You older than me? [ Lilykit ]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 You older than me? [ Lilykit ]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Coyotekit
Member
You older than me? [ Lilykit ] DPKsfdL
Ma name is Evelynn forevah!
56
Actief

CAT'S PROFILE
Age: It's... I don't know
Gender:
Rank:
Coyotekit
BerichtOnderwerp: You older than me? [ Lilykit ]   You older than me? [ Lilykit ] Icon_minitimema 22 sep 2014 - 14:49



Why did you go?

COYOTESTRIKE

I had to stay


Nu was ze weg. Coyote was banger dan hij in de laatste dagen geweest was. Hij was juist weggekropen van zijn mama, en hij kon haar niet vinden. Hij tastte nog alrijd in het duister, en hij had er een bloedhekel aan. In een hoekje van de nursery bleef hij zitten piepen. Mama! Maar hij kon het niet roepen. Hij wist niet hoe dat moest. Hij kon haast niets tot nu toe. Hij kon kruipen, en vallen, en botsen. Dat had hij de laatste dagen geleerd. Een eerste traantje drupte langs zijn snuitje, maar plots voelde hij zachte pootstapjes over de harde vloer. Mama? Hij stond op en snufte nog wat. Maar het was niet mama.

Tags: Lilykit | Words: 116 | Notes: SPT


©


You older than me? [ Lilykit ] P2aYD2q
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilypaw*
Member
You older than me? [ Lilykit ] DPKsfdL
Bunny
130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Lilypaw*
BerichtOnderwerp: Re: You older than me? [ Lilykit ]   You older than me? [ Lilykit ] Icon_minitimewo 8 okt 2014 - 20:50

De jonge kitten gaapte en opende knipperend haar oogjes. Elke keer dat ze ze opende was haar wereld alleen maar wit, van de vacht van haar moeder. Het pluis was dan ook steeds het eerste dat ze opmerkte als ze wakker werd en het laatste dat ze voelde als ze in slaap viel. Het was ergens verstikkend, en ergens voelde het als thuis. toch voelde ze zich beter als ze wat afstand had, maar haar moeder wel nog kon zien. Ze stond wankelend op en liep een eindje van haar vandaan, waar ze weer om zich heen keek. Nu kon ze de nursery zien. Het was altijd redelijk donker hierbinnen, maar dank aan hun goede nachtzicht konden ze hier nog degelijk zien. Afgaand op het licht buiten was het dag. De meeste kittens lagen rustig bij hun moeder, maar in een hoekje geduwd zag ze een jonge, lichtgekleurde kitten. Hij leek te huilen. Voorzichtig, om niet te vallen, liep ze naar hem toe. De jonge kitten stond op, en ze zag dat hij zijn oogjes nog gesloten had. "Wat.. Mis?", piepte de witte kitten moeizaam, waarna ze haar hoofdje schuin hield, er niet aan denkend dat de kitten dat niet zou zien.


You older than me? [ Lilykit ] Lilypaw_os
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotekit
Member
You older than me? [ Lilykit ] DPKsfdL
Ma name is Evelynn forevah!
56
Actief

CAT'S PROFILE
Age: It's... I don't know
Gender:
Rank:
Coyotekit
BerichtOnderwerp: Re: You older than me? [ Lilykit ]   You older than me? [ Lilykit ] Icon_minitimewo 8 okt 2014 - 20:57



Why did you go?

COYOTESTRIKE

I had to stay


De kitten vroeg hem iets. "Wat... Mis?" Begrijpen deed hij het niet helemaal. Vroeg ze wat er was ofzo? Hij besloot er wat op terug te brengen. Een woordje wat hij jong had geleerd. "Ma-ma." piepte hij. "Coys. Coyt." voegde hij eraantoe, zich zijn naam herinnerende. "Mij Coyt." besloot hij. Zijn verdriet was weggevaagd uit zijn gedachten. Hij was nog niet oud genoeg om zich te focussen op twee dingen tegelijk. Deze kitten was niet heel stom ofzo. Hm. Misschien was de wereld nog zo erg niet.

Tags: Lilykit | Words: 87 | Notes: -


©


You older than me? [ Lilykit ] P2aYD2q
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilypaw*
Member
You older than me? [ Lilykit ] DPKsfdL
Bunny
130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Lilypaw*
BerichtOnderwerp: Re: You older than me? [ Lilykit ]   You older than me? [ Lilykit ] Icon_minitimedi 14 okt 2014 - 19:10

"Ma-ma", piepte de jonge kitten. Lilykit kantelde haar kopje. "Wie jou mama?", probeerde ze te zeggen, al wist ze niet zeker of het helemaal lukte. Het léék verstaanbaar te zijn, maar de andere kitten was ook nog erg jong. "Coys.. Coyt" Het katertje leek zijn naam te willen zeggen, of misschien de naam van zijn moeder. "Mij Coyt" Aah, zijn eigen naam. Lilykit knikte, er niet over nadenkend dat de andere kitten dat natuurlijk nog niet kon zien. "Ik Lilykit!", antwoordde ze vrolijk.


You older than me? [ Lilykit ] Lilypaw_os
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotekit
Member
You older than me? [ Lilykit ] DPKsfdL
Ma name is Evelynn forevah!
56
Actief

CAT'S PROFILE
Age: It's... I don't know
Gender:
Rank:
Coyotekit
BerichtOnderwerp: Re: You older than me? [ Lilykit ]   You older than me? [ Lilykit ] Icon_minitimeza 18 okt 2014 - 16:28

Ze begreep hem! Ja, dat deed ze. Wel, dat snapte hij aan het feit dat ze reageerde door haar eigen naam uit te spreken naar hem. "Ik Lilykit!" reageerde ze, met vrolijkheid in haar kittenstemmetje. Nu wilde hij dat ook wel eens proberen. Heel vastberaden om het deze keer goed uit te spreken kneep hij zijn oogleden met eigen kracht nog wat verder dicht. Niet dat het nodig was; hij zag toch niks. Maar het was zijn manier waarop je aan hem kon zien dat hij zich concentreerde. "Li-zy." Ehm... Nee. Nogmaals proberen. "Li-ly. Jij, Lily!" constateerde hij tevreden. "Mooi," snorde hij toen.


You older than me? [ Lilykit ] P2aYD2q
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilypaw*
Member
You older than me? [ Lilykit ] DPKsfdL
Bunny
130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Lilypaw*
BerichtOnderwerp: Re: You older than me? [ Lilykit ]   You older than me? [ Lilykit ] Icon_minitimeza 18 okt 2014 - 16:41

Ze grinnikte als ze zag hoe de jongere kitten zich leek te concentreren en haar naam probeerde te zeggen. Uiteindelijk lukte het hem ook, en opgewonden knikte ze. ""Ja! Ik lily, jij.. Coyote!", gokte ze, aangezien hij zijn naam niet compleet juist gezegd had. Opgewonden sprong ze even op en neer.


You older than me? [ Lilykit ] Lilypaw_os
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotekit
Member
You older than me? [ Lilykit ] DPKsfdL
Ma name is Evelynn forevah!
56
Actief

CAT'S PROFILE
Age: It's... I don't know
Gender:
Rank:
Coyotekit
BerichtOnderwerp: Re: You older than me? [ Lilykit ]   You older than me? [ Lilykit ] Icon_minitimeza 18 okt 2014 - 18:02

Weer klonk er een antwoord. En weer maakte het hem echt blij. "Ja! Ik Lily, jij... Coyote!" Toen ze zijn naam uitsprak maakte hem dat alleen nog maar blijer. Ja, hij heette Coyotekit! Dat was zijn naam! Had hij het dan toch goed gezegd? Maar nee, dat kon niet... Maar misschien kon hij dat wel! Net als zij! "Ja! Coyote!" riep hij triomfantelijk. Hij kon het! Dat was zijn naam! Hij kon het zelf zeggen! "Jouw mama?" Hij wilde weten wie haar mama was. Hij wist de naam van zijn eigen wel, maar wie was de hare? Hij wist in ieder geval zeker dat dit niet zijn zusje was.


You older than me? [ Lilykit ] P2aYD2q
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilypaw*
Member
You older than me? [ Lilykit ] DPKsfdL
Bunny
130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Lilypaw*
BerichtOnderwerp: Re: You older than me? [ Lilykit ]   You older than me? [ Lilykit ] Icon_minitimeza 18 okt 2014 - 19:13

"Ja, Coyote!", riep de jonge kitten triomfantelijk. Lilykit lachte mee met de jonge kater, voelend dat er wel een soort vriendschap kon ontstaan tussen de twee. "Jouw mama?", vroeg hij. Lilykit dacht even na; dit wist ze wel, als ze maar op de naam kon komen! "Euh.. Mama Snowcrystal", probeerde ze te piepen, wat grotendeels lukte. "En papa Highfive!" Ze glimlachte bij de leuke naam die haar vader had; ze was zo trots dat ze hem papa kon noemen!


You older than me? [ Lilykit ] Lilypaw_os
Terug naar boven Ga naar beneden
 
You older than me? [ Lilykit ]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Nursery-
Ga naar: