God of thunder. [OPEN]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 God of thunder. [OPEN]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Thor
Member
God of thunder. [OPEN] DPKsfdL
Dani
317
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Immortal! [12 Moons]
Gender:
Rank:
Thor
BerichtOnderwerp: God of thunder. [OPEN]   God of thunder. [OPEN] Icon_minitimeza 6 sep 2014 - 12:21

Met grote sterke passen trippelde de jonge kater langs de grote bomen. Het regende zachtjes, maar de kater leek er niets van te merken. Alles om hem heen maakte hem verdrietig. Regen, het was donker, een lege maag. Het maakte het niet beter. Thor was stil. Niet aan het opletten wat er in de wereld gebeurde, maar ook in zijn hoofd gebeurde niks. Zijn ziel had pauze, terwijl zijn lichaam hem hard nodig had. Zijn ziel had er geen zin meer in. Het hoofd bleef doorvechten. De ogen stonden glazig naar voren, en de rest van zijn lichaam ging ritmisch mee. Een harde donderslag weerklonk door het bos. Hij dacht aan zijn naam. De god waarnaar hij vernoemd was sloeg met zijn hamer. De poten stopten met hun ritme, terwijl de rest van het lijf niks deed. Als een machine bewoog het hoofd opzij. De bliksemschicht schoot langs en leek een boom te raken wat verderop met de klap er vlak achter. Zijn aandacht vestigde hij op zichzelf. Geen vet zat er op zijn lijf, doorweekt en dun. Alle vacht plakte aan zijn lijf. Geen gedachte ging er door zijn hoofd. Het hoofd wist dat het niet goed ging, zijn ziel leek het niet toe te geven. Kort kwam er een gedachte in zijn hoofd van zijn vorige maal. 1 muisje in de ochtend. Drinken had hij gehad. Nog een schicht ging door de lucht, met kort daarna de klap. Zijn lichaam reageerde deze keer. En de gedachte van eten ging door zijn hoofd. Een groep vogels sloeg te vlucht voor de bui."Dankje"wist hij door zijn lippen te krijgen. Met en duizelend hoofd volgde hij de groep. Die als snel neerdaalde op een boom. Ze waren moe van hun reis. En er waren zwakkere dieren bij. De dieren waren nog nat. En waren niet met veel. Het leek een familie te zijn van een paar vogels. De snavel en de voorhoofdsplaat van de waterhoen zijn rood. Ook loopt bij de vogelfamilie een onderbroken, witte streep over de flanken en heeft de vogel witte veren onder staart. Extreem groot waren ze niet. Maar eentje kon hem zeker goed doen voor 2 dagen. Onderaan de lage boom zag hij een meertje. Klein maar schoon. Vissen zou je er niet vinden, maar erin zwemmen was voor de vogels blijkbaar wel een optie. Het waren schuwe beesten, toch gingen ze bij het water zitten. Eentje keek uit terwijl de andere aan het zwemmen waren. Thor was op automatische piloot gezet. En keek naar de familie. Vijf exemplaren waren het. 2 op de kant 3 in het water. Duidelijk 2 ouders en 3 kinderen. De kinderen waren al bijna klaar om uit te vliegen kan je zien aan hun grootte. Voorzichtig sloop hij naar de rand van het water. Moeder en 2 kinderen waren in het water aan het eten. Algen leken hun avondmaal te zijn. 1 kind zat op de kant te zitten. Vader deed hetzelfde op wat afstand. Moe waren ze allemaal. Maar Thor richtte zijn aandacht op het kind op de kant. Niet aan het opletten. Hij was op spring afstand. En het was niet sterk genoeg op weg te komen. Hij likte zijn lippen af. En uit het niets sprong hij bovenop het beest en doodde het met 1 beet in de nek. De hele familie was al weg. Maar de tuxedo kater liep weg met zijn prijs. Hij at zijn buikje rond. Tot hij niet meer kon. Na een lange tijd richtte hij zijn aandacht op de buitenwereld. Zijn ziel en lijf leken het weer eens te zijn. Hij functioneerde wat beter. Dun en nat was hij nog wel. Hij snoof en rook buiten de vogel nog wat anders. De geur van een kat leek het. Met zijn tanden in de vogel begon hij te grommen. En maakte hij zich klaar voor wie er zou komen.

[OPEN]
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
God of thunder. [OPEN] DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: God of thunder. [OPEN]   God of thunder. [OPEN] Icon_minitimeza 6 sep 2014 - 13:22

Leopardpaw was naar Rogue territory gelopen. Ze wist dat het hier gevaarlijk kon zijn maar dat kon haar niks schelen. Als ze vermoord werd vond ze het ook niet erg. Opeens zag ze een Rogue die een vogel aan het eten was. Ze ging op een afstandje van hem zitten. De kater was dun en ongeveer even oud als haar. "Is het lekker?" vroeg ze aan de kater en wees naar de prooi van de kater. Als de kater haar aan stukken scheurde vond ze het geen eens erg en zou ze ook niet tegen werken. Niemand wilde haar en niemand had haar nodig.


(Leopardpaw zit in een depressie)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset
Member
God of thunder. [OPEN] DPKsfdL
Angie
884
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Sunset
BerichtOnderwerp: Re: God of thunder. [OPEN]   God of thunder. [OPEN] Icon_minitimeza 6 sep 2014 - 14:16


Met de wind in de rug schoot de zwarte poes de bomen door. Haar poten behendig en snel, landden en sprongen van tak naar tak. De nachtzwarte vacht van de wat kleine poes had een donkere glans, en haar ogen, waar elke kater voor viel; glimden prachtig in het zonlicht. Verderop hoorde ze wat vogels wegfladderen, en de poes wendde zich af richting het geluid. Sneller dan de wind schoot Sunset tussen de bomen, en met een enorme sprong viste ze een vogel uit de lucht, en kwam met geluidloos achter de kater neer. "Is het lekker?" Vroeg een naderende poes, Clan! Sunset knikte "Mmm, ja hoor." Grijnzend wendde ze naar de kater. "Bedankt dat je die vogels de lucht in hebt gejaagd!" Met gulzige happen begon ze vlees van de vogel af te scheuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thor
Member
God of thunder. [OPEN] DPKsfdL
Dani
317
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Immortal! [12 Moons]
Gender:
Rank:
Thor
BerichtOnderwerp: Re: God of thunder. [OPEN]   God of thunder. [OPEN] Icon_minitimeza 6 sep 2014 - 16:28

"Is het lekker?" Vroeg een bijna witte poes."Mmm, ja hoor." Met een grijns op het gezicht keek een zwarte poes hem aan."Bedankt dat je die vogels de lucht in hebt gejaagd!" Even was hij verbaasd dat er gewoon twee poezen uit het niets op hem afgekomen waren. De zwarte poes had dezelfde soort vogel als hij had en begon gulzig te eten. Thor zelf nam ook een hap. Met een strakke blik keek hij beide poezen in de ogen. Meestal was deze kater aardig tegenover anderen, vooral poezen. Maar deze drang had hij op het moment niet. Hij wende zijn af en keek weer naar zijn opengescheurde vogel."Ja beter dan ooit."gaf hij als laat antwoord op de witte poes."En alstublieft."tegen de zwarte. Nogmaals nam hij een hap. Met smakkende geluiden keek hij weer op naar de twee poezen. Een clankat en een Bloodclanner. Hun geur was niet echt verborgen voor hem. Eerst keek hij naar de bruin met witte poes. De poes leek niet al te blij was ongeveer zijn leeftijd aan de grootte te zien. De ander was pikzwart, en zag er helemaal niet zo slecht uit."Waarom deze aandacht als ik vragen mag." Zolang de poezen van hem af zouden blijven vond hij de aandacht geen probleem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset
Member
God of thunder. [OPEN] DPKsfdL
Angie
884
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Sunset
BerichtOnderwerp: Re: God of thunder. [OPEN]   God of thunder. [OPEN] Icon_minitimeza 6 sep 2014 - 18:42


"O ik was een beetje aan het ronddwalen toen ik vogels hoorde, en toen ben ik er heen gegaan." Murmelde de zwarte poes met haar mond vol. "Dus, zo ben ik hier gekomen" Met een zucht ging ze verder met eten, haar glimmende, zilveren ogen hielden de rogue in de gaten. "En wie zijn jullie eigenlijk?" Vroeg Sunset nieuwsgierig, haar staart zwiepte heen en weer, en haar oren stonden nieuwsgierig. De zwarte poes was wel de oudste van de drie, en waarscheinlijk ook de sterkste. Ze wierp een doordringende blik naar Thor, en staarde recht in zijn blauwe ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thor
Member
God of thunder. [OPEN] DPKsfdL
Dani
317
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Immortal! [12 Moons]
Gender:
Rank:
Thor
BerichtOnderwerp: Re: God of thunder. [OPEN]   God of thunder. [OPEN] Icon_minitimeza 6 sep 2014 - 22:51

"O ik was een beetje aan het ronddwalen toen ik vogels hoorde, en toen ben ik er heen gegaan. Dus, zo ben ik hier gekomen." De poes had haar mond vol. En ze ging door met eten terwijl ze hem in de gaten hield. Hij wende zijn blik af en nam een grote hap van het vlees."En wie zijn jullie eigenlijk?" Vroeg de poes. Ongeïnteresseerd nam hij nog een hap. En met luid gesmak kreeg hij het door zijn keel."Geef me een rede waarom ik zou moeten zeggen wie ik ben." Erna kwam er een zwak glimlachje kwam op zijn gezicht. Kort keek hij naar de poes met de zilveren ogen. Die op hetzelfde moment naar hem keek. De doordringende blik zorgde ervoor dat hij zijn blik niet afwende. Toch besloot hij weg te kijken. Wat hij had gezien in haar grijze ogen wist hij niet zeker. Of het slechtheid was of gewoon nieuwsgierigheid was onduidelijk voor hem. De vogel was verlost van al zijn goede vlees inmiddels. De rest was vies of puur vet. Nog 1 keer scheurde hij een stuk vet af en slikte het door. Daarna sleurde hij het mee en duwde het in het kleine meertje. Waar het naar de bodem zonk. Daarna draaide hij zich om en keek beide poezen nog een keertje recht aan. Om te laten zien dat zijn kracht terug gekeerd was.  
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
God of thunder. [OPEN] DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: God of thunder. [OPEN]   God of thunder. [OPEN] Icon_minitimeza 6 sep 2014 - 23:00

"Mmm, ja hoor." antwoordde een zwarte poes. Ze was een bloodclanner. "Bedankt dat je die vogels de lucht in hebt gejaagd!" zei de poes tegen de kater. "Ja beter dan ooit." zei de kater tegen de poes. "En alstublieft." vervolgde hij. ."Waarom deze aandacht als ik vragen mag." vroeg de kater. "O ik was een beetje aan het ronddwalen toen ik vogels hoorde, en toen ben ik er heen gegaan." antwoordde de poes. "Dus, zo ben ik hier gekomen" zei de poes. "En wie zijn jullie eigenlijk?" vroeg de poes. "Nou ik ben hier omdat eh... Nou geen idee eigenlijk. Om na te denken denk ik." antwoordde Leopardpaw op de vraag van de kater. Ze wist geen eens waarom ze hier was. "Ik ben Leopardpaw trouwens." antwoordde ze op de vraag van de poes. "Geef me een rede waarom ik zou moeten zeggen wie ik ben." zei de kater. "Waarom niet?" vroeg Leopardpaw aan de kater. Die net de restjes van zijn vogel in een riviertje dumpte. Leopardpaw probeerde een beetje vrolijk te doen maar dat lukte niet echt. Er spookte te veel gedachtes rond in haar hoofd.

Dani was me voor xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset
Member
God of thunder. [OPEN] DPKsfdL
Angie
884
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Sunset
BerichtOnderwerp: Re: God of thunder. [OPEN]   God of thunder. [OPEN] Icon_minitimezo 7 sep 2014 - 10:24


Lachend zette de zwarte poes een paar stappen richting de poes, Leopardpaw. "Hm, ik ben Sunset." De zwarte poes was klein voor haar leeftijd, maar dat betekende niet dat ze zwak was. Ze draaide zich om naar Thor, en doordrong hem met haar zilveren ogen. Haar ogen, het beste wapen wat ze had. Bijna elke kater die ze ontmoette was sprakeloos door haar glinsterende zilveren ogen. Haar blik scande de rogue even, ze bleef hangen bij zijn blauwe ogen, maar keek weg. "Ja" Grauwde ze "Waarom niet?" Met een grijns staarde ze naar de clankat, en daarna naar de rogue. Sunset nam de laatste hap van haar prooi en duwde m in het meer. "Nog iets interessants gedaan de laatste tijd?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Thor
Member
God of thunder. [OPEN] DPKsfdL
Dani
317
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Immortal! [12 Moons]
Gender:
Rank:
Thor
BerichtOnderwerp: Re: God of thunder. [OPEN]   God of thunder. [OPEN] Icon_minitimezo 7 sep 2014 - 22:24

"Waarom niet?" zie de witte poes. Thor draaide nonchalant draaide hij zijn hoofd in hun richting. Hij glimlachte naar beide poezen, en draaide zich daarna weer om."Dat is geen reden."besloot hij te zeggen. Een klein stukje verwijderd van de poezen ging hij zitten. Met zijn snuit wijzend tussen de twee poezen in. De zwarte leek hem aan te kijken. Kort kruiste zijn helder blauwe ogen met haar grijze ogen. Kort bleef ze hangen daar, maar keek daarna al snel weer weg."Ja" Grauwde ze "Waarom niet?" De poes had een grijns op haar gezicht zoals elke Bloodclan zou moeten hebben. Al vaker was hij poezen tegengekomen die die grijns hadden geprobeerd op hem."Nog iets interessants gedaan de laatste tijd?" De zwart-witte kater besloot op te staan en naar het water te gaan. Hij dacht na over de soepele ontmoeting van net en over de vraag van de zwarte poes met de heldere grijze ogen."Behalve sterven van de honger."zei hij op een kalme toon."Niet veel" Kort raakte hij met zijn poot het water aan. Het was helder water. Gevallen van de hemel. En schoon als bergwater. Hij bracht zijn hoofd boven het water. En nam korte likjes van het water. Al snel had hij genoeg en ging zitten. Hij keek naar het water. In zijn ooghoek hield hij de poezen goed in de gaten. Zijn hoofd draaide naar de poezen."Oja, en heb twee poezen ontmoet."Hij draaide zijn hoofd weer terug."Maar ik denk dat jullie dat al weten"
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
God of thunder. [OPEN] DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: God of thunder. [OPEN]   God of thunder. [OPEN] Icon_minitimema 8 sep 2014 - 19:12

"Hm, ik ben Sunset." zei de zwarte Bloodclanner poes terwijl ze wat dichter bij kwam. Sunset was klein maar Leopardpaw onderschatte haar niet. Bovendien was zij zelf een mislukkeling en kon ze niks. "Ja" grauwde Sunset tegen de kater. "Waarom niet?" vervolgde ze. De kater draaide zich om en glimlachte naar Sunset en Leopardpaw. "Dat is geen reden."  zei de kater. "Nog iets interessants gedaan de laatste tijd?" vroeg Sunset "Behalve sterven van de honger." zei de kater op kalme toon. "Niet veel" vervolgde hij. De kater nam wat slookjes water. "Oja, en heb twee poezen ontmoet." zei hij terwijl hij zijn hoofd draaide. "Maar ik denk dat jullie dat al weten" zei hij. "Ik wil jullie niet opzadelen met mijn problemen dus ik zeg maar niks." antwoordde Leopardpaw. Ze staarde een beetje in de verte. Maar ze lette wel goed op de twee katten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset
Member
God of thunder. [OPEN] DPKsfdL
Angie
884
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Sunset
BerichtOnderwerp: Re: God of thunder. [OPEN]   God of thunder. [OPEN] Icon_minitimedi 9 sep 2014 - 12:50

"Ach ach, probleempoesje!" Met een grote grijns tikte Sunset met haar staart op het hoofd van de poes, en inspecteerde haar. De zwarte poes zelf was knap, en een grote hoeveelheid katers waren voor haar gevallen, maar deze poes...? "Wanneer ga je nog voor een monster springen? Dan hoef je ons niet op te zadelen met je verscheining!" Een gemene lach vormde zich op haar gezicht. Stop! Met een ruk draaide ze zich om naar de rogue kater. "Ik heb een hele goede raden om je naam te zeggen." Met haar staart wees ze naar de poes. "Dan kunnen we jouw naam op haar grafrede zetten als: 'Enige vriend'!" Haar lach stierf kort daarna weg. Stop! Zo ben je niet Sunset! Dat je in de Bloodclan zit betekend niet dat je een pestkop mag worden! Sprak haar hart, meteen voelde de zwarte poes zich schuldig. 'Maar Sunset, de Bloodclan is toch helemaal niets voor jou?' Spookten Silverthorns woorden nog in haar hoofd, met een knagend schuldgevoel keek de poes de andere kant op. Haar hart en Silverthorn hadden gelijk, zo was ze niet. Ze was geen pestkop, geen moordenaar en ook geen Bloodclanner! Ze draaide zich om naar de katten. Ze kon niet meer terug, ze kon de Bloodclan niet verlaten en moest wel een moordenaar zijn! "Wie wilt de grafrede gaan schrijven?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Thor
Member
God of thunder. [OPEN] DPKsfdL
Dani
317
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Immortal! [12 Moons]
Gender:
Rank:
Thor
BerichtOnderwerp: Re: God of thunder. [OPEN]   God of thunder. [OPEN] Icon_minitimedi 9 sep 2014 - 16:26

"Ach ach, probleempoesje!" Met een grote grijns tikte Sunset met haar staart op het hoofd van de poes. Thor keek naar wat er gebeurde."Ik heb een hele goede reden om je naam te zeggen." Met haar staart wees ze naar de poes. "Dan kunnen we jouw naam op haar grafrede zetten als: 'Enige vriend'!" Thor keek de poes aan. Diep in haar grijze ogen in de hoop haar rustiger te maken. Maar tevergeefs. "Wie wilt de grafrede gaan schrijven?" Ze draaide zich om.”Jammer”zei hij hardop."Weer een ziel verrot, gebroken door de Bloodclan." Zijn achterste bracht hij omhoog, en op weg naar de overkant liep hij vlak langs Sunset. Net zo dat hij haar niet aanraakte."Een mooie poes zoals jij weet toch wel beter"zei hij tegen haar. Hij liep door en ging 1 staarlengte van Leopardpaw zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset
Member
God of thunder. [OPEN] DPKsfdL
Angie
884
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Sunset
BerichtOnderwerp: Re: God of thunder. [OPEN]   God of thunder. [OPEN] Icon_minitimedi 9 sep 2014 - 16:44

Haar adem stokte, die kater had verdomme gelijk. "Ga zelf maar eens bij de Bloodclan, geen uitweg en je word gedwongen een moordenaar te worden." Miauwde ze vijandelijk, met haar oren plat tegen haar kop geplakt. "Al zou ik aardig willen zijn dan kan dat nog niet met die moordenaars in de buurt. Bloodclan zal me vermoorden als ik er vandoor ga." Haar ogen stonden emotieloos op de katten gericht. Ze had spijt over wat ze naar Leopardpaw had geschreeuwd. Je bent niet zwak! Je bent waardevol Bloodclan! Boos zwiepte de poes haar staart "Zo'n mooie poes als jij weet toch wel beter." Miauwde de kater, verschrikt staarde ze hem aan. "Wist ik maar beter toen ik een voormijnvaderdeseriemoordenaar gevluchtte kitten was" Blies ze, bij de Bloodclan gaan was een van de grootste fouten die ze was begaan, en gefrustreerd sloeg ze met haar staart. Ze zat nu bij de Bloodclan en bleef daar, vooral als ze terug dacht aan wat Caraphernelia had geroepen over rogues. "En het ergste is nog, dat ik eerst nog happy en aardig was tegen andere katten." Ze dacht aan hoe gemeen ze was geweest tegen Leopardpaw. "En je weet het antwoord daarop al."
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
God of thunder. [OPEN] DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: God of thunder. [OPEN]   God of thunder. [OPEN] Icon_minitimedi 9 sep 2014 - 17:13

"Ach ach, probleempoesje!" zei Sunset en ze tikte op Leopardpaw haar hoofd met haar staart. "Wanneer ga je nog voor een monster springen? Dan hoef je ons niet op te zadelen met je verscheining!" zei Sunset met een gemene lach. Deze poes had gelijk, dacht Leopardpaw. Ze moest niet luisteren naar Fernpaw en Penguinpaw. Ze moest gewoon voor een monster springen dan was iedereen van haar af. "Ik heb een hele goede reden om je naam te zeggen." zei Sunset en ze draaide zich met een ruk om naar de kater. "Dan kunnen we jouw naam op haar grafrede zetten als: 'Enige vriend'!" zei Sunset en haar lach stierf weg. De kater keek Sunset doordringend aan om haar te kalmeren maar het hielp niet. "Wie wilt de grafrede gaan schrijven?" vroeg Sunset.”Jammer” zei de kater hardop. "Weer een ziel verrot, gebroken door de Bloodclan." zei de kater en hij liep naar Sunset. Hij ging op 1 staartlengte afstand van Leopardpaw zitten. "Ga zelf maar eens bij de Bloodclan, geen uitweg en je word gedwongen een moordenaar te worden." zei Sunset vijandelijk met haar oren plat tegen haar kop. "Al zou ik aardig willen zijn dan kan dat nog niet met die moordenaars in de buurt. Bloodclan zal me vermoorden als ik er vandoor ga." zei ze en haar gezicht stond emotieloos. "Een mooie poes zoals jij weet toch wel beter" zei de kater."Wist ik maar beter toen ik een voormijnvaderdeseriemoordenaar gevluchtte kitten was" blies Sunset. "En het ergste is nog, dat ik eerst nog happy en aardig was tegen andere katten. zei ze. "En je weet het antwoord daarop al." zei Sunset. Leopardpaw was al een hele tijd stil. Ze dacht na, Sunset had gelijk. Ze was lelijk en een mislukkeling. "Sunset heeft gelijk." zei Leopardpaw na een tijdje. "Mijn ouders hebben me vast niet voor niks achtergelaten." vervolgde ze. "Schrijf m'n grafrede maar, dan kan ik voor een monster springen." zei Leopardpaw met een emotioloze stem. Opeens hoorde ze de stem van Fernpaw in haar hoofd. Ze wilde dat ze stem weg ging. Maar misschien had Fernpaw wel gelijk... Maar wat had de clan aan een mislukkeling zoals zij?

Iets langer dan ik dacht xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Thor
Member
God of thunder. [OPEN] DPKsfdL
Dani
317
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Immortal! [12 Moons]
Gender:
Rank:
Thor
BerichtOnderwerp: Re: God of thunder. [OPEN]   God of thunder. [OPEN] Icon_minitimedi 9 sep 2014 - 17:34

"Wist ik maar beter toen ik een voormijnvaderdeseriemoordenaar gevluchtte kitten was" Blies ze."En het ergste is nog, dat ik eerst nog happy en aardig was tegen andere katten. En je weet het antwoord daarop al." Thor stond op liep naar Sunset toe. Vlak voor haar ging hij staan, keek haar diep in de ogen. Even bleef hij stil. En op een rustige toon begon hij te praten."Maar is nu toch geen reden om een moordenaar te zijn." Hij zuchtte."Wij zijn echt niet diegene die dat aan je hele clan gaan vertellen."Hij ademde diep in. Sunset heeft gelijk."Thor draaide zijn hoofd, waarbij het zachtjes met zijn wang tegen Sunset haar neus kwam."Mijn ouders hebben me vast niet voor niks achtergelaten." vervolgde ze."Schrijf m'n grafrede maar, dan kan ik voor een monster springen." zei Leopardpaw. Thor had geen antwoord. Twee poezen die terug dachten aan hun verleden. Dat had hij al lang achter zich gelaten. Verleden is al gebeurd en kan je niet veranderen. Hij bracht zijn staart naar beneden en ging weer op zijn oude plek zitten."Weet je." Thor bleef stil en keek beide even diep in de ogen aan."Alleen leven is fijn. Niet de druk van vrienden en familie. En je leeft samen met wie je wil leven. En anders ga je weg." De enige kater in het groepje keek omhoog de sterren stonden te kijken naar hen. En de aanwezigheid van de maan maakte hem zenuwachtig."In andere zin. Voel ik me alleen en verlaten. Je moet jezelf alles leren. Maar alles heeft zijn nadelen en voordelen toch?" Zijn hoofd bracht hij weer recht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset
Member
God of thunder. [OPEN] DPKsfdL
Angie
884
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Sunset
BerichtOnderwerp: Re: God of thunder. [OPEN]   God of thunder. [OPEN] Icon_minitimedi 9 sep 2014 - 17:54

"Ik zal maar niet voor een monster springen!" Grouwde Sunset naar de clankat, ze zette een paar stappen richting de depressieve kat. "Je overleefd het bijna altijd, en dan ben je niet blij." Ze ging op haar achterboten staan, en liet een enorm aantal diepe en half geheelde littekens zien. "Ik ben al een aantal keer voor een monster gesprongen, en geloof me: Dat wil je niet." Ze ging weer op vier poten zitten en staarde de poes recht aan met haar zilveren ogen. "Luister, ik heb dat ook heel lang zo gedacht, mijn vader heeft gezegd dat dankzij mij mijn familie dood is, en ik ben gewoon verder gegaan." Wat? Net schold ze die kat nog uit en nu helpt ze haar? "Gewoon doorzetten, ik was als kitten van 4 maanden mijn familie verloren, en dacht steeds dat het mijn schuld was, geen wonder hoe vaak ik voor een monster ben gesprongen." Vriendelijk lachte ze en zette haar poten weer op de grond. "Ik weet dat het raar is dat ik je net nog zat uit te schelden, maar die rogue... ehm... ja die rogue heeft gelijk, Bloodclan verziekt zielen." Met een lach draaide ze zich om naar de rogue. "Kijk eens hoe onhandig het is als we je naam niet weten!" Met haar oren vriendelijk naar de katten gericht, die waarscheinelijk versteld stonden dat ze opeens naar aardig was gegaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
God of thunder. [OPEN] DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: God of thunder. [OPEN]   God of thunder. [OPEN] Icon_minitimedi 9 sep 2014 - 19:29

"Wij zijn echt niet diegene die dat aan je hele clan gaan vertellen." zei de kater tegen Sunset. Leopardpaw wist nog steeds zijn naam niet en dat wilde ze eigenlijk heel graag weten. "Weet je." zei de kater en hij stopte even met praten. "Alleen leven is fijn. Niet de druk van vrienden en familie. En je leeft samen met wie je wil leven. En anders ga je weg." zei de kater terwijl hij omhoog keek naar de sterren. Daar had hij een punt maar Leopardpaw zou niet kunnen leven zonder de Thunderclan. "In andere zin. Voel ik me alleen en verlaten. Je moet jezelf alles leren. Maar alles heeft zijn nadelen en voordelen toch?" zei de kater en hij bracht zijn hoofd weer recht. "Ik zal maar niet voor een monster springen!" grauwde Sunset en ze ging dichter bij Leopardpaw staan. "Je overleefd het bijna altijd, en dan ben je niet blij." zei Sunset terwijl ze op haar achterpoten ging staan en een paar diepe half geheelde littekens liet zien. "Ik ben al een aantal keer voor een monster gesprongen, en geloof me: Dat wil je niet." zei Sunset terwijl ze ging zitten. "Luister, ik heb dat ook heel lang zo gedacht, mijn vader heeft gezegd dat dankzij mij mijn familie dood is, en ik ben gewoon verder gegaan. Gewoon doorzetten, ik was als kitten van 4 maanden mijn familie verloren, en dacht steeds dat het mijn schuld was, geen wonder hoe vaak ik voor een monster ben gesprongen." vertelde Sunset vriendelijk. Leopardpaw was een beetje in de war. Net scheldde de poes haar nog uit en nu was ze heel vriendelijk. "Ik weet dat het raar is dat ik je net nog zat uit te schelden, maar die rogue... ehm... ja die rogue heeft gelijk, Bloodclan verziekt zielen." zei Sunset en draaide zich met een lach om naar de kater. "Kijk eens hoe onhandig het is als we je naam niet weten!" zei ze tegen de kater met haar oren vriendelijk naar Leopardpaw en de kater gericht "Mijn ouders hebben me dus achtergelaten en ik heb geen idee wie ze zijn... Misschien ben ik wel een half-clan kat... Ik weet het niet..." zei Leopardpaw een beetje verward. "Maar ik heb genoeg zielig gedaan vandaag en Sunset je hebt gelijk... Ik moet doorzetten alleen soms wordt het me even te veel. Bedankt voor je hulp. En jij ook bedankt naamloze kater." zei Leopardpaw met een lach tegen de twee katten. "Maar ik wil graag je naam weten. En Sunset wil dat ook graag weten denk ik. En anders verzinnen we wel een naam voor je." zei Leopardpaw met een speelse grijns. "Sunset wat vind jij van Blacky?" vroeg ze aan de zwarte poes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset
Member
God of thunder. [OPEN] DPKsfdL
Angie
884
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Sunset
BerichtOnderwerp: Re: God of thunder. [OPEN]   God of thunder. [OPEN] Icon_minitimedi 9 sep 2014 - 20:15

"Perfect!" Miauwde de zwarte poes opgewekt "Maar hij is zwartwit.." Ze was even stil, alsof ze heel verdrietig was liet ze haar staart hangen. "Dan noemen we hem..." Sunset inspecteerden de rogue, zijn blik gleed over de kater heen, waarna ze hem diep in de ogen keek. "... Kitcat" Lachend gaf ze een oorvijg aan de kater en tikte met haar staart op zijn hoofd. "Nou Kitcat, waar kom je vandaan?" Ze ging dichtbij hem staan, en keek hem diep in zijn ogen aan toen ze met haar klauw zijn kin omhoog duwde zodat zij recht in zijn ogen keek. "Tell me everything." Haar prachtige ogen boorden zich dieper en dieper in de kater, waarna ze hem los liet en omdraaide. "Kitcat is iets te..." Met een vriendelijke grijns plofte ze naast de clankat, en keek ook haar recht aan. "Iets te.... katerlijk voor hem, laten we voor..." Ze wierp haar blik op de kater en grijnsde. "Mrs. Lilly"
Terug naar boven Ga naar beneden
.Leopardpaw
Member
God of thunder. [OPEN] DPKsfdL
Cynthia
212
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
.Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: God of thunder. [OPEN]   God of thunder. [OPEN] Icon_minitimedi 9 sep 2014 - 21:06

"Perfect!" zijn Sunset opgewekt. "Maar hij is zwartwit.." zei Sunset en ze was stil en liet haar staart hangen alsof ze heel verdrietig was. Ze had gelijk, de kater was zwartwit... "Dan noemen we hem..." zei Sunset en ze inspecteerde de kater. "... Kitcat" zei Sunset lachend en gaf Kitcat een oorvijg en een tik op zijn hoofd met haar staart. Leopardpaw lachte ook. "Nou Kitcat, waar kom je vandaan?" vroeg Sunset en ze deed haar klauw onder zijn kin en keek hem recht in zijn ogen aan. "Tell me everything." zei Sunset en ze liet Kitcat los en draaide zich om. Kitcat is iets te..." zei Sunset en ging met een vriendelijke grijns naast Leopardpaw zitten. Leopardpaw wist best dat ze eigenlijk helemaal niet met een Bloodclanner of Rogue mocht praten maar dat boeide haar nu even niet. Ze wilde even lol hebben en niet aan haar problemen denken. "Iets te.... katerlijk voor hem, laten we voor..." zei Sunset en grijnsde gemeen naar Kitcat. "Mrs. Lilly" vervolgde Sunset. "Perfect! Nou Mrs. Lilly vertel eens wat over jezelf." zei Leopardpaw. "Sunset, mag ik wat vragen?" vroeg Leopardpaw en ze stopte even met praten. "Hoe doe je dat met je ogen? Hoe kan je een kat zo doordringend aankijken?" vroeg Leopardpaw. Ze vond het echt cool dat Sunset dat kon. Misschien kon zij het zelf ook wel eens gebruiken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Thor
Member
God of thunder. [OPEN] DPKsfdL
Dani
317
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Immortal! [12 Moons]
Gender:
Rank:
Thor
BerichtOnderwerp: Re: God of thunder. [OPEN]   God of thunder. [OPEN] Icon_minitimewo 10 sep 2014 - 17:33

Een heel gesprek gleed bij."Luister, ik heb dat ook heel lang zo gedacht, mijn vader heeft gezegd dat dankzij mij mijn familie dood is, en ik ben gewoon verder gegaan." Wat? Net schold ze die kat nog uit en nu helpt ze haar? "Gewoon doorzetten, ik was als kitten van 4 maanden mijn familie verloren, en dacht steeds dat het mijn schuld was, geen wonder hoe vaak ik voor een monster ben gesprongen." Raar genoeg glimlachde ze aardig naar Leopardpaw."Ik weet dat het raar is dat ik je net nog zat uit te schelden, maar die rogue... ehm... ja die rogue heeft gelijk, Bloodclan verziekt zielen." Zonder zijn hoofd te draaien gingen zijn oren omhoog bij het woord dat bij hem paste. Van ene peptalk tot lachende poezen. Zo snel ging het gesprek."Iets te.... katerlijk voor hem, laten we voor..." Ze grijnsde naar hem. "Mrs. Lilly" Hij glimlachte aardig terug."Perfect! Nou Mrs. Lilly vertel eens wat over jezelf." zei Leopardpaw."Sunset, mag ik wat vragen?" een korte stilte viel. "Hoe doe je dat met je ogen? Hoe kan je een kat zo doordringend aankijken?" vroeg Leopardpaw. Thor glimlachte breed, alleen maar door het zien van de twee poezen die elkaar ineens gelijk gaven."Ho Ho meiden!"zei hij nog met zijn glimlach."Mijn naam is Thor." Thor boog door zijn voorste poten en knikte met hoofd."Aangenaam" Zijn lijf bracht hij weer omhoog. Waarbij hij naar Sunset keek."Gaat u voor mevrouw." Het voelde raar op hier te staan. Twee poezen die hij ongeveer 20 minuten gelden had ontmoet en nu lachte hij naar ze alsof het hij ze al langer kenden. Hij wist dat hij hier niet kon blijven, maar hij liet zich toch
Terug naar boven Ga naar beneden
 
God of thunder. [OPEN]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: