Let's take a look.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Let's take a look.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Emberspark
Member
Let's take a look. Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Let's take a look.   Let's take a look. Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 11:52

Nieuwsgerig en met een ietwat stoute grijns op mijn gezicht stak ik mijn hoofdje de Nursery uit. Ik had een plannetje, en nu was het perfecte moment om dat uit te voeren. Het was al vrij laat, en mama en mijn nestgenootjes lagen te slapen. Ik was echter wakker gebleven, en toen ik zeker wist dat iedereen diep lag te slapen was ik uit het nest gekropen. Eenmaal buiten zag ik dat het al vrij donker was. De laatste zonnestralen verlichtten het kamp nog net, maar alles was schimmig. Dat was best een beetje eng, maar ik was nu al zo ver, ik moest wel doorzetten! Voorzichtig sloop ik door, tot ik bij mijn bestemming kwam. Nieuwsgierig stak ik mijn kopje naar binnen, aar verscheidene warriors al lagen te slapen. Ik raapte al mijn moed bijeen, en zelfverzekerd stapte ik naar binnen. Toen mijn oogjes een beetje gewend waren aan het donker keek ik rond, tot ik een groot leeg nest zag was me wel geschikt leek. Zachtjes sloop ik er heen, en eenmaal bij het nest stapte ik er in. Ik ging liggen, en maakte het me gemakkelijk. Hier kon ik wel aan wennen.

{Eerst Snakefang, dan open}
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakefang
Member
Let's take a look. DPKsfdL
Loïs
257
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 Moons old now.
Gender:
Rank:
Snakefang
BerichtOnderwerp: Re: Let's take a look.   Let's take a look. Icon_minitimeza 30 aug 2014 - 11:59

Zachte pootstapjes verstoorden zijn slaap en chagrijnig keek Snakefang op. Hij zag echter niks, en hij liet zijn kop weer eventjes zakken, tot er opeens een hard gesnurk begon. Wat was dát? Snakefang had nog nooit een warrior horen snurken. Dat deden alleen kittens en jonge apprentice. Hij keek naar links, waar het geluid vandaan kwam, en zag een kitten, opgekruld in een veel te groot nest. De grote tabby prikte in de zij van de kitten, maar toen deze niet wakker werd, tilde hij hem op om hem buiten het nest neer te zetten. Zo moest hij wel wakker worden.

OOC; Is het toegestaan om in de ik-vorm te posten? :s
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Let's take a look. Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Let's take a look.   Let's take a look. Icon_minitimewo 3 sep 2014 - 8:44

Kennelijk was ik in slaap gevallen, want toen ik wakker werd bungelde ik in de lucht. Mijn eerste reactie was om te roepen om hulp, maar al gauw werd ik weer op de grond gezet. De koude, harde, pijnlijke grond... Dat was niet eerlijk! En ik lag net zo lekker in dat nest! 'Hé!' Piepte ik verontwaardigd naar de Warrior die mij weggezet had. 'Dat is niet aardig!' Voegde ik er beledigd aan toe. Waarom deed die Warrior dat? Het was toch niet zijn nest? Het was mijn nest!

Off; Volgens mij mag dat gewoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Let's take a look.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Warriors den-
Ga naar: