Not my day.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Not my day.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blackgaze
Member
Not my day. DPKsfdL
Luca
174
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Blackgaze
BerichtOnderwerp: Not my day.   Not my day. Icon_minitimedi 23 sep 2014 - 19:46

En zoeffff. Nog een vogel schoot rakelings langs zijn kop. Boos sprong de grijze kater naar achteren, zijn haren stonden rechtop en hij liet een sissend geluid horen. Hij moest en zou een van die domme beesten doden! Al was het het laatste wat de kater zou doen! Opnieuw sprong Blackgaze in de aanval houding, nu zou het lukken. Zijn ogen sperde zich open en zijn klauwen werkte snel toen er een zwarte merel langs hem heen zoefte. mis. Grommend en hijgend liet hij zich zakken op de grond. Met verveelde ogen keek de kater naar het nestje dat hij al de hele dag op te jagen zat. "Ja, ja. Ik weet dat daar je jongen zitten, maar ophouden ga ik niet" Miauwde hij boos naar de merels, die bijna gemeen op hem neer keken. Blackgaze legde zijn zware kop op zijn poten en slaakte een andere diepe zucht. "Misschien vang ik je morgen wel, pas maar op." klonk zijn stem zachtjes.

+Flowertail


Not my day. Ff60lz
Terug naar boven Ga naar beneden
flowertail
Member
Not my day. DPKsfdL
Sylke
134
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen oud
Gender:
Rank:
flowertail
BerichtOnderwerp: Re: Not my day.   Not my day. Icon_minitimezo 28 sep 2014 - 17:04

Het hoofd van de schildpadpoes hoofd was zwaar geworden van het slechte slapen van afgelopen nacht, ze had besloten het kamp uit te vluchten, en tot rust te komen.
Zachtjes sjokkend liep ze tussen de bomen door, totdat een luid tafereel haar bij zinnen bracht. In de verte zag ze een grijze kat, die ze herkende als Blackgaze, moedeloos op een stelletje merels jagen. Meer geconcentreerd sloop ze richting de kat toe, grommend probeerde de kater de merels te vangen.
"Jaja, ik weet dat daar je jongen zitten, maar ophouden ga ik niet. Ergens vond Flowertail het wel grappig om de kater zoveel moeite te zien doen, maar een gevoel van medelijden overheerste.
"Misschien vang ik je morgen wel, pas maar op" Hoorde ze de grijze kater zuchten.
Flowertail kwam achter de bosjes vandaan gelopen en liep op de grijze kater af, Het zijn rotbeesten, nietwaar? Zei ze zachtjes tegen Blackgaze.


Not my day. 1zn7czt

Accounts: Flowertail , Shootingkit , Navi
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackgaze
Member
Not my day. DPKsfdL
Luca
174
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Blackgaze
BerichtOnderwerp: Re: Not my day.   Not my day. Icon_minitimevr 3 okt 2014 - 17:22

'Het zijn rotbeesten niet waar?' Hoorde de kater achter zich. Sloom draaide hij zich om en draaide zijn ogen. 'vertel mij wat, die beesten zijn te slim geworden.' Een zucht verliet zijn bekje en hij draaide zijn massieve lijf weer naar het nestje toe dat hij met zijn groene scherpe ogen in de gaten hield. 'Heb jij ooit geprobeerd zo eentje te vangen?' de kat draaide zich niet om maar keek gefascineerd naar de merels die op de takken heen en weer hupste. Bijna alsof ze hem aan het bespotten waren. Blackgaze had graag het vlees van een merel weer willen proeven, die zoete smaak, die scherpe geur, het liet het water al in zijn mond lopen. De ogen van de kat verzachte bij de gedachte van een dikke merel in zijn bek en al snel had de de grijze brombeer een slome uitdrukking over zich heen, bijna dromerig.

OOC; Sorry beetje laat en kort ;/


Not my day. Ff60lz
Terug naar boven Ga naar beneden
flowertail
Member
Not my day. DPKsfdL
Sylke
134
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen oud
Gender:
Rank:
flowertail
BerichtOnderwerp: Re: Not my day.   Not my day. Icon_minitimezo 5 okt 2014 - 11:55

De grijze kater vroeg haar of zij wel eens zo'n beest gevangen had. "Die slimme beesten laten zich niet snel vangen, hoe vaak je het ook probeerd, ze weten altijd wel iets om je te slim af te zijn" zei Flowertail. Vaak had ze het geprobeerd, maar slechts enkele keren lukte het haar.
Blackgaze had zich ondertussen omgedraaid, en keek een beetje dromerig de kant van de merels op. Flowertail voelde zich plots een beetje ongemakkelijk, en zachtjes schoof ze met haar voeten. Haar kop boog ze omhoog, zodat haar ogen richting de grijze hemel gericht stonden. Het was eind van de middag, de zon werd langzaam overheerst door het donker.
"Zullen we misschien samen nog wat gaan jagen? Of wil je teruggaan naar het kamp?
Vroeg ze met een vrolijke stem, ze wou de grijze kater best wel wat beter leren kennen. Flowertail wachtte rustig het antwoord van Blackgaze af, ze besloot om de tijd een beetje te doden haar vacht wat te verfraaien.


Not my day. 1zn7czt

Accounts: Flowertail , Shootingkit , Navi
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackgaze
Member
Not my day. DPKsfdL
Luca
174
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Blackgaze
BerichtOnderwerp: Re: Not my day.   Not my day. Icon_minitimewo 8 okt 2014 - 15:52

"Zullen we misschien samen nog wat gaan jagen? Of wil je teruggaan naar het kamp?' Sloom draaide Blackgaze zijn lichaam naar de poes en stond soepel op. Zijn grote massieve grijze lijf creëerde een mooie zwarte schaduw op de grond. "Jagen lijkt mij een goed plan om die frustratie er uit te rennen.' Een kleine glimlach ontstond op zijn snoetje en maakte al snel plaats voor een grote grijns. 'Waar wil je op jagen? Muizen? konijnen? Vogeltjes?' de kat wierp een boze blik naar het nest met de merels en schudde zijn kop. 'Maakt me eigenlijk niks uit, zolang ze maar niet vliegen.' Miauwde hij er vlug achter aan. Hij wilde zichzelf niet weer voor schut zetten met mislukte pogingen, die vliegende beesten waren toch onmogelijk te vangen. Automatisch spitste Blackgaze bij het horen van een bekend geluid. Hij bracht zijn lichaam dicht naar de grond en snoof even in de lucht. 'Ik denk dat daar een muisje zit.' Blackgaze knikte naar de bosjes en keek Flowertail vragend aan. "Jij of ik?"


Not my day. Ff60lz
Terug naar boven Ga naar beneden
flowertail
Member
Not my day. DPKsfdL
Sylke
134
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen oud
Gender:
Rank:
flowertail
BerichtOnderwerp: Re: Not my day.   Not my day. Icon_minitimewo 8 okt 2014 - 16:27

"Jagen lijkt mij een goed plan om die frustratie er uit te rennen." Zei de grijze kater tegen haar, er was een kleine glimlach op zijn snoet ontstaan. "Waar wil je op jagen? Muizen? konijnen? Vogeltjes?" "Maakt me eigenlijk niks uit, zolang ze maar niet vliegen." Vervolgde hij. Terwijl Blackgaze dat zij, keek hij een beetje boos naar het nestje met merels.
Flowertail gaf hem gelijk, ze jaagde zelf ook veel liever op prooi die op de grond leefde, veel makkelijker.
"Ik heb wel zin om op muizen te jagen" Miauwde Flowertail tegen de grijze kater, muizen waren tenslotte makkelijker te vangen dan vogels.
Plotseling spitse Blackgaze zijn oren, en snoof even in de lucht.
"Ik denk dat daar een muisje zit, jij of ik?" Vroeg Blackgaze aan haar met een vragende blik.
"Ga jij maar, ik heb nog wel geduld om op zoek te gaan naar een volgend spoor Miauwde ze vriendelijk. Het zou hem vast wel opbeuren als hij een prooi zou vangen, bedacht ze bij zichzelf.


Not my day. 1zn7czt

Accounts: Flowertail , Shootingkit , Navi
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackgaze
Member
Not my day. DPKsfdL
Luca
174
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Blackgaze
BerichtOnderwerp: Re: Not my day.   Not my day. Icon_minitimevr 10 okt 2014 - 7:55

"Ga jij maar, ik heb nog wel geduld om op zoek te gaan naar een volgend spoor." Miauwde de poes. Blackgaze dook nog meer naar de grond en wiebelde met zijn komt om zich klaar te maken voor de sprong. Behendig zette hij af en belandde in de struiken. Even bleef hij daar zitten en rolde rond om geluid te maken, ook miauwde hij soms om te laten blijken dat het een echt gevecht was. Uiteindelijk sprong hij weer uit de struiken en keek grijnzend naar Flowertail. "Ja, er zat niks, ik wilde gewoon kijken of jij van het hebberige soort was." Lachend liep hij naar haar toe plaatste zich naast de poes. Hij haalde wel vaker dit soort trucjes uit, de kat was het gewend om rare snuiter genoemd te worden, of brompot. Hij vond het allemaal prima, vrienden hij hij toch wel genoeg. De grijze kat had nu eenmaal zijn eigen stijl van leven.


Not my day. Ff60lz
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Not my day.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: