[KITTENS] Little Devils



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [KITTENS] Little Devils

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Cyber
Member
[KITTENS] Little Devils Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: [KITTENS] Little Devils   [KITTENS] Little Devils Icon_minitimema 25 aug 2014 - 21:01


[KITTENS] Little Devils Fm8o8
Jaja, er komen kleine duiveltjes in de RPG!
We hebben hier al lang over na gedacht, en we vonden het wel een tof ideetje om Buzzard en Cyber een ongewenst nestje toe te schuiven.



Allereerst: Pappie,
[KITTENS] Little Devils Flj96f
Cyber, een sterke en struise zwart-witte kater met kilgroene ogen. Hij staat vooral bekend onder de naam Wolf Of Territory en heeft een redenlijk groot territorium. Zijn karakter is gemeen, kil, afstandenlijk,.. verder spot hij graag en houd ervan om kittypets te plagen, clanterritoria binnenvallen om prooi te stelen, andere katten pesten, apprenticjes lastigvallen.. hij stalkt dan ook namenlijk Fadedpaw van de WC. Hij is Rogue


Dan: Mammie,
[KITTENS] Little Devils Fkp3xu
Buzzard, een mooie rosse gestreepte poes met een vurige vacht en grasgroene ogen. Ze heeft als neef Vulture waar Cyber niet bepaald goedbevriend mee is. Ze is aardig van karakter en een goede jager, verder kan ze goed voor zichzelf zorgen. Zij is Rogue




Dan de eisen van de kits:

-Ze kunnen alle kleuren hebben behalve: Flame-point, grijs, lapjes.
-Als kitten zullen ze Rogue zijn, later kunnen ze eventueel Bloodclan of Kittypet worden.
-Ze zullen in het begin Cyber niet echt kennen wegens hij Buzz in de steek laat
-Ze kreigen de kans op 3-4 maanden om zich bij Cyber te voegen, anders blijven ze bij Buzz en zal Cyber amper iets voor ze voelen.
-Er moet minstens 1 kitten bij Buzz blijven en 1 kitten bij Cyber gaan. Gelieve dat in je aanmelding even te zeggen.


[font=Serif]wel handig om te weten[/font]:

Alvast bedankt voor de moeite


[KITTENS] Little Devils Adnfja[KITTENS] Little Devils 10pvxmw[KITTENS] Little Devils 2gxnp75[KITTENS] Little Devils 10pvxmw[KITTENS] Little Devils Cyber_pixel[KITTENS] Little Devils 10pvxmw[KITTENS] Little Devils 34nodx3[KITTENS] Little Devils 10pvxmw[KITTENS] Little Devils Teeth_dogs
[KITTENS] Little Devils 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dewflower
StarClan
[KITTENS] Little Devils Tumblr_oaxi7x3g201vb9c0no4_250
Nynke
359
Actief
be a pineapple
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dewflower
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils   [KITTENS] Little Devils Icon_minitimedo 28 aug 2014 - 12:53

Misschien komt hier een aanmelding!



[KITTENS] Little Devils Flower11
Terug naar boven Ga naar beneden
Caraphernelia
Member
[KITTENS] Little Devils DPKsfdL
270
Actief
Caraphernelia
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils   [KITTENS] Little Devils Icon_minitimedo 28 aug 2014 - 13:00

Bruine pels en bruin/oranje ogen gaat, hé? Vermits Buzz en Cyb hen ouders onbekend zijn?

D       A       N       I       E       L


General
Name| Daniel
Nicknames| Dan
Age| Ongeboren
Sexuality| Bisexual
Gender| Mannelijk
Mom| Buzzard
Dad| Cyber, Wolf Of Territory
Based on| Daniel James Howell
Goes to| Cyber, omdat zijn vader zijn held is

Outside
Build| Lichtelijk aan de grote kant, voor de rest normaal, licht breedgeschouderd
Scars| Geen op het moment
Fur| Halflang
Fur color| bruin
Eye Color| Bruin, oranje als het licht er vlak op valt
Pawpads and nose color| Bruinig
Picture's|
:


Inside
Personality| Een vriendelijke, lieve en grappige kater, al heeft hij zijn kille momentjes, doorgekregen van vader's kant.
De rest wil ik een beetje in de RPG zien.
Likes| Vrienden, katten shippen (ja hoor, katten kunnen nu ook shippen), aandacht krijgen, lachen
Dislikes| Mensen die hem haten omdat hij bi is
Fears| /

About me
Name| Ezz (Esmée maar ja)
Motivatie| Ik heb altijd al een kitten van Cyber willen bespelen :3 En Buzzard is een heel erg leuk karakter, net zoals Cyber, plus ik wou nog een Rogue kitten, en dit is de p-e-r-f-e-c-t-e gelegenheid om kans te maken, niet? Cyber vind ik geweldig omdat hij een kil karakter is, en ik vind hem interessant door zijn nestjes overal en de manier waarop Mermaid h'm bespeelt. Buzzard ken ik minder goed, maar ik vind haar heel erg leuk lijken en ze is ook leuk bespeelt
Age| Dertien jaartjes
RPG stuff| Anderhalf jaar denk ik, al ben ik pas een 3/4 jaar echt 'actief' bezig
Extra| Mijn spelling is beschamend, dus dat wou ik wel even zeggen ._.





I'm about as violent and intimidating as a pink butterfly
That's stuck on a marshmallow.
-  D  a  n      H  o  w  e  l  l




[KITTENS] Little Devils 1ze8i9g
::


Laatst aangepast door Caraphernelia op do 28 aug 2014 - 22:23; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlepaw.
Member
[KITTENS] Little Devils DPKsfdL
Lore
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Way too old to be wearing this name
Gender:
Rank:
Thistlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils   [KITTENS] Little Devils Icon_minitimedo 28 aug 2014 - 20:28

Laura, wat doe je me aan? Mogenlijk een aanmelding. (Iggy's gonna be so pissed XD)


But I can't compete with the she wolf
Who has brought me to my knees

[KITTENS] Little Devils 118eljq
What do you see in those yellow eyes
Cause I'm falling to pieces
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzard
Member
[KITTENS] Little Devils DPKsfdL
230
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Buzzard
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils   [KITTENS] Little Devils Icon_minitimedo 28 aug 2014 - 20:42

@Caraphernelia Buzzards ouders zijn onbekend en die oranje oogkleur vind ik zelf wel goed al weet ik Cybers mening niet. Daarbij is haar neef een bruinkleurig tabby dus dat kan ook wel ^^ Kan je trouwens straks nog vermelden naar welke kat hij gaat. Of hij bij buzz blijft of naar Cyber gaat want ik merk dat je nog met je aanmelding bezig bent


[KITTENS] Little Devils 5lxv08
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
[KITTENS] Little Devils Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils   [KITTENS] Little Devils Icon_minitimedo 28 aug 2014 - 22:45

Dat bruinig/Orange oogkleur vind ik wel oké, het is best mogelijk dat dat van ergens verder in de familie is x]

En neem gerust je tijd mensjes, er is nog geen deadline ofz


[KITTENS] Little Devils Adnfja[KITTENS] Little Devils 10pvxmw[KITTENS] Little Devils 2gxnp75[KITTENS] Little Devils 10pvxmw[KITTENS] Little Devils Cyber_pixel[KITTENS] Little Devils 10pvxmw[KITTENS] Little Devils 34nodx3[KITTENS] Little Devils 10pvxmw[KITTENS] Little Devils Teeth_dogs
[KITTENS] Little Devils 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mary
Member
[KITTENS] Little Devils DPKsfdL
392
Actief
Mary
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils   [KITTENS] Little Devils Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 14:19

Caiman
Beware... I'm gonna omnom your leg!


Nog niet af... But you know what's coming XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakefang
Member
[KITTENS] Little Devils DPKsfdL
Loïs
257
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 Moons old now.
Gender:
Rank:
Snakefang
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils   [KITTENS] Little Devils Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 14:31

Hier komt een aanmelding!


[KITTENS] Little Devils Xm4j9y
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonwhite
Member
[KITTENS] Little Devils XTPUFzB
Yanthe
904
Actief
Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.

CAT'S PROFILE
Age: 84 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils   [KITTENS] Little Devils Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 15:10

Esca || Between two evils, I always pick the one I never tried before.[KITTENS] Little Devils Mikiag

Name: Esca
Gender: Tom-cat
Parents: Mother - Buzzard || Father - Cyber
Extra: Esca zal als kitten bij zijn moeder blijven. Tussen de 11 en 12 moons zal hij bij haar weg gaan en iedereen achter zich laten.

Outside
Fur: Donkerbruine kater, met een lichte afwijking naar oranje toe.
Eyes: Licht groene ogen.
Nose and pawprints: Licht roos neusje en donker roze kussentjes
Build: Esca is als kitten behoorlijk klein voor zijn leeftijd, maar is een stevig gebouwde kater.
Later, als hij ouder is, zal hij weer net iets groter zijn dan zijn mede siblings.
.:
Inside

Kitten 0-6 moons || Quiet || Calm || Smart || Sharp || Loved

Quiet || Als kleinste van het nest is Esca behoorlijk teruggetrokken en zegt hij niet veel in het bijzijn van vreemden.
Calm || Hij zal zich stil en kalm houden. Zijn mede siblings zullen hem hier wat mee plagen, maar daar trekt hij zich nu niets van aan.
Smart || Alles neemt hij zorgvuldig in zich op. Elke beweging, actie en elk woord slaagt hij op in zijn geheugen. Ook de vraag wie zijn vader is en waarom hij niet meer bij zijn moeder is, spoken door zijn kopje.
Sharp || Esca zal met der tijd een scherpe tong krijgen. Hiermee weet hij zich te verdedigen, aangezien hij met schijngevechten nooit wint.
Loved || Geliefd bij zijn moeder, ontweken door zijn broers en zusjes. Je zult hem vaak aan de zijde van zijn moeder vinden, om zo de rest te ontwijken. De band tussen hem en zijn moeder zal in zijn kitten jaren groot zijn.

Later 6-12 moons || Strong || Sadist || Dominant || Arrogant

Strong || Esca begint zijn krachten te kennen. Ook is hij nu een stuk groter dan dat hij als kitten was. Tegenover de andere kittens is hij zelf net ietsje groter. Met zijn grootte is zijn kracht ook bijgekomen. Hij ziet er de voordelen van in.
Sadist || Bij het doden van prooien merkt hij dat het doden hem een kick geeft. Hij had dat gedeelte voor zich, maar vanaf het moment dat hij zijn eerste prooi heeft gedood, draait zijn karakter een heel andere kant op.
Dominant || Hij durft nu veel meer te zeggen tegen zijn mede siblings. Niet alleen dat, maar hij weet ze ook vele sneller zelf tegen de grond te werken. Hiermee test hij zijn krachten uit tegenover andere katten. Zijn verleden zit hem nog vers in het hoofd. Elke sibling die hem eerder heeft uitgedaagd of hem zelfs maar één negatief haartje heeft gekrenkt zal het nu dubbel zo hard terug krijgen.
Arrogant || Hij duwt iedereen bij hem uit de buurt. Ook zijn moeder. Hun band zal verzwakken naarmate hij meer en meer een duister karakter krijgt. Het zal ook niet lang meer duren dat hij zijn eigen pad op gaat, weg van de anderen, weg van het verleden.

Later than later 12-... moons || Sadist || Insane || Player || Revenge || Psychopatic

Sadist || De sadist in hem is nog niet uit het oog verloren. Het is zelfs sterker geworden en verder gegaan dan enkel prooi. Een eigen territorium heeft hij niet, in plaats daarvan trekt hij rond, opzoek naar nieuwe slachtoffers.
Insane || Esca word langzaam een beetje gek. Al zijn gedachten, ideeën, doelen en katten die hij kent slaan door elkaar. Zijn slimme plannen van vroeger duwt hij allemaal aan de kant. Er is nu nog maar één ding waar hij aan denkt, bloed, dood en het vernietigen van kattenlevens.
Player || Dat vernietigen van andere hun levens gaat vaak gepaard met het verleiden van poezen en ervoor zorgen dat zijn stamboom niet word uitgeroeid. Het stelen van andermans kittens en het doden van clankatten zijn zijn favoriet. Ook het opzetten van kittens tegen hun ouders zijn zijn hoofdzaak.
Revenge || Al van het begin heeft hij geweigerd om zijn vader te zien. Hij liet zijn moeder in de steek en dat was iets waarvoor hij zou boeten. Hij is dan wel jong, maar met zijn kracht, kan hij de oudere kater wel aan.
Psychopatic || Wat moet je nog meer weten over hem, liefde zal hij nooit kennen. Er zal nooit een poes gek genoeg zijn om aan hem te matchen. Als hij een partner heeft, zal deze moeten wennen aan het feit dat hij haar af en toe aanvalt. Na al die manen, ziet hij het verschil niet meer tussen zijn vijanden. In zijn ogen is iedereen de vijand, kitten, apprentice, warrior, elder, leaders, familie, iedereen heeft een rode stempel op zich. Iedereen word de dood in gejaagd, hoe dan ook.
Esca's theme als adult:

Mezelf in het kort
Naam: Yanthe
Andere acc's: Moonwhite, Barkpaw, Silvercloud, Dapplepelt, Darkmoon, Hazelkit,, Vinal
RPG ervaring: Tussen de 5 en 6 jaar
Tijd op WC: Als ik eerlijk moet toegeven zit ik nu iets meer als een maand op WC.
Actief: Een beetje té actief vrees ik, al zal dat wel ietsje minderen in de school periode. Dus dat zal enkel 's avonds worden. En héél soms slaag ik een dag over, aangezien ik niet weet wat het 6e middelbaar met zich gaat meenemen. x3
Voorbeeld posten?: Als je een post van me wilt zien, kun je ze vinden bij Moonwhite, Barkpaw,.....
Lengte: Mijn posts hebben geen vaste lengte. Vaak hangt het af van mijn tegenspeler, aangezien ik met plezier meer wil typen als de ander dat ook doet.

Nog iets weten? Stuur me dan maar gewoon een PM op Moonwhite.


[KITTENS] Little Devils Iyhm36


Laatst aangepast door Moonwhite op za 30 aug 2014 - 19:23; in totaal 38 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
[KITTENS] Little Devils Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils   [KITTENS] Little Devils Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 15:31

Mary schreef:
Caiman
Beware... I'm gonna omnom your leg!


Nog niet af... But you know what's coming XD

0.0 LEGS!

@Iedereen, ik zie de aanmeldingen wel verschijnen :3


[KITTENS] Little Devils Adnfja[KITTENS] Little Devils 10pvxmw[KITTENS] Little Devils 2gxnp75[KITTENS] Little Devils 10pvxmw[KITTENS] Little Devils Cyber_pixel[KITTENS] Little Devils 10pvxmw[KITTENS] Little Devils 34nodx3[KITTENS] Little Devils 10pvxmw[KITTENS] Little Devils Teeth_dogs
[KITTENS] Little Devils 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterdive
Member
[KITTENS] Little Devils DPKsfdL
{ Loïs
281
Actief

CAT'S PROFILE
Age: { 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Otterdive
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils   [KITTENS] Little Devils Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 16:55

Ralph
G eneral
Cause i know exactly who i am

Name
Ralph
Nicknames
Ra, wolf. Puppy of territory
Gender
Tom-cat
Age
Unborn
Sexuality
Bisexueel
Place to go
Hij gaat naar zijn vader toe.



Family
And we'll be a family

Mother
Buzzard
Father
Cyber
Brothers
Unknown
Sisters
Unknown
Other Family
Lonelydeath
Vulture
Rest unknown

Pictures
Picture perfect
[KITTENS] Little Devils Eg7ole
[KITTENS] Little Devils 15modp4

[KITTENS] Little Devils 25zh79l
[KITTENS] Little Devils Zvy0k4


Appearance
Im sexy and I know it

Look

Ralph lijkt heel erg op zijn vader, hij draagt zelfs dezelfde groene ogen. Ralph heeft een wat gedrongen lichaam als kitten en pootjes die niet echt bij hem passen, maar hij kan zich er goed mee redden. Zijn ogen zijn gifgroen, hetzelfde als zijn vader dus. Ralph heeft voor een groot gedeelte een zwart overdekte vacht, maar zijn borst, nek, buik en poten zijn weer wit. Behalve een voorpoot, die is helemaal zwart. Hij heeft een lichtroos neusje en lichtroze kussentjes onder zijn pootjes. Naarmate hij ouder wordt, wordt Ralph ook sterker en dit is gemakkelijk te zien onder zijn juist dunne vacht.

Short

Fur
Black and white
Build
Squat
Pads
Light pink
Nose
Light pink
**

Caracter
This is who I am, oh, this is who I am

Kitten
Ralph is in het beste geval een deugniet en in het slechtste geval een schurk. Al vanaf de eerste dagen toont Ralph onbehoorlijk gedrag, zoals zijn broertjes en zusjes wegduwen bij het drinken. Als hij zijn oogjes open heeft en meer kan doen, worden zijn streken nog wat erger. Hij pikt eten af, valt zomaar aan en houdt niet altijd zijn nageltjes in daarbij. Ook is hij brutaal en loopt wel eens weg. Hij is een echt problemenkind, waar gemakkelijk ruzie mee te maken is. Ralph reageert vaak fel op dingen, feller dan je van een kitten verwacht, vandaar zijn bijnaam Puppy of Territory, vernoemd naar Cyber dus. Hij krijgt te horen dat hij op zijn vader lijkt en is dan heel nieuwsgierig naar hem, hierdoor is een zwak punt in zijn gedrag. Ralph is dol op verhalen en zeker over zijn vader, het maakt niet uit wat voor genre ze zijn, ook zal Ralph zelf ook graag verhalen vertellen en dat gaat hem goed af. Hij heeft een grote fantasie, die hij gebruikt voor smoesjes en voor verhalen. Hij is ook erg beschermend, wat dan weer opvalt, maar Ralph zal zijn moeder en siblings bij gevaar graag willen beschermen. Hij is de enige die ze iets mag aandoen, is zijn term dan. Verhalen vertellen en beschermen zijn z'n twee grootste goedheden, die eigenlijk onder gedeeld zijn in kleinere daden. Ralph pakt misschien eten af, als iemand echt honger heeft, geeft hij die juist eten. Ook laat hij je wel eens lachen, wat weer zijn met fantasie te maken heeft dus. Als je er voor zorgt dat deze kanten omhoog komen, is Ralph is aardige en vriendelijk kat die voor je klaar staat.

Six months
Ralph is op zijn halfjaar nog wat erger dan toen hij nog een ondeugende kitten was. Hij pakt nog steeds eten af, maar doet dit nu ook wel eens bij andermans territorium. Hij is een van de kittens die bij zijn vader is gegaan, waar hij erg blij mee is. Hierdoor heeft zijn karakter een korte tijd een sprongetje gemaakt. Ralph vindt het fijn om bij Cyber te zijn, die zijn grote voorbeeld is geworden. Hij wilt net zoals zijn vader worden later, wat ook er voor zorgt dat Cyber misschien hem ook de bijnaam Puppy of Territory geeft. Ralph is inmiddels bekend met het echte vechten en zal graag anderen aanvallen, maar, om terug te komen op zijn bescherming, hij valt geen zwakkere katten aan, ook vermoord hij niet. Vechten is enkel een lust voor hem, iets wat hij moet doen om rustig te worden. Ralph is een gespannen katje, waar misschien alles ligt. Hij kan al gestrest raken van een ontsnapte muis en moet dan afreageren op iets. Zijn fantasie is wat groter geworden en ook zijn verhalenstem is beter geworden, hierdoor heeft hij wel eens publiek als hij iets verteld. In zijn vertelbuien is Ralph een van de aardigste katten die je kan voorstellen, hij neemt je echt mee in zijn verhalen. Voor de rest is alles hetzelfde als toen hij nog een kleine kitten was.

Adult
Ralph verlaat zijn vader nu en gaat zelf een territorium zoeken. Zijn nickname Puppy of Territory geld inmiddels niet meer, dus laat hij die varen. Toch wordt de zoon van Cyber wel eens Son of the Wolf genoemd in de volksmond, bij diegenen die hem kenden. Ralph zelf laat de bijnamen achterwege, hoewel hij de nieuw gekregen bijnaam wel eens gebruikt om aan te tonen wie zijn vader is. Ralph heeft een groot verschil met Cyber, hij is geen poezenversierder. Hij is van ware liefde, of dat nou een poes of een kater is. Als Ralph zijn metgezel voor het leven heeft gevonden, blijft hij als het kan daarbij. Voor de rest is Ralph nog steeds een vechter en een dief. Hij vermoord nu ook wel eens katten, maar daar heeft hij achteraf weer spijt van. Zijn felheid is ook gebleven en daarmee ook zijn gestress. Hij is echter wel nog een goede verhalenverteller en zal in een vertelbui nog steeds katten om zich heen verzamelen.  Voor de rest blijft alles hetzelfde.

Short

Good
Goede verhalen verteller.
Beschermend.
Eerlijk.
Grappig.
Trots.

Bad
Ondeugend.
Dief.
Vechter.
Brutaal.
Te fel.
Gestrest.
Te trots.

Me,myself and I

Me
Ik ben Aimée, wat waarschijnlijk wel bekend is en ik ben vijftien jaartjes oud. Ik rpg nu ongeveer vier jaar, in 2010 begonnen. Hoewel mijn skills door gebrek aan ervaring nog niet overal even goed zijn, ben ik in de rpg inmiddels wel aan de sterkere hand geworden. Ik vindt het fijn om mijn karakters uit te werken of juist gewoon in de rpg te dumpen en te zien wat er van ze wordt. Mijn posten liggen meestal rond de 100-500 woorden, beginposten vaak wel wat meer. En voor de rest ben slecht in voorstellen.

Motivation
Ik heb Otterkit wel, maar ik wil toch graag een kitten spelen die in een nestje zit. Bovendien vindt ik, en dat is misschien wel de grootste reden, Cyber een geweldig karakter en wil daarom graag een zoon voor hem maken die zijn vader graag nadoet. Voor de rest weet ik dat jullie beiden goede en ervaren rpg'ers zijn en het lijkt me leuk om hier aan mee te kunnen doen.

Extra

**=Dit is zijn kitten-uiterlijk, net zoals bij het setje wil ik later zijn volwassene uiterlijk bepalen.
Ik heb de skills expres weggelaten.

En voor de rest, geluk aan iedereen!

thank you Sarah!


[KITTENS] Little Devils Ottero10


Laatst aangepast door Otterkit, op zo 31 aug 2014 - 10:11; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Disasterpaw
Member
[KITTENS] Little Devils DPKsfdL
37
Actief
Disasterpaw
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils   [KITTENS] Little Devils Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 17:42

Zal ik maar ook dan gaan meedoen ^.^
....:
::General::
Name: Yubel
Nicknames: Yu, juwel of bel
Genre: She-Cat
Age: Unborn
Brothers/Sisters: ...
Mother/Dad: Cyber (Dady) Buzzard(Momy)
Where shall she go..: Ik vind het voornamelijk fijnere om pas te kiezen in de RPG en iedereen nieuwschierig te maken als ze werd gekozen dan.


::Outside::
Fur: Black
Eyes: Right: light Red Left: Aqua
Fur: Kort
Built:
Yubel is erg slank, je zou met gemak onder de zwarte vacht alleen maar huid kunnen zien waar ribben uitsteken. Ze heeft een middelange staart en een middelange snuit, ze heeft lange poten waarbij hele lange klauwen uit steken. Vaak zijn haar klauwen ook ontbloot, ze heeft twee hoek tanden die bijna uit steken uit haar mond. Haar ogen staan iets hoger dan de neus en ze heeft korte snorharen, voor een poes lijkt ze erg zwak maar onder haar bos haren zitten er spieren maar niet zulke sterken.
::Photo:::



::Inside::
Character Short: Crazy// Psychopathic//manipulation//Claiming//Smart//Childness//Emotion (too much)
Character long:
Kitten:
Ze is vrolijk en lief, ze gedraagt zich perfect tegenover de anderen als ze nog niks heeft meegemaakt. Ze maakt steeds meer mee in de tijden en voeld zich snel gekwetst, ze is heel gevoellig en gedraagt zich kinderachtig dit zal zelf blijven als ze warrior is maar dan in mindere maten. Ze is druk en liefjes geloofd dat alles lief en aardig tegen haar is, tot het gebeurd.. Dat zal gebeuren op haar maand voor Apprentices zijnde, ze is in het begin een super schatje en luisterd naar alles. Yubel vraag veel dingen en praat graag maar al dat kitten zijnde vergaat maar sommige delen verdubbelen ook, juist het spelen maar dan met iemand anders gevoellens en  het spelen met levens van anderen.


Apprentices: Yubel is niet alleen kwaad en gestoorde, maar ook heel psychopathische. Ze weet hoe ze anderen te manipuleren om te doen wat ze wil door te spelen in hun diepste gevoelens en verborgen verlangens. Trouw te blijven aan haar gemene aard, hoeft ze zich niet te binden door haar woord. Vaak geniet ze van plukken aan de onzekerheden van anderen om de bovengenoemde redenen of haar eigen plezier en pletten van hun hoop en idealen nadat ze probeert te binden met andere katten. Ondanks hoeveel ze katten bespot, is ze eigenlijk in staat om hun oprecht respect er voor te geven, al is het overschaduwd door hoeveel ze van hun lijden heeft. Ze kan niet meer schelen hoeveel leed haar slachtoffer verdraagt ​​en hen niet meer respecteren. Yubel's ambitie was om een kat in de groep te kiezen en te Claimen als of die gene helemaal van haar is en het vast te houden, ze is bereid om iedereen die krijgt tussen haar en en haar claimer (het zal een hij worden) komt te vermoorden of te verwonden. Yubel heeft geen moeite om haar Claimer pijn te doen om haar doelen te bereiken. Yubel wilt persé iemand als haar eigendom maken hoewel ze gestopt is waardoor ze na haar terugkeer om onbekende redenen. Yubel maakt ook niet uit hoe gevaarlijk de situatie is ze manipuleert omdat zij veronderstelt altijd (zij het correct heeft) dat haar Claimer het zal overleven wat er ook mogt gebeuren. Yubel heeft verder aangetoond dat het een enorm verwrongen en sadomasochistische uitzicht van liefde te hebben: want de liefde, voor een deel, is het delen van gevoelens, zowel vreugde en lijden, Yubel voelt ze sterk nadat ze heeft gelijden. En gaat ze uit haar eigen weg om haar Claimer hetzelfde lot ondergaan.

Warrior: Is het karakter eigenschap van kitten en Aprentices tijd in elkaar, ze zal heel erg lief worden tegen haar Claimer en zal de gene heel erg beschermen maar als hij er niet bij is gaat ze manipuleren en door wat ze altijd deed. Ze vraagt ook de hele tijd aan die genen dat ze wilt 'spelen'. Maar ook zal ze meer wantrouwen geven tegen anderen maar ook haar gevoelens worden groter, ze gaat sneller huilen en raakt ook super snel blij. Ze blijft kinderachtiger en wilt meer tijd in halen die ze allemaal gemist heeft in haar kitten tijd.  Ze krijgt een overdreven vrouwelijke stem in tegenstelling tot haar stem in het origineel. De vereenvoudiging van haar motieven kan te wijten zijn aan de verontrustende mogelijke implicaties van Yubel's associëren fysieke en emotionele pijn met liefde, vaak begrijpelijkerwijs geïnterpreteerd als sadomasochisme. Yubel heeft niet verteld dat ze ook een sadist is en alleen lijkt te genieten kwellende van anderen. Ze zal later andere steunen en een stuk aanrdiger zijn, ze word ook een stuk serieuzer na tijden.


::Me::
Name: De luiaard
Age: 15 years
RPG time: 4 on 3 years
Motivation:
Ik kijk vele series waarvan ik Yubel zag, ik werd meteen fan van haar door haar echte evil gedrag. Ik wachtte op het juiste moment op een vader of moeder die echt evil is waarvan ik haar karakter ook bij kan maken, ik heb super veel motivatie en Cyber is al helemaal geweldig kwa achtergrond maar Buzzard is dat ook. Ze hebben allebei iets meegemaakt waarbij ik denk, ja dat heeft Yubel nodig om echt haar karakter te vergroeien hoe het ook in de serie is. Dus ik wachtte op het juiste moment (was lang wachten) Tot ik echt dacht dit is perfect. Ik hoop dat ze word gekozen en ik ook maar als ik dat niet word vind ik het niet erg dan zal ik op een ander moment moeten wachten (1 jaar zitten wachten maar oké xD) Ik vind ook Cybers en Buzzards karakter ook helemaal geweldig, Cyber is ene kille kater en Buzzard is een aardige poes. Juist die karakters botsen en dat was juist zo geweldig, net als twee verschillende delen die bij elkaar horen.


::Story::


[KITTENS] Little Devils 15hdw6
ACC::


Laatst aangepast door Disasterpaw op do 11 sep 2014 - 19:46; in totaal 9 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterdive
Member
[KITTENS] Little Devils DPKsfdL
{ Loïs
281
Actief

CAT'S PROFILE
Age: { 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Otterdive
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils   [KITTENS] Little Devils Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 18:50

Ralph is af en damn sexy cool


[KITTENS] Little Devils Ottero10
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonwhite
Member
[KITTENS] Little Devils XTPUFzB
Yanthe
904
Actief
Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.

CAT'S PROFILE
Age: 84 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils   [KITTENS] Little Devils Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 18:56

Esca is nu ook af, enkel de uitleg over mezelf moet ik er nog eens bijzetten. ^^


[KITTENS] Little Devils Iyhm36
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
[KITTENS] Little Devils Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils   [KITTENS] Little Devils Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 18:57

Ik vind Ralph inderdaad wel een interresant accountje xd ook met dat verteller gedoe en "Son of the wolf"
good! *kijkt nu al trots naar ALLE aanmeldingen die af zijn of in werking zijn*


[KITTENS] Little Devils Adnfja[KITTENS] Little Devils 10pvxmw[KITTENS] Little Devils 2gxnp75[KITTENS] Little Devils 10pvxmw[KITTENS] Little Devils Cyber_pixel[KITTENS] Little Devils 10pvxmw[KITTENS] Little Devils 34nodx3[KITTENS] Little Devils 10pvxmw[KITTENS] Little Devils Teeth_dogs
[KITTENS] Little Devils 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterdive
Member
[KITTENS] Little Devils DPKsfdL
{ Loïs
281
Actief

CAT'S PROFILE
Age: { 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Otterdive
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils   [KITTENS] Little Devils Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 18:58

Thanks. Razz

Ik neem aan dat als ik de voorbeeldpost ditmaal weglaat, geen probleem is?


[KITTENS] Little Devils Ottero10
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonwhite
Member
[KITTENS] Little Devils XTPUFzB
Yanthe
904
Actief
Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.

CAT'S PROFILE
Age: 84 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils   [KITTENS] Little Devils Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 18:58

Wow, Esca en Ralph zouden zo botsen in character x3


[KITTENS] Little Devils Iyhm36
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
[KITTENS] Little Devils Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils   [KITTENS] Little Devils Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 19:05

Otterkit, schreef:
Thanks. Razz

Ik neem aan dat als ik de voorbeeldpost ditmaal weglaat, geen probleem is?

neu hoor ;3

@Dinges, you are right!


[KITTENS] Little Devils Adnfja[KITTENS] Little Devils 10pvxmw[KITTENS] Little Devils 2gxnp75[KITTENS] Little Devils 10pvxmw[KITTENS] Little Devils Cyber_pixel[KITTENS] Little Devils 10pvxmw[KITTENS] Little Devils 34nodx3[KITTENS] Little Devils 10pvxmw[KITTENS] Little Devils Teeth_dogs
[KITTENS] Little Devils 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
'Ghostpaw
Member
[KITTENS] Little Devils DPKsfdL
Amyzing Spiderman
100

CAT'S PROFILE
Age: 6 ☾'s
Gender: She-cat ♀
Rank:
'Ghostpaw
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils   [KITTENS] Little Devils Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 19:18


[KITTENS] Little Devils 2qlsmyp

Volledige naam: Piper
Naam van afkomst: Bruine vogel
Geslacht: Poesje
Vachtkleur: Bruin cypers
Oogkleur: Groen

Uiterlijk
Piper is slank gebouwd, doch is ze iets groter dan de gemiddelde poes en ook vrij gespierd. Haar cyperse vachtkleur is duidelijk van haar moeders kant en maakt haar een goede jager in de boomtoppen. Haar lichaam neigt meer naar haar vaders sterke familie. Haar ogen zijn groen van kleur en vallen net tussen die van Buzzard en Cyber in. Haar neus en pootkussentjes zijn zwart van kleur.

Persoonlijkheid
Piper is een erg vriendelijke ziel. Ze heeft energie voor tien en kan uren aan de gang blijven, zeker in haar jonge jaren. Ze is erg avontuurlijk en gedreven om nieuwe avonturen te beleven. Een kat in nood laten zitten ligt niet in haar natuur. Toch zal ze gefascineerd zijn van haar vaders 'badassery' als ze hem eenmaal leert kennen en ze gaat dus ook gewillig met hem mee als hij dat voorstelt aan hen. Hierdoor komt ze in aanmerking met de wat meer ruwe kanten van het leven die ze eerst nog niet had gekend. Dat maakt haar meer bewust van de situatie waar ze in leven en ze word wat minder optimistisch. Piper zal later waarschijnlijk als ze oud genoeg is het voorbeeld van haar moeder volgen en hen verlaten, net Buzzard had gedaan toen ze uit de ShadowClan trok. Door haar lieve persoonlijkheid krijgt ze zelfs moeite met het vermoorden van prooi.

Vanaf de 4 manen tot latere leeftijd
Ze overweegt al heel vroeg om een kittypet te worden en maakt het tot haar levens missie om zo veel mogelijk te weten te komen over hen. Ze spendeert veel tijd van de dag weg van Cyber en komt doorgaans vaak laat pas thuis. Door dat ze zo'n doetje is zal ze zich een beetje vervreemden van haar vader omdat ze bang is dat hij haar afkeurt. Ze houd een gevaarlijke charade op zodat het lijkt alsof ze veel stoerder is dan ze in werkelijkheid blijkt te zijn. Toch erkend ze hem wel als haar vader en zal ze hem met respect behandelen.

Vanaf 12+ manen(eventuele levenslijn, nog niet zeker)
Piper neemt het grootste besluit om zich niet langer in de vrijheid te laten die ze heeft. Telkens voor haar eigen kostje moeten zorgen, prooi er voor doden, het ligt gewoon niet echt in haar natuur. Daarom besluit ze om in het holst van de nacht er vandoor te gaan en als kittypet te gaan leven. Ze zegt hierover tegen niemand wat en het zal dus ook een pure verassing zijn voor haar familie. Ze schuilt de eerste paar weken angstvallig binnen, bang om ontdekt te worden zodat er enge dingen zouden kunnen gebeuren. Als ze eenmaal ouder is en al langer als kittypet leeft zal ze hen stuk voor stuk gaan opzoeken om het uit te leggen.

Een Piper is de Engelse benaming van deze vogel(:


[KITTENS] Little Devils YAHDOrzg_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Demon
Member
[KITTENS] Little Devils DPKsfdL
383
Actief
Demon
BerichtOnderwerp: Re: [KITTENS] Little Devils   [KITTENS] Little Devils Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 20:00


Joelle





[KITTENS] Little Devils Wjt5ih





Hell is empty,
All the Devils are here


Name: Joelle
Nickname: Jo, Jojo
Clan: I don't need one! My family is my clan!
Gender: She-cat.
Dad: The Evil: Cyber, Wolf of Territory
Mom: Buzzard




Outside









[KITTENS] Little Devils Azjqdd

Fur: Black and white, like my Daddy. I have a sort of black mask.
Eyes: Odd-eyed, one eye dark grey like the evening and one poisonous Green eye, who can kill you with óne look.
Scars: I'm a kitten, that would be cruel!
Build: She's a very muscular cat, very big and very strong. She looks nearly like Cyber, but with one grey eye, and one grey eye.




Inside










0-6 Moons
Playful | Learns fast | Sadist
Als Joelle als kleine kitte met dr maatjes gaat spelen, trekt ze nooit haar nagels in. Nagels worden overal voor gebruikt, en bomen om ze te scherpen.
Ze houdt van vechten, ze valt dan ook vaak haar nestgenootjes aan, en haar moeder moet ze dan vaak uit elkaar halen.
Joelle groeit enorm snel, en zodra ze haar vader zag; There we go!
Ze lijken enorm veel op elkaar, dus Joelle wilt enorm veel leren van de kater.

6-12 Moons
Evil | Learns fast | Sadist
Well, well Joelle. Why do you have to be so Evil?

Joelle kan niet stoppen met vechten. Honden, rogues, clanners... Met iedereen! Maar ze heeft ook haar eerste crush, en als je Joelle's hart veroverd: She'll be the sweetest cat you ever met!
De poes stopt maar niet met groeien, en is al bijna even groot als haar vader op 10 moons, en vergeet niet: Bomen zijn er genoeg om klauwen te scherpen

12+ Moons
Evil || Strong || Sadist || Smart || Crazy || Attractive
Hell is empty, all the devils are here.

Joelle heeft een brein ontwikkeld. Die gebruikt ze ook. Ze kan perfect inschatten of ze iets haalt, en of ze ergens sterk genoeg voor is. Eigen tactieken maakt ze ook, tactieken die alléén zij kan, door haar eeuwige oefenen.
Jagen gaat ook top, ze is aardig snel en best behendig.
Ze is nog nét iets kleiner dan haar vader, maar dat is dan ook wel een klein beetje.

||Evil||
Joelle houdt van moorden, moorden moorden moorden. Haar vader is haar grote voorbeeld. Ze wilt bloed zien, ze wilt pijn zien en ze wilt haar nagels in elke kat die ze tegenkomt zetten. Ze houdt van vechten en anderen pijn laten leiden. Ook houdt Joelle van die verdrietige gezichtjes van katten die ze net gepest heeft, en houdt dan ook erg van katten hard uitlachen.

||Strong||
Omdat Joelle bijna net zo groot en gespierd is als haar vader, en een groot deel van zijn trucjes leert; is ze bijna net zo sterk als haar vader. Wat ze ook vaak doet is kijken naar andere rogues zodat ze haar eigen vechttechnieken kan verbeteren.
Mentaal is ze ook heel erg sterk, ze heeft ook wel het motte Sticks and stones can break my bones, but words will never hurt me.  

||Sadist||
Bloed bloed bloed. Ze houdt van bloed, en haat Bloodclan omdat hun al het bloed en de moorden stelen. Ze houdt van katten die pijn lijden, en houdt nog meer van die plakkerige, rode vacht op haar poten na een moord.

||Smart||
Joelle denkt na voordat ze ook maar íéts doet, haar brein werkt snel en effectief. Ze kan katten goed inschatten, en kan goed dingen onthouden, en perféct nadoen. Dus als je je super secret fighting move doet, is die niet meer secret.

||Crazy||
Soms, soms... Is Joelle een tikkeltje gestoord. Als de moord nét niet lukt, zal ze je achterna gaan tot het wel lukt. En o, als ze een crush op je heeft...
RUN!!!!
Tenminste, als jij niets van haar wilt, anders is ze de liefste kat die je ooit hebt ontmoet, en komt het kleine glimpje Buzzard in haar omhoog.

||Attractive||
Joelle is heel erg goed met katten verleiden, ze krijgt dan ook verschillende vriendjes. Sommige lokt ze in de val, en vermoord ze met een duivelse grijns op haar gezicht. Lachend om de angst in hun ogen. Tenslotte is ze gek op het breken van harten.




In short










When Joelle meets her father, and sees she's just like him: She's definitely going to join him, because she looks and is just like him. She wants to fight, and learns very, very fast. She's going to be nearly as strong as Cyber is.
She isn't stopping with growing, 'till she's nearly as big as Cyber is, and she loves to watch her Daddy killing cats, so she can learn from it. She thinks very well, and Joelle is definitely NOT dump, and uses very sneaky tactics that she taught by herself.
She kills every cat she doesn't like, and if she will not succeed one time: she's going to stalk you 'till you die.



Setje:






als kitten
ava:
[KITTENS] Little Devils 21jat6q

Os word aan gewerkt!

later
ava:
[KITTENS] Little Devils Sauskn

OS:
[KITTENS] Little Devils Bhjd5c






About me:

Name: Angie
Age: 13
Hobby's: DRAWING ADDICTION, Rpgen, paardrijden en more drawing
Likes: Wolves, cats and.. well... Just all animals on tha planet
Waarom moet je mij kiezen:
1. Joelle is awesome
2. I AM FAN OF CYBER
3. Ik ben heel vaak online!
4. Ik heb superleuke ideeen met Joelle
5. Ik heb nog nooit een kitten gespeeld, maar ik wil t zoooo graag!
6. <3 <3 PLEASEE <3 <3



[KITTENS] Little Devils Ojj920
||Demon||Sunset||Brokenwing|| Venice || Wolfkiller ||
[KITTENS] Little Devils RCT9l[KITTENS] Little Devils Ew9Q7[KITTENS] Little Devils 9s9Cz[KITTENS] Little Devils WOp58
Voice:

IK BEN GESTOPT


Laatst aangepast door Demon op di 16 sep 2014 - 21:19; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[KITTENS] Little Devils
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 7Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: