angie
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender:
Rank:
Forest
BerichtOnderwerp: Re: One-Eyed Friend(+Cyber)   One-Eyed Friend(+Cyber) Icon_minitimedi 12 aug 2014 - 18:13

Na alle ademhalingen geoefend te hebben grijnsde Forest breed. "Heb je een groot territorium?" Vroeg hij, ondertussen bedacht hij een andere les. Het muisje achter hem liep iets verder, en zijn maag rammelde best wel. "Die muis zit hier nog." Murmelde de witte kater tegen zichzelf. Het was zonhoog, en de waterige zon scheen zwakjes op de katers. De takken wierpen sierlijke schaduwen op de bosgrond. "Ik heb geen territorium, heb ik wel gehad; maar ik word als een nogal makkelijk doelwit gezien." Grinnikte Forest, hij richtte zijn snuit daar de lucht, en sloot zijn oog. Hij genoot van de zon die zijn witte vacht verwarmde. Een zwevende pluk wollig vacht vloog voor de zon. De witte kater wendde zich weer naar Cyber. Hij moest nog een les bedenken om de kat beter te leren concentreren. "Ik ben zelfs een keer aangevallen door een kittypert." Grinnikte hij, "Van die kat kan jij tenminste nooit meer last van hebben"Grijnste hij. "Je had die blik moeten zien van die twoleg-friend."


One-Eyed Friend(+Cyber) 2yyw9dj
Sunset Tigerstorm Forest Demon

Stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
One-Eyed Friend(+Cyber) Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: One-Eyed Friend(+Cyber)   One-Eyed Friend(+Cyber) Icon_minitimedi 12 aug 2014 - 18:43

Cyber knikte toen de witte kater zei dat de muis hier nog zat, de zwart-witte kater had de muis duidenlijk geroken. 'Heb je een groot territorium?' Cyber grijnsde "Best wel, eerlijk verdient" antwoorde hij met trots in zijn stem. 'Ik heb geen territorium, heb ik wel gehad; maar ik word als een nogal makkelijk doelwit gezien.' Cyber grinnikte, "Ja, ik zag je ook als een makkenlijk doelwit, je bent hier altijd welkom -wat de meeste andere katten niet echt zijn..-" gaf hij eerlijk toe, de zwart witte kater haalde geconcentreerd zijn tong over zijn poot en begon zijn zwarte paar oren te wassen, dit deed hij om zijn nerveusiteit wat te maskeren. Op wat Forest vervolgens zei bromde hij instemmend. "Kittypets onderschatten iedereen, ze denken dat ze alles zijn. Wegens hun rechtlopers" Cyber ging zitten en keek Forest vriendenlijk, maar vooral nieuwsgierig, aan "Wat is mijn volgende opdracht baas?"


One-Eyed Friend(+Cyber) AdnfjaOne-Eyed Friend(+Cyber) 10pvxmwOne-Eyed Friend(+Cyber) 2gxnp75One-Eyed Friend(+Cyber) 10pvxmwOne-Eyed Friend(+Cyber) Cyber_pixelOne-Eyed Friend(+Cyber) 10pvxmwOne-Eyed Friend(+Cyber) 34nodx3One-Eyed Friend(+Cyber) 10pvxmwOne-Eyed Friend(+Cyber) Teeth_dogs
One-Eyed Friend(+Cyber) 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Forest
Member
One-Eyed Friend(+Cyber) DPKsfdL
Angie
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender:
Rank:
Forest
BerichtOnderwerp: Re: One-Eyed Friend(+Cyber)   One-Eyed Friend(+Cyber) Icon_minitimedi 12 aug 2014 - 19:54

"Dankjewel, jij bent ook altijd welkom in mijn... Laat maar." Grinnikte Forest "Wat is mijn volgende opdracht baas?" Vroeg Cyber nieuwsgierig. "Sluit je ogen." Riep Forest, klimmend in een boom. "Concentreer je op het geluid dat ik maak." Op de bosgrond was het te makkelijk, want daar knakten bij elke stap takjes en knarsten bladeren. Dit was hoog, dus moeilijker. "Ik ga naar een andere boom lopen en springen, jij moet mij proberen te volgen." Forest sprong over takken, en stopte bij een boom. Hopelijk heeft hij het begrepen.

Note: Het is lastig om opdrachten te verzinnen, haha


One-Eyed Friend(+Cyber) 2yyw9dj
Sunset Tigerstorm Forest Demon

Stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
One-Eyed Friend(+Cyber) Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: One-Eyed Friend(+Cyber)   One-Eyed Friend(+Cyber) Icon_minitimema 18 aug 2014 - 23:23

Cyber liep naar de boomstam van de boom waar zonet Forest in was gesprongen, zijn neus in de lucht gepriemd en zijn oren scherp naar de kater toe gericht "Komaan Cyber, nu even opletten!" siste hij zichzelf streng toe waarna hij mee liep met de kater, even ging hij totaal de verkeerde kant op. In de tegenovergestelde richting, maar zijn oren vongen het geluid op van de ademhaling van de witte kater waar hij probeerde op te focusten en met een klein "Tsjing" geluidje van zijn nagels draaide hij zich om. De zwart-witte kater liep naar de plaats waar de witte kater ongeveer zou moeten zitten en zette zich neer "Deed ik het goed?" zei hij, te onzeker om zijn ogen te openen. Stel je voor dat hij het totaal verkeerd had gehad! Dan stond hij goed voor paal in zijn eigen territorium..


OCC; kan ik begrijpen, haha


One-Eyed Friend(+Cyber) AdnfjaOne-Eyed Friend(+Cyber) 10pvxmwOne-Eyed Friend(+Cyber) 2gxnp75One-Eyed Friend(+Cyber) 10pvxmwOne-Eyed Friend(+Cyber) Cyber_pixelOne-Eyed Friend(+Cyber) 10pvxmwOne-Eyed Friend(+Cyber) 34nodx3One-Eyed Friend(+Cyber) 10pvxmwOne-Eyed Friend(+Cyber) Teeth_dogs
One-Eyed Friend(+Cyber) 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Forest
Member
One-Eyed Friend(+Cyber) DPKsfdL
Angie
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender:
Rank:
Forest
BerichtOnderwerp: Re: One-Eyed Friend(+Cyber)   One-Eyed Friend(+Cyber) Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 17:16

"Jup!" Miauwde de witte kater, hij liet zich uit de boom vallen en landde direct naast de kater. "Is dit territorium van jou alleen, of heb je kittens ofzo?" Vroeg Forest vriendelijk, hij hield zijn kop een klein beetje gekanteld en staarde vragend naar de zwartwitte kater. "Maak je geen zorgen, ik ben pas een paar moons halfblind, ik vorm echt geen bedreiging." Grapte de kater lachend, er stak iets in zijn rug. Sissend draaide hij zich om en sloeg met zijn witte klauw een rat plat, die de kater had aangevallen, hij kwam net uit de bosjes gesprongen en klampte zich vast aan de witte vacht van de kater. "Ik word zelfs als prooi gezien door ratten..." Mompelde Forest, en vriendelijk mepte hij de dode rat naar Cyber. "Sorry, ik kon hem niet laten gaan."

note: Flutje


One-Eyed Friend(+Cyber) 2yyw9dj
Sunset Tigerstorm Forest Demon

Stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
One-Eyed Friend(+Cyber) Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: One-Eyed Friend(+Cyber)   One-Eyed Friend(+Cyber) Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 21:54

Cyber gromde gemeen toen hij de rat zag, de zwart-witte kater kon die ratten echt niet tollereren zo dicht bij zijn kittens. "Ik heb kittens, een crush en een mate." antwoorde hij met een grijnsje, maar wel afgemeten. Om te laten zien dat de witte kater zijn kits en mate best niets aandeed, of het zal zijn beste dag niet zijn! "Als die ratten terug komen.. ik zweer je.. ik scheur ze in kleine stukjes om ze vervolgens aan de kits te voeren" snauwde hij luid waarna de sterke kater in vechthouding zakte en vervaarlijk een tong langs zijn blinkende tanden.


One-Eyed Friend(+Cyber) AdnfjaOne-Eyed Friend(+Cyber) 10pvxmwOne-Eyed Friend(+Cyber) 2gxnp75One-Eyed Friend(+Cyber) 10pvxmwOne-Eyed Friend(+Cyber) Cyber_pixelOne-Eyed Friend(+Cyber) 10pvxmwOne-Eyed Friend(+Cyber) 34nodx3One-Eyed Friend(+Cyber) 10pvxmwOne-Eyed Friend(+Cyber) Teeth_dogs
One-Eyed Friend(+Cyber) 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Forest
Member
One-Eyed Friend(+Cyber) DPKsfdL
Angie
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender:
Rank:
Forest
BerichtOnderwerp: Re: One-Eyed Friend(+Cyber)   One-Eyed Friend(+Cyber) Icon_minitimeza 6 sep 2014 - 14:36


"Een crush én een mate? Maar ja, ik zal in ieder geval je kittens nooit pijn doen!" Beloofde Forest, hij merkte wel dat Cyber hem duidelijk wilde maken dat de witte kater hn niet mag aanraken. "Ik houd van kittens! Als het nog kits zijn, maar ik val nooit katten aan!" Ik heb jou ook niet aangevallen! Hij knikte na Cybers ratten-verhaal. "Ik zal je helpen met verscheuren." Lachte de witte kater. Hij voelde even de warme zon op zijn vacht. Een diepe zucht verliet zijn bek, hij ging maar zitten en zijn witte poot wassen; witte vachten worden nou eenmaal sneller vies. Met een vriendelijk gezwiep met zijn staart maakte hij duidelijk dat hij gewoon een vriend was, en niet een nepperd die vervolgens kittens opeet.


One-Eyed Friend(+Cyber) 2yyw9dj
Sunset Tigerstorm Forest Demon

Stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
One-Eyed Friend(+Cyber) Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: One-Eyed Friend(+Cyber)   One-Eyed Friend(+Cyber) Icon_minitimeza 13 sep 2014 - 19:28

Cyber kon een kwaadaardige grijns niet onderdrukken en schraapte even kort zijn blinkende nagels aan de dichtstbijzijnde boom in zijn territorium, om van het onderwerp 'ratten' en 'crushes en mates' af te komen liet Cyber zich uitdagend in sluiphouding zakken en keek de witte kater geniepig en leergierig aan met kilgroene ogen "Zo, nog opdrachten en tips voor mij? Mijn Meester?" gromde hij grappend.


One-Eyed Friend(+Cyber) AdnfjaOne-Eyed Friend(+Cyber) 10pvxmwOne-Eyed Friend(+Cyber) 2gxnp75One-Eyed Friend(+Cyber) 10pvxmwOne-Eyed Friend(+Cyber) Cyber_pixelOne-Eyed Friend(+Cyber) 10pvxmwOne-Eyed Friend(+Cyber) 34nodx3One-Eyed Friend(+Cyber) 10pvxmwOne-Eyed Friend(+Cyber) Teeth_dogs
One-Eyed Friend(+Cyber) 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
One-Eyed Friend(+Cyber)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: