A piece of something big [STORYLINE]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A piece of something big [STORYLINE]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Darkmoon
StarClan
A piece of something big [STORYLINE] DPKsfdL
66
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 97moons
Gender:
Rank:
Darkmoon
BerichtOnderwerp: A piece of something big [STORYLINE]   A piece of something big [STORYLINE] Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 15:03

Voor deze meid wilde ik toch wel eens iets speciaals doen.

Kleine uitleg:

Gezocht
-Eigenlijk is de belangrijkste kat die ik zoek de kater (Bloodclan/Shadowclan/rogue)
-Natuurlijk sta ik ook altijd open voor ideeën, dus als je een voorstel wilt doen, ga je gang.
[-Kittens voor in het neste (later) zoek ik nu nog NIET. Daar zal later wel een apart topic voor worden aangemaakt.]

Aangemeld
-Whitelion
-Ezo/Spider


Hoe aanmelden
De nodige dingen die jullie zeker even moeten noteren is:
- Naam
- Clan/rogue/elite
- Kleine karakter omschrijving
- mogelijke andere ideeën
(- extra)



Groetjes Yanthe


Laatst aangepast door Darkmoon op zo 24 aug 2014 - 16:42; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Slenderstep
Member
A piece of something big [STORYLINE] DPKsfdL
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: A piece of something big [STORYLINE]   A piece of something big [STORYLINE] Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 15:43

Ik heb opzich Spider wel als BC'er, maar die's zeg maar senior/elder ;3
En k heb Ezo als rogue, maar hij is absoluut immuun voor liefde xd

Ik weet niet of je hier mss iets aan hebt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonwhite
Member
A piece of something big [STORYLINE] XTPUFzB
Yanthe
904
Actief
Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.

CAT'S PROFILE
Age: 84 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Re: A piece of something big [STORYLINE]   A piece of something big [STORYLINE] Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 15:47

Opzich moet het geen liefde zijn, aangezien de kater haar zeg maar gewoon gebruikt. Voor haar zal dat in het begin wel lijken als liefde, maar enkel voor haar dan. xD

Moet ik je erbij zetten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Slenderstep
Member
A piece of something big [STORYLINE] DPKsfdL
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: A piece of something big [STORYLINE]   A piece of something big [STORYLINE] Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 16:21

Ok ^^
Ik weet niet wie je liever hebt, want ik twijfel nogal xd
Qua karakter is ezo gewoon het best, maar ik wil ook wat meer actie in mn senior zn leven xd

Aan jou de keus dus

Lijstje komt als ik weet hoe en wat
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonwhite
Member
A piece of something big [STORYLINE] XTPUFzB
Yanthe
904
Actief
Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.

CAT'S PROFILE
Age: 84 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Re: A piece of something big [STORYLINE]   A piece of something big [STORYLINE] Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 16:25

Voor mij maakt het niet veel uit. Maak misschien voor beide een kort lijstje en dan zien we wel. ^^

Anderen mogen zich trouwens ook nog aanmelden
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
A piece of something big [STORYLINE] Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: A piece of something big [STORYLINE]   A piece of something big [STORYLINE] Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 16:32

Ik heb Whitelion, maar hij is geen rogue, BC of SC, hij zit in WC. Hij heeft onder de clans wel al een slechte reputatie (a) Hij heeft al vaker poezen versierd en ze achtergelaten met een nestje, waaronder Fallentear die ook uit SC komt c: Hij is de oorzaak van de grote oorlog WC x TC en probeert WC oppermachtig te maken, ondertussen de hoge rangen van zijn eigen clan van de troon te stoten en zo het woud te overheersen. Hij is niet altijd zo geweest, al was hij altijd al ambitieus. Hier is zijn voorsteltopic -> https://www.warriorcatsnl.com/t18918-i-am-w
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonwhite
Member
A piece of something big [STORYLINE] XTPUFzB
Yanthe
904
Actief
Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.

CAT'S PROFILE
Age: 84 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Re: A piece of something big [STORYLINE]   A piece of something big [STORYLINE] Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 16:40

Ik zet je erbij ;D

Opzich maakt het niet echt uit vanwaar de kater komt ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Slenderstep
Member
A piece of something big [STORYLINE] DPKsfdL
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: A piece of something big [STORYLINE]   A piece of something big [STORYLINE] Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 18:02

Naam: Spider
Soort: Elite
Karakter: Eig is Spider alles behalve onaardig. Hij mag dan wel een oude member van de elite zijn, toch is hij nog prima in staat om zijn jonge Young-one aan te kunnen. Voor hem geldt: wat het oog ziet is niet altijd de waarheid. Hij mag dan oud en lui lijken, maar hij is nog steeds prima in staat om van zich af te bijten. Dit komt vaak voort uit de momenten waarop hij geïrritteerd is geraakt, en dan onverwachts uit de hoek kan komen.
Idee: Ik dacht dus, misschien is het leuk voor Spider als hij weer zo'n geïrriteerd momentje kreeg, dat hij hierbij Darkmoon in de steek liet vanwege het feit dat hij eerder al kits gehad heeft die meegekomen zijn toen met hem, en door zijn eigen gedrag dat contact verwaterde. Misschien kan dit wel een aanleiding zijn naar een karakterswitch bij hem waarin hij een koele, bloeddorstige kater waarin hij iedereen in de steek zal laten. (Dit idee was ik sws al van plan en dit is de uitgelezen kans ervoor)
Andere: Spider en zijn karakter (momenteel) is gebasseerd op onze overleden kater Spider Very Happy

Naam: Ezo
Soort: Rogue
Karakter: Ezo is een echte brompot. Hij haat werkelijk alles en iedereen, en houdt van het bloed van anderen aan zijn nagels omdat hij in zijn verleden ooit bedrogen geweest was. Daarom gelooft hij niet meer in ware liefde.
Hij is ook erg uit op macht en groter territorium en zal daarvoor alles doen wat in het mogelijke ligt, zelfs katinnen verleiden mocht dat nodig zijn. Eenmaal als hij weet dat hij vader wordt, spreekt het voor zich dat hij; vanwege zijn karakter; de poes, en ook de kits onmiddellijk in de steek zal laten.
Idee: Hierboven al een beetje uitgelegd
Andere: Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkmoon
StarClan
A piece of something big [STORYLINE] DPKsfdL
66
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 97moons
Gender:
Rank:
Darkmoon
BerichtOnderwerp: Re: A piece of something big [STORYLINE]   A piece of something big [STORYLINE] Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 18:42

Ik denk dat ik ga gaan voor Whitelion. Hij past als karakter er het best is. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
A piece of something big [STORYLINE] BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: A piece of something big [STORYLINE]   A piece of something big [STORYLINE] Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 18:48

Dankjewel ^^ white gaat 't weer doen, moehahaha >3
We zullen dan wel een topicje doen >2
Terug naar boven Ga naar beneden
 
A piece of something big [STORYLINE]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: