Boring day [Miles]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Boring day [Miles]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sunset
Member
Boring day [Miles] DPKsfdL
Angie
884
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Sunset
BerichtOnderwerp: Boring day [Miles]   Boring day [Miles] Icon_minitimema 1 sep 2014 - 20:05


Verveeld trippelde de zwarte poes tussen de twolegnesten, het was zo saai zonder mentor. In haar ooghoek zag ze een verwaande crème kleurige kittypet die naar haar blies. Met een ruk draaide Sunset zich om naar de kat. Haar zilveren ogen doordringden die van de verwaande kater. Een duivelse grijns verscheen op haar gezicht, ook op die van de kittypet, die op Sunset sprong. Door het gewicht van de dikke kater zakte Sunset door haar poten, maar gooide hem snel eraf door een slim trucje die ze van een van haar roguementors had geleerd. De kittypet rankte met zijn klauw langs de vacht van de zwarte poes, maar die greep in een flits de poot tussen haar kaken, en rolde de kat om. Ze klauwde zijn buik open, en de kater sprong weer overeind. "Nooit gedacht dat een Kittypet zo dik was." Woest blazend dreef de kleine Sunset de enorme kittypet tegen de muur aan, en pinde de kat hard tegen de muur aan, hard greep ze zijn nek vast met haar kaken. "Wat zeg je dan? Als je weet wat je hebt gedaan!" Bloed droop in de mond van de zwarte poes. Keihard gillend bonkte de kittypet. Door de kreet hoorde ze de twoleg niet die Sunset bij haar nekvel oppakte. Wild grommend zwiepte ze zichzelf richting het gezicht van de twoleg en zette haar achterpoot in zijn voorhoofd, bloed sijpelde, en de tweebeen schreeuwde en smeet haar op de grond. Lichtjes landde de poes, en sprong weer op de twoleg, en reet de kleren open en krapte zijn haarloze huid open. Met alle macht probeerde de twoleg haar los te krijgen. Maar Sunset zette haar tanden in zijn arm en hield zich stevig vast door haar poten om de arm te wikkelen. Ondertussen trapte ze flink met haar achterpoten, zette zich af en beet in het oor. Met haar klauwen krabte ze het gezicht open. Walgend spuugde ze een stuk twoleg vlees uit. Een enorme hap was uit het oor. Nadat ze nog een keer haar klauw over het gezicht van de twoleg had gehaald, liet ze hem los en landde op de grond. De kittypet blies haar na. Maar Sunset trok zich er niets van aan. "Dagdag twoleg slaafje!" Toen ze zich omdraaide en dat schreeuwde naar de kittypet, zag ze dat die flink werd getrapt door zijn woeste huismens. Own fault!
Een paar passen verder zag ze een bloodclanner staan, Miles! De deputy! "Hallo." Ze grijnsde. "Die twoleg is niet zo blij met mij hier, volgensmij." Ze wees met haar staart naar de furieuze twoleg die met zijn klauw op zijn bloedende oor tegen de nog gewonde kittypet aan trapte. "Eigen schuld."



Boring day [Miles] KpgR8vz
||Sunset||Demon||Brokenwing|| Venice ||
Stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
Miles
Deceased
Boring day [Miles] DPKsfdL
Soepsas
90
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Miles
BerichtOnderwerp: Re: Boring day [Miles]   Boring day [Miles] Icon_minitimedo 4 sep 2014 - 21:18

Miles gluurde om de hoek en zag dat de zwarte poes nog steeds niet achterom keek en hem dus zeker niet door had. Hij had haar kort geleden het kamp zien verlaten en hij was nieuwsgierig wat de jonge poes zou doen zonder mentor. Hij had al begrepen dat ze niet echt een doel had waar ze naar op weg was, dan zou ze niet op zo'n tempo rondslenteren. Plus in deze omgeving van de stad was niet veel bijzonders, alleen tweebeennesten die in keurige rijtjes geplaatst waren. Geen zwervende kat die daar woont, zonder de steegjes of de voedselrijke vuilniscontainers. Hij wist nog net op tijd zijn pas in te houden toen hij zag dat Sunset gestopt was met lopen en een dreigende houding aannam, hij kon niet zien waarom ze dit deed. Plotseling sprong ze en even later kwamen ze weer in het zicht rollen: Sunset en een dikke kittypet. Nieuwsgierig liep hij dichterbij, benieuwd hoe dit gevecht uit zou lopen. De jongeling leek zich prima in haar eentje te redden, zelfs toen er een tweebeen bij kwam vechte ze met een grijns van plezier door. Een goede warrior, een prachtige aanwinst voor de groep. Hij had ook niet aan haar moeten twijfelen, dat wist hij best. Maar sinds het incident met zijn koppige apprentice was hij bang geworden dat anderen ook de vechtlust verloren waren. Hij glimlachte, die zorgen waren voor niets geweest zo te zien. Haast verbaasd, al liet hij het niet zien, zag hij hoe ze het lef had de tweebeen in zijn oor te bijten. Uiteindelijk liet de tweebeen haar gaan en begon ie de kittypet te trappen. Miles groette Sunset met een glimlach en een knikje. Sunset zag er behoorlijk tevreden uit met haar overwinning. "Hallo." grijnsde ze.  "Die twoleg is niet zo blij met mij hier, volgens mij." Miles lachte kort, "Je hebt gelijk, het lijkt me handig om een eindje verderop dit gesprek voort te zetten." Hij liep vooruit tot ze de hoek om waren en sprong toen op een muurtje dat de grens van een tweebeennest moest voorstellen. Stomme grenzen, hier kan zelfs een bejaarde tweebeen nog overheen komen. Hij ging zitten. "Nog plannen voor vandaag of is het goed dat we samen wat gaan rondslenteren?"


Boring day [Miles] 1zq8382
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset
Member
Boring day [Miles] DPKsfdL
Angie
884
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Sunset
BerichtOnderwerp: Re: Boring day [Miles]   Boring day [Miles] Icon_minitimeza 6 sep 2014 - 10:33


"Geen plannen voor vandaag!" Miauwde Sunset, ze grijnsde naar Miles, de deputy. "Helaas heb ik geen mentor." de zwarte poes sprong op een laag muurtje van de twolegs. Met haar prachtige, zilveren ogen speurde ze de omgeving af, en vestigde haar blik op Miles. "Nog iets gedaan, de laatste dagen?" Haar nachtzwarte vacht werd verwarmd door een klein zonnetje die tussen de wolken brak. Rustig legde ze haar staart neer. "Hoe is het om deputy te zijn?" voegde ze eraan toe. Even sloot de zwarte poes haar adembenemende, zilveren ogen en genoot even van de zon. Ze was best trots op hoe ze die tweebeen had aangevallen, en dat die kittypet de schuld kreeg. Sunset opende haar ogen weer, en keek naar de enorme deputy. Zijzelf was al mini, en Miles was al groot. Het contrast was best groot tussen de twee, besefte Sunset. Met een grote grijns omdat ze zich zo schaamde keek ze omhoog, recht in de ogen van Miles.



Boring day [Miles] KpgR8vz
||Sunset||Demon||Brokenwing|| Venice ||
Stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
Miles
Deceased
Boring day [Miles] DPKsfdL
Soepsas
90
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Miles
BerichtOnderwerp: Re: Boring day [Miles]   Boring day [Miles] Icon_minitimezo 5 okt 2014 - 14:30

"Geen plannen voor vandaag!" miauwde de poes. Miles knikte "Mooi." antwoordde hij.  "Helaas heb ik geen mentor." vroeg Sunset terwijl ze naast hem op het muurtje sprong. "Minder mooi, ik zal het er met Miles over hebben. Al denk ik niet dat het nog lang duurt tot je je halsband verdient, of wel? Hoe je net vocht was... erg goed, zeker voor jouw leeftijd." Complimenteerde hij, zulke warriors konden ze gebruiken, vechters die nog wel weten hun brein te gebruiken. Hij ging verzitten, iets kalmer terwijl hij de zon op zijn vacht waardeerde. Hij zag hoe de poes hetzelfde deed.  "Hoe is het om deputy te zijn?" vroeg ze. "Niet heel anders, iets drukker, denk ik. Het bestaat vooral uit regelen en overleggen, en natuurlijk het saaiere werk voor Litill doen." Hij glimlachte "Ik snap niet dat sommigen er zo van dromen om macht te hebben. Het is soms natuurlijk leuk maar nog vaker is het druk en vervelend. Plus je bent opeens verantwoordelijk voor heel veel katten die je min of meer heel moet houden. Maar tot nu toe gaat dat aardig, denk ik." Hij keek in haar ogen of hij iets van emotie kon zien maar keek daarna meteen weer voor zich alsof er niets gebeurd was. "Zou je het willen? Deputy zijn, bedoel ik." vroeg hij, oprecht geïnteresseerd. Hij begon zijn vacht te wassen, netjes en geordend.

Ooc: Kort en heel laat, sorry. Beetje inspiloos.


Boring day [Miles] 1zq8382
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset
Member
Boring day [Miles] DPKsfdL
Angie
884
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Sunset
BerichtOnderwerp: Re: Boring day [Miles]   Boring day [Miles] Icon_minitimema 6 okt 2014 - 21:56

"Absoluut niet!" Antwoordde Sunset op de vraag van de deputy, haar haren rezen overeind bij de gedachte om er een te zijn. "Ik snap ook niet wat katten willen met macht." Ze kneep haar ogen tot spleetjes toen ze bijna verticaal omhoog moest kijken om naar Miles ogen te staren, waardoor de zon fel weerkaatst werd in haar zilveren ogen. "Als mijn nek zo vast komt te zitten, ga jij me dan helpen?" Lachte ze, deze kater was aardig, dus het maakte haar niet zo heel veel uit dat hij zo ontzettend groot was. Dat maakte van geen een kat uit want zij was toch stukken sneller. "Is het interessant? Alles van zo'n hoogte zien?" Geintresseert hield ze haar kop soortvan schuin, aangezien dat onmogelijk is als je verticaal omhoog staart. "Hm, ik heb ook al zo'n vijf mentors versleten in mijn verleden."



Boring day [Miles] KpgR8vz
||Sunset||Demon||Brokenwing|| Venice ||
Stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Boring day [Miles]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: